Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[CZ, SK, HU] Geležinkeliai Čekijoje, Slovakijoje, Vengrijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Globalus
    replied
    čekija

    Komentuoti:


  • LinS
    replied
    Teko važiuoti. Greita ir labai patogu. Palikome mašiną Stary Smokovec mokomoje aikštelėje, visą dieną prasimalėm trasomis po kalnus ir pavakaryje nusileidę kitame miestelyje (nepamenu dabar koks) parvažiavome atgal prie savo mašinos. Traukinuko teko laukti gal 20min.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Teko keliauti Slovakijoje po Tatrų kalnus. Manau daug kas ten lankosi, nes tai yra populiari tarp lietuvių vietovė tiek vasaros maršrutams po kalnus, tiek slidinėti žiemą.

    Juose veikia 35 km ilgio elektrifikuotas Tatrų geležinkelis (angl. Tatra Electric Railway; slov. Tatranská elektrická železnica). Vėžė - 1000 mm, įtampa 1,500 V DC.
    Didžiausias aukštis - 1,350 m (4,430 ft) Štrbské Pleso miestelyje. Žemiausias - pagrindinėje jungtyje su Slovakijos geležinkeliais 670 m Poprad-Tatry stotyje. Kitos pagrindinės stotys - Štrba (jungtis su įprastu geležinkeliu); Stary Smokovec; Štrbske Pleso; Tatranska Lomnica (jungtis su įprastu geležinkeliu).

    Geležinkelis manyčiau išskirtinis tuo, kad juo naudojasi tiek vietiniai gyventojai vykti savo reikalais, tiek turistai ( pirmieji dažniausiai nesinaudoja jei būna išpūstos turistinės kainos; antrieji - jei paprasčiau naudotis savo/išsinuomota mašina). Beje, turistų patogumui jie gali atvykti iki jungiamosios Poprad stoties iš Prahos per 6 val. 23 min.

    Bėgių kelias - vienbėgis, su pralankomis atskirose stotyse (pvz., Tatranska Polianka; Pod Lesom). Nustebino, kad naktį leidimas judėti pralankos stotyje duodamas geležininkelininko su žaliu prožektoriumi.

    Riedmenys - keliolika trijų dalių keleivinių traukinių (keleivinis vagonas su valdymo kabina, tarpinė techninė dalis, dar vienas vagonas su valdymo kabina). Esant dideliam srautui, t.y. beveik kiekvieną reisą, jie gali būti sudvejinami. Durys po vienerias iš kiekvienos pusės kiekviename vagone (atsidaro į tą pusę, kurioje yra peronas). Vagonuose yra numatytos vietos vežti dviračius arba slides.

    Bilietų kainodaros sistema (su 50 proc. nuolaidos galimybe) - dienai 4 eur; trims - 8 eur; savaitei 14 eur; mėnesiui 16 eur. Kitas variantas - pagal atstuma. Pvz. vienkartinė kelione 3-6 km atstumu 1 eur. Bilietų stotys dirba nuo ~6 iki ~14 val. mažose stotyse ir visą darbo laiką didelėse.

    Darbo laikas nuo ~4.30 iki ~23 val. rečiausiai kas valandą.

    Didžiausia "sąsaja" su Lietuva - manau kažkas panašaus galėtų būti ateityje Klaipėda - Palanga - Kretinga - Šventoji. Aišku išsprendus Palangos atraktyvumo turistams žiemą, Palangos oro uosto skrydžių plėtros; draustinių aprobojimų ir privačių žemių paėmimo klausimus. Nes daugybės patogiais atstumais esančių stotelių sistema tiesiog leidžia apsieiti be mašinos (ir išvengti klausimų parkavimas nakvynės vietoje, parkavimas prie pliažo; įvažiavimo kamščiai klausimų).

    Vėliau sukelsiu nuotraukas.

