Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Buvusios TSRS šalių geležinkeliai
Collapse
X
-
Kontaktinio tinklo apledėjimas Rusijoje:
http://www.skoften.net/index/video/electrische_lading
Comment
-
Manau, normaliomis sąlygomis, pantografo šliaužiklis turėtų riedėti laidu, o ne slysti, bent aš taip konstruočiau. Realiai nežinau, tegul kalba troleibusų vairuotojai, kur štangas kasdien iš arti apžiūrinėja ;]Parašė sknts Rodyti pranešimąGal į šį klausimą galėtų atsakyti troleibusų vairuotojai? Važiuojant pirmiems rytiniams reisams, tokiomis oro sąlygomis, būdavo beveik identiškas vaizdas. Manau, kad pantografai ir taip kaista važiuojant, juk šiluma susidaro nuo trinties.
Comment
-
Todėl antgaliai ir gaminami iš grafito, kurio trinties koeficientas yra mažas, o elektros laidumas didelis.Parašė sknts Rodyti pranešimąGal į šį klausimą galėtų atsakyti troleibusų vairuotojai? Važiuojant pirmiems rytiniams reisams, tokiomis oro sąlygomis, būdavo beveik identiškas vaizdas. Manau, kad pantografai ir taip kaista važiuojant, juk šiluma susidaro nuo trinties.
Comment
-
Tikrai taip, elektrinių traukinių srovės nuėmimo kontaktinės plokštės yra grafitinės. Jos dėvisi ir yra periodiškai keičiamos. Tam, kad kontaktinis laidas neišpjautų griovio joje, kontaktinis laidas pakabintas zigzagu ir traukiniui važiuojant kontaktuoja visa plokštuma. Vertinant kontaktinių laidų apledėjimą, tai kibirkščiavimas didelės žalos nedaro, kadangi nuo 1975 m. kontaktinis laidas dar nebuvo keistas, o žiemų jau praėjo 35.Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąTodėl antgaliai ir gaminami iš grafito, kurio trinties koeficientas yra mažas, o elektros laidumas didelis.
Comment
-
Rusijo Geležinkelių TV
http://guzei.com/online_tv/watch.php?online_tv_id=3514
Išties, labai įdomus kanalas. Daug puikių, įvairių ir vizualiai gražių laidų.
Comment
-
BČ viršininkas V. Balachonovas pasirašė, pirmojo Šveicarijoje pagaminto elektrotraukinio Stadler, aktą.
Pirmas traukinys į Baltarusiją atvyks vasario pradžioje.
Viso kompanija Stadler Bussnang AG pagamins 10 tokių traukinių.
http://www.rw.by/index.php/.13.3750.1..0.0.0.html
Comment
-
-
Rusijoje ir Ukrainoje taip pat galima. Rusų sistema kiek girdėjau - gana gera. Galima registruotis kelionei (kaip skrydžiui) internetu kažkiek valandų prieš išvykimą, tai tada net "tikro" bilieto nereikia išsiimti kasoje ar bilietų aparate.Parašė Zorro Rodyti pranešimąBaltarusijoje jau galima pirkti bilietus internetu
http://railwayz.info/news/news.php?news_id=2
Šios temos fanai privalo mokėti rusų kalbaParašė Sefas20 Rodyti pranešimąMan tas rusiškas puslapis nieko nesako nes nė menkiausio žodžio nieko nesuprantu, net nerandu kaip į anglų kalba pakeisti.
Paskutinis taisė railman; 2011.02.11, 22:24.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąBaltarusijoje jau galima pirkti bilietus internetu
http://railwayz.info/news/news.php?news_id=2Gan savotiška sistema, juk žymiai paprasčiau tą bilietą būtų atsispausdinti namie. Et, nors mes ir to neturime....После оплаты пассажир получит 14-значный код, по которому в кассе можно будет получить бумажный проездной документ в билетных кассах...Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net
Comment
-
Gaila kad jau rusų kalbos jau beveik niekas nebesinori mokintis.Parašė railman Rodyti pranešimąŠios temos fanai privalo mokėti rusų kalba
Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛
Comment
-
Vienas prie vieno SJ (Švedijoje), koda nusipirkau Lietuvoje, o Stockholmo stoty suvedziau ta koda i bilietu pardavimo automata (tokios melynos spintos-dežes) ir gavau popierinius bilietus. Galbut švediška sistema ir naudojama Rusijoje/Ukrainoje?Parašė 99 Rodyti pranešimąGan savotiška sistema, juk žymiai paprasčiau tą bilietą būtų atsispausdinti namie. Et, nors mes ir to neturime....
O mes kaip visada...
Paskutinis taisė Mørtã; 2011.02.12, 12:30.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Latvijoje irgi tokia sistema veikia.Parašė 99 Rodyti pranešimąGan savotiška sistema, juk žymiai paprasčiau tą bilietą būtų atsispausdinti namie. Et, nors mes ir to neturime....
Comment
Comment