Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Buvusios TSRS šalių geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Geriau būtu palike Vilnius-Daugpilis.Ryte išvažuoja apie 9h jau Dūkšte,o atgal jau apie 17val buna čia,bet gaila ,kad nujamė....

    Comment


      Labai įdomūs vaizdai iš Baikonūro kosmodromo Kazachstane.

      Iš NASA flickr puslapio, Expedition 21 rinkinio.
      Fotografas: Bill Ingalls
      http://www.flickr.com/photos/nasahqp...7622471446930/









      Rezultatas:
      Propoganda ir penas mintims >>>

      Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
      www.ted.com

      Comment


        Traukinio avarija Rusijoje



        Scores of people have been killed or injured in a train crash in Russia, reports say. A major rescue effort was under way, as one official said 22 people had died and 55 were hurt.
        Several carriages of the express train came off the tracks as it travelled from Moscow to St Petersburg, on one of Russia's busiest rail links.
        Law enforcement sources said a small crater had been found at the scene, sparking speculation of a blast.
        A 2007 bomb on the same line derailed a train, injuring nearly 30 passengers.
        Friday's crash happened at 21:37 local time (1837 GMT) as the train, named as the Neva Express, was travelling between Aleshinka in Tver region and Uglovka in Novgorod region, Russian Railways told Russia's Interfax news agency in a statement.
        Russian media reports said that at least three carriages had come off the rails.
        According to a law enforcement official quoted by Itar-Tass news agency, a small crater under one of the rails was being investigated.
        "Several versions are being considered. It must be just a pit someone dug out. Or the crater was left by an explosive device," the agency quoted the source as saying.
        Some witnesses heard a loud bang before the crash, Russian media reports said.

        Apytikslis vertimas:
        Daugybė žmonių žuvo ar sužeista per traukinio avariją Rusijoje, sakoma pranešime. Pagrindiniai gelbėjimo darbai dar buvo vykdomi, kai vienas pareigūnas pasakė, kad 22 žmonės žuvo ir 55 buvo sužeisti.
        Keli greitojo traukinio vagonai nuriedėjo nuo bėgių keliaujant iš Maskvos į Sankt Peterburgą, vienoje iš Rusijos labiausiai apkrautų linijoje.
        Teisėsaugos šaltiniai sakė, kad įvykio vietoje rastas mažas krateris, sukeldamas sprogimo spekuliacijas.
        2007 metais bomba toje pačioje linijoje nuvertė traukinį, sužeisdama apie 30 keleivių.
        Penktadienio avarija nutiko 21:37 vietos laiku, kai traukinys pavadinimu Neva Express važiavo iš Aleshinka Tverės regione į Uglovka Novgorodo regione; teigia RŽD pranešime naujienų agentūrai Interfax.
        Rusijos žiniasklaida praneša, kad mažiausiai 3 vagonai nuriedėjo nuo bėgių.
        Pasak oficialių valdžios pareigūnų, oficialiai cituojamų Interfax, yra tiriamas mažas krateris po vienu iš bėgių.
        "Yra svarstomos kelios versijos. Tai turėtų būti tiesiog kažkieno iškasta duobutė. Arba kraterį paliko sprogstamasis įtaisas," sakė agentūros cituojamas šaltinis.
        Kai kurie liudininkai girdėjo garsų sprogimą prieš avariją, praneša Rusijos žiniasklaida.
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          Dar truputis ir kiek detalesnės informacijos apie avariją rusų kalba:

          http://news.rambler.ru/Russia/head/4495660/

          Comment


            Parašė John
            Kaip pirmąkart perskaičiau, kad traukinys važiavo 200km/h greičiu, pagalvojau, kad tai naujasis rusiškas Siemens'as. Tik vėliau išsiaiškinau, kad tai Chs200, kuris gali įsibėgėti iki 200km/h (t.y. "high-speed" ribos). Man tai buvo naujiena.
            Skaičiau, kad tas ICE3 analogas Sapsan pro avarijos vietą sėkmingai pravažiavo 44 min ankščiau.
            kaip?

            Comment


              Parašė John
              Kaip pirmąkart perskaičiau, kad traukinys važiavo 200km/h greičiu, pagalvojau, kad tai naujasis rusiškas Siemens'as. Tik vėliau išsiaiškinau, kad tai Chs200, kuris gali įsibėgėti iki 200km/h (t.y. "high-speed" ribos). Man tai buvo naujiena.
              Traukinį "Nevskij ekspress" visada traukia ČS200. Be to, Rusijoje jau nuo 1976 (-/+ 3m.) metų važinėja ER200 serijos elektriniai traukiniai, galintys išvystyti virš 200 km/h greitį. Dabar jie eis užtarnauto poilsio, juos pakeis Velaro RUS.
              Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.11.29, 18:13.

              Comment


                Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                Traukinį "Nevskij ekspress" visada traukia ČS200. Be to, Rusijoje jau nuo 1976 (-/+ 3m.) metų važinėja ER200 serijos elektriniai traukiniai, galintys išvystyti virš 200 km/h greitį. Dabar jie eis užtarnauto poilsio, juos pakeis Velaro RUS.
                Jau išėjo. Ir kita - ER200 pradėjo važinėti vėliau, nuo 1984 m. Daugiau info:

                http://en.wikipedia.org/wiki/ER200
                Paskutinis taisė vectron; 2009.11.29, 18:52.

                Comment


                  Parašė robertas Rodyti pranešimą
                  Jau išėjo. Ir kita - ER200 pradėjo važinėti vėliau, nuo 1984 m. Daugiau info:

                  http://en.wikipedia.org/wiki/ER200
                  Suklydau, 1976 metais buvo bandomasis važiavimas.

                  Comment


                    Parašė robertas Rodyti pranešimą
                    Jau išėjo. Ir kita - ER200 pradėjo važinėti vėliau, nuo 1984 m. Daugiau info:

                    http://en.wikipedia.org/wiki/ER200
                    Vazines, tik ne tarp Maskvos ir St. Peterburgo.

                    Comment


                      kaip matot - kaimynai latviai jau pries daugiau nei 30 metu pagamino "elektricka", galincia vaziuoti virs 200km/h greiciu. kai bus paruosti keliai greitiesiems traukiniams, zinosim, i ka kreiptis del isigijimo
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Šis straipsnis tikriausiai labiau tiktų temai "Nusikaltimai ir nelaimės", tačiau pradėjome apie tai čia, tad pasistengiau cituodamas išrinkti tik tuos dalykus, kurie glaudžiai susiję tik su pačiu geležinkeliu. Kuriems įdomu, galite perskaityti visą straipsnį paspaudę nuorodą.


                        Teroristai visai suįžūlėjo: savo baisius išpuolius jie perkėlė iš Kaukazo į Rusijos širdį – geležinkelio ruožą tarp Maskvos ir Sankt Peterburgo. Vėlų penktadienio vakarą maždaug vidurkelyje tarp šalies sostinės ir Sankt Peterburgo, Tvėrės srityje, buvo susprogdintas ir nuo bėgių nuvirto greitasis traukinys „Nevos ekspresas“. Keliasdešimt žuvo, šimtai sužeista, keletas „dingo be žinios“.
                        Sprendžiant iš to, kad bėgiai buvo susprogdinti maždaug 7 kg trotilo (sprogmens virvelę užkabino ir patraukė garvežio priekyje įtaisytas įrenginys sniegui pravalyti), o teroro aktas įvykdytas negyvenamoje ir sunkiai pasiekiamoje vietoje, jo vykdytojai tikėjosi, kad bus daugiau aukų. Tačiau dėl didelio greičio (traukinys skriejo beveik 220 km per valandą greičiu) smūgį patyrė galiniai keturi ir nuvirto du sausakimši vagonai. Iš viso moderniame traukinyje, kuris 700 km atstumą tarp miestų įveikia per keletą valandų, važiavo 681 keleivis.
                        Visi sutaria, kad tai diversija. Kas ją įvykdė? Pagrindinė versija – ieškoma „čečėnų pėdsako“. Teroro akto braižas panašus į tą, kuris buvo įvykdytas 2007 m. rugpjūčio 13 d. toje pačioje trasoje Novgorodo srityje prieš tą patį „Nevos ekspresą“ Tiesa, tuomet sprogimo aukų nebuvo, tik 60 sužeistų, o geležinkeliui padaryta žala siekė 236 mln. rublių.
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Reiktų pastebėti, kad rusų žurnalistai pranešinėdami minėjo 195-200 km/h greitį.. Vėlgi, kalbėta tik apie tris tiesiogiai nukentėjusius vagonus (žinoma nukentėjo keleiviai daugiau nei trijuose vagonuose). Istorija apie virvelę gal ir graži, bet ar tikrai taip galėjo būti - juk daugybė liudininkų priekiniuose vagonuose tikino nieko nepastebėję, o bėgio nemažas gabalas buvo išplėštas (sprendžiant iš foto medžiagos).
                          Žinoma tokia versija gerai skaitosi, bet ar tai žurnalistika?..

