Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pabūsiu truputį bjauriu. Tai bent pasiekimas, tai bent technologijų proveržis. Galima pagalvot, kad atidarėm kokią metro liniją ar TGV Vilnius-Ryga. Aš supraščiau jei tai būtų XX a. pradžios Indija, o ne XXI a. Lietuva.
    Palyginimui, Meksika, kuri yra beveik failed state ir kurios GDP per cap dvigubai mažesnis nei LT, gruodžio 15 d. atidarė Train Maya. Ilgis 1500 km, operating speed 160 km/val., projekto kaina 20 mlrd USD.
    Viskas gerai su mūsų linija, bet kai pamatau tuos išsišiepusius veidus ir visą tą pompastiką, na, įspūdis maždaug “aborigenams įvedė elektrą”.

    Comment


      https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...inis-traukinys

      Skuodis davė daugiau užuominų:
      „Mums reikės traukinį iki Rygos pratęsti iki Talino, ir mes to tikrai norime, reikės trijų šalių tolesnių žingsnių. Aš labai tikiuosi, kad mes turėsime (...) ne tik į Rygą, bet ir tuo pačiu metu kursuosiantį traukinį iš Rygos, kad keliavimas būtų dar patogesnis“, – teigė M. Skuodis.

      „Ko mums dar reikės, tai būtinai mums reikės jungčių per Daugpilį, kad galėtume lengvai pasiekti didžiausią Latvijos miestą“, – pridūrė susisiekimo ministras.

      Comment


        Parašė Gorgon Rodyti pranešimą
        Įdomus tvarkaraščio sprendimas, norintiems į Rygą traukiniu keliauti iš Klaipėdos: traukinys iš Šiaulių pajuda viena minute anksčiau, nei atvyksta traukinys Klaipėda - Vilnius. Keleiviai dar spės pamatyti, kaip traukinys išvažiuoja tiesiai iš po nosies...

        Click image for larger version  Name:	ka.jpg Views:	240 Size:	91,9 kB ID:	2099325
        Tiesiog vau Sunku suprasti tokį nesužiūrėjimą, juk net ir iš tos pačios piaro pusės čia būtų geras žingsnis, vakarinė šalies dalis gauna susisiekimą su Ryga traukiniu. O čia minutės skirtumas...

        Comment


          Aš pažiūrėčiau į tai biški kitaip. Traukinio tikslas – sujungti 2 sostines ir tilpti į laiko rėmus, t.y. ne ilgiau nei užtrunka kelione autobusu, kad neprarast patrauklumo. Šiuo atveju LTG puslapyje yra perspėjimas, kad traukinys iš Klaipėdos gali ~10min vėluoti dėl elektrifikacijos darbų tame ruože (jau nekalbant apie 8val vėlavimus ). Tai scenarijus paprastas: keleivis nusiperka jungtinį bilietą iš Klaipėdos į Rygą ir jo traukinys vėluoja atvykti į Šiaulius. Rygos traukinys privalės jo laukt. Ar tai pridės patrauklumo šiam maršrutui, ir kiti keleiviai bus tuo patenkinti? Nemanau.

          Taip, sutinku, kad tikrai atsiras papildomų keleivių į šitą maršrutą iš vakarų Lietuvos, bet bent jau šiuo momentu, t.y. maršruto gyvavimo pradžioje, tokios rizikos gali per „brangiai“ kainuoti. Jeigu ir bus pakeitimai, tai jie tikrai bus ateityje.

          Comment


            Visų pirma, blogas tikslas tokiu atveju. Tikslas turėtų būti pritraukti kuo daugiau keleivių ir iš aplinkinių regionų suderinant atvykimo laikus, nes Šiauliai turėtų būti toks kaip ir hubas taktiniame tvarkaraštyje.

