Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Buvusios TSRS šalių geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Čia 2010 metų kainos. Gal nepasikeitė.
    http://www.tutu.ru/cost.php
    Ačiū labai !

    Comment


      Ir uzbekai mus lenks keleivių pervežimo greityje:
      Talgo
      http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        parovoze parasyta kad Tashkent-Samarkand, kas yra mazdaug 300 km, vidutinis 180 km/h

        Comment


          Parašė osnas Rodyti pranešimą
          parovoze parasyta kad Tashkent-Samarkand, kas yra mazdaug 300 km, vidutinis 180 km/h
          Galėtų toks greitis būti ir ruože Vilnius-Klaipėda.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Galėtų toks greitis būti ir ruože Vilnius-Klaipėda.
            Jeigu pertiesti beveik pusę geležinkelio, ir pertvarkyti likusį, ir su sąlyga, jei pavyktų susitarti su žemių ir statinių savininkais.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              Jeigu pertiesti beveik pusę geležinkelio, ir pertvarkyti likusį, ir su sąlyga, jei pavyktų susitarti su žemių ir statinių savininkais.
              kodel mes, lietuviai, tik JEIGU JEIGU. Visame pasaulyje del to nekyla problemu, valstybe pasake - ir viskas, daroma. Vienodai ar ten savininko zeme ar ne, del to nekyla jokiu svarstymu ir tampymosi kol sutiks arba ne.

              Comment


                Todėl kad privati nuosavybė Lietuvoje šventa karvė.

                Comment


                  Parašė statyba Rodyti pranešimą
                  kodel mes, lietuviai, tik JEIGU JEIGU. Visame pasaulyje del to nekyla problemu, valstybe pasake - ir viskas, daroma. Vienodai ar ten savininko zeme ar ne, del to nekyla jokiu svarstymu ir tampymosi kol sutiks arba ne.
                  Ne visai taip Vakaruose. Rinkėjai renka Seimą, o jis priima atitinkamus įstatymus.

                  Comment


                    ... bet tik tų, kurie yra lygesni už lygius
                    N N N

                    Comment


                      "Baltarusijos geležinkeliai" (BČ) išbando keleivinius elektrovežius EP1M:

                      http://www.train-photo.ru/details.php?image_id=106966

                      http://train-photo.ru/details.php?image_id=107220

                      Tikėtina, kad šis elektrovežis gali būti naujas BČ pirkinys greitu metu.

                      Comment


                        Neatsikando jie dar rusiško š...
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          Vakarietiškai technikai pinigų nėra. Galiausiai gal nėra tokia jau bloga ta technika.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Vakarietiškai technikai pinigų nėra. Galiausiai gal nėra tokia jau bloga ta technika.
                            veikiau dabartineje baltarusijos situacijoje - uzsienio valiutos nera

                            Comment


                              Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                              Neatsikando jie dar rusiško š...
                              Aš labai pagalvočiau prieš taip sakydamas, nes manau tai tikrai yra netiesa, ypač kai kalbama apie EP1M, EP2K, 2ES4K ir pan. Juolab, kad mes jau visi galėjom įsitikinti, ko verta vakarietiška technika mūsų keliuose.

                              Comment


                                Parašė RAW Rodyti pranešimą
                                Aš labai pagalvočiau prieš taip sakydamas, nes manau tai tikrai yra netiesa, ypač kai kalbama apie EP1M, EP2K, 2ES4K ir pan. Juolab, kad mes jau visi galėjom įsitikinti, ko verta vakarietiška technika mūsų keliuose.
                                Bet kazkaip SIEMENS'ai kelinti metai jau Lietuvoje dirba ir kol kas nelabai girdisi kad turetu daug problemu. Rusu forumuose pakankamai daug info apie auksciau paminetu lokomotyvu privalumus ir trukumus.

                                Comment


                                  Kokybė pasiekiama ne iš karto. Nereikia manyti, kad vakariečiai iš karto pradėjo gaminti labai kokybišką techniką. Taip kad rusai turi pasirinkimą- gaminti patys ir tobulinti, kaupti patirtį, gerinti kokybę, arba pirkti iš užsienio ir būti priklausomiems vartotojams, nieko savo nesukurti, verkti dėl prasto gyvenimo... Nes antrąjį scenarijų renkantis, Rusija ir toliau liktų žaliaviniu priedėliu.

                                  Comment


                                    Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                                    Bet kazkaip SIEMENS'ai kelinti metai jau Lietuvoje dirba ir kol kas nelabai girdisi kad turetu daug problemu. Rusu forumuose pakankamai daug info apie auksciau paminetu lokomotyvu privalumus ir trukumus.
                                    Mašinistai turi problemų – rašo pasiaiškinimus dėl kiekvieno stipresnio trinktelėjimo važiuojant per bėgių sandūras (ir vietą reikia įsiminti), nes tų lokomotyvų ratlankiai, kiek supratau iš pokalbių su mašinistais, yra iš minkštesnio metalo, nei rusiškų lokomotyvų.
                                    Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                                    Comment


                                      Kiek girdėjau, tai jie iš gerokai kietesnio metalo, ir esant normaliam keliui dėvisi daug lėčiau, bet dėl kietumo nelabai draugauja su sandūrom apleistuose ruožuose. Bet tokių vietų vis mažėja.
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        Buvęs LG manevrinis šilumvežis TEM2-1032 Jakutijoje:

                                        http://train-photo.ru/details.php?image_id=107581

                                        Comment


                                          Apie traukinio katastrofą Čeliabinsko srityje, Rusijoje:

                                          http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...smas-57-165627

                                          Comment

                                          Working...
                                          X