Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Buvusios TSRS šalių geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Praėjus pusei šimtmečio, kai pasaulyje pradėjo važinėti greitieji traukiniai, Rusija į pirmąjį komercinį reisą paleido savo pirmąjį itin greitą traukinį.


    O man keistai atrodo tas "savo pirmąjį greitą traukinį". Kiek tas savo? Kiek žinau, jis vokiečių Siemens gamybos. Tai gal ir LG jau koks pusmetis kai paleido savo ER-20 lokomotyvus traukinyje Vilnius-Klaipėda???
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Istoriniai kadrai iš ER200 kabinos, apie 1995 metai:

      Comment


        “Rusijos geležinkeliai” pirks traukinių 2014-ųjų olimpiadai

        Maskva, gruodžio 31 d. Rusijos valstybinė geležinkelių operatorė pasirašė 410 mln. eurų vertės 38-ių Vokietijos koncerno “Siemens” gamybos priemiestinių elektrinių traukinių pirkimo sutartį.
        “Rusijos geležinkelių” Vladimiro Jakunino žodžiais, “Siemens” traukiniai “Desiro” užtikrins tinkamas susiekimo paslaugas 2014-ųjų žiemos olimpiados Sočyje dalyviams ir žiūrovams. Kita dalis šių traukinių, pajėgių išvystyti 160 kilometrų per valandą greitį, aptarnaus liniją Tuapsė-Adleris.
        “Desiro” traukiniai Rusijai bus pristatyti 2013-ųjų rudenį.
        Kanados “Bombardier” ir Prancūzijos “Alstom” šiame konkurse nurungęs “Siemens” patikslino, jog bendra su “Rusijos geležinkeliais” pasirašytų sutarčių vertė siekia 580 mln. eurų – dėl dar 16 traukinių buvo susitarta anksčiau.

        Maskva, gruodžio 31 d. Rusijos valstybinė geležinkelių operatorė pasirašė 410 mln. eurų vertės 38-ių Vokietijos koncerno “Siemens” gamybos priemiestinių elektrinių traukinių pirkimo sutartį.

        “Rusijos geležinkelių” Vladimiro Jakunino žodžiais, “Siemens” traukiniai “Desiro” užtikrins tinkamas susiekimo paslaugas 2014-ųjų žiemos olimpiados Sočyje dalyviams ir žiūrovams. Kita dalis šių traukinių, pajėgių išvystyti 160 kilometrų per valandą greitį, aptarnaus liniją Tuapsė-Adleris.

        “Desiro” traukiniai Rusijai bus pristatyti 2013-ųjų rudenį.

        Kanados “Bombardier” ir Prancūzijos “Alstom” šiame konkurse nurungęs “Siemens” patikslino, jog bendra su “Rusijos geležinkeliais” pasirašytų sutarčių vertė siekia 580 mln. eurų – dėl dar 16 traukinių buvo susitarta anksčiau.

        www.gelsistemos.lt

        Comment


          Parašė John
          Labai įdomus reportažas apie Siemens Velaro Rus (Sapsan) transportavimą iš Vokietijos į Rusiją.

          Viena įdomi detalė nuo 1:03 iki 1:10
          Smagu, kad rusų ir vokiečių pasididžiavimą plukdė mūsų keltas
          Bet kaip visada mus sumaišė su latviais. Sako - "latvian crew members", ~2:15
          Paskutinis taisė artexs; 2010.01.06, 15:42.

          Comment


            blin, kai mus Cekijoj latviais pavadino, tai net siutas paeme. sakau - mes lietuviai! aaa, zinau zinau, Lietuva, jusu sostine Ryga, juk taip?
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Parašė artexs Rodyti pranešimą
              Smagu, kad rusų ir vokiečių pasididžiavimą plukdė mūsų keltas
              Bet kaip visada mus sumaišė su latviais. Sako - "latvian crew members", ~2:15
              Na, tai kad laivas registruotas Lietuvoje, nereiškia, jog įgula negalėjo būti iš Latvijos

              Comment


                Parašė laSSas_ Rodyti pranešimą
                Na, tai kad laivas registruotas Lietuvoje, nereiškia, jog įgula negalėjo būti iš Latvijos
                Šitas keltas plaukioja maršrutu Klaipėda - Zasnicas, užrašai lietuviški, tai abejoju ar įgula iš Latvijos. http://www.dfdslisco.lt/?lt=1173879493

                Comment


                  2009 m. spalio pabaigoje valstybine Uzbekistano geležinkelių kompanija laimėjo Afganistano vyriausybės skelbtą konkursą 75 km ilgio geležinkelio linijos Hairatonas - Mazari Šarifas statybai. Lapkričio pradžioje 129 mln. dolerių vertės projektą patvirtino Uzbekistano vyriausybė. Statybos prasidės netrukus, o baigsis 2011 metais.

                  Straipsnis rusų kalba.
                  http://www.ferghana.ru/article.php?id=6390

                  Tas pats angliškai
                  http://enews.ferghana.ru/article.php?id=2594

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    2009 m. spalio pabaigoje valstybine Uzbekistano geležinkelių kompanija laimėjo Afganistano vyriausybės skelbtą konkursą 75 km ilgio geležinkelio linijos Hairatonas - Mazari Šarifas statybai. Lapkričio pradžioje 129 mln. dolerių vertės projektą patvirtino Uzbekistano vyriausybė. Statybos prasidės netrukus, o baigsis 2011 metais.

