Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Minskas vien dėl savo dydžio sugeneruoja didesnius srautus nei kad Daugpilis galėtų.
    You might surprise yourself.

    Miestai.net FB

    Comment


      Busiku važiuoti ilgiau nei valandą - savęs negerbti tada jau geriau "važiuoti feisbuku".

      Norėčiau atkreipti dėmesį, kad Minskas iš vienos pusės didelis miestas, iš kitos - jei neturi giminių, kapų - šiaip sau ryte sugalvojęs nenuvažiuosi. Vizos, pasai (kas ten nevažinėja, net paso dažniausiai neturi) ir tai užpildo lėktuvą, 7 autobusus ir kažkiek traukinių.

      Tad aš tikrai manau, kad Daugpilio kryptis, antro Latvijos didžiausio miesto, kurio gyventojai Vilniuje gali susikalbėti, tiek dauguma vilniečių ten, yra perspektyvi. Ir kaštai, jei tai tėra 20 km papildomai prie Turmanto traukinio, kad ir tris kartus yra niekingai maži.

      Comment


        Gerai, o ar daugpiliečiams užtenka esamo susisiekimo autobusais? Koks būna jų užpildymas?
        You might surprise yourself.

        Miestai.net FB

        Comment


          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
          Busiku važiuoti ilgiau nei valandą - savęs negerbti tada jau geriau "važiuoti feisbuku".

          Norėčiau atkreipti dėmesį, kad Minskas iš vienos pusės didelis miestas, iš kitos - jei neturi giminių, kapų - šiaip sau ryte sugalvojęs nenuvažiuosi. Vizos, pasai (kas ten nevažinėja, net paso dažniausiai neturi) ir tai užpildo lėktuvą, 7 autobusus ir kažkiek traukinių.

          Tad aš tikrai manau, kad Daugpilio kryptis, antro Latvijos didžiausio miesto, kurio gyventojai Vilniuje gali susikalbėti, tiek dauguma vilniečių ten, yra perspektyvi. Ir kaštai, jei tai tėra 20 km papildomai prie Turmanto traukinio, kad ir tris kartus yra niekingai maži.
          Būtent kad Baltarusijoje gan daug Lietuvos piliečių turi giminių, o Latvijoje, tuo labiau tokiame Daugpilyje labai mažai.

          Comment


            Jei reisų tiek nedaug, vadinasi, nėra poreikio. Ir esamo maršruto Vilnius-Daugpilis nebūtų, jei traukinys į Peterburgą toliau kursuotų. O be Dautrans, į Daugpilį dar kartą į dieną galima nuvykti su Ecolines- autobusu, važiuojančiu į Maskvą.

            Kliūčių traukiniui nėra, bet ar yra poreikis?

            Ką tikrai galima padaryti- siekiant didinti mikroautobusų maršruto Visaginas- Daugpilis rentabilumą- priderinti šio maršruto išvykimo laiką prie traukinio Vilnius-Turmantas atvykimo į Visaginą. Žinoma, mikroautobusui įvesti užsukimą prie Visagino GS. Dabar mikrobas į Daugpilį išvyksta 7:45, traukinys iš Vilniaus į Visaginą atvyksta 7:49. Tad realiai ten laiką reikia tik nežymiai reikia koreguoti, bei įvesti užsukimą į Visagino stotį.

            Kas dėl atgalinės kelionės, paskutinis traukinys iš Visagino į Vilnių išvyksta 16:20 val. Tad reikia, kad mikrobas iš Daugpilio į Visagino GS atvyktų apie 15:50 val. (pusvalandžio tarpą reiktų palikti dėl visa ko, juk mikrobas gali vėluoti, o traukinys tikrai negali laukti vėluojančio autobuso keleivių). Tad reiktų pavėlinti mikroautobuso išvykimo iš Daugpilio laiką- išvyktų ne 13.30, o valanda vėliau.
            Paskutinis taisė Vilnietizz; 2015.09.08, 18:49.
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              Jei reisų tiek nedaug, vadinasi, nėra poreikio. Ir esamo maršruto Vilnius-Daugpilis nebūtų, jei traukinys į Peterburgą toliau kursuotų. O be Dautrans, į Daugpilį dar kartą į dieną galima nuvykti su Ecolines- autobusu, važiuojančiu į Maskvą.

              Kliūčių traukiniui nėra, bet ar yra poreikis?

              Ką tikrai galima padaryti- siekiant didinti mikroautobusų maršruto Visaginas- Daugpilis rentabilumą- priderinti šio maršruto išvykimo laiką prie traukinio Vilnius-Turmantas atvykimo į Visaginą. Žinoma, mikroautobusui įvesti užsukimą prie Visagino GS. Dabar mikrobas į Daugpilį išvyksta 7:45, traukinys iš Vilniaus į Visaginą atvyksta 7:49. Tad realiai ten laiką reikia tik nežymiai reikia koreguoti, bei įvesti užsukimą į Visagino stotį.

              Kas dėl atgalinės kelionės, paskutinis traukinys iš Visagino į Vilnių išvyksta 16:20 val. Tad reikia, kad mikrobas iš Daugpilio į Visagino GS atvyktų apie 15:50 val. (pusvalandžio tarpą reiktų palikti dėl visa ko, juk mikrobas gali vėluoti, o traukinys tikrai negali laukti vėluojančio autobuso keleivių). Tad reiktų pavėlinti mikroautobuso išvykimo iš Daugpilio laiką- išvyktų ne 13.30, o valanda vėliau.
              kodėl mes visur norim tik PERSĖSTI ir panašiai ? O nežiūrim patogumo keleiviui, kad nereiktų su krepšiais perlipinėt, kai atstumas vos 24km nuo sienos? Čia tas pats ir su Varšuva buvo - padarė 2 persėdimus - ir kokio velnio... "patogumas" nuo to tikrai nepadidėjo

              Comment


                Kelionę į Daugpilį vis tik užmirškite - nėra pakankamo keleivių skaičiaus. Geriau papasakokite , kokios žinios apie Ugio Magonio sulaikymą - kaip žinia prieš kažkiek laiko jis sulaikytas dėl kyšio ėmimo.

                Comment


                  Parašė statyba Rodyti pranešimą
                  kodėl mes visur norim tik PERSĖSTI ir panašiai ? O nežiūrim patogumo keleiviui, kad nereiktų su krepšiais perlipinėt, kai atstumas vos 24km nuo sienos? Čia tas pats ir su Varšuva buvo - padarė 2 persėdimus - ir kokio velnio... "patogumas" nuo to tikrai nepadidėjo
                  Varšuvos, Minsko ar Daugpilio krypčių lyginti nereikia. Tiesioginis maršrutas turi būti ten, kur yra adekvačiai dideli keleivių srautai. Į Varšuvą srautai yra dideli, todėl tiesioginis maršrutas pasiteisintų. Ko nepasakysi apie Daugpilį- srautai ta kryptimi yra per maži, kad maršrutų tinklo plėtra atsipirktų. Todėl ir siūlau susisiekimo gerinimui panaudoti tai, kas jau yra sukurta. T.y., pakoreguoti autobuso Visaginas-Daugpilis tvarkaraštį, priderinant prie traukinio Vilnius-Turmantas, ir įvesti užsukimus prie Visagino stoties. Taip susisiekimas yra pagerinamas su minimaliomis išlaidomis, o suderintas persėdimas nėra didelis nepatogumas.

                  Kodėl aš tai siūlau? Šiuo metu visų maršrutų Daugpilio kryptimi grafikai sudaryti taip, kad ryte atvykstama į Vilnių, o vakare grįžtama atgal. Taip daugpiliečiai turi daug galimybių atvažiuoti į Vilnių apsipirkti, o popiet grįžti atgal nemokant už nakvynę. Dautrans autobusas priveža netgi prie Oro uosto, o šeštadieniais yra dar vienas autobusas, vežantis tiesiogiai į Gariūnus. Tuo tarpu iš Vilniaus visi autobusai išvyksta taip, kad į Daugpilį atvykstama vakare. Tai nėra patogu.

                  Mano siūlomas kombinuotas maršrutas kaip tik ir išspręstų šią problemą- vilniečiai galės ryte atvykti į Daugpilį ir vakare grįžti atgal, tarp reisų Daugpilyje jie turės apie 6 val. Kaip ir minėjau, persėdimas vienoje vietoje daug nepatogumų nesukels. Galima netgi suderinti LG ir Meteoritturui, kad Vilniaus GS būtų parduodamas vieningas bilietas į Daugpilį, o persėsdami Visagine keleiviai tiesiog rodytų tą bilietą vairuotojui.
                  Paskutinis taisė Vilnietizz; 2015.09.09, 10:18.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Bet realiai Daugpilį prijungti prie Vilnius-Dūkštas maršruto neturėtų būti taip sudėtinga ir brangu kaip paleisti visiškai naujus maršrutus.

                    Comment


                      Daug kas būtų nesudėtinga. Ir atnaujinti eismą į Stasylas, ir Rokiškį kasdien, o ne tik savaitgaliais, ir Vilnius - Klaipėda dar kelis traukinius paleisti... Deja. Jei Lietuvoje nieko nedaroma, kodėl į užsienį turėtų būti daroma?

