Jei jau išėjo kalba apie Rygos geležinkelio stoties sutvarkymą, įdėsiu nuotraukų (kol kas iš jos prieigų).
Šiuos namus mato traukinio keleivis, išeinantis iš gel. stoties. Deja, traukiniai Vilniaus - Ryga seniai nebekursuoja.


Stoties bokštas ir ir parduotuvė Origo, užstojanti senesnės statybos centrinį paštą.


Tarpukaryje dalis peronų buvo ne ant sankasos, o dabartinės stoties aikštės vietoje (perfotografuota iš geležinkelio muziejaus nuotraukos).

Tas reikalas dabar atrodo taip:
 
							
						
					Šiuos namus mato traukinio keleivis, išeinantis iš gel. stoties. Deja, traukiniai Vilniaus - Ryga seniai nebekursuoja.


Stoties bokštas ir ir parduotuvė Origo, užstojanti senesnės statybos centrinį paštą.


Tarpukaryje dalis peronų buvo ne ant sankasos, o dabartinės stoties aikštės vietoje (perfotografuota iš geležinkelio muziejaus nuotraukos).

Tas reikalas dabar atrodo taip:
 
							
						













 
							
						

 .
 .





![[unique]y1k3s [unique]y1k3s](./core/customavatars/thumbs/avatar2922_3.gif)
 
							
						 ). Taip. LG skiria pinigų infrastruktūros modernizavimui, ir nemažai. Visgi Latvijos geležinkeliai jau kelias dešimtis metų lenkia LT ir EE ( na o mes savo ruožtu pirmaujame investicijomis į auto kelius), pagaliau latviai turi konkrečią strategiją ir tam skiria konkrečias nemažas lėšas arba "išmuša" jas iš ES. Neblogas pvz mums.
 ). Taip. LG skiria pinigų infrastruktūros modernizavimui, ir nemažai. Visgi Latvijos geležinkeliai jau kelias dešimtis metų lenkia LT ir EE ( na o mes savo ruožtu pirmaujame investicijomis į auto kelius), pagaliau latviai turi konkrečią strategiją ir tam skiria konkrečias nemažas lėšas arba "išmuša" jas iš ES. Neblogas pvz mums. 
Comment