Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LV] Latvijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Čia vėl stoties pastatas. Vaizdas nuo Daugpilio pusės.





    Nuo perono Daugpilio link.



    Ties perono galu, Daugpilio link.



    Vaizdas atgal nuo sukrautų bėgių.



    Maždaug ties perono viduriu stovi šis tipinis gyvenamasis namas. Nuo perono pusės.



    Iš šono.



    Kiek paėjus Daugpilio link. Vaizdas atgal. Dešinėje ūkiniai pastatai. Dalis vienos sienos nuo kažkokio seno mūrinio pastato. Kitos sienų dalys tarybinių laikų.



    Dar kiek paėjus Daugpilio link. Vaizdas atgal. Rampa.





    Daugpilio link.

    Paskutinis taisė Al1; 2015.06.21, 23:22.

    Comment


      Dar kiek arčiau šiaurės vakarinio kelyno galo. Daugpilio link. Kairėn - į Radviliškį. Per vidurį - į Daugpilį. Dar vienas kelias dašinėje žemiau - aklikelis.



      Vaizdas atgal.



      Dar iš arčiau. Daugpilio link. Kairėn - į Radviliškį. Per vidurį - į Daugpilį. Dar vienas kelias dašinėje žemiau - aklikelis.



      Aukščiau esančioje nuotraukoje matyti pervaža kelyje į Radviliškį. Ties pervaža. Kairėje privažiuojamasi kelias. Dešinėje - linija Griva - Radviliškis.



      Ten pat, vaizdas atgal. Grivos stoties link.

      Paskutinis taisė Al1; 2015.06.21, 23:03.

      Comment


        Grivos stotis kažkada buvo iš tiesų didelė. Dalis kelynų išardyta, dalis privažiuojamųjų kelių irgi. Dalis jų likę ir apleista. Daug su geležinkeliu susijusių pastatų. Privažiuojamiesiems keliams nebuvo laiko. Grivos stotis išaugo kaip mazginė stotis tarp Sankt Peterburgo - Varšuvos ir Liepojos - Romnų geležinkelių, nors ji buvo įrengta tiesiant Sankt Peterburgo - Varšuvos geležinkelį.

        Kelio postas 3 km. Jis įrengtas prieš tiltą per Dauguvą kairiajame krante. Čia prisišlieja jungiamoji linija nuo Radviliškio - Grivos linijos. Iki šios linijos statybos (tarpukaryje) visi traukiniai iš Radviliškio pusės turėjo keisti eismo kryptį Grivoje.
        Šiuo metu pagrindinis eismas vyksta, taigi, ir svarbesnė yra ta jungiamoji linija, o ne pagrindinė buvusi magistralės iš S. Peterburgo į Varšuvą dalis tarp 3 km ir Grivos.



        Ten pat. Vaizdas atgal. Kairėn - Griva, dešinėn - į Radviliškį.



        Nebenaudojamas ūkinis pastatas.



        Gyvenamasis namas, pagal stilių atrodo, kad buvęs geležinkeliečių.



        Tiltas per Dauguvą iš kairiojo kranto pusės. Toliau nėjau, nes yra apauga.

        Paskutinis taisė Al1; 2015.06.22, 06:44.

        Comment


          Su nuotraukomis jau viskas tvarkoje. Dar trys nuotraukos.

          Tilto dalies vaizdas nuo kairiojo Dauguvos kranto. Atrama krane tikriausiai išlikusi nuo pirmojo tilto. Vandenyje - ne. Kairiajame krante atrama arba neišliko, arba buvo nugriauta ir perstatyta įrengiant pravažiavimą po tiltu, nes iki tol buvo pervaža prie pat tilto.



          LG Siemensas su sąstatu laukia kelio poste 3 km signalo judėti į Daugpilį.



          LDz ūkinis traukinys ką tik pravažiavęs tiltą važiuoja į Grivą.



          Tęsinys bus.
          Paskutinis taisė Al1; 2015.06.22, 21:17.

          Comment


            Tęsiu toliau. Persikėliau į dešinįjį Dauguvos krantą. Tiltas per Dauguvą



            Išlikusi pirmojo tilto atramos dalis.



            Kaip matyti, senojo tilto atramos buvo apvalios (su lytlaužom irgi apvalios), sujungtos tarpusavyje ketaus konstrukcijomis.
            Nuotrauka iš Vikipedijos. Vaizdas iš dešiniojo kranto pusės, tik iš kito šono, nei mano nuotrauka. Pirmasis tiltas buvo "sudvejintas". T.y. tarnavo ir kaip plento tiltas. Ant tilto buvo du geležinkelio keliai. Kitų tiltų tuo metų Daugpilyje nebuvo.
            Per Pirmąjį pasaulinį karą vidurinė dalis buvo susprogdinta, atstatyta, bet kitos konstrukcijos. Per Antrąjį pasaulinį karą tiltas buvo du kartus sprogdintas vokiečių, jiems puolant (1941 m., atstatytas) ir atsitraukiant. Antrasis sprogdinimas sunaikino visą tiltą. Po karo tiltas atstatytas naujai.



            Kai vanduo upėje nusenka, matosi ir daugiau. Iš http://dinaburg.ru/viewtopic.php?id=2386&p=8



            Tilto prieigos ir geležinkelio mūrinis viadukas per gatvę.



            Iš kitos pusės.



            Šalia pastatė pėsčiųjų "pralaidą". Senojo geležinkelio viaduko ir aplinkinių gatvių bei privažiavimų rekonstrukcija atlikta prieš kelis metus. Tada įrengtas ir pėsčiųjų praėjimas.

            Paskutinis taisė Al1; 2015.06.24, 10:38.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              LG Siemensas su sąstatu laukia kelio poste 3 km signalo judėti į Daugpilį.
              Ačiū už nuotraukas.
              Nežinojau, kad Lietuvos geležinkelių traukiniai dar važiuoja į Daugpilį. Turbūt dar naudojamas kelias nuo Obelių/ Eglainės.

              Comment


                Trys žemėlapiai, kad būtų geriau orientuotis. Deja, neradau šiuolaikinio, kuris apimtų ir šiaurinę miesto dalį. Be to naujame žemėlapyje (fragmente) šiaurinėje miesto dalyje jau pavaizduotas naujas aplinkkelis ir geležinkelio viadukai. Visas žemėlapis per daug smulkus, kad sutalpinti į 800x600. Abiejuose žemėlapiuose pažymėjau Sankt Peterburgo - Varšuvos buvusios stočių vietas.





                Lenkiškas tarpukario.



                Toliau nuvažiavau ten, kur susikerta Varšuvos - Sankt Peterburgo ir Oriolo - Rygos linijos. Sankt Peterburgo - Varšuvos linija eina virš Oriolo - Rygos linijos. Vaizdas ties viaduku šiaurės link. Linija dvikelė, antrasis kelias (dešinėje) tai jungiamoji linija tarp Daugpilio stoties ir Sankt Peterburgo - Varšuvos linijos. Ji susijungia su magistraline linija prieš tiltą per Dauguvą.



                Vaizdas pietų link. Šalia geležinkelio viaduko yra nutiesta ir gatvė su viaduku.



                Vaizdas nuo viaduko Rygos link. Kairėn nueina privažiuojamasis kelias.



                Kiek paėjus nuo viaduko tilto per Dauguvą link. Matosi S formos kreivė ir tiltas.



                Viadukas per geležinkelį į Rygą. Vaizdas Rygos link. Senasis viadukas neišliko. Šilumvežiai, važiuojantys iš Daugpilio čia iš tiesų kaip reikiant dūmina, nes įsibėgėja.



                Ten pat. Daugpilio stoties link.



                Einu geležinkeliu šiaurės kryptimi. Jungiamoji linija į Daugpilio stotį (dešinėje) pradeda atsiskirti. Tolumoje kairėje matosi jungiamoji linija tarp Rygos - Daugpilio linijos ir Daugpilio skirstomosios stoties (Daugavpils Šķirošanas).



                Vaizdas atgal. Tolumoje matosi geležinkelio ir gatvės viadukai per Rygos - Daugpilio liniją.



                Dar kiek paėjus šiaurėn. Aiškiai matosi visos trys linijos. Centre - Sankt Peterburgo - Varšuvos, kairėje ir dešinėje minėtos jungiamosios.

                Paskutinis taisė Al1; 2015.06.24, 13:46.

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Ačiū už nuotraukas.
                  Nežinojau, kad Lietuvos geležinkelių traukiniai dar važiuoja į Daugpilį. Turbūt dar naudojamas kelias nuo Obelių/ Eglainės.
                  Važiuoja, o kaip nevažiuos. Pagrinde tranzitas iš į Rusiją. Tą dieną mačiau du sąstatus iš Lietuvos.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Deja, neradau šiuolaikinio, kuris apimtų ir šiaurinę miesto dalį.
                    Prašau - http://www.balticmaps.eu/
                    Galima pasirinkti norimą fragmentą ar tipą

                    Comment


                      Ačiū. Norėjau dar kiek smulkesnio.

                      Kiek paėjus, jungiamoji linija į Daugpilio stotį jau gerokai atitolusi nuo Sankt Peterburgo - Varšuvos linijos.



                      Dar kiek paėjus. Kairėje jau priartėja jungiamoji linija nuo Rygos - Daugpilio geležinkelio.



                      Dar kiek paėjus, vaizdas atgal (pietų pusėn). Čia teka kažkoks upelis, kurio pavadinimo neradau. Upelis teka iš Šunežerio ir į teka į Dauguvą.



                      Minėto upelio pralaida.



                      Vaizdas šiaurės link.



                      Vaizdas dešinėn. Jungiamoji linija su Daugpilio stotimi. Tolumoje matosi viadukas per Vidzemes ir Kārklu gatvių jungtį; dešinėje autobusų parko teritorija.



                      Dar kiek paėjus pirmyn.

                      Paskutinis taisė Al1; 2015.06.24, 11:46.

                      Comment


                        Geležinkelis praeina per Vidzemes g. senoviniu viaduku.





                        Ties viaduku, šiaurės link, Daugpilio skirstomosios stoties link.



                        Ten pat, vaizdas atgal.



                        Kiek paėjus pirmyn, šiaurės link. Geležinkelis suka į kairę, tolumoje matosi Daugpilio skirstomoji stotis.



                        Grįžtu atgal prie Vidzemes g. viaduko, nes pamatau gerą vaizdą.



                        Į Daugpilį iš Grivos grįžta ūkinis traukinys, kurį mačiau anksčiau.



                        Nuo Rygos pusės suka prekinis traukinys su 2TE10M-3451.

                        Paskutinis taisė Al1; 2015.06.24, 11:29.

                        Comment


                          Prieš tęsiant toliau Sankt Peterburgo - Varšuvos linija, trys įdomesni objektai jungiamosiose linijose.
                          Daugpilio stotis - Sankt Peterburgo - Varšuvos linija Dauguvos link.

                          Pralaida per minėtą bevardį upelį.



                          Viadukas jungtyje tarp Vidzemes ir Kārklu gatvių. Tarybinių laikų. Nors pati jungtis pastatyta tikriausiai tarpukaryje.



                          Viadukas per Vizdemes g. jungtyje tarp Daugpilio stoties ir buvusios Daugpilio stoties Sankt Peterburgo - Varšuvos linijoje. Ši jungtis pastatyta netrukus (o gal iš karto) po geležinkelio nutiesimo. Tačiau ji priklausė Rygos - Oriolo geležinkeliui. Buvo ir kita jungtis, priklausiusi Sankt Peterburgo - Varšuvos linijai. Tačiau dabar ji eina per lokomotyvų remonto įmonės teritoriją ir kitus pramoninius-transporto objektus šalia, t.y. jos vietoje privažiuojamieji keliais, kurie visgi jungia dabartinę Daugpilio stotį su buvusiu S. Peterburgo - Varšuvos geležinkeliu ties Daugpilio skirstomąja stotimi.
                          Dar vienas mažai žinomas faktas. Pirmojo Sankt Peterburgo - Varšuvos linijos geležinkelio stotis Daugpilyje buvo įrengta būtent toje minėtoje jungiamojoje linijoje. Ji neišliko (sugriauta per Antrąjį pasaulinį karą, nors iki to laiko jau nebeatliko savo funkcijos), ta teritorija jau minėtos lokomotyvų remonto įmonės teritorijoje.



