Parašė Salvijus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Ryga
Collapse
X
-
LG puslapis apie tą patį reikalą:
http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...1SlNOQk8xSkUx/
Įdomu kaip pavyks suderinti 2 skirtingus vežėjus rytinio ir vakarinio traukinių Vilnius-Klaipėda-Vilnius deriniui. Visaip skaičiuojant patogiausias yra tik LDZ vežėjas. Nebent LDZ ryte atvažiuoja ir grįžta atgal vakare, kaip ir LG išvažiuoja ir vakare grįžta. Tokiu būdu gaunasi LDZ ilgoka prastova dienos metu ir ilgesnės darbo valandos.Tokiu būdu vieną reisą iš Šiaulių iki pat Rygos ir atgal vyktų AB „Lietuvos geležinkeliai“ traukinys, kitą – iš Rygos iki pat Šiaulių ir atgal – Latvijos geležinkelių traukinys.
Comment
-
Tai jau tikrai suderinto persėdimo 15 minučių intervale nesigaus. Galima suderinti tik su vienu iš traukinių: arba į Vilnių, arba iš Vilniaus. Rytinio traukinio atveju yra galimybė kiek paankstinti rytinį iš Vilniaus: ~10 min. iš Vilniaus anksčiau ir ~5 min. pavėlinus rytinį iš Klaipėdos, būtų galima padaryti neblogą persėdimą 20 minučių intervale. Aišku, jei traukiniai vėluos, tai viskas išsidarkys. Vakare situacija blogesnė. Tarp Vilniaus - Klaipėdos ir Klaipėdos - Vilniaus traukinių daugiau nei valanda. Ir sustumti tvarkaraščių nelabai yra kaip. Tik smarkiai vėlinant Klaipėdos - Vilniaus traukinį. Bet tuomet abiem atvejais turėtų važiuoti Latvijos traukiniai. Kadangi to nebus, tai lieka tik vienintelis variantas - ryte LG į Rygą, o latviai į Šiaulius. Abu traukiniai visą dieną stovi, o vakare važiuoja atgal. Tuomet sudetinti galima 10-15 minučių persėdimą.
Comment
-
„Lietuvos geležinkeliai“ svarsto dėl maršruto į Rygą
Sukurta darbo grupė turės iki 2014 metų rugsėjo 1 d. išanalizuoti organizacinius, juridinius ir ekonominius tarpvalstybinio keleivių susisiekimo maršrutu Šiauliai-Ryga-Šiauliai aspektus, pateikti siūlymus bei sprendimus.
Comment
-
http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-...m#.UvVdpX_4ITcAbiejų šalių ministerijos pritaria, kad verta atgaivinti maršrutą Šiauliai-Ryga. Tačiau latviai neturi traukinių. Kaip aiškino D.Žebrauskas, tarptautinis keleivių vežimas Latvijoje priklauso krovinių padaliniui, kuris neturi keleiviams gabenti tinkamų riedmenų. O vieniems lietuviams apsiimti važinėti iš Lietuvos į Latviją ir atgal neapsimoka. Be to, įprasta, kad tokiais atvejais dirbama pariteto principu.
Kaip spėja S.Dailydka, geriausiu atveju maršrutas Šiauliai-Ryga pradės veikti šių metų vėlyvą rudenį.
Comment
-
Trišalis - PV, Lietuvos ir Latvijos vyriausybės? Tegul sudaro, LG tam nelabai ir prieštarauja.Parašė Al1 Rodyti pranešimąKad tik nevažiuoti... Lyg su "Pasažieru vilcieniu" negali sudaryti trišalio susitarimo???
Comment
Comment