Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[CZ, SK, HU] Geležinkeliai Čekijoje, Slovakijoje, Vengrijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • vectron
    replied
    Vakar Bratislavoje (Slovakija) kaktomuša susidūrė du keleiviniai traukiniai:

    http://tivi.azet.sk/video/1438196/zr...d-bolesti.html

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Teko pavažiuoti Intercity traukiniu Slovakijoje. Bilietus galima įsigyti internetu ir atsispausdinti pačiam. Maždaug 350 km kelionė iš Bratislavos į Popradą antra klase kainavo 16 eur, truko nepilnas 4 valandas. Kainodaros nesupratau - kitai savaitės dieną tas pats reisas mačiau kainavo 18 eur. Lėtesni traukiniai buvo dar šiek tiek pigesni.

    Bratislavos stotis atrodo nekaip, viduje dar baisiau


    Traukinys traukiamas elektrovežio


    Vagonai atrodo gan senoviški, bet gal restauruoti, nes tikrai tvarkingi


    Viduje tvarkinga ir gana patogu


    Maksimalus švieslentėje matytas greitis buvo 155 km/h

    Komentuoti:


  • ianto1983
    replied
    Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
    But there are two pairs of rails? For what?
    Trial rails in Škoda Plzeň factory, 1000mm (Cagliary tram), 1435mm and 1520mm (Riga Trams).

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė ianto1983 Rodyti pranešimą
    1435
    But there are two pairs of rails? For what?

    Komentuoti:


  • ianto1983
    replied
    Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
    railway is for 1435/1520?
    1435

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nepirks, nes jie neatitinka paskelbtų sąlygų: kiekvienas vagonas turi turėti savo vežimėlius (šie gi turi bendrą), maks. greitis 140 km/h (šių 120 km/h), Sėdimų vietų skaičius ne mažiau 140 (šiuose 120). Be to šis traukinys nėra sertifikuotas 1520 mm, o 630M jau yra. LG žymiai geriau turėti unifikuotus riedmenis - vėl 630M naudai. Tiesa, 630M irgi nėra skirtas 140 km/h, bet gal patobulinus ištemps iki tokio greičio.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    LG vietoje 630M galėtų tokius pirkti.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Šiek tiek primena Nyderlanduose naudojamus traukinius.
    Puiki žinia, graži technika, sėkmės jiems ją eksploatuojant.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė ianto1983 Rodyti pranešimą
    Brand new Škoda electric multiple unit "RegioPanter" for Czech Railways was presented yesterday - 19 units have been ordered in different versions (AC/DC, DC, 2pc, 3pc).

    Atvaizdas

    Atvaizdas

    Atvaizdas

    Atvaizdas

    Atvaizdas

    Atvaizdas


    Links:

    http://www.vlaky.net/zeleznice/sprav...ovaci-dzungle/

    http://www.zelpage.cz/zpravy/8389
    Railway is for 1435/1520?

    Komentuoti:


  • ianto1983
    replied
    New version of ČD corporate livery aplicated on last 8 ordered units of CityElefant.





    ČD has also presented brand new diesel multiple unit from Pesa, merchant name "RegioShark". 31pcs has been ordered so far.

    http://www.zelpage.cz/zpravy/8673






    And Pesa video:
    http://youtu.be/3ufrqe3nB-s

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Apie kuriuos kalba?

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Kaip gerai aukšti peronai...

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Ruda fufaikė ir raudonas raištis, ou je D

    Komentuoti:


  • Čikupakas
    replied
    Šveicarų gamybos Stadler GTW 2/6.










    Kontrolierius.

    Komentuoti:


  • Čikupakas
    replied
    Slovakija
    Trumpas fotoreportažas iš Slovakijos.

    Miestelio Starý Smokovec geležinkelio stotis.










    Komentuoti:


  • ianto1983
    replied
    Brand new Škoda electric multiple unit "RegioPanter" for Czech Railways was presented yesterday - 19 units have been ordered in different versions (AC/DC, DC, 2pc, 3pc).








    Links:

    http://www.vlaky.net/zeleznice/sprav...ovaci-dzungle/

    http://www.zelpage.cz/zpravy/8389

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Dabartinis Čekijos geležinkelių tinklas.


    http://www.bueker.net/trainspotting/maps_czechia.php

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Yra visokių. Prahos regione tikrai ne viską pamačiau, o kitur yra to, ko nėra Prahoje. Daug senos technikos, bet ji modernizuota. Visgi ne vien tik riedmenų amžius lemia tai, kad keleiviai naudojasi geležinkeliais. Pagrindinis faktorius yra kursavimo dažnis ir kaina. Kaina panaši kaip Lietuvoje, tačiau lyginant atlyginimų dydį ir benzino kainą (tuomet, kai buvau - beveik 4,90 Lt/l už 95-ą), keliauti traukiniu apsimoka. Pamenu, tarybiniame pokariniame pasaulio geografijos vadovėlyje buvo pateikti rašoma, kad Čekoslovakijoje geležinkelių tinklas tankiausias iš soc. šalių, o vidutiniškai nuo bet kurio taško atstumas iki geležinkelio ne didesnis kaip 5 km. Pačioje Čekijoje šis skaičius turėjo būti dar mažesnis, nes Slovakija labiau atsilikusi. Žinoma, dabar daug linijų jau uždaryta, tačiau tinklas vis tiek tankus.
    Paskutinis taisė Al1; 2011.09.28, 07:41.

    Komentuoti:


  • Grillz
    replied
    Dėkui, tikrai informatyvus ir profesionalus fotoreportažas. Tiesą sakant, buvau įsitikinęs, kad Čekijoje traukiniai yra kiek modernesni.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied


    Automotrisės 854 tarnybinė patalpa.



    Hoperiai su rūda (tikriausiai).



    Prasilenkimui sustojo krovininis traukinys.



    Pabaiga.
    Paskutinis taisė Al1; 2011.09.27, 21:09.

    Komentuoti:

Working...
X