Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pianinas atsirado ir Vilniuje. Prancūzijoje jie irgi kiekvienoje stotyje yra...

    Comment


      Keičiasi tvarkaraščiai ir Latvijoje. Kaip informuoja Pasažieru Vilciens, įdomiausi pasikeitimai:

      1.) Liepojos kryptimi - be buvusio penktadienio reiso iš Rygos, kuris grįždavo sekmadienį, dabar pridedamas dar ir reisas sekmadienį: Riga - Liepaja 13:46 (17:04) ir atgal šeštadienį Liepaja - Riga 8:05 (11:20);

      2.) Ekspresas Riga - Cesis pratęsiamas iki Valmieros;

      3.) skiriamas papildomas traukinys analogiškai kaip Liepojos kryptimi į Madoną - sekmadienį: Riga - Madona 13:30 / Madona - Riga 16:48.

      Panaikinama dažnas traukinių stojinėjimas nereikšmingose stotelėse, taip pat išlieka galimybė persėsti važiuojant Riga - Valga - Tallin traukiniu iš Rygos reisu 10:34. Atgal tokia pat galimybė yra Valga - Riga 16:45. Pas mus, deja, jokių net su persėdimų variantų į LV sostinę nėra... Nebent galimas grįžimas Riga - Daugavpils - Vilnius. Bet čia jau tik super entuziastams

      Comment


        Truputį OT, bet railfanams gal bus įdomu: ką esu sužinojęs iš vietinių ir kelis metus pats naudoju: vasara prie jūros nulėkt už Jurmalą geriau važiuot traukiniu Sklutės linija iki Graciems, ten pliažas nenusileižia mūsų Kuršių Nerijai. Saulkrasti nieko gero.

        Comment


          Latvių spauda rašo, kad krovinių pervežimas Latvijos geležinkeliais 2019 metais sumažėjo iki 41,5 mln tonų, ir tai yra mažiausia krovinių apimtis per 17 metų. Planuojama, kad geležinkeliai "didins veiklos efektyvumą" ir atleis 1500 darbuotojų.

          Keleivių pervežimo apimtys Latvijoje padidėjo 2% (18,45 mln.). Didžiausias didėjimas maršrute Ryga - Liepoja.

          Comment


            Putino strategija visus krovinius varyt per Ust-Lugą veikia.
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              Šitiek pinigų sukišus, tai jis paprasčiausiai priverstas atsilošt. O kai dar naudojama politikai, tai išvis puikiai.
              Show must go von!

              Comment


                Na pirkti transporto ir krovos paslaugas iš latvių ir estų Rusijai tikrai nėra jokios prasmės.
                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                Comment


                  Parašė VNS Rodyti pranešimą
                  Šitiek pinigų sukišus, tai jis paprasčiausiai priverstas atsilošt. O kai dar naudojama politikai, tai išvis puikiai.
                  O kodėl Rusija turi žiūrėti Latvijos ar Lietuvos interesų? Politiką naudoja visi ir nereikia vaizduoti šventų iš savęs. Latvija turi puikią progą atsilošti būtent Lietuvos sąskaita perviliojant krovinius iš Baltarusijos, jei Lietuva ir toliau rėš nekonstruktyvią liniją dėl Astravo AE.

                  Comment


                    Kalio nepervilios, o tai pagrindinis krovinys iš Baltarusijos.

                    Comment


                      Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	153,9 kB
ID:	1794030 Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	291,3 kB
ID:	1794031 Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	290,4 kB
ID:	1794032

                      Comment


                        Dėl smarkiai kritusių krovinių pervežimų Latvijos geležinkeliai nusprendė sustabdyti elektrifikacijos projektą.

                        https://rus.tvnet.lv/6931229/ldz-ost...a-441-mln-evro

                        Comment


                          Nieko nuostabaus. Rusijai užsukus krovinių kranelį pervežimai krito drastiškai.

                          Comment


                            Todėl reikia laukti vos ne dempingo iš latvių pusės dėl baltarusiškų krovinių. Ir Mažeikių - Rengės ruožo atstatymas visai ne laiku...

                            Comment


                              Priežastis žinoma ir ta kuri jau įvardinta - krovinių sumažėjimas. Bet yra ir kita. Nesenai pasikeitė Latvijos geležinkelių vadovybė. Naujoji vadovybė savo nuomonės aktyviai nereiškia, bet užtat tai daro dabartinis transporto ministras. O jo prioritetas aiškus - keleivių vežimas. Sklinda gandas kad elektrifikacijos projektas vis tik artimiausiu metu prasidės, bet nuo Rygos priemiestinės elektrifikacijos rekonstrukcijos su papildomomis jungtimis iki Siguldas ir Bolderajos.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Todėl reikia laukti vos ne dempingo iš latvių pusės dėl baltarusiškų krovinių. Ir Mažeikių - Rengės ruožo atstatymas visai ne laiku...
                                Kalis vis tiek liks mums. O kitas šiukšles jei ir vežtų iš Baltarusijos latviai, nieko baisaus.

                                Comment


                                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                  Kalis vis tiek liks mums. O kitas šiukšles jei ir vežtų iš Baltarusijos latviai, nieko baisaus.
                                  Kalis kaliu, rašo, kad kalio pervežimą gali perimti "Gargždų geležinkelis", kuris jau užsipirko kelios 2TE116 šilumvežius ir remontuoja juos Daugpilyje. Tai kokios kitos baltarusių "šiukšlės" liks LG?

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                    Kalis kaliu, rašo, kad kalio pervežimą gali perimti "Gargždų geležinkelis", kuris jau užsipirko kelios 2TE116 šilumvežius ir remontuoja juos Daugpilyje. Tai kokios kitos baltarusių "šiukšlės" liks LG?
                                    Ar Gargždų geležinkelis turi leidimą vežti krovinius nuo sienos iki uosto?

                                    Comment


                                      Čia ir esmė. GG padavė Lietuvą į kažkokį ES teismą dėl konkurencijos ribojimo. Bet juk pagal sutartį su ES tranzitą geležinkeliu gali vykdyti tik LG. Nežinau, ko jie ten tikisi, bet susitarimai su ES yra aukštesnės galios nei kažkoks kliedesiai apie konkurencijos ribojimą.

                                      Comment


                                        Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                                        Ar Gargždų geležinkelis turi leidimą vežti krovinius nuo sienos iki uosto?
                                        Nuo sienos niekas ir neleistų. Geriausiu atveju nuo Vaidotų.

                                        Comment


                                          Vaidotai ne prie ko. Esmė tame, kad pagal dabartinius Lietuvos įstatymus ir sutarimą su ES tranzitas išskirtinai LG, o ne privatininkų. Čia kalba ne apie stotis, o apie krovinius, kurie vežami per Lietuvą tranzitu. Dėl saugumo. Juk specialiai dėl to buvo derybos su ES dar prieš stojant į ES. Ale matyt mato kažkokias landas ir mėgina kažką per teismus išmušti. Čia juk ne kapeikos, kad eisit į ES teismus, jei nėra jokių šansų. Iš kitos pusės, "Gargždų geležinkelis" dabar priklauso tiems patiems savininkams, kaip ir birių krovinių terminalas Klaipėdoje. Tai gaunasi visos pervežimo grandinės monopolizavimas privačiose rankose, kaip rašė neseniai, galimai su Rusija susijusia kompanija.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2020.06.08, 15:34.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X