Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus miesto geležinkeliai
Collapse
X
-
Turbūt taip sprendi dėl rampų. Turint omenyje pastatų amžių ir tai, kad aplink želia žolė, o ne asfaltas, galima daiktas, kad čia ėjo geležinkelis.
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąO gal netyčia žinai apie Savanorių pr. geležinkelio liniją nuo "Vilniaus duonos" iki "Silikato"? Dar senelis pasakojo, prieš statnt Savanorių pr. Chruščiovkes linija buvo demontuota. Prie pačios kepyklos likę vartai į sandėlius, o bėgių vietoj darbuotojai parkuoja automobilius.
1942 m. Vilniaus žemėlapyje iki Savanorių pr. pradžios buvo nutiesti bėgiaiPaskutinis taisė HSV; 2009.06.16, 13:50.
Komentuoti:
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąAntakalnio tilto liekanos (apie 80-uosius)
Atvaizdas
http://vilnius.borda.ru/?1-12-0-00000015-000-100-0
kadangi esu uzauges netoli sios vietos, prisimenu kaip atrode griuvesiai, tik gaila tuo metu buvau per mazas kad mokeciau fotografuoti. daug kur ieskojau sio tilto griuvesiu fotografiju, bet nerades pabandziau pats is atminties atkurti tai ka prisimenu:
mazdaug panasi gelzbetonine konstrukcija iki 1990m. stovejo dabartinio silo tilto vietoje antakalnio puseje.
Komentuoti:
-
Vilniaus Metro Tema yra uzrakinta... tikiuosi kad nesupyksit jeigu as sita cia ideciau
Vilniuje vėl svarstomas metro projektas
Darni Vilniaus miesto plėtra be transporto problemos sprendimo yra neįmanoma. Taip pareiškė aplinkos ministras Gediminas Kazlauskas, susitikęs su viešosios įstaigos „Vilniaus metro“ direktoriumi Rimantu Pūkeliu ir visuomeninio judėjimo „Metro Sąjūdis“ valdybos nariu Juozu Zyku.
Ministras pritarė Metroliteno projektui. Pasak G.Kazlausko, tai aplinką mažiausiai teršianti miesto transporto priemonė.
„Metropolitenas galėtų aptarnauti didelį keleivių srautą, būtų patogus gyventojams, galėtų dažnai kursuoti, - sakė Rimantas Pūkelis. – Racionaliai planuojamas maršrutas sudarytų sąlygas patogiai ir greitai pasiekti svarbiausius miesto objektus, darbovietes. Tai sumažintų automobilių judėjimą mieste.
Kaip susitikime informavo „Vilniaus metro“ atstovai, 30 kilometrų metro perimtų apie 50 proc. keleivių pervežimų. Kasmet būtų sutaupoma apie 3 milijardus litų, sumažėtų miesto užterštumas. Vykdant tokį projektą būtų efektyviai panaudojama Europos Sąjungos parama, atsirastų naujų darbo vietų. Toks projektas pakeltų Lietuvos, o ypač Vilniaus, gyventojų dvasią. Tikimasi, kad metropoliteno projektas gerokai padidintų užsienio investicijų.
Susitikime buvo aptartos galimos Metropoliteno alternatyvos. Tai galėtų būti metro, tramvajus arba kombinuota – paviršiuje ir po žeme – nutiesta susisiekimo linija. Buvo aptartos galimos trasos, projekto finansavimo galimybės, teisinis reglamentavimas ir kitos svarbios sąlygos.
Aplinkos ministras palankiai įvertino “Vilniaus metro” ir „Metro sąjūdžio“ siūlymui, kad Strateginiame planavimo komitete būtų svarstomas valstybei svarbaus ekonominio projekto statuso suteikimas Vilniaus miesto transporto sistemai. Kaip sakė ministras, tai svarbu tiek miesto urbanistiniu, tiek aplinkos apsaugos bei paveldo apsaugos aspektais.
Paimta is: www.Vilniaus.diena.lt
Komentuoti:
-
Kaip galima matyti lyginant nuotraukas, panašus išliko tik horizontas. Na, ir pylimas, kuris lyginamoje senojoje nuotraukoje dar nesuformuotas.
Komentuoti:
-
2007 m. gegužė. Rakursas truputį nesutampa, bet šiek tiek panašus į šį:
http://i046.radikal.ru/0905/3d/eef98d633525.jpg
Komentuoti:
-
railman,
labai malonu, kad pastebėjote mano įrašą. Galbūt kada nors skirsiu visą įrašą vien tik šiam tiltui - tiesiog dabar nelabai turiu tam laiko.
O nuotraukose, kurias radote, neabejotinai Antakalnio tiltas. Ir Jūs jas visas sudėjote chronologiškai teisingai.
Be to, paskutinėje Jūsų pateiktoje nuotraukoje matomas dabartinės P. Vileišio gatvės (Antokolski brzeg) formavimas.Paskutinis taisė kept; 2009.05.24, 20:28.
