
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[CZ, SK, HU] Geležinkeliai Čekijoje, Slovakijoje, Vengrijoje
Collapse
X
-
Teko važiuoti. Greita ir labai patogu. Palikome mašiną Stary Smokovec mokomoje aikštelėje, visą dieną prasimalėm trasomis po kalnus ir pavakaryje nusileidę kitame miestelyje (nepamenu dabar koks) parvažiavome atgal prie savo mašinos. Traukinuko teko laukti gal 20min.
Komentuoti:
-
Teko keliauti Slovakijoje po Tatrų kalnus. Manau daug kas ten lankosi, nes tai yra populiari tarp lietuvių vietovė tiek vasaros maršrutams po kalnus, tiek slidinėti žiemą.
Juose veikia 35 km ilgio elektrifikuotas Tatrų geležinkelis (angl. Tatra Electric Railway; slov. Tatranská elektrická železnica). Vėžė - 1000 mm, įtampa 1,500 V DC.
Didžiausias aukštis - 1,350 m (4,430 ft) Štrbské Pleso miestelyje. Žemiausias - pagrindinėje jungtyje su Slovakijos geležinkeliais 670 m Poprad-Tatry stotyje. Kitos pagrindinės stotys - Štrba (jungtis su įprastu geležinkeliu); Stary Smokovec; Štrbske Pleso; Tatranska Lomnica (jungtis su įprastu geležinkeliu).
Geležinkelis manyčiau išskirtinis tuo, kad juo naudojasi tiek vietiniai gyventojai vykti savo reikalais, tiek turistai ( pirmieji dažniausiai nesinaudoja jei būna išpūstos turistinės kainos; antrieji - jei paprasčiau naudotis savo/išsinuomota mašina). Beje, turistų patogumui jie gali atvykti iki jungiamosios Poprad stoties iš Prahos per 6 val. 23 min.
Bėgių kelias - vienbėgis, su pralankomis atskirose stotyse (pvz., Tatranska Polianka; Pod Lesom). Nustebino, kad naktį leidimas judėti pralankos stotyje duodamas geležininkelininko su žaliu prožektoriumi.
Riedmenys - keliolika trijų dalių keleivinių traukinių (keleivinis vagonas su valdymo kabina, tarpinė techninė dalis, dar vienas vagonas su valdymo kabina). Esant dideliam srautui, t.y. beveik kiekvieną reisą, jie gali būti sudvejinami. Durys po vienerias iš kiekvienos pusės kiekviename vagone (atsidaro į tą pusę, kurioje yra peronas). Vagonuose yra numatytos vietos vežti dviračius arba slides.
Bilietų kainodaros sistema (su 50 proc. nuolaidos galimybe) - dienai 4 eur; trims - 8 eur; savaitei 14 eur; mėnesiui 16 eur. Kitas variantas - pagal atstuma. Pvz. vienkartinė kelione 3-6 km atstumu 1 eur. Bilietų stotys dirba nuo ~6 iki ~14 val. mažose stotyse ir visą darbo laiką didelėse.
Darbo laikas nuo ~4.30 iki ~23 val. rečiausiai kas valandą.
Didžiausia "sąsaja" su Lietuva - manau kažkas panašaus galėtų būti ateityje Klaipėda - Palanga - Kretinga - Šventoji. Aišku išsprendus Palangos atraktyvumo turistams žiemą, Palangos oro uosto skrydžių plėtros; draustinių aprobojimų ir privačių žemių paėmimo klausimus. Nes daugybės patogiais atstumais esančių stotelių sistema tiesiog leidžia apsieiti be mašinos (ir išvengti klausimų parkavimas nakvynės vietoje, parkavimas prie pliažo; įvažiavimo kamščiai klausimų).
Vėliau sukelsiu nuotraukas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Gal kas supranta kaip su tom nuolaidom grupems Slovakijoje? Virs 6 zmoniu, maziau nei 6 zmones - Google translate painiai kazkaip:
http://www.slovakrail.sk/index.php?id=zlavy-pre-skupiny
Kad uzsiskaitytu "MINI grupe" turi but nors vienas jaunesnis nei 18 metu keleivis?
Kai virs 6 zmoniu - pirmas moka 100% likusiems 25% nuolaida?
(Gal Slovakijos gelezinkelius prie Cekijos temos prijungt vertetu?)
Komentuoti:
-
Elektrinių traukinių EJ471, skirtu Moravijos Silezijos kraštui, krikštas.
2012.09.22
http://www.vlaky.net/zeleznice/sprav...-nova-vozidla/
Paskutinis taisė digital; 2024.06.30, 14:17.
Komentuoti:
-
Vakar Bratislavoje (Slovakija) kaktomuša susidūrė du keleiviniai traukiniai:
http://tivi.azet.sk/video/1438196/zr...d-bolesti.html
Komentuoti:
-
Teko pavažiuoti Intercity traukiniu Slovakijoje. Bilietus galima įsigyti internetu ir atsispausdinti pačiam. Maždaug 350 km kelionė iš Bratislavos į Popradą antra klase kainavo 16 eur, truko nepilnas 4 valandas. Kainodaros nesupratau - kitai savaitės dieną tas pats reisas mačiau kainavo 18 eur. Lėtesni traukiniai buvo dar šiek tiek pigesni.
Bratislavos stotis atrodo nekaip, viduje dar baisiau
Traukinys traukiamas elektrovežio
Vagonai atrodo gan senoviški, bet gal restauruoti, nes tikrai tvarkingi
Viduje tvarkinga ir gana patogu
Maksimalus švieslentėje matytas greitis buvo 155 km/h
Komentuoti:
-
Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimąBut there are two pairs of rails? For what?
Komentuoti:
-
-
Nepirks, nes jie neatitinka paskelbtų sąlygų: kiekvienas vagonas turi turėti savo vežimėlius (šie gi turi bendrą), maks. greitis 140 km/h (šių 120 km/h), Sėdimų vietų skaičius ne mažiau 140 (šiuose 120). Be to šis traukinys nėra sertifikuotas 1520 mm, o 630M jau yra. LG žymiai geriau turėti unifikuotus riedmenis - vėl 630M naudai. Tiesa, 630M irgi nėra skirtas 140 km/h, bet gal patobulinus ištemps iki tokio greičio.
Komentuoti:
-
Šiek tiek primena Nyderlanduose naudojamus traukinius.
Puiki žinia, graži technika, sėkmės jiems ją eksploatuojant.
Komentuoti:
-
Parašė ianto1983 Rodyti pranešimąBrand new Škoda electric multiple unit "RegioPanter" for Czech Railways was presented yesterday - 19 units have been ordered in different versions (AC/DC, DC, 2pc, 3pc).
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Atvaizdas
Links:
http://www.vlaky.net/zeleznice/sprav...ovaci-dzungle/
http://www.zelpage.cz/zpravy/8389?
Komentuoti:
-
New version of ČD corporate livery aplicated on last 8 ordered units of CityElefant.
ČD has also presented brand new diesel multiple unit from Pesa, merchant name "RegioShark". 31pcs has been ordered so far.
http://www.zelpage.cz/zpravy/8673
And Pesa video:
http://youtu.be/3ufrqe3nB-s
Komentuoti:
Komentuoti: