Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Su naujo tvarkaraščio įsigaliojimu (nuo gruodžio 14) keičiasi ir šio maršruto tvarkaraščiai:

    Vilnius 07:30 - Ryga 11:34. Kelionė pailgėja 4-iomis minutėmis, tačiau išvykimas ryte vėlinamas pusvalandžiu, kas, imho, yra sveikintina, nes laikas tampa gerokai patrauklesniu.
    Ryga 16:55 - Vilnius 21:01. Trumpėja 4-iomis minutėmis.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Ten buvo kažkoks labai didelis "atsipirkimas" ir ekonominis interesas, kurio nėra, pavyzdžiui, Vilnius-Ryga maršrute?
      Bendrai su žinute sutinku, bet šiaip Vilnius-Ryga tai mano žiniom LTG Link'ui uždirba pinigus be subsidijų

      Comment


        Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

        Bendrai su žinute sutinku, bet šiaip Vilnius-Ryga tai mano žiniom LTG Link'ui uždirba pinigus be subsidijų
        Oho, jei tiesa, tai gal ir visai smagu. Aišku, klausimas, kodėl nieko negirdėti bent jau apie dar vieną porą traukinių per dieną, kai akivaizdu, kad paklausa ir poreikis tikrai yra.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Oho, jei tiesa, tai gal ir visai smagu. Aišku, klausimas, kodėl nieko negirdėti bent jau apie dar vieną porą traukinių per dieną, kai akivaizdu, kad paklausa ir poreikis tikrai yra.
          Iškyla klausimas, kur jūs laisvą sąstatą paimsite?

          Aš turiu 2 variantus. Sukabiname 5 vagonus 1-3 klasės ir važiuojam po lokomotyvų trauką arba leidžiame Drakonus į Rygą.

          Comment


            Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

            Iškyla klausimas, kur jūs laisvą sąstatą paimsite?

            Aš turiu 2 variantus. Sukabiname 5 vagonus 1-3 klasės ir važiuojam po lokomotyvų trauką arba leidžiame Drakonus į Rygą.
            Niekas DRAkonų į Rygą neleis, nes tai flagmaninis maršrutas. O štai kad po Stadlerių kursavimo pradžios 730ML iš Klaipėdos maršruto atsidūrs ne Turmanto reisuose, o būtent antroje poroje į Rygą - beveik neabejoju.

            Comment


              Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

              Niekas DRAkonų į Rygą neleis, nes tai flagmaninis maršrutas. O štai kad po Stadlerių kursavimo pradžios 730ML iš Klaipėdos maršruto atsidūrs ne Turmanto reisuose, o būtent antroje poroje į Rygą - beveik neabejoju.
              Čia kažkokios žinios ar bent girdėti pletkai ar tiesiog šiaip spėjimas?

              Comment


                Latviai užsiminė apie norą nuomotis estų dyzelius morkas po to kai Estijoje pagrindiniai maršrutai bus baigti elektrifikuoti: https://en.bb.lv/article/our-latvia/...-estonia-79380
                Galėtų paleisti šituos į kokių Šiaulių ar Kauno.

                Comment


                  Parašė felar Rodyti pranešimą
                  Latviai užsiminė apie norą nuomotis estų dyzelius morkas po to kai Estijoje pagrindiniai maršrutai bus baigti elektrifikuoti: https://en.bb.lv/article/our-latvia/...-estonia-79380
                  Galėtų paleisti šituos į kokių Šiaulių ar Kauno.
                  Statau, kad latviai nė piršto nepajudins.
                  Atsimenant kaip bandė trikdyti Vilnius - Ryga. Kai ant tiek bijojo konkurencijos su vos 1 pora traukinių, kad uždraudė pardavinėti bilietus Jelgavą - Ryga.

                  Comment


                    Parašė felar Rodyti pranešimą
                    Latviai užsiminė apie norą nuomotis estų dyzelius morkas po to kai Estijoje pagrindiniai maršrutai bus baigti elektrifikuoti: https://en.bb.lv/article/our-latvia/...-estonia-79380
                    Galėtų paleisti šituos į kokių Šiaulių ar Kauno.
                    Manau, kad latviai ir taip turės kur juos panaudoti.
                    Liepaja, Venstspils, tas pats Daugavpils.

                    Comment


                      Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                      Sakykit, o Vokietijoje irgi į vieną iš pagrindinių miestų traukinys važiuoja 4 kartus per dieną?
                      Ne, tiesiog kažkur STAIGA dingo vokiškas punktualumas.

                      Comment


                        Parašė DKL Rodyti pranešimą
                        Priminkite, kuo visa ši diskusija susijusi su RailBaltika II?
                        Bandom prognozuoti kas bus po mūsų.
                        Nedėkingas darbas ...

                        Comment


                          Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                          Statau, kad latviai nė piršto nepajudins.
                          Atsimenant kaip bandė trikdyti Vilnius - Ryga. Kai ant tiek bijojo konkurencijos su vos 1 pora traukinių, kad uždraudė pardavinėti bilietus Jelgavą - Ryga.
                          Čia net skamba kaip pažeidimas kažkoks ES žaliojo kurso kontekste. Traukinys važiuoja, bet neleidžiama keleiviams juo naudotis.

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą

                            Čia net skamba kaip pažeidimas kažkoks ES žaliojo kurso kontekste. Traukinys važiuoja, bet neleidžiama keleiviams juo naudotis.
                            Specialiai pasitikrinau dabar.
                            Šiauliai - Ryga viskas puiku, bilietai yra.
                            Jelgava - Ryga rašo “išparduota”, kokią dieną bepasirinktum.

                            Comment


                              Parašė Gator Rodyti pranešimą

                              Čia net skamba kaip pažeidimas kažkoks ES žaliojo kurso kontekste. Traukinys važiuoja, bet neleidžiama keleiviams juo naudotis.
                              Nebūtinai. Yra toks momentas kaip "kabotažainiai pervežimai".
                              Anksčiau ( po ~2004 nevažiavau) daugelis tarptautinių autobusų neimdavo keleivių kelionėms tarp tos pačios valstybės miestų,

                              Comment


                                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                Nebūtinai. Yra toks momentas kaip "kabotažainiai pervežimai".
                                Anksčiau ( po ~2004 nevažiavau) daugelis tarptautinių autobusų neimdavo keleivių kelionėms tarp tos pačios valstybės miestų,
                                Aš čia ne tai, kad įstatymą pažeidžia, bet tieisog iš tos pusės, kad - pravažiuoja autobusas pro jus, bet jūsų negali paimti. Lygioje vietoje sumažinamas kelionės dažnumas, sumažinamas VT patrauklumas ir to pasekoje anti žaliasis kursas gaunasi iš principo.

                                Comment


                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                  Aš čia ne tai, kad įstatymą pažeidžia, bet tieisog iš tos pusės, kad - pravažiuoja autobusas pro jus, bet jūsų negali paimti. Lygioje vietoje sumažinamas kelionės dažnumas, sumažinamas VT patrauklumas ir to pasekoje anti žaliasis kursas gaunasi iš principo.
                                  Bet ko gero tas pats vyksta ir su tarptautiniais autobusais.
                                  Ne, aš ne už tai. Bet įtariu čia kažkaip turi veikti arba paritetas, arba išimtiniai susitarimai tam reisui. Pvz. pajamų ir išlaidų pasidalinimas ties siena ar kažkas panašaus.

                                  Kabotažiniai pervežimai todėl ir ribojami, kad jie sudaro negeras sąlygas vietos vežėjams.

                                  Comment

                                  Working...
                                  X