Žodžiu, kaip supratau, traukinių grafikas sudarytas ne keleivių patogumui, bet kad tilptų į vieną pamainą. Čia panašiai, kai nori padaryti įspūdį damai, bet vietoj Bussels&Mussels pakvietį į dienos pietų į kinų restoraną "Krakmolo drakonai".
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Ryga
Collapse
X
-
Iš kur jie gaus traukinių, atskiras klausimas. Man irgi smalsu. Gal patvorinį Pesą remontuoja?Parašė rmss Rodyti pranešimą
Koks gali būti common sense nuimt traukinius Vilnius-Šiauliai-Klaipėda maršrutui kur jų ir taip neužtenka?
Comment
-
Yra krūva atsilaisvinusių vagonų nuo maršrutų į Peterburgą ir į Maskvą. Ir tuos vagonus tikrai kvaila leisti visokiais vietiniais maršrutais (nes daug sustojimų). Tai kodėl ne Rygos maršrutui? Latvijas Expresis (ne LDZ) taip pat turi krūvą vagonų nuo Rusijos maršrutų.Parašė John Rodyti pranešimą
Iš kur jie gaus traukinių, atskiras klausimas. Man irgi smalsu. Gal patvorinį Pesą remontuoja?
- 1 patinka
Comment
-
Planuojama dažniau leisti klasinius vagonus Klaipėdon vietoje Pesa 730ML.Parašė John Rodyti pranešimą
Iš kur jie gaus traukinių, atskiras klausimas. Man irgi smalsu. Gal patvorinį Pesą remontuoja?
- 1 patinka
Comment
-
Nėra krūvos, dalis parduota, kita dalis naudojama kelionėms į Klaipėdą savaitgaliais. Važiuojančių vagonų 12-15 vnt. likę, praktiškai visi naudojami kelionėms į Klaipėdą savaitgaliais, esant didžiausiam apkrovimui (2 sąstatai po 6-7 vagonus).Parašė Petr Rodyti pranešimą
Yra krūva atsilaisvinusių vagonų nuo maršrutų į Peterburgą ir į Maskvą. Ir tuos vagonus tikrai kvaila leisti visokiais vietiniais maršrutais (nes daug sustojimų). Tai kodėl ne Rygos maršrutui? Latvijas Expresis (ne LDZ) taip pat turi krūvą vagonų nuo Rusijos maršrutų.
Na ir turbūt reikia suprasti, kad paleidus klasinius vagonus, reklama ir susidomėjimas tikrai nebūtų toks, kaip paleidus modernią Pesą.
- 1 patinka
Comment
-
PESA 730ML tėra regioninio komforto traukinys. Aišku, jei vagone į kupę įkišti 6 keleivius, tai irgi šiaip sau komfortas. Bet vagonų sąstate galima ir daugiau sukabinti, beje net ir vagonas restoranas ten galėtų būti. Aišku aš nekalbu apie vagonus, kurių salonas tiesiog yra atviros sėdimos vietos - tai yra tas pats kaip ir PESA.Parašė dtb Rodyti pranešimą
Nėra krūvos, dalis parduota, kita dalis naudojama kelionėms į Klaipėdą savaitgaliais. Važiuojančių vagonų 12-15 vnt. likę, praktiškai visi naudojami kelionėms į Klaipėdą savaitgaliais, esant didžiausiam apkrovimui (2 sąstatai po 6-7 vagonus).
Na ir turbūt reikia suprasti, kad paleidus klasinius vagonus, reklama ir susidomėjimas tikrai nebūtų toks, kaip paleidus modernią Pesą.
Ne veltui pvz. ČD naudoja pagrinde būtent vagonus keleivių vežimui. Ir ne tik senus, yra daug ir naujų kupė tipo (sėdimi).
LTG turimi kupė vagonai turi 36 vietas (su galimybe atsigulti). Viena PESA turi 150 vietas (be galimybės atsigulti). Tai viena PESA = 4 vagonai. Visos stotys maršrute gali tokius sąstatus priimti.
Ir kaip jau ankščiau pastėbeta, Lietuvos stotys nėra pritaikytos neįgaliesiems. Vagonai turi +- tokį pat aukštį kaip ir PESOS, beliktų instaliuoti pandusus ir viskas. Bet, kaip minėta, platformų aukštis nėra pritaikytas.
PS: Aš nežinau kiek LTG dar turi vagonų. Jei beliko tik sėdimi su atviru salonu, na tai tada taip, pasirinkimas turėtų būti PESA.
Comment
-
4 valandų maršrute neverta svarstyti galimybės atsigulti. Jei ir paleistų kupinius vagonus, juose tikrai pardavinėtų bilietus išnaudojant 6-ias vietas.
