Parašė Mantukas05
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Kauno geležinkelio stotis
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Man neleidžia pažiurėti tvarkaraščio... Na ateinančią savaitę busiu prie stoties , tai reikės užmesti akį.Parašė Vitas Rodyti pranešimąKol kas nerandu nė vieno Kazlų Rūdos krypties keleivinio traukinio, kuris išvyktų iš antro kelio... Nebent koks atsiras nuo rytdienos, įsigaliojus naujam tvarkaraščiui.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O koks tas numeris tada?Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKą tu ten užmesi? Geriau trumpuoju numeriu sms išsiųsk (bet būk Kauno stoties teritorijoje, kitaip gali Rizgonių tvarkaraštį atsiųsti) ir tau atsiųs Kazlų Rūdos traukinių priėmimo tvarką.
							
						Neskubėk ir nespėsi.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Lietuvoje dar joks tvarkaraštis nerodo keilą, iš kurio išvyksta traukinys. Bent www.litrail.lt tikrai nerodo... Vilniaus stotyje esantys rodo ar nerodo, ar nuo rytdienos rodys - nežinau. Kauno stoties viduje esančios švieslentės rodo ne kelią, o peroną. Jei rodo peroną-2, tai dar nežinia, ar traukinys išvyks iš 2 ar 3 kelio (arba į tokius atvyks)...
Belieka situaciją stebėti realybėje, o stabilumas joje didelis...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTaigi ironizuoju
 Jau maniau rimtai LG kažką sumąstė su tais trumpaisiais nr. O ištikrūjų manau būtų gan gera įdėja.
							
						Neskubėk ir nespėsi.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tame kraštiniame stovėdavo vagonai , kelio technika ir panašiai. Žinoma ne visada , bet jį kaip ir skirstymo - manevravimo darbams naudodavo.Parašė TheCoach Rodyti pranešimąNa pats kraštinis kelias turėjo labai mažai panaudos, tai manau jų sprendimas yra jį nuardyti ir visą tolimąjį stoties krašta paskirt railbalticai.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
4 val.52 min. ryto Kaunas dar miega, bet aš šiandien atsikėliau ir tokiu laiku išvykstančiu traukiniu E872 susiruošiau į kelionę. Aišku, ne į Vilnių - arčiau...
Kai tik atėjau į Kauno geležinkelio stotį, buvo kažkur apie 4:20-4:30h. Tuo metu per stotį iš Mauručių į Palemoną važiavo ilgas prekinis sąstatas, traukiamas dviejų manevrinių TEM-TMH. Numeriai 7 ir 11. Tokios prekinio traukinio traukos dar nebuvau matęs. Kažkiek vėliau Palemono link nuvažiavo kitas prekinis traukinys, netgi kokią minutę užlaikė elektrinį. O trečiu ar ketvirtu keliu(gerai nepastebėjau) važiavo jau retenybe tapęs kitas manevrinis šilumvežis - TEM2 (jau galvojau, kad Kaune tokių važinėjančių nėra). Numeris lygtai 2760. Dar viena su traukiniais susijusi "seansacija" - 4:52 h. į Vilnių maršrutu Nr.872 jau ne ER9M, o dviaukštis Nr.10 (gretimame aklikelyje stovėjo kitas dviaukštis, Nr3, kuris išvažiavo vėliau - 5:32h).
Keleivių 4:52h traukinyje iš Kauno išvažiavo gal būt penki, kal vienu ar dviem daugiau... Tai jau gal stebėtis nereikėtų, nors didžiai nustebau, kad stoties prieigose tokiu laiku jau nedirba nė vienas kioskelio tipo paviljonas, kuriame dar prieš kelis metus išvažiuoant būdavo galima atsigerti kavos, pasistiprinti dešrainiu ar sotesniu patiekalu (dirbdavo per naktį). Dabar jie atsidaro 6h ryto (nedarbo dienomis dar vėliau), o stoties viduje esanti kavinė darbą pradeda 10 val., kai jau būna išvažiavę ir atvažiavę nemažai traukinių...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aš irgi nepatenkintas tuo, kad jis nedirba. Jis lyg išvis buvo nustojęs dirbti kokį mėnesį ar panšiai, gal pasikeitė savininkai? Labai patogus kioskas buvo ankstyvam rytui užkąst.Parašė Vitas Rodyti pranešimąkioskelio tipo paviljonas, kuriame dar prieš kelis metus išvažiuoant būdavo galima atsigerti kavos, pasistiprinti dešrainiu ar sotesniu patiekalu (dirbdavo per naktį). Dabar jie atsidaro 6h ryto (nedarbo dienomis dar vėliau)
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Nagrinėdamas naują 2014-2015 m. keleivinių traukinių tvarkaraštį (kuris įsigalios 2014.06.01) pastebėjau, kad Kauno geležinkelio stotyje nuo 13:30 iki 13:40 h (dešimties minučių laikotarpyje) suvažiuos keturi elektriniai traukiniai.... Tikriausiai nesuklydau ?
Ar visi jie bus dviaukščiai, dar galima spėlioti. Bet įdomiau kitas dalykas - šiuo metu(tikriausiai visą artėjančią vasarą?) stotyje veikia tik trys keliai ir du aklikeliai. Visi jei elektrifikuoti.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tūrėtu atrodyti tikrai įspūdingai , jei dar visi greta vienas kito ir lygiai.Parašė Vitas Rodyti pranešimąNagrinėdamas naują 2014-2015 m. keleivinių traukinių tvarkaraštį (kuris įsigalios 2014.06.01) pastebėjau, kad Kauno geležinkelio stotyje nuo 13:30 iki 13:40 h (dešimties minučių laikotarpyje) suvažiuos keturi elektriniai traukiniai.... Tikriausiai nesuklydau ?
Ar visi jie bus dviaukščiai, dar galima spėlioti. Bet įdomiau kitas dalykas - šiuo metu(tikriausiai visą artėjančią vasarą?) stotyje veikia tik trys keliai ir du aklikeliai. Visi jei elektrifikuoti.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąTūrėtu atrodyti tikrai įspūdingai , jei dar visi greta vienas kito ir lygiai.Kaip ten juos bestatytų, kuriuose keliuose sustatytų, 13:30-13:40h nuotrauka turėtų nebloga gautis nuo pėsčiųjų viaduko.Parašė Al1 Rodyti pranešimąLygiai nebus, nes aklikeliai yra toliau nuo stoties. Gali būti suvarymas į vieną kelią dviejų.
Kol kas gerą savaitę palūkėti.
Beje, prieš tai, apie 13:23h dar pravažiuos RŽD keleivinis traukinys Nr147 Maskva-Kaliningradas (tiesa, - ne kasdien, ir tai - iki bus uždarytas Kauno apylanka Palemonas-HES-Rokai-Jiesia).
Comment
 





							
						
							
						
Comment