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied
    Aciu! prazioplinau angliska

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied
    Gal kas supranta kaip su tom nuolaidom grupems Slovakijoje? Virs 6 zmoniu, maziau nei 6 zmones - Google translate painiai kazkaip:

    http://www.slovakrail.sk/index.php?id=zlavy-pre-skupiny

    Kad uzsiskaitytu "MINI grupe" turi but nors vienas jaunesnis nei 18 metu keleivis?
    Kai virs 6 zmoniu - pirmas moka 100% likusiems 25% nuolaida?

    (Gal Slovakijos gelezinkelius prie Cekijos temos prijungt vertetu?)

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Elektrinių traukinių EJ471, skirtu Moravijos Silezijos kraštui, krikštas.
    2012.09.22
    http://www.vlaky.net/zeleznice/sprav...-nova-vozidla/

    Paskutinis taisė digital; 2024.06.30, 14:17.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    LEO Express tinklalapis:
    http://www.le.cz/

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Vakar Bratislavoje (Slovakija) kaktomuša susidūrė du keleiviniai traukiniai:

    http://tivi.azet.sk/video/1438196/zr...d-bolesti.html

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Teko pavažiuoti Intercity traukiniu Slovakijoje. Bilietus galima įsigyti internetu ir atsispausdinti pačiam. Maždaug 350 km kelionė iš Bratislavos į Popradą antra klase kainavo 16 eur, truko nepilnas 4 valandas. Kainodaros nesupratau - kitai savaitės dieną tas pats reisas mačiau kainavo 18 eur. Lėtesni traukiniai buvo dar šiek tiek pigesni.

    Bratislavos stotis atrodo nekaip, viduje dar baisiau


    Traukinys traukiamas elektrovežio


    Vagonai atrodo gan senoviški, bet gal restauruoti, nes tikrai tvarkingi


    Viduje tvarkinga ir gana patogu


    Maksimalus švieslentėje matytas greitis buvo 155 km/h

    Komentuoti:


  • ianto1983
    replied
    Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
    But there are two pairs of rails? For what?
    Trial rails in Škoda Plzeň factory, 1000mm (Cagliary tram), 1435mm and 1520mm (Riga Trams).

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė ianto1983 Rodyti pranešimą
    1435
    But there are two pairs of rails? For what?

    Komentuoti:


  • ianto1983
    replied
    Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
    railway is for 1435/1520?
    1435

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nepirks, nes jie neatitinka paskelbtų sąlygų: kiekvienas vagonas turi turėti savo vežimėlius (šie gi turi bendrą), maks. greitis 140 km/h (šių 120 km/h), Sėdimų vietų skaičius ne mažiau 140 (šiuose 120). Be to šis traukinys nėra sertifikuotas 1520 mm, o 630M jau yra. LG žymiai geriau turėti unifikuotus riedmenis - vėl 630M naudai. Tiesa, 630M irgi nėra skirtas 140 km/h, bet gal patobulinus ištemps iki tokio greičio.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    LG vietoje 630M galėtų tokius pirkti.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Šiek tiek primena Nyderlanduose naudojamus traukinius.
    Puiki žinia, graži technika, sėkmės jiems ją eksploatuojant.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė ianto1983 Rodyti pranešimą
    Brand new Škoda electric multiple unit "RegioPanter" for Czech Railways was presented yesterday - 19 units have been ordered in different versions (AC/DC, DC, 2pc, 3pc).

    Atvaizdas

    Atvaizdas

    Atvaizdas

    Atvaizdas

    Atvaizdas

    Atvaizdas


    Links:

    http://www.vlaky.net/zeleznice/sprav...ovaci-dzungle/

    http://www.zelpage.cz/zpravy/8389
    Railway is for 1435/1520?

    Komentuoti:


  • ianto1983
    replied
    New version of ČD corporate livery aplicated on last 8 ordered units of CityElefant.





    ČD has also presented brand new diesel multiple unit from Pesa, merchant name "RegioShark". 31pcs has been ordered so far.

    http://www.zelpage.cz/zpravy/8673






    And Pesa video:
    http://youtu.be/3ufrqe3nB-s

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Apie kuriuos kalba?

    Komentuoti:


  • Mørtã
    replied
    Kaip gerai aukšti peronai...

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Ruda fufaikė ir raudonas raištis, ou je D

    Komentuoti:

Working...
X