            Įprastais atvejais, jei kalbame apie maršrutus, važinėjančius reguliariai, o ne kartą į dieną, tai atvažiuojančiam Klaipėdos traukiniu būtų leidžiama važiuoti sekančiu traukiniu į Rygą. Tokiu atveju kaip dabar, tai klausimas ar apskritai parduodamas toks bilietas, jei persėdimo galimybė nėra užtikrinta. Bet pavyzdžiui Kaišiadoryse, kur turėtų būti persėdimas iš Kauno traukinio, Vilnius-Ryga turėtų išlaukti.

            Beje, o po Rail Baltica ar bus kažkaip vystomas susisiekimas tarp Šiaulių ir Rygos? Ar kadangi vėžė 1520 tai jau ne kosher ir ignoruos tą kryptį, nes Lietuvoje svarbūs tik du miestai?

            Comment


              Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
              Aš pažiūrėčiau į tai biški kitaip. Traukinio tikslas – sujungti 2 sostines ir tilpti į laiko rėmus, t.y. ne ilgiau nei užtrunka kelione autobusu, kad neprarast patrauklumo. Šiuo atveju LTG puslapyje yra perspėjimas, kad traukinys iš Klaipėdos gali ~10min vėluoti dėl elektrifikacijos darbų tame ruože (jau nekalbant apie 8val vėlavimus ). Tai scenarijus paprastas: keleivis nusiperka jungtinį bilietą iš Klaipėdos į Rygą ir jo traukinys vėluoja atvykti į Šiaulius. Rygos traukinys privalės jo laukt. Ar tai pridės patrauklumo šiam maršrutui, ir kiti keleiviai bus tuo patenkinti? Nemanau.

              Taip, sutinku, kad tikrai atsiras papildomų keleivių į šitą maršrutą iš vakarų Lietuvos, bet bent jau šiuo momentu, t.y. maršruto gyvavimo pradžioje, tokios rizikos gali per „brangiai“ kainuoti. Jeigu ir bus pakeitimai, tai jie tikrai bus ateityje.
              Teisingas pastebėjimas. Kai LTG traukiniai nuolat vėluoja ir genda, tvarkaraščių "derinimas" kaip ir netenka prasmės.

              Beje, kažkas gerai pastebėjo, kad Pesoms 730M nebeveikia LED švieslentės. Vietoj taisymo, LTG tiesiog užkiša už lango paprastą lentelę su maršruto pavadinimu. Taip žostkai buvo tik sovietmečiu. Nors tada dar nebūdavo elektroninių traukinių švieslenčių. Kaip galima taip nusigyventi?

              Comment


                Tai švieslentes į Turmantą sugeba sutaisyti, o į Rygą/Klaipėdą ne?

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Teisingas pastebėjimas. Kai LTG traukiniai nuolat vėluoja ir genda, tvarkaraščių "derinimas" kaip ir netenka prasmės.

                  Beje, kažkas gerai pastebėjo, kad Pesoms 730M nebeveikia LED švieslentės. Vietoj taisymo, LTG tiesiog užkiša už lango paprastą lentelę su maršruto pavadinimu. Taip žostkai buvo tik sovietmečiu. Nors tada dar nebūdavo elektroninių traukinių švieslenčių. Kaip galima taip nusigyventi?

                  Primena iki ~2015 buvusį vaizdelį Kauno autobusuose, nupirktuose naudotuose.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Beje, kažkas gerai pastebėjo, kad Pesoms 730M nebeveikia LED švieslentės. Vietoj taisymo, LTG tiesiog užkiša už lango paprastą lentelę su maršruto pavadinimu. Taip žostkai buvo tik sovietmečiu. Nors tada dar nebūdavo elektroninių traukinių švieslenčių. Kaip galima taip nusigyventi?
                    Iš patvorio Pesos švieslentę jau išėmė, ta irgi sugedo. Dar vienos nebėra iš kur paimti, trūksta riedmenų.
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                      Pabūsiu truputį bjauriu. Tai bent pasiekimas, tai bent technologijų proveržis. Galima pagalvot, kad atidarėm kokią metro liniją ar TGV Vilnius-Ryga. Aš supraščiau jei tai būtų XX a. pradžios Indija, o ne XXI a. Lietuva.
                      Palyginimui, Meksika, kuri yra beveik failed state ir kurios GDP per cap dvigubai mažesnis nei LT, gruodžio 15 d. atidarė Train Maya. Ilgis 1500 km, operating speed 160 km/val., projekto kaina 20 mlrd USD.
                      Viskas gerai su mūsų linija, bet kai pamatau tuos išsišiepusius veidus ir visą tą pompastiką, na, įspūdis maždaug “aborigenams įvedė elektrą”.
                      jei butu 20 miliardu traukiniams tai nebutu nieko pensijoms, mokykloms ir tt tuo ir skiriames nuo mexikos, kad korupcija mazesne, taupiai naudojami pinigai.
                      "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                      - George W. Bush President of the USA

