Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių elektrifikacija Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pro elektrodepą niekas nesikeis. Kaip buvo keleivinių, tiek ir liks. Krovininiai čia gi retai kada važiuoja. Jie pro Vilnių leidžiami tik jei remontuojama apylanka ir Vaidotų stoties keliai.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.09.12, 07:48.

    Comment


      Baltarusijoje oficialus elektrifikacijos atidarymas šį šeštadienį. LG kol kas tyli.

      Comment


        Šiandien į Keną atvyko antrasis prekinis traukinys, traukiamas elektrovežiu VL80.

        https://pp.userapi.com/c840721/v8407...Sv-UUp5cZc.jpg

        Comment


          Šiandien į Lietuvą turėjo atvažiuoti pirmasis keleivinis traukinys Nr. 29 Maskva - Kaliningradas, traukiamas elektrovežio. Tik Vilniuje elektrovežio nemačiau (anei BČ šilumvežio), nors stotyje buvau apie 8 val., kai traukinys atvyksta berods 7.29. Depe ir ties Rasų g. viaduku jų irgi nėra. Negalėjo taip greitai grįžti atgal. Turbūt atitempė tik iki Kenos.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Šiandien į Lietuvą turėjo atvažiuoti pirmasis keleivinis traukinys Nr. 29 Maskva - Kaliningradas, traukiamas elektrovežio. Tik Vilniuje elektrovežio nemačiau (anei BČ šilumvežio), nors stotyje buvau apie 8 val., kai traukinys atvyksta berods 7.29. Depe ir ties Rasų g. viaduku jų irgi nėra. Negalėjo taip greitai grįžti atgal. Turbūt atitempė tik iki Kenos.
            7.23 val. atvyko į Vilniaus GS 12 kelią. Iš paskos (už elektrovežio) važiavo TEP70BS-082. Po atsikabinimo nuvažiavo į depą. Grįžimas atgal vakare su Nr. 30 Kaliningradas - Maskva. Gaudykite

            https://trainpix.org/photo/205184/

            Comment


              Tai kodėl aš jo kelios minutės po 8 val. nemačiau depo teritorijoje? Palindo po stogu? Kodėl?

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Tai kodėl aš jo kelios minutės po 8 val. nemačiau depo teritorijoje? Palindo po stogu? Kodėl?
                Nuo Švitrigailos gatvės viaduko ir nesimato, jis toliau nustumtas (arčiau VLRD didžiojo cecho). Šiandien perpiet buvau nuėjęs apžiūrėti. Sakau - gaudykit vakare išvažiuojantį.

                Comment


                  Į Lietuvą atvažiavo pirmasis elektrinis keleivinis traukinys

                  Rugsėjo 13 d. į Lietuvą iš Minsko atvažiavo pirmasis elektrinis keleivinis traukinys. Tai bandomasis keleivinio traukinio reisas. Planuojama, kad reguliarūs reisai elektriniais traukiniais Lietuvos ir Baltarusijos sostines sujungs jau šių metų gruodį, skelbiama pranešime spaudai...
                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                  Comment


                    Deja, traukinys į Maskvą išvažiuoja 20.10, tai bus jau tamsu. Saulė leidžiasi 19.46.

                    Comment


                      Iš KLG atvyksta 19:35, tai neužilgo elektrovežis turi būti paduotas.