Komentuoti:
-
Dar apie siauruko tiltą per Nerį Antakalnyje: http://mylimas-vilnius.blogspot.com/...abel/Siaurukas
Komentuoti:
-
sitame http://audiovis.nac.gov.pl/ tikrai verta pasiknaisioti ieskant tarpukario vilniaus vaizdu,
stai atradau dar videna silo tilto vaizda:
tad pagal tilto konstrukcija, statybos darbu nuotraukos pradeda mane itikintiPaskutinis taisė julius; 2009.05.23, 18:21.
Komentuoti:
-
Parašė julius Rodyti pranešimąkazkaip drystu abejoti - pats gyvenu netoli sios vietos, gerai pamenu kaip atrode gelzbetonines tilto liekanos, iki pradedant statyti nauja tilta kazkur 1990.
sitose nuotraukose pakrante atrodo per daug urbanizuota, ir kas ten per fabrikelis su kaminu virsutines nuotraukos kaireje?
dar pabandziau palyginti su tos vietos 1944m. aeronuotrauka,
patys irgi palyginkit:
Atvaizdas
http://www.bernardinai.lt/popup.php?...mages_id=38066
Komentuoti:
-
dar puslapyje "vilniaus vaizdu kaita" (http://www2.lrs.lt/kt_inst/pamink/)
radau kelias naujas-senas nuotraukas:
1942Paskutinis taisė julius; 2009.05.23, 14:45.
Komentuoti:
-
Komentuoti:
-
Parašė railman Rodyti pranešimąNuotraukos iš Narodowe Archiwum Cyfrowe. Nuotraukos pavadintos "Budowa mostu na Wilii w Wilnie - montaż przęseł". Manau, kad tai Vilniaus siaurojo geležinkelio tilto statyba dabartinio Šilo tilto vietoje. Manau, kad antroje nuotraukoje matosi Šilo gatvės rajono kalvos:
Atvaizdas
Atvaizdas
Plačiau apie Vilniaus siauruką rašoma temoje Siaurieji geležinkeliai.
sitose nuotraukose pakrante atrodo per daug urbanizuota, ir kas ten per fabrikelis su kaminu virsutines nuotraukos kaireje?
dar pabandziau palyginti su tos vietos 1944m. aeronuotrauka,
patys irgi palyginkit:
Komentuoti:
-
.... kadangi tema Metro Vilniuje užrakinta infomaciją belieka pateikti čia.
Dėl Vilniaus metro konsultuos ispanai
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=22283631
www.DELFI.lt
2009 gegužės mėn. 22 d. 12:53
Vilniaus miesto savivaldybė pasiūlė Ispanijos ambasados Lietuvoje prekybos atašė Ramiro Sanchezui parengti studiją apie metro galimybes Vilniuje. Savivaldybė pranešė, kad penktadienį atašė susitiko su Vilniaus mero pavaduotoju Romu Adomavičiumi. Pranešime spaudai rašoma, kad ispanai turi reikiamos patirties.
Savivaldybę domintų kompleksinė studija, įvertinant turimas transporto rūšis, ekologinius reikalavimus, miesto plėtrą ir naujausias europines idėjas – tai svarbus žingsnis, kurį žengus, bus galima dirbti toliau. Ispanai turi patirtį, rengiant tokius projektus ir įsisavinant ES lėšas, gerus specialistus – tuo būtų galima pasinaudoti, pasirenkant patį geriausią variantą.
„Dabar ne pats geriausias laikas išlaidauti, bet pats laikas tam ruoštis“, – pranešime spaudai cituojamas R. Adomavičius.
Vicemero nuomone, nereikėtų metro atskirti nuo visos transporto sistemos – būtina suderinti viešąjį ir privatų transportą, eismo valdymą ir transporto paslaugas. Inžineriniu požiūriu, nėra didelio skirtumo ką pasirinkti – metro ar tramvajų – svarbu, kad pasirinkta transporto rūšis būtų harmoninga, kompleksiška ir reikalinga miestui.
„Mes norime turėti tokią transporto rūšį, kuri galėtų pervežti per 50 proc. keleivių iš miesto pakraščių ir miestelių, kad gyventojai jaustųsi patogiai“, – sakė Vilniaus mero pavaduotojas.
Svečiui buvo pasiūlyta parengti studiją, pritaikant Vilniui optimaliausią variantą, atsižvelgiant į naujoves, finansavimą ir laiką.
„DELFI“
Komentuoti:
-
Parašė railman Rodyti pranešimąManau, kad tai Vilniaus siaurojo geležinkelio tilto statyba dabartinio Šilo tilto vietoje. Manau, kad antroje nuotraukoje matosi Šilo gatvės rajono kalvos
Komentuoti:
-
Nuotraukos iš Narodowe Archiwum Cyfrowe. Nuotraukos pavadintos "Budowa mostu na Wilii w Wilnie - montaż przęseł". Manau, kad tai Vilniaus siaurojo geležinkelio tilto statyba dabartinio Šilo tilto vietoje. Manau, kad antroje nuotraukoje matosi Šilo gatvės rajono kalvos:
..
Plačiau apie Vilniaus siauruką rašoma temoje Siaurieji geležinkeliai.Paskutinis taisė railman; 2014.03.31, 21:44.
Komentuoti:
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąO apie lenpjūvę nepagalvojai?
Komentuoti:
-
Komentuoti: