Ej471
Brand new EMU class 471 in new corporate ČD scheme on trials.
All photos taken by (c) Werf. www.k-report.net
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[CZ, SK, HU] Geležinkeliai Čekijoje, Slovakijoje, Vengrijoje
Collapse
X
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąHlavnipakartosim vel kada butinai
Komentuoti:
-
nezinau, kaip kitose Cekijos vietose, bet Hradec Kralovy apskrityje susidare ispudis, kad kur galima vaziuoti gelezinkeliu, ten autobusai nevazineja. pas mus stengiamasi viska asfaltu pasiekt. o ten zmones daugiau i viesu transportu naudojasi. daznai keleiviai viliojami nuolaidomis - pvz, perkant bilieta i abi puses, nebutina tikslaus laiko nurodyti - tik diena. taigi, grizdamas as galiu rinktis is keleto traukiniu. nuolaidos grupems taikomos jau nuo 3 zmoniu.
Komentuoti:
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimąTik privalumas tas, jog rajonines jos puikiai pritaikytos prie greitesniu tarpmiestiniu traukiniu. Kaip kad pas mus butu analogas (nors taip nera) Klaipeda-Vilnius, o automotrises kas valanda veztu keleivius is Skuodo, Silutes, ar iviairiu Klaipedos mikrorajonu.
Komentuoti:
-
Pora nuotraukų iš Brno miesto.
1. Brno mieste pastebėti traukiniai
2. To paties miesto tramvajai...
Komentuoti:
-
-
/\ radau tarp krūvos atseit juokingu foto pramoginiam puslapy taigi šaltinis nežinomas.
Tačiau vedamas smalsumo išnagrinėjau labai neaiškų užrašą ant stoties sienos: Pusztaszabolcs. Tai yra miestas Vengrijoje. Tada pasitelkiau google ir ką radau dar:
(Nuotraukos is google maps:http://www.panoramio.com/photo/883147)
Paskutinis taisė LinS; 2009.06.22, 10:52.
Komentuoti:
-
Parašė LinS Rodyti pranešimąradau foto įdomią įmetu. Jei buvo nepykit nestebiu šios temosAtvaizdas
Komentuoti:
-
Parašė alm Rodyti pranešimą
Beje, radau namuose pašto ženklą su čekišku elektrovežiu:
http://intl.parovoz.com/newgallery/?ID=4804&LNG=RU
Komentuoti:
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąTruputį skiriasi darbo specifika.
Kad labiau suprastumėte:
prieš keletą dienų vienas mašinistas su prekiniu Kūlupėnuose pravažiavo raudoną šviesoforą ir išvažiavo į tarpstotį priešais keleivinį traukinį.
Mašinistas gabeno 5000 t. svorio sąstatą su naftos produktais. Keleiviniame traukinyje buvo apie 200 keleivių.
Dabar įsivaizduokite kas būtų atsitikę, jeigu traukiniai būtų susidūrę.
Šį įvykį lėmė vienintelė mašinisto klaidelė.
Komentuoti:
-
teko pagyvent Cekijoj, ten, kur nebuvo elektrifikuotos linijos. Kuncice-nad-labem stoties pastatas - seniai remonto nemates. gelezinkeliams priklause tik didesne dalis pirmo auksto. sioje stotyje buvo atsisakojimas i Vrchlaba - apie 4 km atsaka. Vrchlaboj yra skodu oktaviju gamykla, savaitgaliais daznai tekdavo matyti po 1 - 2 autoveziu vagonu sastatus stotyje. pacios stotys atrode varganai, todel viduje zmones laukdavo tik kai budavo labai prastas oras ar salta. keleivius veziodavo keturkampe motrisa (kolegos nuotraukoje - kur panasaus nudazimo, kaip nubluke LG "medinukai", 1 psl, 11 ir 12 foto is virsaus.). viena karta per diena atvykdavo triju vagonu traukinys is Hradec Kralovy. ( pro Kuncice-nad-labem traukiniai vaziuodavo gerokai dazniau - matyt, pagrindinis kelias.). gera ispudi paliko daznas motrisos kursavimas - kas 40 - 50 miniciu diena. pakankamai laiko nueiti i parduotuve, apsipirkti ir, ilgai nelaukiant, vaziuoti atgal. vaziuoti teko ivairiu laiku. ta 4km atstuma motrisa vezdavo 10 - 20 zmoniu, kelis syk pasitaike pilna.
kaina uz 4 km - 10 kronu. perkant i abi puses - 16kronu. perkant daugiau, kaip tris bilietus i viena puse - po 7 kronas. (1 krona - apie 0,12 - 0,13 LTL)
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąŠkia, nematęs natūroje elektrovežiovisi taip ūžia.
teisybės dėlei galiu pasakyti, kad matyta technika buvo tik vakarinė, rusiškų elektrovežių nors ir esu matęs, bet tai buvo per seniai. nepamenu.
nors dabar galvoju, kad ispaniškas greitasis traukinukas CAF Alvia nepasirodė labai triukšmingai
Komentuoti:
-
Parašė aesde Rodyti pranešimątriukšmingas sakyčiau.visi taip ūžia.
Komentuoti:
-
triukšmingas sakyčiau.
šiaip pas juos tam testavimo centre ir taip stovi kažkoks lokomotyvas galintis 200 km/h pasiekti.
Komentuoti:
Komentuoti: