Parašė Al1
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[LV] Latvijos geležinkeliai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Beveik nuliniai, nes pigiausia kaina plackartu siekė apie 37-38 Eur.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąĮdomu, o kokie buvo keleivių srautai tarp Vilniaus ir Daugpilio, kai dar kursavo Sankt Peterburgo traukinys?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąĮdomu, o kokie buvo keleivių srautai tarp Vilniaus ir Daugpilio, kai dar kursavo Sankt Peterburgo traukinys?Taigi Karsavoje vis tiek stos, nes pasienio kontrolė tenai. Tik gal neveš. Tiesiog tame ruože keleivių nebūna, nes traukinys pravažiuoja giliai naktį. Iš Karsavos į Rygą visgi gal veš.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTaip pat neliks susisiekimo tarp Rezeknės ir Karsavos.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kokia dar kontrolė Karsavoje? Abi vagonų grupės nuo Rezeknės toliau važiuos kartu iki Novosokolnikų (linijoje Vitebskas-Peterburgas), kur Peterburgo grupę prikabins prie traukinio Gomelis-Peterburgas.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi Karsavoje vis tiek stos, nes pasienio kontrolė tenai. Tik gal neveš. Tiesiog tame ruože keleivių nebūna, nes traukinys pravažiuoja giliai naktį. Iš Karsavos į Rygą visgi gal veš.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na tuomet viskas aišku. Už tokia kainą iš Vilniaus galima nuvykti iki Prahos arba Budapešto (be nuolaidos!).Parašė Al1 Rodyti pranešimąBeveik nuliniai, nes pigiausia kaina plackartu siekė apie 37-38 Eur.
 
 Grįžtant prie temos apie pratęsiamus iki Daugpilio maršrutus. Na, aš pasiūliau pigiausią būdą (nebūtinai patogiausią), kaip užtikrinti susisiekimą Vilnius-Daugpilis taip, kad žmogus galėtų ryte atvykti į Daugpilį, o vakare grįžti į Vilnių. Kombinuotą maršrutą su persėdimu traukinys+autobusas. Nauda būtų ir Meteoritturui, nes šiuo metu nemanau, ar jų maršrutas Visaginas-Daugpilis gali pasigirti dideliais keleivių srautais.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Įdomu, kaip šį kartą bus. PV paskelbė naują elektrinių traukinių pirkimo konkursą. Bus perkami 32 elektriniai traukiniai, pirmasis turėtų pasiekti Latviją kitų metų antroje pusėje. Ypatingai bus siekiama suintensyvinti traukinių eismą Rygos priemiestyje iki 15 min.
 
 http://www.leta.lv/rus/home/importan...-7986FFDE0339/
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Jei LG ir latvių geležinkelininkams vienodai, gal valdžia juos išjudinsParašė Aleksio Rodyti pranešimąNemanau, kad Latvijos transporto ministerija taip lengvai suteiktų galimybę pagerinti susisiekimą tarp Daugpilio ir VNO.
 
 Įdomu ką konkrečiai aptarinės.Šiandien Rokiškio krašto muziejuje vyks pirmasis dviejų šalių istorijoje bendras Lietuvos ir Latvijos Vyriausybių posėdis, kurio metu planuojama aptarti dvišalius klausimus energetikos, transporto ir kultūros srityse,
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Konkurso sąlygoms labai jau atitinka rusiškoms Lastočkoms.Parašė Al1 Rodyti pranešimąĮdomu, kaip šį kartą bus. PV paskelbė naują elektrinių traukinių pirkimo konkursą. Bus perkami 32 elektriniai traukiniai, pirmasis turėtų pasiekti Latviją kitų metų antroje pusėje. Ypatingai bus siekiama suintensyvinti traukinių eismą Rygos priemiestyje iki 15 min.
 
 http://www.leta.lv/rus/home/importan...-7986FFDE0339/
 Новый конкурс на закупку поездов, возможно, написан под российскую «Ласточку»
 
 Ласточка (электропоезд)
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Matyt panašus likimas laukia ir LDZ maršrutų į Rusiją. Važiavau į Maskvą sekm. - kupe vagone 6 keleiviai, kituose nemačiau. Žiūrėsiu kiek bus šeštadienį atgal iš S. Peterburgo.
 Kainos irgi kandžiojasi. LDZ puslapyje perkant likus 1-10 dienų iki išvykimo į Maskvą - 147 EUR, S. Peterburgą - 103 EUR (abu kupė, apatinis). LG į LDZ traukinius užsideda 20 proc. antkainį.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nežinau kaip Latvijoje su keleivių srautais ir tarptautiniais maršrutais, bet kai liepos gale lankiausi Rygoje , tai ten "veiksmas" vyksta. Negaliu pasakyti kiek keleivių , bet traukiniai pastoviai su keleiviais važinėjo ir gan dažnai. Net prie stoties turistų laukiančių kelionės traukiniu buvo žymiai daugiau , negu kokiam tarkim Vilniuje.Neskubėk ir nespėsi.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vietinių pravežimų apie Rygą keleivių netrūksta. Naudojasi ir turistai.Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąNežinau kaip Latvijoje su keleivių srautais ir tarptautiniais maršrutais, bet kai liepos gale lankiausi Rygoje , tai ten "veiksmas" vyksta. Negaliu pasakyti kiek keleivių , bet traukiniai pastoviai su keleiviais važinėjo ir gan dažnai. Net prie stoties turistų laukiančių kelionės traukiniu buvo žymiai daugiau , negu kokiam tarkim Vilniuje.
 O dėl Rusijos maršrutų manau viskas remiasi į kainą - autobusu pigiau 3-3,3 kartus, nežinau kaip dėl lėktuvų.Paskutinis taisė Salvijus; 2015.10.21, 13:33.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Lėktuvais ir taip aišku , jei iš anksto planuojant kelionę , tai net neapsimoka mašina važiuoti , ar autobusu ir traukiniuParašė Salvijus Rodyti pranešimąVietinių pravežimų apie Rygą keleivių netrūksta.
 O dėl Rusijos maršrutų manau viskas remiasi į kainą - autobusu pigiau 3-3,3 kartus, nežinau kaip dėl lėktuvų. Neskubėk ir nespėsi. Neskubėk ir nespėsi.
 Comment





Comment