Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Parašė fui
    Gelezinkelio stotis kiek desniau (pietu link) priekyje matosi sanciu traukiniu pervairavimo is vieno kelio i kita sistema, foto darytaq si sekamdieni (2005 0424)....

    Manasis sios vietos variantas "Zvilgsnis is sapno" :

    Komentuoti:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Aciu uz puikia temas ir idomias nuotraukas

    Komentuoti:


  • fui
    replied
    Parašė Himleris
    Dekuj panasi i Kauno senaja...
    Rusai nesistenge kuryboje kenteti, trafaretas + miniadaptacija = max pelnas ir darbu greitis. Tarkim traukiniu pasto stotys visoje lietuvoje identiskos...

    Komentuoti:


  • Taut.
    replied
    Parašė Edd
    Cia siokios tokios senos nuotraukos, gal tiks:
    Vilniaus gelezinkelio stotis 1873m
    Vilniaus gelezinkelio stotis 19a. pab.
    Dekuj panasi i Kauno senaja...

    Komentuoti:


  • alonso
    replied
    Parašė fui
    ...kai turesiu anukus ir tris insultus...
    good one

    Komentuoti:


  • fui
    replied
    Parašė alonso
    fui, na ir kolekcija tu pas save turi
    je, ne viska turiu rankose, kai ka tik PC, bet dar esu pakankamai jaunas (lygininat su kolegomis kiolekcionieriais) kai turesiu anukus ir tris insultus galesiu daugiau informacijos paskleisti

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ačiū už senas atvirutes, fui.
    Vilniaus ir Kauno stotys buvo statytos pagal tą patį projektą.
    Atsatytoji po karo stotis, jei neklystu, vienas įdomesnių stalinistinių pastatų Kaune.

    Komentuoti:


  • alonso
    replied
    fui, na ir kolekcija tu pas save turi

    Komentuoti:


  • fui
    replied
    Gelezinkelio stotis kiek desniau (pietu link) priekyje matosi sanciu traukiniu pervairavimo is vieno kelio i kita sistema, foto darytaq si sekamdieni (2005 0424):

    o taip si vieta atrde 1915-ais


    o cia stoties pastatas 1905m.


    sorry uz kokybe, tokia teturiu ir pats

    Cia - prauzus frontams, speju - vokieciu darbas, jie didziuodavosi savo ivykdytais sugriovimais:


    o cia eksterjeras karo metais is vokieciu atviruku:



    Veik nepakitusi, tik su autobusais ir konke - iki 1929m



    o cia tokia kaip dabar tik autobusai kiti ~1956m

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Parašė Himleris
    Ce nelabai i tema, bet gal kas nors turi foto kaip Vilniaus stotis atrode pries kara ?
    Cia siokios tokios senos nuotraukos, gal tiks:
    Vilniaus gelezinkelio stotis 1873m
    Vilniaus gelezinkelio stotis 19a. pab.

    Komentuoti:


  • Taut.
    replied
    Parašė Edd
    O del gelezinkelio pacio pastato, tai nezinau, galbut Kauno stotis ir yra seniausia, bet tuomet tik keliais menesiais senesne uz Vilniaus, nes Vilniaus gelezinkelio stoties statybu laikotarpis 1940 - 1959.
    Ce nelabai i tema, bet gal kas nors turi foto kaip Vilniaus stotis atrode pries kara ?

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Edd
    Ne nuo stoties prasidejo Lietuvos gelezinkeliu istorija, o nuo begiu nutiesimo ir pacio traukinio. Lietuvos gelezinkeliu istorija:
    "Pirmieji geležinkeliai Lietuvoje nutiesti 1859-1861 metais. Tai buvo Sankt Peterburgo- Varšuvos linija, ėjusi pro Dūkštą, Ignaliną, Vilnių, Lentvarį ir Varėną su atšaka pro Kauną į Kybartus, taip pasiekiant tuometinės Prūsijos sieną. Pirmasis traukinys inauguraciniu reisu iš Daugpilio į Vilnių atvyko 1860 m. rugsėjo 17 d. Ta proga mieste buvo surengtos iškilmingos sutiktuvės. Kelionė iš Peterburgo į Vilnių trukdavo beveik 19 valandų, iš Vilniaus į Kauną – 2 val. 33 min."