                          Ties buvusios Sankt Peterburgo - Varšuvos linijos Daugpilio stoties pietiniu kelyno galu. Dabar tai Daugpilio skirstomoji stotis, Daugavpils Šķirošanas.

                          Vaizdas į pietus, dešinėn suka Sankt Peterburgo - Varšuvos linija su jungtimi į Rygą, kairėn - jungtis su dabartine (anksčiau Rygos - Oriolo geležinkelio Daugpilio stotimi) Daugpilio stotimi.



                          Kiek kitu rakursu.



                          Vaizdas į priešingą pusę. Naujas viadukas Daugpilio aplinkkelyje. Jis nutiestas maždaug per tą vietą, kur stovėjo Sankt Peterburgo - Varšuvos Daugpilio stoties pastatas. Kažkur skaičiau, kad buvo atkasti pamatai.



                          Paskutinis taisė Al1; 2015.06.24, 13:33.

                          Comment


                            Viadukas per aplinkkelį.





                            Vaizdas atgal, gyvenamieji namai prie geležinkelio, A. Pumpura gatvė.



                            Viaduko vaizdas iš šono.



                            Kitas viadukas greta, vedantis iš Daugpilio skirstomosios stoties į lokomotyvų remonto gamyklą ir kitus privažiuojamuosius kelius. Kitame gale jie jungiasi su Daugpilio stotimi. Vaizdas skirstomosios stoties link.



                            Ten pat, vaizdas atgal, lokomotyvų remonto gamyklos link.



                            Kiek kairiau.

                            Paskutinis taisė Al1; 2015.06.24, 12:02.

                            Comment


                              Befotografuojant išvažiavo modernizuotas ČME3M-6192.



                              Gerokai pasisukus dešinėn - tramvajaus Nr. 2 galinis žiedas.



                              Lipu ant pėsčiųjų tilto. Vaizdas į pietus. Dešinėje Sankt Peterburgo - Varšuvos linijos bėgiai. Maždaug čia ir būta stoties pastato.



                              Kiek kairiau.



                              Vaizdas į priešingą pusę. Daugpilio skirstomoji stotis.



                              Vėl į pietus. Matosi išlikęs peronas. Čia stodavo priemiestiniai traukiniai.



                              Sankt Peterburgo - Varšuvos linijos Daugpilio geležinkelio stotis. Abi nuotraukos iš www.zudusilatvija.lv
                              Tai antroji šios linijos geležinkelio stotis Daugpilyje. Pirmoji stotis buvo įrengta kaip laikina. Ji buvo medinė ir pastatyta arčiau miesto centro jungiamojoje linijoje tarp Sankt Peterburgo - Varšuvos linijos ir Daugpilio prekinės (nepainioti su keleivine, kurios vieta sutampa su dabartinės stoties vieta; prekinė buvo už maždaug kilometro nuo keleivinės į rytus) stoties. Pirmoji stotis buvo ten, kur dabar yra lokomotyvų remonto įmonė. Kaip stotis ji tarnavo trumpai, vėliau naudota kitoms reikmėms. Tačiau pastatai buvo sunaikinti tik Antrojo pasaulinio karo metu, o po karo teritorija atiteko lokomotyvų remonto įmonei.
                              Taigi, kiek vėliau buvo pastatyta nauja pirmaklasė stotis magistralinėje linijoje su kambariais imperatoriui. Jos nuotraukas ir matome. Pastatas buvo suprojektuotas tipinis, toks pats, koks ir Vilniuje. Bet kai reikėjo statyti, buvo perprojektuotas ir pastatytas toks, kokį matome nuotraukose. Pastatas per Pirmąjį pasaulinį buvo apgriautas. Tarpukaryje iš dalies atstatytas, viršutiniai aukštai nugriauta (liko vieno aukšto). Stotis nebeteko reikšmės, nes pagrindinės stoties funkciją perėmė Rygos - Oriolo linijos stotis miesto centre. Po Antrojo pasaulinio karo niekas nepasikeitė, ši stotis iš viso buvo likviduota kaip nereikalinga (pastatas per karą buvo sugriautas), nes visi traukiniai važiuodavo į dabartinę stotį.





