Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai kad negalioja nei vieno šviesoforo signalai Kauno stotyje tunelio pusėn (gal ir tilto pusėn???). Vakar pats mačiaus - kryžiai ant visų, net ir manevrinių.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Tai kad negalioja nei vieno šviesoforo signalai Kauno stotyje tunelio pusėn (gal ir tilto pusėn???). Vakar pats mačiaus - kryžiai ant visų, net ir manevrinių.
      Kiek žinoma Kauno stotyje vyksta modernizacijos darbai, tai šiuo metu neveikia signalizacijos įrenginiai.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Tai kad negalioja nei vieno šviesoforo signalai Kauno stotyje tunelio pusėn (gal ir tilto pusėn???). Vakar pats mačiaus - kryžiai ant visų, net ir manevrinių.
        Sakau ,mačiau,paduoda lapuką,o paskui per raudoną išvažiuoja.
        Neskubėk ir nespėsi.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Tai kad negalioja nei vieno šviesoforo signalai Kauno stotyje tunelio pusėn (gal ir tilto pusėn???). Vakar pats mačiaus - kryžiai ant visų, net ir manevrinių.
          Kadangi keičiama įranga ir visi šviesoforai į abi puses neveikiantys! Taip pat neveikia ir blokuotė ir visą kitą (visi suprantat apie ką aš)

          Sakau ,mačiau,paduoda lapuką,o paskui per raudoną išvažiuoja.
          Logiškai jei jie neveikia tai ir išvažiuoja per raudonai signalizuojanti!
          Eismas iki Palemono ir iki Jesios (IŠ KAUNO): mašinistai iš stoties išvažiuoja gavę E-13!
          N.L.V

          Comment


            Parašė N.L.V. Rodyti pranešimą
            Kadangi keičiama įranga ir visi šviesoforai į abi puses neveikiantys! Taip pat neveikia ir blokuotė ir visą kitą (visi suprantat apie ką aš)


            Logiškai jei jie neveikia tai ir išvažiuoja per raudonai signalizuojanti!
            Eismas iki Palemono ir iki Jesios (IŠ KAUNO): mašinistai iš stoties išvažiuoja gavę E-13!
            Ir iki Palemono velkamasi apie 20 km/h greičiu.

            Comment


              Kaip ir kuo pageres traukiniu eismas po siu modernizavimu? Gal netycia sutrumpes uzdarytu pervazu laikas?

              Comment


                Po visokių modernizacijų turbūt dažniau ir pailgėja visokių pervažų uždarymo laikas...
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  Logiškai jei jie neveikia tai ir išvažiuoja per raudonai signalizuojanti!
                  Eismas iki Palemono ir iki Jesios (IŠ KAUNO): mašinistai iš stoties išvažiuoja gavę E-13![/QUOTE]

                  Ne visi žino kas tas E - 13 o,kad apie 20km/h velkas ,tas tai tiesa,link Vilniaus ir Jiesios, gal net lėčiau.
                  Neskubėk ir nespėsi.

                  Comment


                    Kaip pastebėjau , jau visi darbai baigti , viskas veikia , buvau vakar stotyje , tik chebra iešmus valo , kelio technika manevruoja. Geležinkelio g. pervaža taip pat veikia jau pilnai , visur mediniai X nuimti.
                    Neskubėk ir nespėsi.

                    Comment


                      Kauno geležinkelio stotis

                      Iš leidinio: T. Butkus Trumpai apie Tarybų Lietuvą. Vilnius, 1960.

                      Comment


                        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                        Po visokių modernizacijų turbūt dažniau ir pailgėja visokių pervažų uždarymo laikas...
                        Vusgi atvirksciai - stipriai sutrumpejo. Seniau po uzdarytos pervazos dar ir cigarete galejai surukyt, dabar tik prisidegi ir jau traukinys pralekia. Pesciom ejau tai net issigandau kaip greit atleke palyginus su laiku iki modernizavimo. Maziausiai dukart trumpiau reikia dabar laukti. Gal kas zinote tikslius laikus ir standartus pries kiek laiko pries atlekiant traukiniui uzdaroma pervaza po modernizacijos?

                        Papildau, nes pats radau sia infomacija:

                        Geležinkelio pervažoje Ateities plente Kaune, vadinama Amalių pervaža, papildomai įrengtas ir pėsčiųjų takas su šviesoforais, skirtais pėstiesiems. Ši pervaža automobilių eismui uždaroma likus 40 sek. iki pravažiuos traukinys. Iš pradžių pervažos šviesoforų raudonos šviesos pradeda paeiliui mirksėti, ima veikti garsiniai signalai ir pėsčiųjų tako šviesoforuose užsidega raudoni žiburiai.

                        Praėjus 13–15 sek. delslaikio, užtvarų užkardai automatiškai pradeda leistis ir po 4–6 sek. pasiekia horizontalią padėtį. Šia pervaža traukiniai važiuoja iki 120 km/val. greičiu. Bandantieji „prašokti" po besileidžiančiais užkardais praktiškai neturi kito pasirinkimo, kaip susidurti su traukiniu. Geležinkelininkai garantuoja – padariniai neišvengiamai liūdni.



                        Is cia: http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...#ixzz2GHnlWjN1
                        Paskutinis taisė Gator; 2012.12.27, 21:28.

                        Comment


                          Žurnalas "Geležinkelininkas" 1937m. nr.4. Izid. Girčio nuotrauka.

                          Comment


                            Žurnalas " Policija" 1939 m.

                            Paskutinis taisė AutoLiet; 2013.02.03, 07:08.

                            Comment


                              Tarpukaryje 1 peroną uždengė stogeliu.

                              Comment


                                1930 m.





                                KAVB.

                                Comment


                                  Kauno geležinkelio stoties saugojimo kameros ir kainos jos paslaugų.



                                  Neskubėk ir nespėsi.

                                  Comment


                                    Ketvirtadienio (V.23) rytą kažkur po 7h Kauno geležinkelio stoties antrame kelyje važiavo kelio matavimo mašina EM140. Netrukus šviesofore link tilto (mažajame ! ! ! ) raudonas signalas persijungė į du geltonus, viršutinis mirksėjo.
                                    Mažajame šviesofore degančių dviejų geltonų signalų (ir aplamai dviejų) dar nebuvau matęs ne tik Kaune, bet ir jokioje kitoje stotyje.

                                    Comment


                                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                      Ketvirtadienio (V.23) rytą kažkur po 7h Kauno geležinkelio stoties antrame kelyje važiavo kelio matavimo mašina EM140. Netrukus šviesofore link tilto (mažajame ! ! ! ) raudonas signalas persijungė į du geltonus, viršutinis mirksėjo.
                                      Mažajame šviesofore degančių dviejų geltonų signalų (ir aplamai dviejų) dar nebuvau matęs ne tik Kaune, bet ir jokioje kitoje stotyje.
                                      Čia turi omenyje tas mažasis kur ant žemės stovi?
                                      Neskubėk ir nespėsi.

                                      Comment


                                        Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                                        Čia turi omenyje tas mažasis kur ant žemės stovi?
                                        Taip.

                                        Comment


                                          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                          Taip.
                                          Keista. Neteko ir man pastebėti tokio atvejo...
                                          Neskubėk ir nespėsi.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X