Parašė udrius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Ryga
Collapse
X
-
IKi Jelgavos, bet ne toliau. Dr1a - buvo krūva modernizacijų, tad šansų jokių. Patikėkite manim, dėl ko labai sunku paleisti čarterius Ryga - ŠiauliaiParašė rakolioux Rodyti pranešimąpaciam i Jelgava su M62K teko vaziuoti .
Comment
-
Persėdimai patrauklumą labai sumažina. Ypač trumpame atstume.
Visa tai išsprendžiama. O kad biurokratai nenori, tai niekam ne paslaptis.Parašė udrius Rodyti pranešimąIKi Jelgavos, bet ne toliau. Dr1a - buvo krūva modernizacijų, tad šansų jokių. Patikėkite manim, dėl ko labai sunku paleisti čarterius Ryga - Šiauliai
Comment
-
Nigalima, ta pati biurokratijaParašė agnette Rodyti pranešimąTai gal galima Ryga-Meitene, Meitene-Šiauliai?
Comment
-
Ir darė tas modernizacijas patys latviai, pas kurios važinėja pagal tą patį projektą modernizuoti DRai.Parašė udrius Rodyti pranešimąIKi Jelgavos, bet ne toliau. Dr1a - buvo krūva modernizacijų, tad šansų jokių. Patikėkite manim, dėl ko labai sunku paleisti čarterius Ryga - Šiauliai
Comment
-
Reikalas ne teisėje, o piniguose. Iš Lietuvos pusės, aišku, visos maršruto išlaidos kris ant LG, o ne valstybės pečių. Iš Latvijos pusės yra problema - PV išgyvena tik iš dotacijų ir parduotų bilietų. LDz gabena krovinius, bet keleivinių riedmenų neturi. Kas apmokės išlaidas Latvijoje? Aišku, kad valstybė, nes LDz tikrai nedotuos keleivių pervežimo.
Comment
-
Jei pastatys. Taip, nes tai bendras projektas. Ir jei bus biurokratinės kliūtys, jis tiesiog nefunkcionuos. Dabar kiekvienas geležinkelis iš esmės gali būti visiškai savarankiškas, nes maitina tai srautai rytų-vakarų kryptimi. O RailBalticą maitintų tik srautai šiaurės - pietų kryptimis, einantys per visas šalis projekto dalyves.
Comment
Comment