vakar vakare riedant ER9M is Kauno kelis kartus dingo vagono apsvietimas, palikdamas lengva brieblandine sviesa. gal tai ir buvo tie ruozai?
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, kiekvienas elektrinis traukinys turi akumuliatorius.Parašė [unique]y1k3s Rodyti pranešimąKaip tokiose vietose veikia apšvietimas ir pan.? Ar yra kokie akumuliatoriai?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taip, tai ir buvo tie ruozai..Parašė Pciolka Rodyti pranešimąvakar vakare riedant ER9M is Kauno kelis kartus dingo vagono apsvietimas, palikdamas lengva brieblandine sviesa. gal tai ir buvo tie ruozai?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 As maciau tempiama TEM2. Tik kol kas dar bandymai...Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąJei dar pamatyčiau EJ575 tempiamą TEP'o, pagalvočiau kad vaidenasi. 
 
 
 
 Elektriniuose traukiniuose is tiesu yra rimtos bedos su salono apsvietimu. Nes jis po kelis kartus dingsta tarp Vilniaus ir Kauno. Net ir modernizuotuose traukiniuose. Kodel neveikia nuo akumuliatoriu visi sviestuvai? Kazkoks tai gamyklinis nedadirbimas.Paskutinis taisė Al1; 2008.09.29, 20:39.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Be abejo. Nepalyginamai.Parašė Ocelotas Rodyti pranešimąo ar tiesa kad elektrinis traukinys greiciau isibegeja nei dyzelinis?
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 deja neteko vaziuot su elektrycka bet visai noreciau... greituoju teko, dyzeliuku irgi, o elektrycka ne...Parašė LT-1 Rodyti pranešimąBe abejo. Nepalyginamai.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Visada buna pirmas kartasParašė Ocelotas Rodyti pranešimądeja neteko vaziuot su elektrycka bet visai noreciau... greituoju teko, dyzeliuku irgi, o elektrycka ne...  Isbandyti kol kas dar nera velu, senieji elektriniai dar vazines bent keleta metu tikrai Isbandyti kol kas dar nera velu, senieji elektriniai dar vazines bent keleta metu tikrai  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 matai, as nei vilniuj, nei kaune nesilankau... nu nebent kada nors suderint marsruta kaunas - vilnius - siauliai, o ryte i rokiskyParašė LT-1 Rodyti pranešimąVisada buna pirmas kartas Isbandyti kol kas dar nera velu, senieji elektriniai dar vazines bent keleta metu tikrai Isbandyti kol kas dar nera velu, senieji elektriniai dar vazines bent keleta metu tikrai  i kauna patevis daznai vazineja... i kauna patevis daznai vazineja...
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Na as irgi gal tik 18 metu pirma karta pavaziavau elektriniu, nes mano krastuose irgi tokio transporto nebuvoParašė Ocelotas Rodyti pranešimąmatai, as nei vilniuj, nei kaune nesilankau... nu nebent kada nors suderint marsruta kaunas - vilnius - siauliai, o ryte i rokisky i kauna patevis daznai vazineja... i kauna patevis daznai vazineja... Tad nepergyvenk, tikrai pavaziuosi juo Tad nepergyvenk, tikrai pavaziuosi juo  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 kad as aplamai esu vaziaves tik su tep60, tep70, tep70bs ir d1, kitokiu neteko... nu bet bus laikas, bus ir vaikasParašė LT-1 Rodyti pranešimąNa as irgi gal tik 18 metu pirma karta pavaziavau elektriniu, nes mano krastuose irgi tokio transporto nebuvo Tad nepergyvenk, tikrai pavaziuosi juo Tad nepergyvenk, tikrai pavaziuosi juo   
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 o vaikus galesi elektryckoj vezioti.Parašė Ocelotas Rodyti pranešimąkad as aplamai esu vaziaves tik su tep60, tep70, tep70bs ir d1, kitokiu neteko... nu bet bus laikas, bus ir vaikas   
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 bet tai juk dyzeliniuose traukiniuose gi irgi ne dyzelis ratus suka, t.y. turetu galiot visos elektriniam traukiniui budingos savybes.Parašė Al1 Rodyti pranešimąCia del elektriniu varikliu ypatybes - kuo didesne apkrova, tuo didesnis sukimo momentas generuojamas.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dyzeliukas ir taip kibirais kurą ryja, generatorius "nevelka" tiek, manau.Parašė a_p Rodyti pranešimąbet tai juk dyzeliniuose traukiniuose gi irgi ne dyzelis ratus suka, t.y. turetu galiot visos elektriniam traukiniui budingos savybes.  
 
 Beje, elektros varikliai suka ratus šilumvežiuose, ir tai ne visuose. O dyzeliniuose traukiniuose yra kitokia perdavimo sistema (hidraulinė, mechaninė ir t.t...)
 