    O del gelezinkelio pacio pastato, tai nezinau, galbut Kauno stotis ir yra seniausia, bet tuomet tik keliais menesiais senesne uz Vilniaus, nes Vilniaus gelezinkelio stoties statybu laikotarpis 1940 - 1959.
    Aciu uz istorija. Del senumo tai nezinau, Kauno stociai 145 metai.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Parašė liutass
    Tai pirmoji tokia stotis, nuo kurios prasidėjo Lietuvos geležinkelių istorija.
    Ne nuo stoties prasidejo Lietuvos gelezinkeliu istorija, o nuo begiu nutiesimo ir pacio traukinio. Lietuvos gelezinkeliu istorija:
    "Pirmieji geležinkeliai Lietuvoje nutiesti 1859-1861 metais. Tai buvo Sankt Peterburgo- Varšuvos linija, ėjusi pro Dūkštą, Ignaliną, Vilnių, Lentvarį ir Varėną su atšaka pro Kauną į Kybartus, taip pasiekiant tuometinės Prūsijos sieną. Pirmasis traukinys inauguraciniu reisu iš Daugpilio į Vilnių atvyko 1860 m. rugsėjo 17 d. Ta proga mieste buvo surengtos iškilmingos sutiktuvės. Kelionė iš Peterburgo į Vilnių trukdavo beveik 19 valandų, iš Vilniaus į Kauną – 2 val. 33 min."

    O del gelezinkelio pacio pastato, tai nezinau, galbut Kauno stotis ir yra seniausia, bet tuomet tik keliais menesiais senesne uz Vilniaus, nes Vilniaus gelezinkelio stoties statybu laikotarpis 1940 - 1959.

    Komentuoti:


  • normalus
    replied
    kiek zinau (zinau 100% ) , jau yra skaiciuojamos vidaus stiklo pertvaros ir ju dizainas. taigi rekonstrukcija neisvengiama..

    beje, negi dar stotis yra kvado objektas? lyg tais ji sugebejo nerealiai budais itraukti i sarasa. pridare bedu ir tiek. o galejo nesti lauk ta sandeli ir vietoje jo ultra moderna koki...

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė John
    Is peronu puses aplinka sutvarkyta neblogai, yra ir svieslentes padorios. Bet jau stoties pastato vidus...
    Gerai, kad rekonstruos, nes ka reikia galvoti tiems, kas atvaziave is kitu saliu ir megsta keliauti traukiniais? Dar jeigu i WC uzsuka (as buvau uzsukes, nors jeigu buciau zinojes, kokia ten situacija, buciau nejes)
    todel vidaus ir nefotkinau Beje, kai padarys Rail Baltic, tai iki cia vaziuos greitaeigiai "shutlle" traukiniai ir stotis iki to laiko atrodys tikrai moderniai.

    Komentuoti:


  • blitz
    replied
    Dekui uz fotkes.
    Puikios naujienos, kad ruosias ta stoti rekonstruot. Galetu tik kai kuriuos darbuotojus isspirt lauk arba skirt kazkiek lesu ju elementariu aptarnavimo ziniu gilinimui, nes dabar ten aptarnavimas labiau primena aptarnavima susmirdusiose Kaliningrado parduotuvese, o ne Europos Sajungos miesto gelezinkelio stoty.

    Komentuoti:


  • liutass
    pradėjo temą Kauno geležinkelio stotis

    Kauno geležinkelio stotis

    Šiais metais Kauno geležinkelio stočiai sukako 145 metai. Tai pirmoji tokia stotis, nuo kurios prasidėjo Lietuvos geležinkelių istorija.
    Ta proga ten buvo suorganizuota paroda, o kadangi nesu ten buves labai senai, tai nuvykau apsidairyti. Pirmas ispudis labai neblogas, kadangi aplinka sutvarkyta labai graziai. O kitais metais yra paskirtas biudzetas pilnai stoties rekonstrukcijai (tiek vidaus, tiek fasadu, tiek pozeminiu pereju).
    Taigi, ka pavyko uzfiksuoti.

    "reversinė" fasadų pusė, išėjimas i peronus







    Pagrindinis įėjimas


    Eksponuojama LG turima technika







    Lauksim restauracijos
Working...
X