Gan savotiška sistema, juk žymiai paprasčiau tą bilietą būtų atsispausdinti namie. Et, nors mes ir to neturime....
Vienas prie vieno SJ (Švedijoje), koda nusipirkau Lietuvoje, o Stockholmo stoty suvedziau ta koda i bilietu pardavimo automata (tokios melynos spintos-dežes) ir gavau popierinius bilietus. Galbut švediška sistema ir naudojama Rusijoje/Ukrainoje?
O mes kaip visada...
Rusijoje ir Ukrainoje taip pat galima. Rusų sistema kiek girdėjau - gana gera. Galima registruotis kelionei (kaip skrydžiui) internetu kažkiek valandų prieš išvykimą, tai tada net "tikro" bilieto nereikia išsiimti kasoje ar bilietų aparate.
BČ viršininkas V. Balachonovas pasirašė, pirmojo Šveicarijoje pagaminto elektrotraukinio Stadler, aktą.
Pirmas traukinys į Baltarusiją atvyks vasario pradžioje.
Viso kompanija Stadler Bussnang AG pagamins 10 tokių traukinių. http://www.rw.by/index.php/.13.3750.1..0.0.0.html
Kibirkščiavimas, kad ir kaip įspūdingai beatrodytų, bet yra praktiškai nepavojingas, nes jis trunka per trumpai, kad įkaitintų aplinkinį orą, pantografą ar laidus. Vienintelis realus šio kibirkščiavimo rezultatas — elektros nuostoliai.
Todėl antgaliai ir gaminami iš grafito, kurio trinties koeficientas yra mažas, o elektros laidumas didelis.
Tikrai taip, elektrinių traukinių srovės nuėmimo kontaktinės plokštės yra grafitinės. Jos dėvisi ir yra periodiškai keičiamos. Tam, kad kontaktinis laidas neišpjautų griovio joje, kontaktinis laidas pakabintas zigzagu ir traukiniui važiuojant kontaktuoja visa plokštuma. Vertinant kontaktinių laidų apledėjimą, tai kibirkščiavimas didelės žalos nedaro, kadangi nuo 1975 m. kontaktinis laidas dar nebuvo keistas, o žiemų jau praėjo 35.
Gal į šį klausimą galėtų atsakyti troleibusų vairuotojai? Važiuojant pirmiems rytiniams reisams, tokiomis oro sąlygomis, būdavo beveik identiškas vaizdas. Manau, kad pantografai ir taip kaista važiuojant, juk šiluma susidaro nuo trinties.
Todėl antgaliai ir gaminami iš grafito, kurio trinties koeficientas yra mažas, o elektros laidumas didelis.
Gal į šį klausimą galėtų atsakyti troleibusų vairuotojai? Važiuojant pirmiems rytiniams reisams, tokiomis oro sąlygomis, būdavo beveik identiškas vaizdas. Manau, kad pantografai ir taip kaista važiuojant, juk šiluma susidaro nuo trinties.
Manau, normaliomis sąlygomis, pantografo šliaužiklis turėtų riedėti laidu, o ne slysti, bent aš taip konstruočiau. Realiai nežinau, tegul kalba troleibusų vairuotojai, kur štangas kasdien iš arti apžiūrinėja ;]
Gal į šį klausimą galėtų atsakyti troleibusų vairuotojai? Važiuojant pirmiems rytiniams reisams, tokiomis oro sąlygomis, būdavo beveik identiškas vaizdas. Manau, kad pantografai ir taip kaista važiuojant, juk šiluma susidaro nuo trinties.
Komentuoti: