Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Buvusios TSRS šalių geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Mørtã
    replied
    Parašė 99 Rodyti pranešimą
    Gan savotiška sistema, juk žymiai paprasčiau tą bilietą būtų atsispausdinti namie. Et, nors mes ir to neturime....
    Vienas prie vieno SJ (Švedijoje), koda nusipirkau Lietuvoje, o Stockholmo stoty suvedziau ta koda i bilietu pardavimo automata (tokios melynos spintos-dežes) ir gavau popierinius bilietus. Galbut švediška sistema ir naudojama Rusijoje/Ukrainoje?
    O mes kaip visada...
    Paskutinis taisė Mørtã; 2011.02.12, 11:30.

    Komentuoti:


  • Sefas210
    replied
    Parašė railman Rodyti pranešimą
    Šios temos fanai privalo mokėti rusų kalba
    Gaila kad jau rusų kalbos jau beveik niekas nebesinori mokintis.

    Komentuoti:


  • 99
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Baltarusijoje jau galima pirkti bilietus internetu
    http://railwayz.info/news/news.php?news_id=2
    После оплаты пассажир получит 14-значный код, по которому в кассе можно будет получить бумажный проездной документ в билетных кассах...
    Gan savotiška sistema, juk žymiai paprasčiau tą bilietą būtų atsispausdinti namie. Et, nors mes ir to neturime....

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Baltarusijoje jau galima pirkti bilietus internetu
    http://railwayz.info/news/news.php?news_id=2
    Rusijoje ir Ukrainoje taip pat galima. Rusų sistema kiek girdėjau - gana gera. Galima registruotis kelionei (kaip skrydžiui) internetu kažkiek valandų prieš išvykimą, tai tada net "tikro" bilieto nereikia išsiimti kasoje ar bilietų aparate.


    Parašė Sefas20 Rodyti pranešimą
    Man tas rusiškas puslapis nieko nesako nes nė menkiausio žodžio nieko nesuprantu, net nerandu kaip į anglų kalba pakeisti.
    Šios temos fanai privalo mokėti rusų kalba
    Paskutinis taisė railman; 2011.02.11, 21:24.

    Komentuoti:


  • Sefas210
    replied
    Man tas rusiškas puslapis nieko nesako nes nė menkiausio žodžio nieko nesuprantu, net nerandu kaip į anglų kalba pakeisti.

    Komentuoti:


  • [unique]y1k3s
    replied
    Tiksliau http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%...B7_2-3-2%D0%9A

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Tai matyt iš Viki:
    http://ru.wikipedia.org/wiki/Паровоз_2-3-2В

    Komentuoti:


  • Sefas210
    replied
    Gal yra žinančių apie šita gražuolį?

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Tai reikėjo įdėti daugeliui jau žinomos galerijos nuorodą. iš ten ir paimti tie keli kadrai.

    Komentuoti:


  • Sefas210
    replied
    :*****:Galerijos nuoroda:*****:

    Paskutinis taisė Sefas210; 2011.01.26, 14:47.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    BČ viršininkas V. Balachonovas pasirašė, pirmojo Šveicarijoje pagaminto elektrotraukinio Stadler, aktą.
    Pirmas traukinys į Baltarusiją atvyks vasario pradžioje.
    Viso kompanija Stadler Bussnang AG pagamins 10 tokių traukinių.
    http://www.rw.by/index.php/.13.3750.1..0.0.0.html

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Rusijo Geležinkelių TV

    http://guzei.com/online_tv/watch.php?online_tv_id=3514

    Išties, labai įdomus kanalas. Daug puikių, įvairių ir vizualiai gražių laidų.

    Komentuoti:


  • Carnifex
    replied
    Kibirkščiavimas, kad ir kaip įspūdingai beatrodytų, bet yra praktiškai nepavojingas, nes jis trunka per trumpai, kad įkaitintų aplinkinį orą, pantografą ar laidus. Vienintelis realus šio kibirkščiavimo rezultatas — elektros nuostoliai.

    Komentuoti:


  • specialistas
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    Todėl antgaliai ir gaminami iš grafito, kurio trinties koeficientas yra mažas, o elektros laidumas didelis.
    Tikrai taip, elektrinių traukinių srovės nuėmimo kontaktinės plokštės yra grafitinės. Jos dėvisi ir yra periodiškai keičiamos. Tam, kad kontaktinis laidas neišpjautų griovio joje, kontaktinis laidas pakabintas zigzagu ir traukiniui važiuojant kontaktuoja visa plokštuma. Vertinant kontaktinių laidų apledėjimą, tai kibirkščiavimas didelės žalos nedaro, kadangi nuo 1975 m. kontaktinis laidas dar nebuvo keistas, o žiemų jau praėjo 35.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė sknts Rodyti pranešimą
    Gal į šį klausimą galėtų atsakyti troleibusų vairuotojai? Važiuojant pirmiems rytiniams reisams, tokiomis oro sąlygomis, būdavo beveik identiškas vaizdas. Manau, kad pantografai ir taip kaista važiuojant, juk šiluma susidaro nuo trinties.
    Todėl antgaliai ir gaminami iš grafito, kurio trinties koeficientas yra mažas, o elektros laidumas didelis.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė sknts Rodyti pranešimą
    Gal į šį klausimą galėtų atsakyti troleibusų vairuotojai? Važiuojant pirmiems rytiniams reisams, tokiomis oro sąlygomis, būdavo beveik identiškas vaizdas. Manau, kad pantografai ir taip kaista važiuojant, juk šiluma susidaro nuo trinties.
    Manau, normaliomis sąlygomis, pantografo šliaužiklis turėtų riedėti laidu, o ne slysti, bent aš taip konstruočiau. Realiai nežinau, tegul kalba troleibusų vairuotojai, kur štangas kasdien iš arti apžiūrinėja ;]

    Komentuoti:


  • sknts
    replied
    Gal į šį klausimą galėtų atsakyti troleibusų vairuotojai? Važiuojant pirmiems rytiniams reisams, tokiomis oro sąlygomis, būdavo beveik identiškas vaizdas. Manau, kad pantografai ir taip kaista važiuojant, juk šiluma susidaro nuo trinties.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Kontaktinio tinklo apledėjimas Rusijoje:
    http://www.skoften.net/index/video/electrische_lading

    Komentuoti:


  • Inspiron
    replied

    Komentuoti:


  • Grillz
    replied
    Tiesiog žmogus gal rado senų fotografijų pas savo senelius ar dar kur ir tiesiog norėjo pasidalint.Nematau nieko blogo.

    Komentuoti:

Working...
X