Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Buvusios TSRS šalių geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ne tas nuorodas davei. Susiradau pats:
    http://ru.wikipedia.org/wiki/Siemens_Velaro

    Comment


      O kaip bus su ER200? Supjaustys ar kitais maršrutais paleis?

      Comment


        Visgi keista kodėl Rusija užsisakė ganėtinai mažo konstrukcinio greičio traukinius.
        ICE3, traukinys, kurio platforma pagamintas Siemens Velaro (Sapsanas) oficialiai pasiekia 330km/h greitį (neoficialiai, t.y. testo metu, žinoma didesnį).
        Patys pirmieji Velaro (Velaro E) pasiekia 350km/h greitį. (Beje, jam priklauso oficialus plačiosioms masėms prieinamo, nemodifikuoto traukinio greičio rekordas - 403.7km/h).
        Velaro RUS - tik 250km/h. ? O juk aptarnavimo sutartis pasirašyta 30-čiai metų.
        Vėliau užsakyti CHR3 (Velaro kiniečiams) taipogi pasiekia 350km/h greitį.

        Comment


          Parašė [unique]y1k3s Rodyti pranešimą
          Visgi keista kodėl Rusija užsisakė ganėtinai mažo konstrukcinio greičio traukinius.
          ICE3, traukinys, kurio platforma pagamintas Siemens Velaro (Sapsanas) oficialiai pasiekia 330km/h greitį (neoficialiai, t.y. testo metu, žinoma didesnį).
          Patys pirmieji Velaro (Velaro E) pasiekia 350km/h greitį. (Beje, jam priklauso oficialus plačiosioms masėms prieinamo, nemodifikuoto traukinio greičio rekordas - 403.7km/h).
          Velaro RUS - tik 250km/h. ? O juk aptarnavimo sutartis pasirašyta 30-čiai metų.
          Vėliau užsakyti CHR3 (Velaro kiniečiams) taipogi pasiekia 350km/h greitį.
          Iš parovoz.com forumo aišku tiek - problemos tos pačios kaip ir su LG naujaisiais traukiniais. Technika gali ir greičiau, bet infrastruktūra nepakankamai parengta ir neaišku ar kada nors bus parengta. Buvo minimos transformatorių galios nepakankamumo ir kontaktinio laido aukščio netolygumo problemos.

          Comment


            Todel kad tokiems greiciams reikia ir atitinkamu keliu. O ju Rusijoje nera. Esamos magistrales tarp Maskovos ir S. Peterburgo rekonstrukcija turbut bus (numatoma) vos ne kaip amziaus statyba. Kol visa magistrale rekonstruos, tai ir sie "Sapsanai" bus nurasyti.

            Comment


              Idomus traukinys labai,paziurekyt kiek ratu
              Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

              Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

              Comment


                Gerai atrodo ypač traukinio viduryje

                Comment


                  kam ju tiek daug ? Beto traukinio dazymas toks nieko
                  - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                  - Rusija su Amerika kariauja.
                  - Ir ką, kaip ten reikalai?
                  - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                  - O amerikiečiai?
                  - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                  Comment


                    Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
                    kam ju tiek daug ? Beto traukinio dazymas toks nieko
                    Todėl kad labai sunkus dyzelgeneratorius ir su mažesniu ašių skaičiumi būtų viršyta leistina ašies apkrova

                    Comment


                      Atkelti ir (ar) nukopijuoti pranešimai iš temos Geležinkeliai Lietuvoje.
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        Pagaliau atsirado normalia foto 4TE10C
                        Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                        Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                        Comment


                          3М62У
                          Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                          Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                          Comment


                            Jei jis 3M, kam ant vidurinės sekcijos lempos..

                            Comment


                              ir ant trecios sekcijos irgi
                              ant vydurinis yra pultas irgi
                              Viskas apie keleivinį transportą http://www.ebus.lt/

                              Mano nuotraukos https://www.flickr.com/photos/134209824@N04/

                              Comment


                                Yra vidurinėse sekcijose pagalbinis pultas,po depą galima manevruoti, o manevruojant sutemus ir signalizacija turi būti. O gali būti naudojamas ir viena sekcija, taigi vėl reikalingi buferiniai žibintai, bet "mkės" retai taip naudojamos, todėl dažniausiai tik žibintų "embrionai" būna.
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  Apie atominį lokomotyvą...

                                  Iš Большая энциклопедия транспорта. В 8 т. Т. 4. Железнодорожный транспорт. М.: 2003

                                  Išverčiau ir sutrumpinau.