                              Pėsčiųjų tiltas yra zigzago formos.



                              Skirstomoji stotis.

                              Paskutinis taisė Al1; 2015.06.24, 13:48.

                              Comment


                                Nuo tilto, kiek kairiau.



                                Nuo tilto. Ūkiniai pastatai ir aikštelė.



                                Du ČME manevruoja.



                                Skirstomoji stotis su priartinimu.



                                Kelios nuotraukos iš šiaurinio galo. Eismo valdymo pastatas.



                                Ten pat, vaizdas pietų pusėn.



                                Skirstomojo kalnelio vagonų stabdžiai.



                                Ten pat, vaizdas šiaurėn. Skirstomasis kalnelis ir muitinės pastatų fragmentas. Kas gerai Latvijoje, kad ten kol kas dar nepristatyta tvorų, mažai stebėjimo kamerų. Pabandyk patekti į Vaidotų stotį. O čia praėjimas laisvas. Aišku, tai nereiškia, kad besišlaistančio su fotoaparatu nesulaikys apsauga.

                                Paskutinis taisė Al1; 2015.06.24, 12:44.

                                Comment


                                  Daugpilio stotis.
                                  Nuo perono galo Rygos link. Tolumoje, už pėsčiųjų tilto iš dešinės pusės prisišlieja jungiamoji linija (Rygos - Oriolo geležinkelio) nuo Sankt Peterburgo - Varšuvos linijos.



                                  Kažkoks senas pastatas. Aišku, kad nuo pirmosios šios stoties laikų. Tik iš abiejų galų pristatytas, taip pat ir nuo miesto pusės.



                                  Peronai. Stoties pastatas pokarinis.



                                  Peronai į rytus.



                                  Vakaro laukiantis DR1A-291.



                                  Pabaiga.
                                  Paskutinis taisė Al1; 2015.06.24, 20:05.

                                  Comment


                                    Tiesa, nepaminėjau, kad Sankt Peterburgo - Varšuvos linijos Daugpilio antroji stotis buvo salinė. T.y. keliai buvo iš abiejų pastato pusių.
                                    Daugpilio geležinkelių schema iš http://riga.mashke.org/
                                    Kaip matyti, spalvomis pažymėti skirtingi geležinkeliai. Punktyrinėmis linijomis privažiuojamieji ir jungiamieji keliai. Keleivinės stotys dideliais skrituliais, o krovininės - stačiakampiais. Pavaizduotos ir abi Daugpilio Sankt Peterburgo - Varšuvos linijos stotys, ir Rygos - Oriolo linijos stotys. Taip pat Kalkūnai (Griva).



                                    Pirmoji Sankt Peterburgo - Varšuvos linijos stotis Daugpilyje. Ši ir kitos nuotraukos iš www.dinaburg.ru



                                    Grivos stoties pastatas tarpukaryje.



                                    Paskutinis taisė Al1; 2015.06.24, 20:06.

                                    Comment


                                      Kažkada buvo kilęs klausimas, kokia ir iki kur vėžė buvo Latvijoje. Taigi, tarpukario Latvijos geležinkelių schema, kurioje nurodyti vėžės pločiai. Kaip matyti, 1435 mm iš Lietuvos ėjo iki Rygos ir uosto, Liepojos ir uosto, iki Daugpilio. Linija Griva - Eglainė - Latvijos Lietuvos siena buvo tik 1435 mm. Iki Zemgalės buvo abi vėžės.

                                      http://www.mapywig.org/m//Baltic_sta..._ktl1-0-19.jpg

                                      Comment


                                        Žinutė bomba - STT analogas Latvijoje sulaikė Latvijos geležinkelių šefą Ugį Magonį.

                                        http://www.15min.lt/verslas/naujiena...vas-663-520459

                                        Comment


                                          http://regnum.ru/news/economy/1951813.html rašo, kad galbūt dėl to rusai darys 2 mėnesių remontą, ir kad Maguonis priešinosi Rail Balticai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X