Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[CZ, SK, HU] Geležinkeliai Čekijoje, Slovakijoje, Vengrijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Čikupakas
    replied
    Šveicarų gamybos Stadler GTW 2/6.










    Kontrolierius.

    Komentuoti:


  • Čikupakas
    replied
    Slovakija
    Trumpas fotoreportažas iš Slovakijos.

    Miestelio Starý Smokovec geležinkelio stotis.










    Komentuoti:


  • ianto1983
    replied
    Brand new Škoda electric multiple unit "RegioPanter" for Czech Railways was presented yesterday - 19 units have been ordered in different versions (AC/DC, DC, 2pc, 3pc).








    Links:

    http://www.vlaky.net/zeleznice/sprav...ovaci-dzungle/

    http://www.zelpage.cz/zpravy/8389

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Dabartinis Čekijos geležinkelių tinklas.


    http://www.bueker.net/trainspotting/maps_czechia.php

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Yra visokių. Prahos regione tikrai ne viską pamačiau, o kitur yra to, ko nėra Prahoje. Daug senos technikos, bet ji modernizuota. Visgi ne vien tik riedmenų amžius lemia tai, kad keleiviai naudojasi geležinkeliais. Pagrindinis faktorius yra kursavimo dažnis ir kaina. Kaina panaši kaip Lietuvoje, tačiau lyginant atlyginimų dydį ir benzino kainą (tuomet, kai buvau - beveik 4,90 Lt/l už 95-ą), keliauti traukiniu apsimoka. Pamenu, tarybiniame pokariniame pasaulio geografijos vadovėlyje buvo pateikti rašoma, kad Čekoslovakijoje geležinkelių tinklas tankiausias iš soc. šalių, o vidutiniškai nuo bet kurio taško atstumas iki geležinkelio ne didesnis kaip 5 km. Pačioje Čekijoje šis skaičius turėjo būti dar mažesnis, nes Slovakija labiau atsilikusi. Žinoma, dabar daug linijų jau uždaryta, tačiau tinklas vis tiek tankus.
    Paskutinis taisė Al1; 2011.09.28, 07:41.

    Komentuoti:


  • Grillz
    replied
    Dėkui, tikrai informatyvus ir profesionalus fotoreportažas. Tiesą sakant, buvau įsitikinęs, kad Čekijoje traukiniai yra kiek modernesni.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied


    Automotrisės 854 tarnybinė patalpa.



    Hoperiai su rūda (tikriausiai).



    Prasilenkimui sustojo krovininis traukinys.



    Pabaiga.
    Paskutinis taisė Al1; 2011.09.27, 21:09.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tęsiu toliau.
    Traukiniai traukiniais, bet į Niurnbergą iš Prahos 6 kartus per dieną važiuoja DB autobusas. Traukiniai berods tik du. Autobusą aptikau prie vieno iš viešbučių. Matyt ten nakvoja vairuotojai.
    Autobusas iš vyskta nuo centrinės stoties.



    Praha-Dejvice stotis.



    Automotrisė su prikabinamu viduriniu vagonu ir galiniu bemotoriu su valdymo kabina.



    Kladno.



    Atkreipkite dėmesį į peronus. Jų normalių nėra beveik visoje linijoje nuo Prahos iki Kladno. Senas asfaltas supiltas tarp bėgių.
    Pagrindinis priemiestinis traukinys - automotrisė su dviem prikabinamais vagonais. Beveik visose tarpinėse stotyse stovėjo po automotrises kaip ši geltona ar vienvagones senesnės (nuotrauka žemiau), į kurias keleiviai perlipdavo. Jos veža keleivius šalutinėmis linijomis. Štai kaip turi dirbti ir LG, kad būtų keleivių.







    Šilumvežis-paminklas. Ir semaforas.



    Vandens kolonėlė.



    Sudegęs vagonas.



    Šilumvežis laukė sąstato.

    Paskutinis taisė Al1; 2011.09.27, 21:06.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Planuoja, tik planuoja.
    Paaiškinimas istorijoje. 1995 m. buvo užsakyti greitieji traukiniai Pendolino, kurie turėjo būti gaminami ČKD gamykloje. Tais laikais 160 km/h buvo labai didelis greitis. Bet ČKD ištiko bankrotas, o užsakymą perėmė Alstom'as. Viskas užtruko kelis metus, o per tą laiką greitųjų traukinių kontrukcija sparčiai patobulėjo. Todėl 2005 m. buvo pagaminti naujesni, greitesni. Tačiau infrastruktūros taip ir nepertvarkė.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Priemiestinis traukinys. Šilumvežis ir prikabinami automotrisių vagonai.



    Bemotoris automotrisės vagonas.



    Dar vienas manevrinis elektrovežis.



    Slovakijos geležinkelių elektrovežis su traukiniu iš Vokietijos.



    Pendolino. Važiuoja 160 km/h (komercinis, o maksimalus - 230 km/h). Važiavo į Ostravą.





