Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • disident
    replied
    Turbūt taip sprendi dėl rampų. Turint omenyje pastatų amžių ir tai, kad aplink želia žolė, o ne asfaltas, galima daiktas, kad čia ėjo geležinkelis.

    Komentuoti:


  • HSV
    replied
    Parašė SPX Rodyti pranešimą
    O gal netyčia žinai apie Savanorių pr. geležinkelio liniją nuo "Vilniaus duonos" iki "Silikato"? Dar senelis pasakojo, prieš statnt Savanorių pr. Chruščiovkes linija buvo demontuota. Prie pačios kepyklos likę vartai į sandėlius, o bėgių vietoj darbuotojai parkuoja automobilius.
    Manau, kad šie pastatai Savanorių pr. pradžioje susiję su geležinkeliu:





    1942 m. Vilniaus žemėlapyje iki Savanorių pr. pradžios buvo nutiesti bėgiai
    Paskutinis taisė HSV; 2009.06.16, 13:50.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied

    http://vilnius.borda.ru/?1-11-0-00000026-000-40-0

    Komentuoti:


  • julius
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Antakalnio tilto liekanos (apie 80-uosius)

    Atvaizdas

    http://vilnius.borda.ru/?1-12-0-00000015-000-100-0
    dar karta apie prieskarinio silo tilto liekanas -
    kadangi esu uzauges netoli sios vietos, prisimenu kaip atrode griuvesiai, tik gaila tuo metu buvau per mazas kad mokeciau fotografuoti. daug kur ieskojau sio tilto griuvesiu fotografiju, bet nerades pabandziau pats is atminties atkurti tai ka prisimenu:



    mazdaug panasi gelzbetonine konstrukcija iki 1990m. stovejo dabartinio silo tilto vietoje antakalnio puseje.

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Vilniaus Metro Tema yra uzrakinta... tikiuosi kad nesupyksit jeigu as sita cia ideciau

    Vilniuje vėl svarstomas metro projektas



    Darni Vilniaus miesto plėtra be transporto problemos sprendimo yra neįmanoma. Taip pareiškė aplinkos ministras Gediminas Kazlauskas, susitikęs su viešosios įstaigos „Vilniaus metro“ direktoriumi Rimantu Pūkeliu ir visuomeninio judėjimo „Metro Sąjūdis“ valdybos nariu Juozu Zyku.
    Ministras pritarė Metroliteno projektui. Pasak G.Kazlausko, tai aplinką mažiausiai teršianti miesto transporto priemonė.

    „Metropolitenas galėtų aptarnauti didelį keleivių srautą, būtų patogus gyventojams, galėtų dažnai kursuoti, - sakė Rimantas Pūkelis. – Racionaliai planuojamas maršrutas sudarytų sąlygas patogiai ir greitai pasiekti svarbiausius miesto objektus, darbovietes. Tai sumažintų automobilių judėjimą mieste.

    Kaip susitikime informavo „Vilniaus metro“ atstovai, 30 kilometrų metro perimtų apie 50 proc. keleivių pervežimų. Kasmet būtų sutaupoma apie 3 milijardus litų, sumažėtų miesto užterštumas. Vykdant tokį projektą būtų efektyviai panaudojama Europos Sąjungos parama, atsirastų naujų darbo vietų. Toks projektas pakeltų Lietuvos, o ypač Vilniaus, gyventojų dvasią. Tikimasi, kad metropoliteno projektas gerokai padidintų užsienio investicijų.

    Susitikime buvo aptartos galimos Metropoliteno alternatyvos. Tai galėtų būti metro, tramvajus arba kombinuota – paviršiuje ir po žeme – nutiesta susisiekimo linija. Buvo aptartos galimos trasos, projekto finansavimo galimybės, teisinis reglamentavimas ir kitos svarbios sąlygos.