                      Comment


                        Vis tiek jau beveik tamsu. Rudenį paprastai dar nepradėjus temti ir likus porai valandų iki saulėlydžio dangų aptraukia debesys, net jei diena būna giedra. Ir retai kada būna giedras vakaras ir naktis.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          O Latvijos ir Estijos pavyzdys nieko nesako? Viskas tik tame, kad jų tranzitas buvo daug daugiau priklausomas nuo Rusijos tranzito. Rusija padarė, lygiai taip pat bus ir su Lietuva. Taip, Kaliningrado tranzitas liks, bet sumažės iki minimumo. O Baltarusiją privers, Lukašenka pasirinkimo neturi. Be to, kaip minėjau, mainais Baltarusijai bus Šilko kelias, kurio esmė gabenti krovinius iš Azijos į V. Europą sausuma, o ne jūra. Todėl, dar kartą kartoju, tas jūrų intarpas, kuris egzistuoja, irgi sumenks ir artimesniems pervežimams.
                          Tik tiek, kad Latvija ir Estija nesulyginamai daugiau priklausomos nuo tranzito, apie geležinkelius kalbant aišku. Ir jos neturi Kaliningrado varianto. Rusija gali apskritai nutraukti krovinių vežimą per Lietuvą į Kaliningradą, bet tai bus peilis Kaliningrado uostui, nes jis liks tik regiono poreikių patenkinimui (o dalis jo poreikių patenkinama ir iš Lietuvos bei Lenkijos), eksporto srautai ten turbūt irgi minimalūs, nes mažai kas gaminama. Tai kas čia laimės ar praloš? Kaip bus su Baltarusija matysime, aš neburiu iš kavos tirščių ir kategorišku tonu to nepristatau kaip neišvengiamos tiesos. Kolkas viskas pakankamai gerai. Ir gerėja.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Kaliningrado tranzitas bus minimizuotas. O uostas gaus krūvį aptarnaudamas keltus, kurie iš Ust-Lugos kursuos vietoj traukinių per Lietuvą, kas liečia karinius krovinius ir srities aprūpinimą. Aišku, tie kroviniai, kurių gabenimui reikalingas greitis, važiuos per Lietuvą. Taip pat ir keleiviniai traukiniai. Tačiau kiek jų ten yra likę. Todėl LG labiausiai, o Klaipėdos uostas taip pat pajus krovinių srauto sumažėjimą ir tai bus smarkus smūgis. Tarp Kaliningrado ir Lenkijos ir taip nėra didelių krovinių srautų, tuo labiau tranzito, todėl neaktualu. Baltarusijoje irgi ekonomika buksuoja, todėl už kreditus ar kitas preferencijas Lukašenka privalės sutikti nukreipti krovinius per Rusijos uostus. Gal ne iškarto ir visus, bet dalį tikrai gali ir gan greitai, jei tik būtų dėl to sutarta.

                            Comment


                              Čia jau pradėjote rašyti pranešimus kurie tiktų kitai temai. Grįžtant prie šitos, tai įdomu jeigu būtų elektrifikuota iki Klaipėdos, kiek procentaliai sumažėtų LG sąnaudos vežant krovinius nuo Baltarusijos sienos iki Klaipėdos? Ir beje įdomu, o į Lietuvą Baltarusija nieko geležinkeliais neimportuoja?

                              Comment


                                O uostus Baltarusija turi? Ne. Vadinasi bent jau tai, kas gabenama jūra, yra importuojama per Lietuvą, Latviją ar Ukrainą. Kokios apimtys - reikia ieškoti duomenų.

                                Comment


                                  /\
                                  Click image for larger version  Name:	Gel stat.png Views:	1 Size:	44,2 kB ID:	1583850
                                  Šaltinis
                                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                  Comment


                                    Šiandien 2017-10-05 į Vilnių iš Minsko atvyko "Baltarusijos geležinkelių" traukinys Stadler EPr-006, tai yra bandomasis važiavimas be keleivių. Traukinys stovi Vilniaus GS 6 kelyje, išvykimas į Minską 21.08 val. Trainspotteriai, lėkit fotografuoti.

                                    Comment


                                      Niekas nekelia nuotraukų, teks man

                                      Pasikartosiu - 2017-10-05 į Vilnių iš Minsko atvyko "Baltarusijos geležinkelių" traukinys Stadler EPr-006, tai yra bandomasis važiavimas be keleivių. Traukinys po atvykimo buvo pastatytas į 6 stoties aklakelį ir atgal į Minską numatytas reisas traukinio Nr. 801 tvarkaraščiu. Planuojama, kad reguliarus elektrinių traukinių eismas tarp Vilniaus ir Minsko prasidės spalio 16 d.
                                      1. Traukinys atvyksta iš Minsko į Vilniaus GS 4 kelią, stoties 5 kelyje stovi LG EJ575-005:

                                      3.

                                      4.

                                      5. Manevrai:

                                      6. Traukinys manevruoja į 6 kelio aklakelį:

                                      7. Vaizdas iš galo:

                                      8. Traukinys ir lydintys LG bei BČ darbuotojai:

                                      9. Vaizdas nuo pėsčiųjų tilto:
                                      Paskutinis taisė vectron; 2017.10.05, 20:43.

                                      Comment


                                        O kada bandomasis EJ važiuos (ar jau važiavo į Minską)?

                                        Comment


                                          Jau važiavo. Nuotraukos iš Minsko: https://railwayz.info/gallery/album/122
                                          Paskutinis taisė Al1; 2017.10.10, 13:28.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X