    Priemiestinė automotrisė su prikabinamu vagonu.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2011.09.26, 20:23.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Centrinė Prahos geležinkelio stotis. 2010 m. aptarnavo 22 mln. keleivių. Neorenesansinis stoties pastatas pastatytas XX a. pradžioje vietoje pirmosios stoties, kuri jau tuomet neatitiko poreikių. Aštuntajame XX a. dešimtmetyje stotis buvo praplėsta - pastatytos požeminės salės priešais stoties pastatą ir virš jų pravesta gatvė vietoj iki tol buvusio parko. Prieš kelis metus pradėtas didelis stoties išplėtimo ir rekonstrukcijos projektas. Praplėsta požeminė stoties dalis, rekonstruota prieš gerus 30 metų pastatyta požeminė dalis, peronai. Senasis pastatas dabar labai apleistas, visas keleivių aptarnavimas vyksta požeminėje stotyje. Ten taip pat erdvė išnuomota prekybai. Tačiau pagal rekonstrukcijos projektą yra numatyta pradėti senojo pastato kapitalinį remontą. Visa rekonstrukcija ir plėtra daroma už privačias lėšas - koncesiją.



    Pietinė stoties kelyno dalis remiasi į tunelį.





    Centrinė senosios stoties salė.







    7 keliai dengti. Dar berods du tolimesnieji peronai yra nedengti. Ten stoja dyzeliniai traukiniai ir traukiniai, tempiami šilumvežio.





    Manevrinis elektrovežis.



    Ilsisi austrų elektrovežis.



    DB vagonai.

    Paskutinis taisė Al1; 2011.09.26, 20:27.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    ER9M motorinių vagonų irgi tokie.
    Audinys, kuris sugeria tepalus.
    Paskutinis taisė Al1; 2011.09.26, 09:59.

    Komentuoti:


  • Sefas210
    replied
    Įdomūs ratai elektrovežio.

    Kuo čia pabėgiai uždengti, ar čia apnašos?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Elektrovežis prikabinamas prie keleivinių vagonų.





    Smulkiems kroviniams ar į peroną atvežti ar iškrovus iš traukinio nuvežti į sandėlį. Beje, peronuose yra krovininiai liftai. Vienas tolumoje kitame perone matosi.



    Pravažiavo elektrovežis.



    Dar vienas keleivinis traukinys traukiamas šilumvežio.





    Bus daugiau.
    Paskutinis taisė Al1; 2011.09.25, 21:04.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Berounas. Miestas yra už maždaug 30 km nuo Prahos. Čia sueina kelios geležinkelio linijos. Pro Berouną važiuoja traukiniai į Pilzeną, Karlovus Varus, Vokietijon. Stambokas geležinkelių mazgas. Miestas įsikūręs Berounkos ir Litavkos santakoje. Geležinkelis iš Prahos didžiąją dalimi eina palei Berounką, iš abiejų pusių ribojamą uolų.

    Priemiestinis S7 linijos traukinys. Liniją aptarnauja tik EJ475. Piko metu važiuoja sukabinti du sąstatai. Važiuoja maždaug kartą per valandą, piko metu porą kartų. Pristatinėti neverta.



    EJ575 interjeras identiškas čekiškam variantui.



    Stotyje stovėjo pora elektrovežių.



    Traukinys į Niurnbergą. ČD lokomotyvas su pašto taupomosios kasos reklama. Traukinys buvo sudarytas iš dviejų ČD vagonų sąstato gale ir berods trijų privačios vokiečių kompanijos "Alex" vagonų.





    Modernizuotas šilumvežis. ČD šilumvežiams ir kai kuriems kitiems motoriniams riedmenims suteikia moterų vardus. Vardai suteikiami ne serijai, o individualiai traukos riedmeniui.



    Tas pats traukinys iš kito galo.



    Dvitrauka pravažiavo prekinis traukinys.



    Jo gale vadonas-tepluškė...



    Stotyje vyko krova.

    Paskutinis taisė Al1; 2011.09.25, 21:13.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Praha-Smíchov stotyje.







    Praha-Hostivař stotis (Hostivarž, nors "r" nelabai girdisi).



    ČD pusvagonis.



    Hoperis iš Prancūzijos.



    Priemiestinis elektrinis traukinys.



    Manevravo su trimis pusvagoniais akmens anglies.



    Paskutinis taisė Al1; 2011.09.25, 20:33.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Martin, Slovakia



    Sastatas CD, loko. ZSR.

    Komentuoti:


  • Furbo
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Ką man tos sėdynės primena... DR1Am

    Atvaizdas
    Tai gal tas sėdynes pirko iš tos pačios gamyklos kur ir DR1Am traukiny įdėjo...?
    Nes labai panašios tos sėdynės... tik tai nėra rankenų...

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Mindasas Rodyti pranešimą
    Ne, ne mes, bet tas mašinas irgi matėme
    Na va koks mazas tas pasauli ir kiek pilna lietuviu jame

    Komentuoti:


  • Mindasas
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Beje, ar tik ne jus buvot su 2 masinom Lietuvos veliaveles pasikabine autobusu stotyje Stary Smokovec pasistate)?
    Ne, ne mes, bet tas mašinas irgi matėme

    Komentuoti:

Working...
X