                      Comment


                        Taip, bet tame galbūt ir bėda. Pustuštės mokyklos ir ligoninės siurbia didelę dalį biudžeto, jų paslaugų kokybė ir ne visiems tinkama, vietoj to, kad turėt gerą susisiekimą su centrais, kur galima būtų gauti kokybiškesnių mokslų/paslaugų ir dar gal net pinigų sutaupyt.

                        Comment


                          Parašė Konstantin Rodyti pranešimą
                          Aš pažiūrėčiau į tai biški kitaip. Traukinio tikslas – sujungti 2 sostines ir tilpti į laiko rėmus, t.y. ne ilgiau nei užtrunka kelione autobusu, kad neprarast patrauklumo. Šiuo atveju LTG puslapyje yra perspėjimas, kad traukinys iš Klaipėdos gali ~10min vėluoti dėl elektrifikacijos darbų tame ruože (jau nekalbant apie 8val vėlavimus ). Tai scenarijus paprastas: keleivis nusiperka jungtinį bilietą iš Klaipėdos į Rygą ir jo traukinys vėluoja atvykti į Šiaulius. Rygos traukinys privalės jo laukt. Ar tai pridės patrauklumo šiam maršrutui, ir kiti keleiviai bus tuo patenkinti? Nemanau.

                          Taip, sutinku, kad tikrai atsiras papildomų keleivių į šitą maršrutą iš vakarų Lietuvos, bet bent jau šiuo momentu, t.y. maršruto gyvavimo pradžioje, tokios rizikos gali per „brangiai“ kainuoti. Jeigu ir bus pakeitimai, tai jie tikrai bus ateityje.
                          Ar 06:30, ar 06:50 nėra didelis skirtumas iš Vilniaus, bet tos 20 min leidžia garantuotai persėsti iš Klaipėdos traukinio. Ir apskritai, abu traukiniai išvyksta 07:01 iš Klaipėdos ir Vilniaus, Šiauliai išvykimas 08:45 į Vilnių ir 09:01 į Rygą. Tuomet atvykimas į Rygą gaunasi ~11:00.

                          Comment


                            Ar mūsų technologijų stebuklas iki Rygos nuvažiavo? Autobuso neprireikė?

                            Comment


                              Svarbu, kad nebūtų vieno reiso PR projektas.

                              Comment


                                Parašė DodoGTA Rodyti pranešimą
                                Keli mano pastebėjimai:
                                - Nuo Šiaulių iki sienos tikrai yra 80 km/h greičio limitas (aš matavau su GPS)
                                - LTG Link Wi-Fi ryšis veikia net Latvijos teritorijoje
                                IMHO, tokį roumingą būtų pavykę sutarti su bet kuriuo iš operatorių.Dabar su LTG dirba Bitė ir kai kuriose atkarpose vis dar yra ryšio problemų.