                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                          Šis straipsnis tikriausiai labiau tiktų temai "Nusikaltimai ir nelaimės", tačiau pradėjome apie tai čia, tad pasistengiau cituodamas išrinkti tik tuos dalykus, kurie glaudžiai susiję tik su pačiu geležinkeliu. Kuriems įdomu, galite perskaityti visą straipsnį paspaudę nuorodą.


                          Teroristai visai suįžūlėjo: savo baisius išpuolius jie perkėlė iš Kaukazo į Rusijos širdį – geležinkelio ruožą tarp Maskvos ir Sankt Peterburgo. Vėlų penktadienio vakarą maždaug vidurkelyje tarp šalies sostinės ir Sankt Peterburgo, Tvėrės srityje, buvo susprogdintas ir nuo bėgių nuvirto greitasis traukinys „Nevos ekspresas“. Keliasdešimt žuvo, šimtai sužeista, keletas „dingo be žinios“.
                          Sprendžiant iš to, kad bėgiai buvo susprogdinti maždaug 7 kg trotilo (sprogmens virvelę užkabino ir patraukė garvežio priekyje įtaisytas įrenginys sniegui pravalyti), o teroro aktas įvykdytas negyvenamoje ir sunkiai pasiekiamoje vietoje, jo vykdytojai tikėjosi, kad bus daugiau aukų. Tačiau dėl didelio greičio (traukinys skriejo beveik 220 km per valandą greičiu) smūgį patyrė galiniai keturi ir nuvirto du sausakimši vagonai. Iš viso moderniame traukinyje, kuris 700 km atstumą tarp miestų įveikia per keletą valandų, važiavo 681 keleivis.
                          Visi sutaria, kad tai diversija. Kas ją įvykdė? Pagrindinė versija – ieškoma „čečėnų pėdsako“. Teroro akto braižas panašus į tą, kuris buvo įvykdytas 2007 m. rugpjūčio 13 d. toje pačioje trasoje Novgorodo srityje prieš tą patį „Nevos ekspresą“ Tiesa, tuomet sprogimo aukų nebuvo, tik 60 sužeistų, o geležinkeliui padaryta žala siekė 236 mln. rublių.

                          Comment


                            Parašė laSSas_ Rodyti pranešimą
                            Reiktų pastebėti, kad rusų žurnalistai pranešinėdami minėjo 195-200 km/h greitį.. Vėlgi, kalbėta tik apie tris tiesiogiai nukentėjusius vagonus (žinoma nukentėjo keleiviai daugiau nei trijuose vagonuose). Istorija apie virvelę gal ir graži, bet ar tikrai taip galėjo būti - juk daugybė liudininkų priekiniuose vagonuose tikino nieko nepastebėję, o bėgio nemažas gabalas buvo išplėštas (sprendžiant iš foto medžiagos).
                            Žinoma tokia versija gerai skaitosi, bet ar tai žurnalistika?..
                            Negana to, istorija turi tęsinį