Netiesa. Infrastruktūra prasta, bet Pesos jai tikrai labiau pritaikytos dėl aukščio:Parašė Petr Rodyti pranešimąVagonai turi +- tokį pat aukštį kaip ir PESOS

- 12 patinka
Comment
-
LRT.lt 2023.11.18
Šiemet startuos traukinys Vilnius–Ryga: kiek laiko truks kelionė?
Planuojame, kad gruodžio pabaigoje startuosianti kelionė traukiniu Vilnius–Ryga truks apie 4 val. 15 min. “, – rašė ministras M.Skiodis.
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-truks-kelione
Comment
-
Dvi Latvijos stotys (Jelgava ir Ryga) ir dar Joniškis jau rodomas LTG Link svetainėje (bet dar nėra tvarkaraščių)
Čia yra nuoroda jei norite patikrinti kada bus tvarkaraštis: https://bilietas.ltglink.lt/journeys..._GROUP.ADULT,1
- 5 patinka
Comment
-
O kur stodavo ukrainiečių traukinys? Vilniuje, Šiauliuose ir Rygoje, ar ir kur nors pakeliui? Kaip matau, Latvijoje praleidžiama Elejos stotis.Parašė DodoGTA Rodyti pranešimąDvi Latvijos stotys (Jelgava ir Ryga) ir dar Joniškis jau rodomas LTG Link svetainėje (bet dar nėra tvarkaraščių)
Čia yra nuoroda jei norite patikrinti kada bus tvarkaraštis: https://bilietas.ltglink.lt/journeys..._GROUP.ADULT,1Paskutinis taisė Kitas Džiugas; 2023.11.21, 01:38.
Comment
-
Kena - Vilnius - Šiauliai - Jelgava - Ryga.Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
O kur stodavo ukrainiečių traukinys? Vilniuje, Šiauliuose ir Rygoje, ar ir kur nors pakeliui? Kaip matau, Latvijoje praleidžiama Elejos stotis.
https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak....azev=&rok=2019
- 1 patinka
Comment
-
Įdomu kodėl dabar šis traukinys nevažiuoja. Dėl Baltarusijos? Nes į Kišiniovą UZ tai važiuoja.Parašė felar Rodyti pranešimą
Comment
-
Su Baltarusija visi keliai užminuoti, neseniai gi buvo žaibas pataikęs į miną ir sprogo prie Slovečno.Parašė Petr Rodyti pranešimą
Įdomu kodėl dabar šis traukinys nevažiuoja. Dėl Baltarusijos? Nes į Kišiniovą UZ tai važiuoja.
O per Lenkiją du kartus reikės keisti vėžę, pusantro karto ilgesnė kelione nuo Kyjivo iki Vilniaus
- 3 patinka
Comment
-
https://www.facebook.com/LTGLink/pos...o2aG1a985ntCGl
Komentaruose rašo kad Gruodžio 10d. planuoja pradėti prekiauti bilietais Vilnius-RygaYou can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
- 1 patinka
Comment
-
Gruodžio 11 -oji artėja link pabaigos. Kokios naujienos?Parašė statyba Rodyti pranešimąJau Gruodžio 11d., bet pardavime bilietų dar nėra. Darosi neramu, ar nebus kaip prieš kažkiek metų, kai jau ir laikai buvo paskelbti, bet maršrutas į Rygą taip ir ne startavo...
Comment
-
Latviai ne per seniausiai kažkokiame straipsnyje rašė, kad "politinio trukdymo" iš jų pusės nebus. Tai nenustebčiau, jeigu iškiltų kokių nors grynai "nepolitinių" problemų, kaip traukinių "sertifikavimas" ar kitokios grynai "techninės" priežastys, kodėl LTG nebūtų leista paleisti maršruto laiku. Arba bent jau tokiu būdu būtų bandoma viską pavėlinti ir taip sumažinti susidomėjimą maršrutu. Tas faktas, kad nei SuMinas, nei LTG daugiau išvis nieko apie maršruto paleidimą nerašė, irgi nėra geras ženklas.
- 3 patinka
Comment
-
Kokia to prasmė?Parašė John Rodyti pranešimąLatviai ne per seniausiai kažkokiame straipsnyje rašė, kad "politinio trukdymo" iš jų pusės nebus. Tai nenustebčiau, jeigu iškiltų kokių nors grynai "nepolitinių" problemų, kaip traukinių "sertifikavimas" ar kitokios grynai "techninės" priežastys, kodėl LTG nebūtų leista paleisti maršruto laiku. Arba bent jau tokiu būdu būtų bandoma viską pavėlinti ir taip sumažinti susidomėjimą maršrutu. Tas faktas, kad nei SuMinas, nei LTG daugiau išvis nieko apie maršruto paleidimą nerašė, irgi nėra geras ženklas.
Comment
Comment