                                Geriau išduok kas tavo vietą užėmė

                                Comment


                                  Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                                  Pabūsiu truputį bjauriu. Tai bent pasiekimas, tai bent technologijų proveržis. Galima pagalvot, kad atidarėm kokią metro liniją ar TGV Vilnius-Ryga. Aš supraščiau jei tai būtų XX a. pradžios Indija, o ne XXI a. Lietuva.
                                  Palyginimui, Meksika, kuri yra beveik failed state ir kurios GDP per cap dvigubai mažesnis nei LT, gruodžio 15 d. atidarė Train Maya. Ilgis 1500 km, operating speed 160 km/val., projekto kaina 20 mlrd USD.
                                  Viskas gerai su mūsų linija, bet kai pamatau tuos išsišiepusius veidus ir visą tą pompastiką, na, įspūdis maždaug “aborigenams įvedė elektrą”.
                                  Deja, norisi pritarti. Taip, labai džiugu kad atkurtas susisiekimas, mes su šeima jau aptarinėjame išbandyti ir Rygos, ir Varšuvos kryptis. Labai gerai, kad atsirado galimybė. Bet...

                                  Atkreipkite dėmesį į paryškintą žodį aukščiau - atkurtas. Nesukurta, nepadaryta nieko realiai naujo. Tiesiog atkurta tai, kas logiškai ir neturėjo būti nutraukta...

                                  Ir šiais greitųjų traukinių laikais kažkokio proveržio į priekį čia nėra padaryta. Žodžiu, tiesiog labai džiaugiamės tuo, kad bent atstatėm tai, kas buvo sugriauta. Aišku, suprantu kad pastarasis sakinys asocijuojasi su "sugriovė kolūkius, išvogė šiferį", bet kalbu ne apie tai. 3, gal net 4 (skaičiuojant Taliną) gretimų ES valstybių sostinės, būdamos ES narėmis jau beveik 20 metų, iki šiol neturėjo susisiekimo traukiniais. Kažkas nesuvokiamo sveiku protu
                                  Snowflakes will attack U <3

                                  Comment


                                    Tiesiog Šiaurės Eksppresas. Kur Erkiulis Puaro?

                                    Comment


                                      Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
                                      ", bet kalbu ne apie tai. 3, gal net 4 (skaičiuojant Taliną) gretimų ES valstybių sostinės, būdamos ES narėmis jau beveik 20 metų, iki šiol neturėjo susisiekimo traukiniais. Kažkas nesuvokiamo sveiku protu
                                      Užtat labai ilgai turėjome Minską, Maskvą, Sankt Peterburgą, Adlerį, Kaliningradą, etc.

                                      Comment


                                        Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

                                        Deja, norisi pritarti. Taip, labai džiugu kad atkurtas susisiekimas, mes su šeima jau aptarinėjame išbandyti ir Rygos, ir Varšuvos kryptis. Labai gerai, kad atsirado galimybė. Bet...

                                        Atkreipkite dėmesį į paryškintą žodį aukščiau - atkurtas. Nesukurta, nepadaryta nieko realiai naujo. Tiesiog atkurta tai, kas logiškai ir neturėjo būti nutraukta...

                                        Ir šiais greitųjų traukinių laikais kažkokio proveržio į priekį čia nėra padaryta. Žodžiu, tiesiog labai džiaugiamės tuo, kad bent atstatėm tai, kas buvo sugriauta. Aišku, suprantu kad pastarasis sakinys asocijuojasi su "sugriovė kolūkius, išvogė šiferį", bet kalbu ne apie tai. 3, gal net 4 (skaičiuojant Taliną) gretimų ES valstybių sostinės, būdamos ES narėmis jau beveik 20 metų, iki šiol neturėjo susisiekimo traukiniais. Kažkas nesuvokiamo sveiku protu
                                        "Sugriovė kolūkius, išvogė šiferį" yra tiesiog tų laikų masinės nusikalstamos visuomeninio turto privatizacijos, lėmusios Lietuvos deinsdustrializaciją vardan greitų pinigų (kurie neaišku kur buvo investuoti), apibūdinimas.

                                        Comment


                                          Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                          Užtat labai ilgai turėjome Minską, Maskvą, Sankt Peterburgą, Adlerį, Kaliningradą, etc.
                                          Būtinos kryptys kiekvienai ES šaliai.
                                          Snowflakes will attack U <3

                                          Comment

                                          Working...
                                          X