Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Ryga
Collapse
X
-
Iš kur tokia informacija?Parašė Atpildas Rodyti pranešimą
Čia rimtai nebus tiesioginio iki Rygos? Eilinis pravalas, kaip ir su Lenkija
Comment
-
Jau tuos kupę/plackartus seniai galėjo pritaikyti kokiam naktiniam Vilnius - Riga - Tallinn. Dabar gi jie, kaip suprantu, rūdija patvory.Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Ko gero. Ir antra (arba pirma) priežastis - jų keleiviniai sąstatai: ER2, ER2M, plius tarptautiniai kupe ar plackartas. Yra kažkiek škodišku 16Ev, bet kaip jiem paskutiniu metu sekasi neradau informacijos.
Ir STAIGA reguliariai atvažiuoja Pesa. Iš kitos valstybės. Kai RVR maršrutai, nepabijokim to fakto, apsiriboja plačiais Rygos priemiesčiais.
Comment
-
"todėl, kad lietuviška traukinio įgula dirbs tik Vilnius-Jelgava ruože, o Jelgava-Ryga dirbs latviška įgula, kuriai Latvijoje kaip tik publikuoja darbo skelbimus?"Parašė John Rodyti pranešimą
Iš kur tokia informacija?
Comment
-
Nu, o tai kas čia neaišku? Kaip tai susiję su traukinio tiesiogiškumu?Parašė Atpildas Rodyti pranešimą
"todėl, kad lietuviška traukinio įgula dirbs tik Vilnius-Jelgava ruože, o Jelgava-Ryga dirbs latviška įgula, kuriai Latvijoje kaip tik publikuoja darbo skelbimus?"
Comment
-
Pagal Skuodžio žinute supratau, kad tai bus pirmas sustojimas Latvijoje, į traukini įlips Latviška įgula ir su tuo traukiniu važiuos iki Rygos, o tuomet iki Talino per Latvija su latviška įgula, o Estijoje pirmam sustojime įlips ir estiška įgula. Bet pirma pasileis Vilnius - Ryga. Estija sutinka sujungti Vilniu su Talinu, bet spyriojasi LatviaiParašė John Rodyti pranešimą
Nu, o tai kas čia neaišku? Kaip tai susiję su traukinio tiesiogiškumu?
Comment
-
Būtent, įgulos dirbs tik savo ruožuose, o traukinys važiuos savo maršrutu. Nelabai aišku tik, ar keisis ir mašinistai, ar vienas mašinistas važiuos visą maršrutą.Parašė Atpildas Rodyti pranešimą
Pagal Skuodžio žinute supratau, kad tai bus pirmas sustojimas Latvijoje, į traukini įlips Latviška įgula ir su tuo traukiniu važiuos iki Rygos, o tuomet iki Talino per Latvija su latviška įgula, o Estijoje pirmam sustojime įlips ir estiška įgula. Bet pirma pasileis Vilnius - Ryga. Estija sutinka sujungti Vilniu su Talinu, bet spyriojasi Latviai
Comment
-
Bus, kodėl ne? Prie dyzelio kabini elektrovežį ir viskas. Lietuviškaas mašinistas savo kabinoje važiuoja keleiviu. Tai išsprendžia kalbos, ruožo žinojimo, atsakomybės problemas.Parašė Atpildas Rodyti pranešimąČia rimtai nebus tiesioginio iki Rygos? Eilinis pravalas, kaip ir su Lenkija
Pas vokiečius traukiniui sudarytas maršrutas ir jo informacija pasiekama iš planšetės ir lokomotyvos kabinos, pas mus ir latvius - ko gero KLUB-U ir popierinė kelio knyga. Kas temoje, pataisysit.