                            Bendrovės „Rusijos geležinkeliai“ vadovybė atmeta versiją, kad traukinio „Nevskij ekspress“ avarija galėjo įvykti dėl gedimo geležinkelyje.
                            „Nėra ko kalbėti apie techninį gedimą, tai nukreipia nuo pagrindinės katastrofos priežasties (pagrindinė versija – teroro aktas) svarstymo. Reikia sutelkti dėmesį į tai, ką reikia daryti, kad nebūtų tokių katastrofų“, – pranešė „Rusijos geležinkelių“ viceprezidentas, Federalinės keleivinių traukinių direkcijos vadovas Michailas Akulovas, kalbėdamas radijo stoties „Echo Moskvy“ laidoje pirmadienį.
                            „Visiems žinoma, kad byla iškelta pagal Rusijos Federacijos BK 205 straipsnį (terorizmas) ir 222 (neteisėta ginklų ir šaudmenų apyvarta). Faktas toks nustatytas, ieškoma ekstremistų, kurie įvykdė teroro aktą“, – sakė jis.
                            M.Akulovas pažymėjo, kad visiems atvykusiems į įvyko vietą specialistams, tarp jų teisėsaugos institucijų atstovams, „buvo akivaizdu, kad įvyko sprogimas“, įvykio vietoje yra 70 cm gylio duobė.
                            M.Akulovas tai pat pranešė, jog prieš 40 min. iki „Nevskij ekspress“ katastrofos šiuo geležinkelio ruožu pravažiavo greitasis traukinys „Sapsan“ su „Rusijos geležinkelių“ vadovais. Tai buvo bandomasis traukinio reisas, siekiant patikrinti, kaip pasirengęs personalas pradėti naudoti traukinį nuo gruodžio vidurio.
                            „Tą pačią parą mes organizavome „Sapsano“ testus, kad galima būtų įvertinti ar personalas pasirengęs traukinio eismui... Traukinys pravažiavo prieš 40 minučių iki „Nevskij ekspress“ katastrofos. Todėl bendrovės vadovybė nusprendė jį sugrąžinti atgal – jis taip pat priėmė dalį keleivių iš „Nevskij ekspress“ „, – pridūrė M.Akulovas.
                            Atsakydamas į klausimą apie saugumo priemones po „Nevskij ekspress“ katastrofos 2007 metų rugpjūtyje M.Akulovas pranešė, kad nuo to laiko buvo patobulintos apsaugos priemonės, įrengtos vaizdo stebėjimo kameros prie kai kurių objektų (įskaitant ir geležinkelio tiltus) ir kt.
                            „(Bendrovė) „Rusijos geležinkeliai“ visada skyrė dėmesį keleivių vežimo saugumui. Po tragiško atvejo 2007 metų rugpjūtyje „Rusijos geležinkeliai“ ėmėsi papildomų saugumo priemonių“, – pridūrė jis.
                            Naujausiais duomenimis, per traukinio „Nevskij ekspress“ katastrofą penktadienio vakarą 26 žmonės žuvo, maždaug 100 keleivių buvo sužeisti.
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              Lietuviskai teisingas pavadinimas turi buti ČS200 (jei jau nepavyksta originalo kalba parasyti ЧС200). nes vel verciant i rusu kalba gautusi XC200...
                              http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture

                              2 декабря 2006 года на участке «Лихославль-Калашниково»,Октябрьской железной дороги, в ходе испытаний скоростной контактной подвески КС-200.006,на электровозе ЧС200-009 был установлен рекорд скорости для электровозов на железных дорогах России — 262 км/ч

                              2006 gruodzio 2d, Lichoslavlio-Kalašnikovo tarpstotyje (Spalio gelezinkelis), kontaktinio tinklo pakabos КС-200.006 bandymu metu buvo pasiektas elektroveziu greicio rekordas Rusijos gelezinkeliuose - 262km/h

                              http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%AD%...D0%A7%D0%A1200

                              ten pat:
                              Электровоз ЧС200 (заводское обозначение серии — 66Е),выпущенный в Чехословакии ..... для эксплуатации в СССР на скоростных участках линии Ленинград — Москва, с максимальной скоростью 200 км/ч и конструкционной скоростью 220 км/ч.

                              Elektrovezis ČS200 (gamyklos pavadinimas 66E), pagamintas Čekoslovakijoj .... skirtas naudoti TSRS greituminiuose linijose Maskvos - Leningrado ruoze iki 200km/h. konstrukcinis greitis - iki 220km/h.
                              Paskutinis taisė dariuks; 2009.12.01, 01:19.
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                Na jo blyn. Lietuvos žunalistų grandas skaldo "sprogmens virvelę užkabino ir patraukė garvežio priekyje įtaisytas įrenginys sniegui pravalyti" ... Bavsu...

