Nu ką čia spėlioti. Tai antisankcijos. Lietuvai (LG ir uostui) tas irgi gresia, tik kiek mažiau. Paaiškinti geležinkelių remontu negalės, nes Kaliningrado tranzito nenutrauks.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[LV] Latvijos geležinkeliai
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 paguodžiantis straipsnis. Planiniai remonto darbai nesutrukdys tranzitui
 http://regnum.ru/news/economy/1951894.html
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ar kas nors gali trumpai pakomentuoti - ar labai sudėtinga Vilnius - Turmantas pratęsti iki Daugpilio? Vistiek kada nors teks. Kokių susitarimų, pinigų tam reikėtų? Šioje trasoje pranašumas prieš autotransportą akivaizdus - tiek dėl lenkimų sunkumo Daugpilis - Zarasai - Utena, tiek dėl kilpų ties Švenčionėliais.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kada nors tai bus tada, kai abi respublikos bus Rusijos sudėtyje. Bet turint omenyje liberastus RŽD ir keleivinių traukinių eismo naikinimą pačioje Rusijoje, net ir tai nebūtų garantu.
 
 Jei traukinio į Rygą nenori paleisti, tai apie kokį Daugpilį, į kurį srautai eilėmis mažesni, galima kalbėti?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tik pinigų, kuriuos LG galėtų mokėti LDz už naudojimąsi infrastruktūra ir padengtų nuostolingo maršruto išlaidas. Na nebus to maršruto. Nes tuomet iš karto iškils klausimas, o kodėl į Rygą nevažiuoja? Ką turės LG atsakyti? Pirmiausia dar pažiūrėkime, ar LG atkurs vietinių traukinių eismą bent iki Marijampolės, kai užbaigs RB.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Į Rygą riedmenų LG nereikia, jie yra. Stotys iš viso ne prie ko. Papildomi 20 kilometrų ne prie ko irgi. Politika - kodėl į kažkokį tai Daugpilį yra traukinys, o į Rygą nėra. Va kur baisiai nepatogus klausimas LG. Esmė paprasta - nei LG, nei latviai (Latvijoje situacija dar blogesnė, nes nėra vienos geležinkelių įmonės, keleiviniai pervežimai atskirti ir išskaidyti) nenori paleisti traukinio tarp Vilniaus ir Rygos, nes jis bus nuostolingas. Aišku, nei viena, nei kita pusė neprieštarautų, jei tokį traukinį paleistų tik kita pusė ir prisiimtų visas išlaidas ir nuostolius.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Apsilankiau http://railwaymuseum.lv/lv/content/m...ieki-un-kaķis , ir pastebėjau štai ką - muziejaus darbotojai - moterys , tik moterys ir dar katinas Perluks ir dar katinas Perluks Neskubėk ir nespėsi. Neskubėk ir nespėsi.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Daugpilis ne "kažkoks", o antras pagal dydį miestas. Politiškai būtų paprasta paaiškinti - "į Rygą tiesiama RB. Nuties ir važiuos". Daugpilis, jei tikrai yra visa infrastruktūra, turi privalumus:Parašė Al1 Rodyti pranešimąPolitika - kodėl į kažkokį tai Daugpilį yra traukinys, o į Rygą nėra. Va kur baisiai nepatogus klausimas LG.
 1. į Turmantą važiuoja 6 traukiniai, reiktų nežymiai prailginti maršrutą.
 2. Nėra gero automobilių kelio Vilnius-Daugpilis.
 3. Vilnius arčiau nei Ryga.
 Radau seną tvarkaraštį - maršrutas buvo laikomas "vietiniu", ne tolimuoju ir ne tarptautiniu. Ir tų laikų greičiais - tik 3 val. 5-20 min ir lenkia dabartinius autobusus.
 
  
 
 Dar viena Rygos traukinio bėda, greta RB tiesimo problemų, - laikas. 6 val nelabai kas važiuos. Vilnius-Panevėžys tarptautiniai autobusai lenkia mašinas, važiuoja dažnai, turi wifi ir t.t.
 
   
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 tikrai nereikia taip nuvertinti latvių, ten bent jau aplink Rygą traukinių apstu, ne taip, kaip pas mus viskas tik nuiminėjama. O ir priežastis (jei tokia yra) ant mūsų pykt jiems už neteisėtą Mažeikiai - Renge ruožo nurinkimą iš LG pusės - YRA. Tad jei kas ir turėtų žengti pirmą žingsnį, tai būtent mesParašė Al1 Rodyti pranešimąĮ Rygą riedmenų LG nereikia, jie yra. Stotys iš viso ne prie ko. Papildomi 20 kilometrų ne prie ko irgi. Politika - kodėl į kažkokį tai Daugpilį yra traukinys, o į Rygą nėra. Va kur baisiai nepatogus klausimas LG. Esmė paprasta - nei LG, nei latviai (Latvijoje situacija dar blogesnė, nes nėra vienos geležinkelių įmonės, keleiviniai pervežimai atskirti ir išskaidyti) nenori paleisti traukinio tarp Vilniaus ir Rygos, nes jis bus nuostolingas. Aišku, nei viena, nei kita pusė neprieštarautų, jei tokį traukinį paleistų tik kita pusė ir prisiimtų visas išlaidas ir nuostolius.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dabartinėmis sąlygomis, kai traukinys į Rygą gali važiuoti tik per Šiaulius, maršrutas Vilnius-Ryga yra pasmerktas būti nuostolingas. Autobusai važiuoja greičiau, kainos nėra didelės, visi patogumai autobusuose yra (netgi nemokama kava). Ar kas važiuotų 6 val. traukiniu? Ką traukinys gali pasiūlyti, lyginant su autobusais? Miegamąją vietą (kupė)? Tai kad ne toks didelis atstumas tarp Vilniaus ir Rygos, kad reikėtų kupė. Daugumai svarbiau kuo greičiau pasiekti kelionės tikslą. Sunku būtų traukiniui su keliais reisais per dieną konkuruoti su kur kas greitesniais ir bemaž 20 kartų per dieną išvykstančiais autobusais.
 
