Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[CZ, SK, HU] Geležinkeliai Čekijoje, Slovakijoje, Vengrijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ianto1983
    replied
    Ej471

    Brand new EMU class 471 in new corporate ČD scheme on trials.

    All photos taken by (c) Werf. www.k-report.net
    Attached Files

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Hlavni
    et geri prisiminimai... pakartosim vel kada butinai

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Praha Hlavny Nadraži?
    Hlavni

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    nezinau, kaip kitose Cekijos vietose, bet Hradec Kralovy apskrityje susidare ispudis, kad kur galima vaziuoti gelezinkeliu, ten autobusai nevazineja. pas mus stengiamasi viska asfaltu pasiekt. o ten zmones daugiau i viesu transportu naudojasi. daznai keleiviai viliojami nuolaidomis - pvz, perkant bilieta i abi puses, nebutina tikslaus laiko nurodyti - tik diena. taigi, grizdamas as galiu rinktis is keleto traukiniu. nuolaidos grupems taikomos jau nuo 3 zmoniu.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Praha Hlavny Nadraži?

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    teko su tokia automotrise vaziuoti toje pacioje Cekijoje. Na gelda ir tiek stojanti bilekiek kartu kas kilometra ar pora Tik privalumas tas, jog rajonines jos puikiai pritaikytos prie greitesniu tarpmiestiniu traukiniu. Kaip kad pas mus butu analogas (nors taip nera) Klaipeda-Vilnius, o automotrises kas valanda veztu keleivius is Skuodo, Silutes, ar iviairiu Klaipedos mikrorajonu.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied




    Paskutinis taisė Nikas; 2009.08.21, 18:43.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied

    Komentuoti:


  • Andrius.S
    replied
    Pora nuotraukų iš Brno miesto.

    1. Brno mieste pastebėti traukiniai


    2. To paties miesto tramvajai...

    Komentuoti:


  • X3dO
    replied
    Parašė LinS Rodyti pranešimą
    radau foto įdomią įmetu. Jei buvo nepykit nestebiu šios temos Atvaizdas


    Šaltinis nežinomas.
    Vengru gamintas,eksperimentas.

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    /\ radau tarp krūvos atseit juokingu foto pramoginiam puslapy taigi šaltinis nežinomas.
    Tačiau vedamas smalsumo išnagrinėjau labai neaiškų užrašą ant stoties sienos: Pusztaszabolcs. Tai yra miestas Vengrijoje. Tada pasitelkiau google ir ką radau dar:

    (Nuotraukos is google maps:http://www.panoramio.com/photo/883147)


    Paskutinis taisė LinS; 2009.06.22, 10:52.

    Komentuoti:


  • Kosovo
    replied
    Parašė LinS Rodyti pranešimą
    radau foto įdomią įmetu. Jei buvo nepykit nestebiu šios temos Atvaizdas
    Šaltinį reikėjo nurodyt, iš kur nuotraukos

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    radau foto įdomią įmetu. Jei buvo nepykit nestebiu šios temos

    Šaltinis nežinomas.
    Paskutinis taisė LinS; 2009.06.22, 10:33.

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Parašė alm Rodyti pranešimą
    Nu nelabai panašu. Ten 240 "Laminatka".



    Dar pora, tada, gaila stoties viduje tamsu buvo ir nekas gavosi. Ten vienoje iškaboje Restoranas parašyta. Nuotraukose ta pati Karlovy Vary stotis. Įsivaizduojat kaip gražiai ji atrodo atvykusiems vokiečių turistams
    Atvaizdas


    Atvaizdas
    Karlovy Vary stotis... Aš apšalęs...
    Beje, radau namuose pašto ženklą su čekišku elektrovežiu:

    http://intl.parovoz.com/newgallery/?ID=4804&LNG=RU

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Truputį skiriasi darbo specifika.
    Kad labiau suprastumėte:
    prieš keletą dienų vienas mašinistas su prekiniu Kūlupėnuose pravažiavo raudoną šviesoforą ir išvažiavo į tarpstotį priešais keleivinį traukinį.
    Mašinistas gabeno 5000 t. svorio sąstatą su naftos produktais. Keleiviniame traukinyje buvo apie 200 keleivių.
    Dabar įsivaizduokite kas būtų atsitikę, jeigu traukiniai būtų susidūrę.
    Šį įvykį lėmė vienintelė mašinisto klaidelė.
    O tai iesmo nesulauze?, ar nedariedejo? Papaskok placiau

    Komentuoti:


  • dariuks
    replied
    teko pagyvent Cekijoj, ten, kur nebuvo elektrifikuotos linijos. Kuncice-nad-labem stoties pastatas - seniai remonto nemates. gelezinkeliams priklause tik didesne dalis pirmo auksto. sioje stotyje buvo atsisakojimas i Vrchlaba - apie 4 km atsaka. Vrchlaboj yra skodu oktaviju gamykla, savaitgaliais daznai tekdavo matyti po 1 - 2 autoveziu vagonu sastatus stotyje. pacios stotys atrode varganai, todel viduje zmones laukdavo tik kai budavo labai prastas oras ar salta. keleivius veziodavo keturkampe motrisa (kolegos nuotraukoje - kur panasaus nudazimo, kaip nubluke LG "medinukai", 1 psl, 11 ir 12 foto is virsaus.). viena karta per diena atvykdavo triju vagonu traukinys is Hradec Kralovy. ( pro Kuncice-nad-labem traukiniai vaziuodavo gerokai dazniau - matyt, pagrindinis kelias.). gera ispudi paliko daznas motrisos kursavimas - kas 40 - 50 miniciu diena. pakankamai laiko nueiti i parduotuve, apsipirkti ir, ilgai nelaukiant, vaziuoti atgal. vaziuoti teko ivairiu laiku. ta 4km atstuma motrisa vezdavo 10 - 20 zmoniu, kelis syk pasitaike pilna.
    kaina uz 4 km - 10 kronu. perkant i abi puses - 16kronu. perkant daugiau, kaip tris bilietus i viena puse - po 7 kronas. (1 krona - apie 0,12 - 0,13 LTL)
    Paskutinis taisė dariuks; 2009.07.27, 21:50. Priežastis: pataisymas

    Komentuoti:


  • aesde
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    Škia, nematęs natūroje elektrovežio visi taip ūžia.
    mačiau ir ne vieną. ir visi jie man buvo labai triukšmingi.

    teisybės dėlei galiu pasakyti, kad matyta technika buvo tik vakarinė, rusiškų elektrovežių nors ir esu matęs, bet tai buvo per seniai. nepamenu.

    nors dabar galvoju, kad ispaniškas greitasis traukinukas CAF Alvia nepasirodė labai triukšmingai

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė aesde Rodyti pranešimą
    triukšmingas sakyčiau.
    Škia, nematęs natūroje elektrovežio visi taip ūžia.

    Komentuoti:


  • aesde
    replied
    triukšmingas sakyčiau.

    šiaip pas juos tam testavimo centre ir taip stovi kažkoks lokomotyvas galintis 200 km/h pasiekti.

    Komentuoti:

Working...
X