                                Comment


                                  Naujas leidinys apie lokomotyvus - apie Karelijos ir Kolos pusiasalio geležinkelius. Išleista 2009 m.
                                  Po 2010 m. bus platinama geležinkelių muziejuje Rygoje, o gal ir per mūsų agentus.
                                  Paskutinis taisė Salvijus; 2009.12.06, 14:11.

                                  Comment


                                    Keletas nuotraukų iš viešnagės S. Peterburge. Buvo gan tamsoka (net dieną) tai atsiprašau už nuotraukų kokybę.
                                    S. Peterburgo "baltijos" stotis


                                    "Maskvos" stotis


                                    Paminklas pirmajam Rusijos geležinkelių projektuotojui Francui Antonui von Gerstneriui (1837 m.) "Vitebsko" stotyje

                                    Comment


                                      Rusijoje paleistas pirmasis itin greitas traukinys
                                      BNS
                                      2009 gruodžio mėn. 18 d. 11:28


                                      Praėjus pusei šimtmečio, kai pasaulyje pradėjo važinėti greitieji traukiniai, Rusija į pirmąjį komercinį reisą paleido savo pirmąjį itin greitą traukinį: keleivinis sąstatas iš Maskvos į Sankt Peterburgą išvyko ketvirtadienį 19 valandą.





                                      Traukinys "Sapsan", galintis važiuoti 250 kilometrų per valandą greičiu, nuvežė keleivius iš Maskvos į Sankt Peterburgą per 3 valandas 45 minutes. Traukiniui buvo duotas rusiškas sakalo keleivio (Falco peregrinus) pavadinimas.

                                      Nuo gruodžio 18 dienos "Sapsan" važinės pagal reguliarų grafiką - trys traukiniai važiuos rytą, vidudienį ir vakare iš Maskvos į Sankt Peterburgą ir trys tu pačiu laiku grįš atgal. Iš Sankt Peterburgo į Maskvą "Sapsan" važiuoja vieną valandą ilgiau.

                                      Antros klasės vagono bilieto kaina - maždaug 3 300 rublių (257 litų), o pirmos klasės - 5 300 rublių (413 litų), pranešama Rusijos geležinkelių tinklalapyje.

                                      Traukinių "Sapsan" gamintoja - Vokietijos bendrovė "Siemens". Aštuonių traukinių, kainuojančių 276 mln. eurų pirkimo sutartis buvo pasirašyta 2006 metų gegužę. Dar brangiau Rusijos geležinkeliams atsieis techninis aptarnavimas - 30-čiai metų numatytoje darbo sutartyje nurodyta 354,1 mln. eurų kaina.

                                      "Sapsan" paims didžiąją dalį populiariausios krypties Maskva-Sankt Peterburgas keleivių srauto. Šia kryptimi taip pat važinėja liūdnai pagarsėjęs "Nevsij ekspres", kuris jau du kartus buvo susprogdintas.

                                      Pastaroji katastrofa lapkričio pabaigoje nusinešė daugiau kaip 20-ties žmonių gyvybę, ir žiniasklaida ėmė spėlioti, kad "Nevskij" ekspres" reisai bus nutraukti.

                                      Tačiau Rusijos geležinkeliai neigia šiuos pranešimus.

                                      "Mes sprendžiame, ką su juo ("Nevskij ekspres") daryti toliau ... Dabar rengiamas kursavimo tvarkaraštis, šio traukinio atsisakyti nenumatoma", - sakė geležinkelių monopolijos atstovas.

                                      Comment


                                        Parašė Vidma Rodyti pranešimą
                                        Praėjus pusei šimtmečio, kai pasaulyje pradėjo važinėti greitieji traukiniai, Rusija į pirmąjį komercinį reisą paleido savo pirmąjį itin greitą traukinį.
                                        O pasidomėti kada rusai iš tikrųjų paleido greituosius traukinius tai jau nereikia? Juk vos ne pusė amžiaus kaip jie Rusijoje važinėja. Vėl eilinis žurnaliūgų pravalas...

                                        Comment

                                        Working...
                                        X