Pianinas atsirado ir Vilniuje. Prancūzijoje jie irgi kiekvienoje stotyje yra...
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[LV] Latvijos geležinkeliai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Keičiasi tvarkaraščiai ir Latvijoje. Kaip informuoja Pasažieru Vilciens, įdomiausi pasikeitimai:
 
 1.) Liepojos kryptimi - be buvusio penktadienio reiso iš Rygos, kuris grįždavo sekmadienį, dabar pridedamas dar ir reisas sekmadienį: Riga - Liepaja 13:46 (17:04) ir atgal šeštadienį Liepaja - Riga 8:05 (11:20);
 
 2.) Ekspresas Riga - Cesis pratęsiamas iki Valmieros;
 
 3.) skiriamas papildomas traukinys analogiškai kaip Liepojos kryptimi į Madoną - sekmadienį: Riga - Madona 13:30 / Madona - Riga 16:48.
 
 Panaikinama dažnas traukinių stojinėjimas nereikšmingose stotelėse, taip pat išlieka galimybė persėsti važiuojant Riga - Valga - Tallin traukiniu iš Rygos reisu 10:34. Atgal tokia pat galimybė yra Valga - Riga 16:45. Pas mus, deja, jokių net su persėdimų variantų į LV sostinę nėra... Nebent galimas grįžimas Riga - Daugavpils - Vilnius. Bet čia jau tik super entuziastams
 
 - 2 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Latvių spauda rašo, kad krovinių pervežimas Latvijos geležinkeliais 2019 metais sumažėjo iki 41,5 mln tonų, ir tai yra mažiausia krovinių apimtis per 17 metų. Planuojama, kad geležinkeliai "didins veiklos efektyvumą" ir atleis 1500 darbuotojų.
 
 Keleivių pervežimo apimtys Latvijoje padidėjo 2% (18,45 mln.). Didžiausias didėjimas maršrute Ryga - Liepoja.
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 O kodėl Rusija turi žiūrėti Latvijos ar Lietuvos interesų? Politiką naudoja visi ir nereikia vaizduoti šventų iš savęs. Latvija turi puikią progą atsilošti būtent Lietuvos sąskaita perviliojant krovinius iš Baltarusijos, jei Lietuva ir toliau rėš nekonstruktyvią liniją dėl Astravo AE.Parašė VNS Rodyti pranešimąŠitiek pinigų sukišus, tai jis paprasčiausiai priverstas atsilošt. O kai dar naudojama politikai, tai išvis puikiai.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dėl smarkiai kritusių krovinių pervežimų Latvijos geležinkeliai nusprendė sustabdyti elektrifikacijos projektą.
 
 https://rus.tvnet.lv/6931229/ldz-ost...a-441-mln-evro
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Priežastis žinoma ir ta kuri jau įvardinta - krovinių sumažėjimas. Bet yra ir kita. Nesenai pasikeitė Latvijos geležinkelių vadovybė. Naujoji vadovybė savo nuomonės aktyviai nereiškia, bet užtat tai daro dabartinis transporto ministras. O jo prioritetas aiškus - keleivių vežimas. Sklinda gandas kad elektrifikacijos projektas vis tik artimiausiu metu prasidės, bet nuo Rygos priemiestinės elektrifikacijos rekonstrukcijos su papildomomis jungtimis iki Siguldas ir Bolderajos.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kalis vis tiek liks mums. O kitas šiukšles jei ir vežtų iš Baltarusijos latviai, nieko baisaus.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTodėl reikia laukti vos ne dempingo iš latvių pusės dėl baltarusiškų krovinių. Ir Mažeikių - Rengės ruožo atstatymas visai ne laiku...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kalis kaliu, rašo, kad kalio pervežimą gali perimti "Gargždų geležinkelis", kuris jau užsipirko kelios 2TE116 šilumvežius ir remontuoja juos Daugpilyje. Tai kokios kitos baltarusių "šiukšlės" liks LG?Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
 Kalis vis tiek liks mums. O kitas šiukšles jei ir vežtų iš Baltarusijos latviai, nieko baisaus.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ar Gargždų geležinkelis turi leidimą vežti krovinius nuo sienos iki uosto?Parašė Al1 Rodyti pranešimą
 Kalis kaliu, rašo, kad kalio pervežimą gali perimti "Gargždų geležinkelis", kuris jau užsipirko kelios 2TE116 šilumvežius ir remontuoja juos Daugpilyje. Tai kokios kitos baltarusių "šiukšlės" liks LG?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Nuo sienos niekas ir neleistų. Geriausiu atveju nuo Vaidotų.Parašė vėkas Rodyti pranešimą
 Ar Gargždų geležinkelis turi leidimą vežti krovinius nuo sienos iki uosto?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Vaidotai ne prie ko. Esmė tame, kad pagal dabartinius Lietuvos įstatymus ir sutarimą su ES tranzitas išskirtinai LG, o ne privatininkų. Čia kalba ne apie stotis, o apie krovinius, kurie vežami per Lietuvą tranzitu. Dėl saugumo. Juk specialiai dėl to buvo derybos su ES dar prieš stojant į ES. Ale matyt mato kažkokias landas ir mėgina kažką per teismus išmušti. Čia juk ne kapeikos, kad eisit į ES teismus, jei nėra jokių šansų. Iš kitos pusės, "Gargždų geležinkelis" dabar priklauso tiems patiems savininkams, kaip ir birių krovinių terminalas Klaipėdoje. Tai gaunasi visos pervežimo grandinės monopolizavimas privačiose rankose, kaip rašė neseniai, galimai su Rusija susijusia kompanija.Paskutinis taisė Al1; 2020.06.08, 16:34.
 Comment





Comment