 Beje, ER9M priekiniam vagone labai verčia iš kojų pradėdamas važiuot, o motoriniam nemėgstu sėdėt, nes kaukia.  
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Dyzeliniuose traukiniuose jegos perdavimo sistema nera elektrine. Pvz. D1 turi hidromechanine pavaru deze - pirma pavara mechanine, o 2 ir 3 - hidraulines (berods naujausiu 10 vnt D1 pakeistos dezes i pilnai hidraulines, turincias 2 hidraulines pavaras). DR1A taip pat turi 2 pavaru hidraulines pavaru dezes. Visi didieji silumveziai (TEP'ai, Siemens, TEM, CME ir t.t.) turi elektrine jegos perdavimo sistema. Hidraulines pavaru dezes turi mazesni manevriniai silumveziai (TGM, TGK ir t.t.). Patikimiausia ir efektyviausia yra jegos perdavimas elektra (variklis suka galinga generatoriu, sis savo ruoztu ant kiekvienos asies esancius elektos traukos variklius.)Parašė a_p Rodyti pranešimąbet tai juk dyzeliniuose traukiniuose gi irgi ne dyzelis ratus suka, t.y. turetu galiot visos elektriniam traukiniui budingos savybes.
 Beje, galima pagal lokomotyvo serija issifruoti, kokia perdavimo sistema jis turi -TEP - teplovoz, elektriceskaja, pasazirskij; TEM - teplovoz, elektriceskaja, manevrovyj; TGM - teplovoz, hidrralviceskaja, manevrovyj ir t.t. Uzsienyje Sovietu sajungai skirti lokomotyvai buvo kitaip truputi vadinami pvz. CME - Cekoslovakija, manevrovyj, elektriceskaja, VME - Vengrija, manevrovyj, elektriceskaja.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Elektrinis traukinys turi daugiau elektriniu traukos varikliu nei tarkim elektrovezis ar silumvezis, ir, atitinkamai, daugiau varanciuju ratu poru. Tai leidzia tureti geresnes charakteristikas ir didesni pagreiti isvystyti.
 
 Pvz, jei neklystu, M62 turi 4 el. traukos variklius. Vienas motorinis ER9M vagonas taip pat turi 4 variklius. Nors ir mazesnes galios. Taciau ir vagono mase mazesne.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Pataisysiu, info tikrai nera teisinga. Silumveziai kiek turi asiu, tiek turi ir traukos varikliu, tad M-62 taip pat turi 6 traukos variklius. Tai reikalinga, kad patempti sunkius sastatus (ypac is vietos ir i ikalnes). Elektriniui ir dyzeliniui traukiniui tokios galios nereikia (del nedidelio traukinio svorio), tad uztenka praktiskai poros varanciu vezimeliu (kaip pvz 6 vag. DR-1A turi tik 2 varancius vezimelius, ir to pilnai uztenka). Elektrinis traukinys greitai isibegeja tikrai ne del varanciu asciu didelio skaiciaus, o del to, kad elektros varikliai gali panaudoti didele savo sukauptaja galia.Tam irgi pilnai uztenka keliu varanciuju vezimeliu, nes elektrinio traukinio svoris yra nedidelis - 4 vag elektricka sveria apie 80-90 tonu, kai tuo tarpu bet kuris manevrinis ar magistralinis silumvezis (viena sekcija) sveria apie 125 tonas.Parašė Al1 Rodyti pranešimąElektrinis traukinys turi daugiau elektriniu traukos varikliu nei tarkim elektrovezis ar silumvezis, ir, atitinkamai, daugiau varanciuju ratu poru. Tai leidzia tureti geresnes charakteristikas ir didesni pagreiti isvystyti.
 
 Pvz, jei neklystu, M62 turi 4 el. traukos variklius. Vienas motorinis ER9M vagonas taip pat turi 4 variklius. Nors ir mazesnes galios. Taciau ir vagono mase mazesne.
 O pas elekrini traukini (ER-9) jei neklystu varanciajame vagone yra 2 traukos varikliai - po viena vezimelyje.
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 M62 kieivieno elektrinio variklio nominali galia 193 kW. 6x193=1158 kW. Silumvezio mase apie 125 t.
 Elektrinio traukinio ER9M motorinis vagonas vis delto turi 4 el. variklius. Kiekvieno is ju galia 180 kW esant pilnam suzadinimui. Vieno motorinio vagono galia 4x180=720 kW. 2 motoriniu vagonu galia 1440 kW.
 4 vagonu elektrinio traukinio mase 198 t (motorinis sveria 60 t, galiniai - 39 t).
 Jei prie M62 prikabinsime 2-3 vagonus, traukinio mase bus apie 200 t. Gaunasi, kad galios vienetas tenkantis traukinio mases vienetui yra didesnis elektriniuose traukiniuose.
 
 Duomenys is Rakovo knygu.Paskutinis taisė Al1; 2008.09.30, 22:31.
 Comment





Comment