Gelezinkelio stotis kiek desniau (pietu link) priekyje matosi sanciu traukiniu pervairavimo is vieno kelio i kita sistema, foto darytaq si sekamdieni (2005 0424)....
Manasis sios vietos variantas "Zvilgsnis is sapno" :
Rusai nesistenge kuryboje kenteti, trafaretas + miniadaptacija = max pelnas ir darbu greitis. Tarkim traukiniu pasto stotys visoje lietuvoje identiskos...
je, ne viska turiu rankose, kai ka tik PC, bet dar esu pakankamai jaunas (lygininat su kolegomis kiolekcionieriais) kai turesiu anukus ir tris insultus galesiu daugiau informacijos paskleisti
Ačiū už senas atvirutes, fui.
Vilniaus ir Kauno stotys buvo statytos pagal tą patį projektą.
Atsatytoji po karo stotis, jei neklystu, vienas įdomesnių stalinistinių pastatų Kaune.
Gelezinkelio stotis kiek desniau (pietu link) priekyje matosi sanciu traukiniu pervairavimo is vieno kelio i kita sistema, foto darytaq si sekamdieni (2005 0424):
o taip si vieta atrde 1915-ais
o cia stoties pastatas 1905m.
sorry uz kokybe, tokia teturiu ir pats
Cia - prauzus frontams, speju - vokieciu darbas, jie didziuodavosi savo ivykdytais sugriovimais:
o cia eksterjeras karo metais is vokieciu atviruku:
Veik nepakitusi, tik su autobusais ir konke - iki 1929m
O del gelezinkelio pacio pastato, tai nezinau, galbut Kauno stotis ir yra seniausia, bet tuomet tik keliais menesiais senesne uz Vilniaus, nes Vilniaus gelezinkelio stoties statybu laikotarpis 1940 - 1959.
Ce nelabai i tema, bet gal kas nors turi foto kaip Vilniaus stotis atrode pries kara ?
Ne nuo stoties prasidejo Lietuvos gelezinkeliu istorija, o nuo begiu nutiesimo ir pacio traukinio. Lietuvos gelezinkeliu istorija:
"Pirmieji geležinkeliai Lietuvoje nutiesti 1859-1861 metais. Tai buvo Sankt Peterburgo- Varšuvos linija, ėjusi pro Dūkštą, Ignaliną, Vilnių, Lentvarį ir Varėną su atšaka pro Kauną į Kybartus, taip pasiekiant tuometinės Prūsijos sieną. Pirmasis traukinys inauguraciniu reisu iš Daugpilio į Vilnių atvyko 1860 m. rugsėjo 17 d. Ta proga mieste buvo surengtos iškilmingos sutiktuvės. Kelionė iš Peterburgo į Vilnių trukdavo beveik 19 valandų, iš Vilniaus į Kauną – 2 val. 33 min."
O del gelezinkelio pacio pastato, tai nezinau, galbut Kauno stotis ir yra seniausia, bet tuomet tik keliais menesiais senesne uz Vilniaus, nes Vilniaus gelezinkelio stoties statybu laikotarpis 1940 - 1959.
Aciu uz istorija. Del senumo tai nezinau, Kauno stociai 145 metai.
Tai pirmoji tokia stotis, nuo kurios prasidėjo Lietuvos geležinkelių istorija.
Ne nuo stoties prasidejo Lietuvos gelezinkeliu istorija, o nuo begiu nutiesimo ir pacio traukinio. Lietuvos gelezinkeliu istorija:
"Pirmieji geležinkeliai Lietuvoje nutiesti 1859-1861 metais. Tai buvo Sankt Peterburgo- Varšuvos linija, ėjusi pro Dūkštą, Ignaliną, Vilnių, Lentvarį ir Varėną su atšaka pro Kauną į Kybartus, taip pasiekiant tuometinės Prūsijos sieną. Pirmasis traukinys inauguraciniu reisu iš Daugpilio į Vilnių atvyko 1860 m. rugsėjo 17 d. Ta proga mieste buvo surengtos iškilmingos sutiktuvės. Kelionė iš Peterburgo į Vilnių trukdavo beveik 19 valandų, iš Vilniaus į Kauną – 2 val. 33 min."
O del gelezinkelio pacio pastato, tai nezinau, galbut Kauno stotis ir yra seniausia, bet tuomet tik keliais menesiais senesne uz Vilniaus, nes Vilniaus gelezinkelio stoties statybu laikotarpis 1940 - 1959.
kiek zinau (zinau 100% ) , jau yra skaiciuojamos vidaus stiklo pertvaros ir ju dizainas. taigi rekonstrukcija neisvengiama..
beje, negi dar stotis yra kvado objektas? lyg tais ji sugebejo nerealiai budais itraukti i sarasa. pridare bedu ir tiek. o galejo nesti lauk ta sandeli ir vietoje jo ultra moderna koki...
Is peronu puses aplinka sutvarkyta neblogai, yra ir svieslentes padorios. Bet jau stoties pastato vidus...
Gerai, kad rekonstruos, nes ka reikia galvoti tiems, kas atvaziave is kitu saliu ir megsta keliauti traukiniais? Dar jeigu i WC uzsuka (as buvau uzsukes, nors jeigu buciau zinojes, kokia ten situacija, buciau nejes)
todel vidaus ir nefotkinau Beje, kai padarys Rail Baltic, tai iki cia vaziuos greitaeigiai "shutlle" traukiniai ir stotis iki to laiko atrodys tikrai moderniai.
Dekui uz fotkes.
Puikios naujienos, kad ruosias ta stoti rekonstruot. Galetu tik kai kuriuos darbuotojus isspirt lauk arba skirt kazkiek lesu ju elementariu aptarnavimo ziniu gilinimui, nes dabar ten aptarnavimas labiau primena aptarnavima susmirdusiose Kaliningrado parduotuvese, o ne Europos Sajungos miesto gelezinkelio stoty.
Šiais metais Kauno geležinkelio stočiai sukako 145 metai. Tai pirmoji tokia stotis, nuo kurios prasidėjo Lietuvos geležinkelių istorija.
Ta proga ten buvo suorganizuota paroda, o kadangi nesu ten buves labai senai, tai nuvykau apsidairyti. Pirmas ispudis labai neblogas, kadangi aplinka sutvarkyta labai graziai. O kitais metais yra paskirtas biudzetas pilnai stoties rekonstrukcijai (tiek vidaus, tiek fasadu, tiek pozeminiu pereju).
Taigi, ka pavyko uzfiksuoti.
Komentuoti: