Parašė Zorro
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Buvusios TSRS šalių geležinkeliai
Collapse
X
-
Ir uzbekai mus lenks keleivių pervežimo greityje:
Talgo
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
Comment
-
Galėtų toks greitis būti ir ruože Vilnius-Klaipėda.Parašė osnas Rodyti pranešimąparovoze parasyta kad Tashkent-Samarkand, kas yra mazdaug 300 km, vidutinis 180 km/h
Comment
-
Jeigu pertiesti beveik pusę geležinkelio, ir pertvarkyti likusį, ir su sąlyga, jei pavyktų susitarti su žemių ir statinių savininkais.Parašė Lettered Rodyti pranešimąGalėtų toks greitis būti ir ruože Vilnius-Klaipėda.
Comment
-
kodel mes, lietuviai, tik JEIGU JEIGU. Visame pasaulyje del to nekyla problemu, valstybe pasake - ir viskas, daroma. Vienodai ar ten savininko zeme ar ne, del to nekyla jokiu svarstymu ir tampymosi kol sutiks arba ne.Parašė Sula Rodyti pranešimąJeigu pertiesti beveik pusę geležinkelio, ir pertvarkyti likusį, ir su sąlyga, jei pavyktų susitarti su žemių ir statinių savininkais.
Comment
-
Ne visai taip Vakaruose. Rinkėjai renka Seimą, o jis priima atitinkamus įstatymus.Parašė statyba Rodyti pranešimąkodel mes, lietuviai, tik JEIGU JEIGU. Visame pasaulyje del to nekyla problemu, valstybe pasake - ir viskas, daroma. Vienodai ar ten savininko zeme ar ne, del to nekyla jokiu svarstymu ir tampymosi kol sutiks arba ne.
Comment
-
"Baltarusijos geležinkeliai" (BČ) išbando keleivinius elektrovežius EP1M:
http://www.train-photo.ru/details.php?image_id=106966
http://train-photo.ru/details.php?image_id=107220
Tikėtina, kad šis elektrovežis gali būti naujas BČ pirkinys greitu metu.
Comment
-
veikiau dabartineje baltarusijos situacijoje - uzsienio valiutos neraParašė Al1 Rodyti pranešimąVakarietiškai technikai pinigų nėra. Galiausiai gal nėra tokia jau bloga ta technika.
Comment
-
Aš labai pagalvočiau prieš taip sakydamas, nes manau tai tikrai yra netiesa, ypač kai kalbama apie EP1M, EP2K, 2ES4K ir pan. Juolab, kad mes jau visi galėjom įsitikinti, ko verta vakarietiška technika mūsų keliuose.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąNeatsikando jie dar rusiško š...
Comment
-
Bet kazkaip SIEMENS'ai kelinti metai jau Lietuvoje dirba ir kol kas nelabai girdisi kad turetu daug problemu. Rusu forumuose pakankamai daug info apie auksciau paminetu lokomotyvu privalumus ir trukumus.Parašė RAW Rodyti pranešimąAš labai pagalvočiau prieš taip sakydamas, nes manau tai tikrai yra netiesa, ypač kai kalbama apie EP1M, EP2K, 2ES4K ir pan. Juolab, kad mes jau visi galėjom įsitikinti, ko verta vakarietiška technika mūsų keliuose.
Comment
-
Kokybė pasiekiama ne iš karto. Nereikia manyti, kad vakariečiai iš karto pradėjo gaminti labai kokybišką techniką. Taip kad rusai turi pasirinkimą- gaminti patys ir tobulinti, kaupti patirtį, gerinti kokybę, arba pirkti iš užsienio ir būti priklausomiems vartotojams, nieko savo nesukurti, verkti dėl prasto gyvenimo... Nes antrąjį scenarijų renkantis, Rusija ir toliau liktų žaliaviniu priedėliu.
Comment
-
Mašinistai turi problemų – rašo pasiaiškinimus dėl kiekvieno stipresnio trinktelėjimo važiuojant per bėgių sandūras (ir vietą reikia įsiminti), nes tų lokomotyvų ratlankiai, kiek supratau iš pokalbių su mašinistais, yra iš minkštesnio metalo, nei rusiškų lokomotyvų.Parašė AB13 Rodyti pranešimąBet kazkaip SIEMENS'ai kelinti metai jau Lietuvoje dirba ir kol kas nelabai girdisi kad turetu daug problemu. Rusu forumuose pakankamai daug info apie auksciau paminetu lokomotyvu privalumus ir trukumus.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Buvęs LG manevrinis šilumvežis TEM2-1032 Jakutijoje:
http://train-photo.ru/details.php?image_id=107581
Comment
-
Apie traukinio katastrofą Čeliabinsko srityje, Rusijoje:
http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...smas-57-165627
Comment
Comment