                                  Atominis lokomotyvas – tai lokomotyvas su branduoliniu reaktoriumi, kuris naudojamas kaip nepriklausomas energijos šaltinis. Branduolinio reaktoriaus šiluminė energija yra paverčiama elektros energija turbogeneratoriuje, o traukos elektriniai varikliai energiją paverčia lokomotyvo ratų porų mechaniniu darbu.
                                  Lokomotyvams tinkamiausias yra greitųjų neutronų reaktorius. Tačiau, pritaikant branduolinius reaktorius lokomotyvams, reikia išspręsti daug specifinių uždavinių: tai gabaritų apribojimai, žema šilumnešio temperatūra vandens-vandens reaktoriuose, radiacinės saugos problemos eksploatuojant, remontuojant šilumvežius, kintamas reaktoriaus darbo režimas.
                                  Panaudoti laivų branduolinių reaktorių negalima dėl didelės jų masės ir matmenų. Lokomotyvo reaktoriaus masė neturėtų viršyti 100-120 t, geležinkelių gabaritas 1-T apriboja reaktoriaus diametrą iki 3200 mm. Žema šilumnešio temperatūra vandens-vandens reaktoriuose (vandens garų temperatūra 300-320°C) neleidžia jų naudoti geležinkelių transporte dėl mažo naudingumo koeficiento. Reikalingas kitas šilumnešis – skystasis metalas, kurio temperatūra 600-800°C. Eksploatuojant ir remontuojant šilumvežius, reikalingos radiacinės saugos priemonės tiek lokomotyve, tiek depe, tiek ir asmeninės.
                                  Šilumvežyje branduolinis reaktorius yra veikiamas dinaminių apkrovų. Tai reikalauja papildomų priemonių vamzdynų hermetizacijai, jų tvirtumo ir atsparumo užtikrinimui. Avarijos metu branduolinis reaktorius turi išlaikyti mechanines apkrovas be aktyviosios zonos suirimo. Kintamas lokomotyvo darbo režimas apsunkina energetinio įrenginio reguliavimą, nes šilumos nuvedimas nuo reaktoriaus turi būti nepertraukiamas. Atominį lokomotyvą būtų tikslingiausia eksploatuoti tolimuose, sunkiai pasiekiamuose rajonuose. Taip pat toks lokomotyvas galėtų būti naudojamas kaip kilnojama elektros stotis.
                                  1983-1985 metais VNITI (ВНИТИ), Kolomnos šilumvežių gamykla ir eilė kitų organizacijų parengė atominio lokomotyvo su BOR-60 tipo greitųjų neutronų reaktoriumi konstrukcinę schemą. Parengti energetinės įrangos komponuotės variantai, kurie gali būti panaudoti lokomotyvui arba kilnojamai elektros stočiai. Lokomotyvas yra sudarytas iš trijų sekcijų: vidurinė – reaktoriaus sekcija ant dviejų keturašių vežimėlių, galinės – traukos sekcijos serijinio 2TE116 šilumvežio bazėje (žr. paveikslą).
                                  BOR-60 tipo reaktoriai eksploatuojami nuo 1968 metų. Reaktoriaus techninės charakteristikos: šiluminė galia – 60 MW, branduolinis kuras – UO2, pirmojo ir antrojo kontūrų šilumnešis – natris-kalis (Na-K), natrio temperatūra pirmojo kontūro įėjime 360-480°C, išėjime – virš 600°C, aktyviosios zonos diametras 400 mm. BOR-60 reaktoriaus šilumos nuvedimo sistema trijų kontūrų. Du pirmieji su Na-K šilumnešiu, trečiojo šilumnešis yra oras. Oras įkaista iki 600°C. Dujų turbininis įrenginys – serijinis D-012T-3, kurio galia 5 MW, naudingumo koeficientas 24%, jei oro temperatūra 820°C. Kadangi lokomotyve šilumnešio oro temperatūra yra 600°C, tai dujų turbininio įrenginio galia 2,5-3 MW, o naudingumo koeficientas yra apie 20%. Aktyvioji zona yra apsupta apsauginiu ekranu iš UO2, plieno ir neprisodrinto urano. Ateityje, panaudojant kito tipo šilumnešį, galima būtų padidinti trečiojo kontūro šilumnešio temperatūra – iki 800°C.
                                  Branduolinio reaktoriaus šiluminė galia lokomotyve lygi 30 MW. Reaktoriaus masė su biologinės apsaugos įranga, šilumokaičiais ir valdymo sistemomis yra apie 140 t. Viso įrenginio matmenys neviršija 1-T gabarito. Biologinės apsaugos priemonės atitinka radiacinės saugos normas (НРБ-76) aptarnaujančiam personalui. Gyventojų saugumui užtikrinti galima būtų reglamentuoti atominių lokomotyvų judėjimo greitį ir dažnį stotyse, taip pat mažinti lokomotyvų vardinę galią judėjimo stoties keliais metu.
                                  Parengti jėgos įrenginių komponuotės variantai. Reaktoriaus sekcijai galima būtų panaudoti šilumvežių TEM7 keturašius vežimėlius. Tuomet ašinė apkrova siektų 225 kN. Taip pat yra galimybė sukurti specialius keturašius vežimėlius panaudojant aštuonašių vagonų vežimėlius. Galinėse sekcijose sumontuoti jėgos agregatai, turbogeneratoriai, kompresoriai, pagalbinis dyzelinis generatorius lokomotyvo judėjimui be branduolinio reaktoriaus, stabdžių kompresorius ir kt.

                                  A. S. Jestratovas





                                  Atominio lokomotyvo schema: 1 – galinės traukos sekcijos; 2 – sekcija su branduoliniu reaktoriumi; 3 – keturašiai vežimėliai; 4 – jėgos agregatų vieta.

                                  Comment


                                    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                    Yra vidurinėse sekcijose pagalbinis pultas,po depą galima manevruoti, o manevruojant sutemus ir signalizacija turi būti. O gali būti naudojamas ir viena sekcija, taigi vėl reikalingi buferiniai žibintai, bet "mkės" retai taip naudojamos, todėl dažniausiai tik žibintų "embrionai" būna.
                                    del manevru tai taip, bet pagrindine funkcija (3m62) lipti ikalnus
                                    tai pirmai uzlinkus galima valdyti is 2os ar 3ios sekcijos+
                                    depe yra ekipiruotes manevrinis
                                    Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                                    Comment


                                      klausimas LT-1:
                                      3m62 ar yra vidurineje sekcijoje ALS?
                                      Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                                      Comment


                                        Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
                                        klausimas LT-1:
                                        3m62 ar yra vidurineje sekcijoje ALS?
                                        Cia man kontrolinis klausimas?

                                        Comment


                                          Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                          Cia man kontrolinis klausimas?
                                          na ne
                                          bet siaip manau yra nes be als nepaeitu valdyti is vidurines sekcijos
                                          Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X