Comment
-
Mano akį patraukė šita vieta. Nėra čia naujiena, bet manau reikia atkreipti dėmesį. Šiauliai-LT/LV siena ruože maksimalus linijos greitis pagal OpenRailwayMap.org yra vos 80km/h, kas reiškia, kad visi keleiviniai traukiniai ten vilksis tokiu greičiu, jei ne lėčiau. Eilinis LTG nekompetencijos ir visiško apsileidimo pavyzdys
- 3 patinka
Comment
-
Aš nieko nenoriu ginti, bet tai ruožas, kuriuo kiek metų keleiviniai traukiniai nevažiuoja?Parašė John Rodyti pranešimąMano akį patraukė šita vieta. Nėra čia naujiena, bet manau reikia atkreipti dėmesį. Šiauliai-LT/LV siena ruože maksimalus linijos greitis pagal OpenRailwayMap.org yra vos 80km/h, kas reiškia, kad visi keleiviniai traukiniai ten vilksis tokiu greičiu, jei ne lėčiau. Eilinis LTG nekompetencijos ir visiško apsileidimo pavyzdys
Gal ir objektyviai šis ruožas nelabai prioritetinis (nežinant kokia kaina tvarkymui ir t.t.)?
- 4 patinka
Comment
-
Sunku pasakyti, kokia tiksliai kaina, bet ji akivaizdžiai didesnė, nei Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje ir visose kitose ES šalyse. Taip pat didesnė, nei Baltarusijoje ir Rusijoje, kur traukinių greičiai yra didesni, nei Lietuvoje.Tiesą sakant, Lietuvoje geležinkelių greičio didinimo kaina yra turbūt didžiausia visoje Europoje, nes Lietuva yra bene vienintelė šalis visoje ES, kur traukinių greičiai neperkopia 120km/h, ir kur 80km/h laikomas priimtinu greičiu.Parašė pedumetytojas Rodyti pranešimą
Aš nieko nenoriu ginti, bet tai ruožas, kuriuo kiek metų keleiviniai traukiniai nevažiuoja?
Gal ir objektyviai šis ruožas nelabai prioritetinis (nežinant kokia kaina tvarkymui ir t.t.)?
- 2 patinka
Comment
-
Atsidarius tą pati OpenRailwayMap Lenkijoje pilna 60km/h.Parašė John Rodyti pranešimą
Sunku pasakyti, kokia tiksliai kaina, bet ji akivaizdžiai didesnė, nei Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje ir visose kitose ES šalyse. Taip pat didesnė, nei Baltarusijoje ir Rusijoje, kur traukinių greičiai yra didesni, nei Lietuvoje.Tiesą sakant, Lietuvoje geležinkelių greičio didinimo kaina yra turbūt didžiausia visoje Europoje, nes Lietuva yra bene vienintelė šalis visoje ES, kur traukinių greičiai neperkopia 120km/h, ir kur 80km/h laikomas priimtinu greičiu.
- 8 patinka
Comment
-
Jau ir LTG LINK puslapyje skelbiama apie naują maršrutą:
"Oficialu: traukinys į Rygą planuojamas nuo gruodžio 27 dienos"
https://ltglink.lt/svarbus-pranesimai
- 1 patinka
Comment
-
Lenkija leidžia milijardus traukinių infrastruktūros atnaujinimui ir gerinimui.Parašė ifl Rodyti pranešimą
Atsidarius tą pati OpenRailwayMap Lenkijoje pilna 60km/h.
Comment
-
Pagal straipsnio turini traukinys nevažiuos/nestos per kauna - jonava ir kėdainius? Bet rimtai kokio velnio nevažiuoja per Kauna? Tipo siūlo kauniečiams važiuot iki kaimo? Nu visiškas fiasko nevažiuot per 2 lietuvos miestą per kuri eina bėgiaiParašė _marius_ Rodyti pranešimąStartupja maršrutas Vilnius - Ryga:
https://www.15min.lt/verslas/naujien...ga-667-2142420Paskutinis taisė Atpildas; 2023.11.10, 16:29.
Comment
-
Kaune žinoma, kad nestos. Lygiai kaip ir Vilnius-Šiauliai/Klaipėda nevažiuoja pro Kauną. Jonavoje ir Kėdainiuose, aišku, galėtų ir stoti, jei bus paklausa.Parašė Atpildas Rodyti pranešimą
Pagal straipsnio turini traukinys nevažiuos/nestos per kauna - jonava ir kėdainius?
- 1 patinka
Comment
Comment