    Aplinkos ministras palankiai įvertino “Vilniaus metro” ir „Metro sąjūdžio“ siūlymui, kad Strateginiame planavimo komitete būtų svarstomas valstybei svarbaus ekonominio projekto statuso suteikimas Vilniaus miesto transporto sistemai. Kaip sakė ministras, tai svarbu tiek miesto urbanistiniu, tiek aplinkos apsaugos bei paveldo apsaugos aspektais.

    Paimta is: www.Vilniaus.diena.lt

    Komentuoti:


  • kept
    replied
    Kaip galima matyti lyginant nuotraukas, panašus išliko tik horizontas. Na, ir pylimas, kuris lyginamoje senojoje nuotraukoje dar nesuformuotas.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied


    2007 m. gegužė. Rakursas truputį nesutampa, bet šiek tiek panašus į šį:
    http://i046.radikal.ru/0905/3d/eef98d633525.jpg

    Komentuoti:


  • kept
    replied
    railman,
    labai malonu, kad pastebėjote mano įrašą. Galbūt kada nors skirsiu visą įrašą vien tik šiam tiltui - tiesiog dabar nelabai turiu tam laiko.
    O nuotraukose, kurias radote, neabejotinai Antakalnio tiltas. Ir Jūs jas visas sudėjote chronologiškai teisingai.

    Be to, paskutinėje Jūsų pateiktoje nuotraukoje matomas dabartinės P. Vileišio gatvės (Antokolski brzeg) formavimas.
    Paskutinis taisė kept; 2009.05.24, 20:28.

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Dar apie siauruko tiltą per Nerį Antakalnyje: http://mylimas-vilnius.blogspot.com/...abel/Siaurukas

    Komentuoti:


  • julius
    replied
    sitame http://audiovis.nac.gov.pl/ tikrai verta pasiknaisioti ieskant tarpukario vilniaus vaizdu,
    stai atradau dar videna silo tilto vaizda:

    tad pagal tilto konstrukcija, statybos darbu nuotraukos pradeda mane itikinti
    Paskutinis taisė julius; 2009.05.23, 18:21.

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Parašė julius Rodyti pranešimą
    kazkaip drystu abejoti - pats gyvenu netoli sios vietos, gerai pamenu kaip atrode gelzbetonines tilto liekanos, iki pradedant statyti nauja tilta kazkur 1990.
    sitose nuotraukose pakrante atrodo per daug urbanizuota, ir kas ten per fabrikelis su kaminu virsutines nuotraukos kaireje?
    dar pabandziau palyginti su tos vietos 1944m. aeronuotrauka,
    patys irgi palyginkit:

    Atvaizdas
    Iki šiol nesusidūriau su jokia rimtesne informacija apie tiltą, tad tenka interpretuoti. Manau, tiltas buvo perstatytas vėliau. Beje, forumiečio Julius pateiktose foto matosi tiltas ir 3, ir su 4 atramom.

    http://www.bernardinai.lt/popup.php?...mages_id=38066

    Komentuoti:


  • julius
    replied
    dar puslapyje "vilniaus vaizdu kaita" (http://www2.lrs.lt/kt_inst/pamink/)
    radau kelias naujas-senas nuotraukas:


    1942
    Paskutinis taisė julius; 2009.05.23, 14:45.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Antakalnio tilto liekanos (apie 80-uosius)


    http://vilnius.borda.ru/?1-12-0-00000015-000-100-0

    Komentuoti:


  • julius
    replied
    Parašė railman Rodyti pranešimą
    Nuotraukos iš Narodowe Archiwum Cyfrowe. Nuotraukos pavadintos "Budowa mostu na Wilii w Wilnie - montaż przęseł". Manau, kad tai Vilniaus siaurojo geležinkelio tilto statyba dabartinio Šilo tilto vietoje. Manau, kad antroje nuotraukoje matosi Šilo gatvės rajono kalvos:
    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Plačiau apie Vilniaus siauruką rašoma temoje Siaurieji geležinkeliai.
    kazkaip drystu abejoti - pats gyvenu netoli sios vietos, gerai pamenu kaip atrode gelzbetonines tilto liekanos, iki pradedant statyti nauja tilta kazkur 1990.
    sitose nuotraukose pakrante atrodo per daug urbanizuota, ir kas ten per fabrikelis su kaminu virsutines nuotraukos kaireje?
    dar pabandziau palyginti su tos vietos 1944m. aeronuotrauka,
    patys irgi palyginkit:

    Komentuoti:


  • Vidma
    replied
    .... kadangi tema Metro Vilniuje užrakinta infomaciją belieka pateikti čia.
    Dėl Vilniaus metro konsultuos ispanai
    http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=22283631
    www.DELFI.lt
    2009 gegužės mėn. 22 d. 12:53


    Vilniaus miesto savivaldybė pasiūlė Ispanijos ambasados Lietuvoje prekybos atašė Ramiro Sanchezui parengti studiją apie metro galimybes Vilniuje. Savivaldybė pranešė, kad penktadienį atašė susitiko su Vilniaus mero pavaduotoju Romu Adomavičiumi. Pranešime spaudai rašoma, kad ispanai turi reikiamos patirties.

    Savivaldybę domintų kompleksinė studija, įvertinant turimas transporto rūšis, ekologinius reikalavimus, miesto plėtrą ir naujausias europines idėjas – tai svarbus žingsnis, kurį žengus, bus galima dirbti toliau. Ispanai turi patirtį, rengiant tokius projektus ir įsisavinant ES lėšas, gerus specialistus – tuo būtų galima pasinaudoti, pasirenkant patį geriausią variantą.

    „Dabar ne pats geriausias laikas išlaidauti, bet pats laikas tam ruoštis“, – pranešime spaudai cituojamas R. Adomavičius.

    Vicemero nuomone, nereikėtų metro atskirti nuo visos transporto sistemos – būtina suderinti viešąjį ir privatų transportą, eismo valdymą ir transporto paslaugas. Inžineriniu požiūriu, nėra didelio skirtumo ką pasirinkti – metro ar tramvajų – svarbu, kad pasirinkta transporto rūšis būtų harmoninga, kompleksiška ir reikalinga miestui.

    „Mes norime turėti tokią transporto rūšį, kuri galėtų pervežti per 50 proc. keleivių iš miesto pakraščių ir miestelių, kad gyventojai jaustųsi patogiai“, – sakė Vilniaus mero pavaduotojas.

    Svečiui buvo pasiūlyta parengti studiją, pritaikant Vilniui optimaliausią variantą, atsižvelgiant į naujoves, finansavimą ir laiką.

    „DELFI“

    Komentuoti:


  • kept
    replied
    Parašė railman Rodyti pranešimą
    Manau, kad tai Vilniaus siaurojo geležinkelio tilto statyba dabartinio Šilo tilto vietoje. Manau, kad antroje nuotraukoje matosi Šilo gatvės rajono kalvos
    Jūs manote visiškai teisingai.

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Nuotraukos iš Narodowe Archiwum Cyfrowe. Nuotraukos pavadintos "Budowa mostu na Wilii w Wilnie - montaż przęseł". Manau, kad tai Vilniaus siaurojo geležinkelio tilto statyba dabartinio Šilo tilto vietoje. Manau, kad antroje nuotraukoje matosi Šilo gatvės rajono kalvos:



    ..

    Plačiau apie Vilniaus siauruką rašoma temoje Siaurieji geležinkeliai.
    Paskutinis taisė railman; 2014.03.31, 21:44.

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    O apie lenpjūvę nepagalvojai?
    Aišku, kad pagalvojau. O sakydamas, kad gal yra sąsajų, tik norėjau palikti vietos interpretacijoms

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    O apie lenpjūvę nepagalvojai?

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Balandžio antrą dieną visi prisipažįsta, kas ir kur melavo

    Fotografuota Linkmenų gatvėje. Čia išties raizgėsi siaurukas. Gal išties yra kokių sąsajų...

    Komentuoti:

Working...
X