                      Comment


                        Pasirodo, nuo spalio 25 d. Latvijoje apjungiami traukiniai į Maskvą ir Sankt Peterburgą ir dėl to Daugpilis lieka be traukinio į Peterburgą. Dvigrupis traukinys važiuos iš Krustpilio tiesiai į Rezeknę. Traukinių išsiskyrimas ir susijungimas vyks Novosokolnikuose. Taigi, Latvijoje ruožas tarp Rezeknės ir Daugpilio lieka be jokio keleivinio traukinio. Nors ir nedaug, bet buvo vietinių keleivių tame ruože, nes kaina plackarte buvo nedidelė.
                        Paskutinis taisė Al1; 2015.09.09, 20:21.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Pasirodo, nuo spalio 25 d. ... Latvijoje ruožas tarp Rezeknės ir Daugpilio lieka be jokio keleivinio traukinio. Nors ir nedaug, bet buvo vietinių keleivių tame ruože, nes kaina plackarte buvo nedidelė.
                          LG galėtų užsiimti rinką Klaipėda-Panevėžys-Daugpilis-Rezeknė-S. Peterburgas linijoje.

                          Kiek beje bilietas kainuodavo Vilnius - S. Peterburgas?

                          Comment


                            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                            Norėčiau atkreipti dėmesį, kad Minskas iš vienos pusės didelis miestas, iš kitos - jei neturi giminių, kapų - šiaip sau ryte sugalvojęs nenuvažiuosi. Vizos, pasai (kas ten nevažinėja, net paso dažniausiai neturi) ir tai užpildo lėktuvą, 7 autobusus ir kažkiek traukinių.
                            Kiek teko tuo maršrutu važiuot tai dauguma keleivių ten baltarusiai į Europą užsimanę, o ne atvirkščiai.
                            Got sun in my face, sleeping rough on the road

                            Comment


                              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                              LG galėtų užsiimti rinką Klaipėda-Panevėžys-Daugpilis-Rezeknė-S. Peterburgas linijoje.

                              Kiek beje bilietas kainuodavo Vilnius - S. Peterburgas?
                              Kiek pamenu pernai mokėjau apie 450 LTL

                              Comment


                                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                LG galėtų užsiimti rinką Klaipėda-Panevėžys-Daugpilis-Rezeknė-S. Peterburgas linijoje. (...)
                                Manau, ir linijoje Klaipėda-Panevėžys-Daugpilis-Polockas-Vitebskas (kažkur iki 1993 m. važinėjo traukinys Kaliningradas-Sovietskas-Šilutė-Klaipėda-Šiauliai-Panevėžys-Rokiškis-Daugpilis-Polockas-Vitebskas-Smolenskas-Maskva; vasaros sezonui atsirasdavo antras toks). Baltarusius Baltijos pajūris traukia...

                                Comment


                                  Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                                  Kiek pamenu pernai mokėjau apie 450 LTL
                                  Čia į vieną pusę ar abi? Į vieną Vilnius - Sankt Peterburgas turi daugybę skrydžių pasiūlymų nuo 102 eur

                                  Lieka tik norintys iš kitų taškų keliauti į patį S. Peterburgą ar miestus pakeliui, nes 450 Lt (130 e) yra labai brangu lyginant su 40-50 e su autobusais ar jau minėtais skrydžiais.

                                  Comment


                                    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                                    Bet realiai Daugpilį prijungti prie Vilnius-Dūkštas maršruto neturėtų būti taip sudėtinga ir brangu kaip paleisti visiškai naujus maršrutus.
                                    Įdomu, o kokie buvo keleivių srautai tarp Vilniaus ir Daugpilio, kai dar kursavo Sankt Peterburgo traukinys?
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                      Manau, ir linijoje Klaipėda-Panevėžys-Daugpilis-Polockas-Vitebskas (kažkur iki 1993 m. važinėjo traukinys Kaliningradas-Sovietskas-Šilutė-Klaipėda-Šiauliai-Panevėžys-Rokiškis-Daugpilis-Polockas-Vitebskas-Smolenskas-Maskva; vasaros sezonui atsirasdavo antras toks). Baltarusius Baltijos pajūris traukia...
                                      Manau, kad daug didesnė perspektyva yra turėti prikabinamą vagoną arba netgi jų grupę Klaipėda-Maskva su perkabinimu Vilniuje prie traukinių Vilnius-Klaipėda ir Vilnius-Maskva. Manau, kad toks vagonas tiesiog prašyte prašosi bent jau vasaros periodui, ir galimybės tam yra.

                                      Comment


                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                        Čia į vieną pusę ar abi? Į vieną Vilnius - Sankt Peterburgas turi daugybę skrydžių pasiūlymų nuo 102 eur

                                        Lieka tik norintys iš kitų taškų keliauti į patį S. Peterburgą ar miestus pakeliui, nes 450 Lt (130 e) yra labai brangu lyginant su 40-50 e su autobusais ar jau minėtais skrydžiais.
                                        Pasirodo brangiau. Kupė pernai į priekį ir atgal 1016,75 LTL.
                                        Turbūt daugiau komentarų dėl šio maršruto nereikia.

                                        Comment


                                          Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                                          Pasirodo brangiau. Kupė pernai į priekį ir atgal 1016,75 LTL.
                                          Turbūt daugiau komentarų dėl šio maršruto nereikia.
                                          Parašyk kada išvykdavo iš čia ir kada iš ten, kad suvokti kelionės trukmę.
                                          PS
                                          Tikrai per brangu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X