                    Straipsnis rusų kalba.
                    http://www.ferghana.ru/article.php?id=6390

                    Tas pats angliškai
                    http://enews.ferghana.ru/article.php?id=2594

                    Nu va, Ryga darbo turės. Visa „humanitarinė pagalba“ 1520 mm vėžės geležinkeliu – tiesiai į Afganistaną.
                    Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                    Comment


                      O kas draudzia Lietuvai perimti is Rygos dali kroviniu?

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        O kas draudzia Lietuvai perimti is Rygos dali kroviniu?
                        Tai, kad jau nuo pernai sudarytos sutartys ir kroviniai vežami per Rygos uostą ir Latvijos geležinkeliais.
                        Juk pusę krovinio neiškraus Klaipėdoje, o likusią Rygoje. O ir apimtys nėra ypatingai didelės, kad reikėtų skirstyti srautus.
                        Manau yra ir kita - svarbesnė problema. Kadangi tai "humanitarinio turinio" krovinys vežant per Lietuvą tektų kirsti dar vienos tranzitinės valstybės sieną - Baltarusijos, o vežant per Latviją to išvengiama, nes ji turi tiesioginę sieną su Rusija. Manau, kad JAV nelabai suinteresuota, kad dar ir baltarusiai tikrintų vežamą "humanitarinį krovinį".

                        Įkėliau informacinio pranešimo santrauką apie tuos pervežimus per Rygą - temoje "Geležinkeliai Latvijoje".
                        Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.09, 20:22.

                        Comment


                          Is Klaipedos per Panevezi ir Daugpili galima. Bet per Ryga arciau.

                          Comment


                            Dyzeliniai traukiniai D Kaliningrado srityje. Septintojo desimtemcio vidurys.
                            Nuotraukos is www.railfanclub.spb.ru puslapio senos versijos. Po pernykscio uzluzimo ir puslapio atnaujinimo siu nuotrauku galerijoje nebera.


                            Comment


                              Tarp Helsinkio ir Sankt Peterburgo greitai lakstys Pendolino Sm6 "ALLEGRO", berods 200 km/h greičiu.
                              http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                www.parovoz.com. ČME3T Berdianske, Ukraina, 2007 m. birželis



                                Nors ne į temą (TSRS), JAV priemiestinis traukinys skrodžia gatvę per vidurį Mičigane (Michigan City). Tačiau tai labiau primena amerikietišką el. traukinį...

                                http://ymtram.mashke.org/usa/michiga...city_2_en.html

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Japonijoje tokios linijos su magistraliniu eismu - ne retenybe. JAV kartais pasitaiko, netgi Europoje... Siais laikais, XXI a.
                                  Lyg tramvajaus bėgiai autostrados viduriu eina Baikalo-Amūro magistralės (BAM-o) atkarpėlė Ust-Kuto mieste tarp stočių Lena-Pričalnaja ir Jakurim. Ten abiejose bėgių pusėse labai arti eina dvi gatvės, jose daug parduotuvių.
                                  Tramvajaus bėgius viduryje gatvės kažkiek primena geležinkelis Marijampolėje tarp geležinkelio ir Telšių gatvių.
                                  Traukinys, 14:13h. išvykstantis į Šeštokus, dažnai naudoja garsinį signalą nuo bėgių baidydamas "saugiai" (atokiau nuo gatvių važiuojamųjų dalių) besijaučiančius pėsčiuosius ir Saulės gatvės pervažą privažiuojančius žioplius vairuotojus, nors nuo pervažos šviesoforo suveikimo įsijungia raudonas į Saulės ir V.Kudirkos gatvių puse šių gatvių sankryžoje su Geležinkelio gatve, o pastarojoje degantys žali ir nedegančios papildomos sekcijos neleidžia sukti į Saulės gatvę.
                                  Kaune geležinkelis vienoje vietoje labai suartėja su Piliakalnio gatve, toliau - su Kreidos gatve. Geležinkelis Palemonas-Rokai ant HES-o užtvankos suartėja su Rytiniu Kauno apvažiavimu. Tramvajaus bėgių šiose Kauno vietose geležinkelis dar neprimena, bet nežinia, kiek tas atstumas dar sumažėtų, jei lygiagrečiai dabar esantiems bėgiams būtų tiesiami 1435mm "Rail Baltica" bėgiai.

                                  Comment


                                    Tiesiog erotika...

                                    Comment


                                      Tik vėžės plotis 1520 yra, caro laikais ir kiek vėliau buvo 1524, toks liko Suomijoje.
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        Parašė John
                                        Baltarusiai perka Stadler

                                        Stadler Rail will deliver ten electric multiple units for Belarus Railway



                                        Šaunuoliai baltarusai. Panašu, kad tik LG kyla "techninių" ir kitokių problemų nusipirkti normalių EMU ar DMU, ko pasekoje perkamas šlamštas.
                                        Neperzenges griovio nesakyk "op". Dar neaisku, kaip ten su kais bus ir ar neteks metus gydyti vaikiskas ligas. O turint omeny rytietiskas technikos aptarnavimo tradicijas, labai gretai traukiniai gali buti pradeti remontuoti tik su kuju ir suvirinimo aparatu.

                                        Comment


                                          As kalbu apie baltarusiu pasirinkima, o ne musu. Vaikisku ligu turi bet kokia naujai gaminama technika. Paziurekite, automobilius tukstancius atsaukia del defektu... O cia traukinys - ne automobilis.
                                          Lietuvoje problemos tik su RA2. EJ575 isgydys nuo ligu. RA2, deja, nelabai pagydomi. Taip ir vazines pasiligoje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X