Jei jau išėjo kalba apie Rygos geležinkelio stoties sutvarkymą, įdėsiu nuotraukų (kol kas iš jos prieigų).
Šiuos namus mato traukinio keleivis, išeinantis iš gel. stoties. Deja, traukiniai Vilniaus - Ryga seniai nebekursuoja.


Stoties bokštas ir ir parduotuvė Origo, užstojanti senesnės statybos centrinį paštą.


Tarpukaryje dalis peronų buvo ne ant sankasos, o dabartinės stoties aikštės vietoje (perfotografuota iš geležinkelio muziejaus nuotraukos).

Tas reikalas dabar atrodo taip:
Šiuos namus mato traukinio keleivis, išeinantis iš gel. stoties. Deja, traukiniai Vilniaus - Ryga seniai nebekursuoja.


Stoties bokštas ir ir parduotuvė Origo, užstojanti senesnės statybos centrinį paštą.


Tarpukaryje dalis peronų buvo ne ant sankasos, o dabartinės stoties aikštės vietoje (perfotografuota iš geležinkelio muziejaus nuotraukos).

Tas reikalas dabar atrodo taip:













.
). Taip. LG skiria pinigų infrastruktūros modernizavimui, ir nemažai. Visgi Latvijos geležinkeliai jau kelias dešimtis metų lenkia LT ir EE ( na o mes savo ruožtu pirmaujame investicijomis į auto kelius), pagaliau latviai turi konkrečią strategiją ir tam skiria konkrečias nemažas lėšas arba "išmuša" jas iš ES. Neblogas pvz mums.
Comment