Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    1944m. rugpjūtis. Vokiečių susprogdinta. Žurnalas "Švyturys" 1969m.

    Comment


      Kelios nuotraukos link žieminio depo:





      www.autobusas.4l.lt +
      www.facebook.com/Autobusas4l

      Comment


        Žurnalas "Geležinkelininkas" 1939m. nr. 12-13.



        Comment


          Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
          Žurnalas "Geležinkelininkas" 1939m. nr. 12-13.

          Atvaizdas


          Atvaizdas
          Lyginant su dabartiniu vaizdu - kokia graži ir jauki stotis ir aikštė šalia jos...

          Comment


            aha, bet po aikšte važinėdavo automobiliai...

            Comment


              Važinėjo jie (tiksliau buvo stovėjimo aikštelė) iki pat požeminės perėjo statybos.

              Comment


                Tai taip ir nepasako niekas kur tas Kauno gel stoties maketas...

                Taip tikrai,saugykla yra požeminėje perėjoje,jei išeis,tai kainas surašysiu ten nuvykęs ir pasidomėjas
                Neskubėk ir nespėsi.

                Comment


                  [QUOTE=Lincas;675514]Kelios nuotraukos link žieminio depo:

                  Atvaizdas


                  Dar klausimas kolegoms,ar tikrai ne visa Kauno GS automatizuota? T.Y.matau šioje foto , kad yra rankinis iešmas. Pats taipogi mačiau kaip prie to geltonų plytų pastato (dispečerinė?) privažiavo TEM 'as, M62 , iš jų išlipo padėjėjai ir tą svirtį bėgių palenkė į kitą pusę. Tai tiesa? Ar mane akys apgavo?
                  Neskubėk ir nespėsi.

                  Comment


                    [QUOTE=Mantukas05;687752]
                    Parašė Lincas Rodyti pranešimą
                    Kelios nuotraukos link žieminio depo:

                    Atvaizdas


                    Dar klausimas kolegoms,ar tikrai ne visa Kauno GS automatizuota? T.Y.matau šioje foto , kad yra rankinis iešmas. Pats taipogi mačiau kaip prie to geltonų plytų pastato (dispečerinė?) privažiavo TEM 'as, M62 , iš jų išlipo padėjėjai ir tą svirtį bėgių palenkė į kitą pusę. Tai tiesa? Ar mane akys apgavo?
                    Manau, kad lokomotyvų depo kelyne rankiniai iešmai neišnyks niekada.

                    Comment


                      Manau, kad lokomotyvų depo kelyne rankiniai iešmai neišnyks niekada.[/QUOTE]

                      Bet tai kodėl taip?
                      Neskubėk ir nespėsi.

                      Comment


                        Dar iš mano pastebėjimų šį rytą. Buvau prie gel.stoties šiandieną nuo 8,30 h iki lygiai 12 h. iš tikrūjų likau nustebęs,kadangi tarp šio minėto laiko pamačiau praktiškai gryną nesamonę (mano akimis). Argumentuoju dėl ko, vienas M62 po stotį pradėjo tampytis iš vieno kelio į kitą su ~10 pusvagonių krautais bėgiais - pabėgiais komplektais. Paskui gal kažkur stovėjo apie pora h ir vėl ta pati dainelė.Tai arba LG neefektyviai kažką daro,ar užmušinėja darbo dieną. Gaila fotiko neturiu šiuo metu,bučiau su tikrais įrodymais . Po to gryžo DR1A 10 min.vėluodamas iš kybartų. Dar po kelių min.nuo depo privažiavo M62 - 1244 , užemė kelią kur turėjo gryžti EJ875 , tai tas EJ stojo į 12 kelią. Gal taip pat yra mačiūsiu šios dienos , galima sakyti darbo dieną
                        Neskubėk ir nespėsi.

                        Comment


                          Ej875?

                          Comment


                            Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                            Ej875?
                            O tai dviaukštis ne ŠKODOS ir vadinas tas jo modelis EJ 875?
                            Neskubėk ir nespėsi.

                            Comment


                              Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                              O tai dviaukštis ne ŠKODOS ir vadinas tas jo modelis EJ 875?
                              Jo pavadinimas yra EJ-575

                              Comment


                                Parašė Raptor Rodyti pranešimą
                                Jo pavadinimas yra EJ-575

                                Jėtaus kaip sumaišiau Ačiū Raptor už pataisymą
                                Neskubėk ir nespėsi.

                                Comment


                                  šiandien ryte 9.00 du sukabinti, dvivagoniai drakonai,laukė savo kelionės į Marijampolę kitas Kibartus.

                                  Comment


                                    Parašė Karoleo Rodyti pranešimą
                                    šiandien ryte 9.00 du sukabinti, dvivagoniai drakonai,laukė savo kelionės į Marijampolę kitas Kibartus.
                                    Atvaizdas
                                    Prieš gerą menėsį važiavau tokiu
                                    Neskubėk ir nespėsi.

                                    Comment


                                      Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                                      (...) . Po to gryžo DR1A 10 min.vėluodamas iš kybartų. Dar po kelių min.nuo depo privažiavo M62 - 1244 , užemė kelią kur turėjo gryžti EJ875 , tai tas EJ stojo į 12 kelią. Gal taip pat yra mačiūsiu šios dienos , galima sakyti darbo dieną
                                      Tikriausiai iš Vilniaus atvyko ne elektrinis traukinysa ER9M E875, o dviaukštis EJ817 - pastoviu laiku 11:38, laikinai (nuo XI.22 iki XII.89) dėl kelio remonto tartp Kauno ir Pelemono - 11:55.
                                      Elektrinių traukinių atvykimas į 11 ar 12 aklikelius nuo XI.22 padažnėjo. Gal būt dėl tų remonto darbų, kai kiti keliai labiau reikalingi kitiems traukiniams (kiek supratau pagal laikiną tvarkaraštį, kuriam būdingi ilgesni pastovėjimai Palemone, iš Kauno iki Palemono kelyno pradžios važinėjama vienais bėgiais).
                                      Antai dabar 12:44h (kai pastoviai būdavo 12:29) dviaukštis taip pat atvyksta į 11 kelią, dyzelinis 13:00h į Šeštokus išvyksta iš pirmo kelio (11:33h iš Kybartų taip pat atvyksta į pirmą).

                                      Comment


                                        O dar klausimas, gal pastebėjote , kad iš to 12-11 kelio traukinius išleidžia ne šviesoforas,o darbuotojas atneša dokumentą,mašinistas kažką atžymi ir atgal paduoda,tada po ~1 min. jis išvyksta, tai čia taip išeina , kad kažką tvarko ar pan.?
                                        Neskubėk ir nespėsi.

                                        Comment


                                          Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                                          O dar klausimas, gal pastebėjote , kad iš to 12-11 kelio traukinius išleidžia ne šviesoforas,o darbuotojas atneša dokumentą,mašinistas kažką atžymi ir atgal paduoda,tada po ~1 min. jis išvyksta, tai čia taip išeina , kad kažką tvarko ar pan.?
                                          Išleidžia viską ten šviesoforas. Tiesiog, tas žmogus atneša mašinistams įspėjimo lapelį apie tarpstotyje esančius greičio apribojimus ir panašiai. Tas žmogus dar kitaip vadinamas - Kelyno būdėtojas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X