 Net ir Šiauliuose nedaug keleivių tenugriebs, nes ir tarp Šiaulių ir Rygos susisiekimas labai gerai išvystytas (apie 12 reisų per dieną). Gal tik tarpinėse stotelėse (Kėdainiuose, Jonavoje) kažkiek žmonių ir įlips, bet ne tiek, kad atsipirktų maršrutas.
 
 Kažką galvoti bus galima, kai nuties RB iki Rygos, tada traukiniai jau sudarys rimtą konkurenciją autobusams. Bet tada greičiausiai jau bus tiesioginis maršrutas Varšuva-Talinas.
 
 Į Daugpilį tai bent tris reisus per dieną leisti nematau jokių kliūčių.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Riga Jelgava 45 min. Lieka klausimas kiek truktų Jelgava-Šiauliai? Kiek būdavo bent jau pagal seną tvarkaraštį?Parašė Perfect Rodyti pranešimąVertinant pagal tai kiek trunka kelionė greituoju traukiniu Vilnius-Šiauliai (2:13 val.), tai maršrutą Vilnius-Ryga traukinys galėtų įveikti gal ir greičiau nei per 4 val.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Važiavimas autobusu į Rygą adrenalino megėjams. Nuo Panevėžio iki Rygos autobusas pusę kelio važiuoja vidury kelio pastoviai lenkdamas fūras ir tuo pat metu prasilenkdamas su atvažiuojančiu trafficu trim juostomParašė Vilnietizz Rodyti pranešimąAutobusai važiuoja greičiau, kainos nėra didelės, visi patogumai autobusuose yra (netgi nemokama kava). Ar kas važiuotų 6 val. traukiniu? Vien saugumo sumetimais būtų protingiau leisti traukinį. Jeigu važiuotų pagal taisykles tai tikrai nebūtų autobusu greičiau. Vien saugumo sumetimais būtų protingiau leisti traukinį. Jeigu važiuotų pagal taisykles tai tikrai nebūtų autobusu greičiau.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Namuose radau susirašytą kažkur po 1980 m traukinio Ryga-Vilnius tvarkaraštį.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąRiga Jelgava 45 min. Lieka klausimas kiek truktų Jelgava-Šiauliai? Kiek būdavo bent jau pagal seną tvarkaraštį?
 Išv. iš Rygos 23:40
 Jelgava 0:17-0:21
 Šiauliai 1:40-1:50
 Beje, tarp Rygos ir Jelgavos sustojimų netaip mažai. Nors netrūko priemiestinių elektrinių ir dyzelinių traukinių, bet vilniškis stodavo netgi Torniakalnyje ir Cukurfabrikoje, nors šie sustojimai yra atitinkamai Rygos ir Jelgavos miestuose.
 Kažkaip užsimetė traukinio Talinas-Šeštokai 1993-1994 m tvarkaraštis. Šis tarp Rygos ir Kauno važiavo kaip tikras greitasis.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 45 min yra todėl, kad traukinys stoja 9 stotelėse.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąRiga Jelgava 45 min. Lieka klausimas kiek truktų Jelgava-Šiauliai? Kiek būdavo bent jau pagal seną tvarkaraštį?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pagal 2008 m. sudarytą tvarkaraštį Ryga-Vilnius atkarpa Joniškis-Šiauliai buvo numatyta 36 min. Tai lygiai tiek pat būtų nuo Joniškio iki Jelgavos.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąRiga Jelgava 45 min. Lieka klausimas kiek truktų Jelgava-Šiauliai? Kiek būdavo bent jau pagal seną tvarkaraštį?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Logiškiau būtų leisti iš Šiaulių derinant prie ekspresų Vilnius-Klaipėda. Vilnius-Ryga kelionė truktų neilgiau 4 val. Vilnius-Šiauliai - 2:13 val + 1:48 Šiauliai-Ryga. Na dar persėdimui tarpas liktų 15 min.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąDabartinėmis sąlygomis, kai traukinys į Rygą gali važiuoti tik per Šiaulius, maršrutas Vilnius-Ryga yra pasmerktas būti nuostolingas. Autobusai važiuoja greičiau, kainos nėra didelės, visi patogumai autobusuose yra (netgi nemokama kava). Ar kas važiuotų 6 val. traukiniu? Ką traukinys gali pasiūlyti, lyginant su autobusais? Miegamąją vietą (kupė)? Tai kad ne toks didelis atstumas tarp Vilniaus ir Rygos, kad reikėtų kupė.
 Comment






Comment