Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Buvusios TSRS šalių geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Rusijos valdžiai suminkštėjo smegenys. Vyriausybė planuoja 2012 arba 2013 m. pradėti privatizuoti geležinkelius parduodant 25 proc. akcijų. Nors RŽD gendirektorius sako, kad tai nerealu. Nu ne nuo jo priklauso. Jis tik vykdytojas.
    O šiaip Rusijoje po truputį trupinant geležinkelių sferą prisiglaudžia po savo sparnu oligarchai. Praktiškai virš 90 proc. prekinių vagonų parko jau privatizuota, privatizuojamos smulkesnės su geležinkeliais susijusios įmonės, ruošiamasi privatizuoti lokomotyvų remonto gamyklas ir t.t. ir pan.

    http://www.interfax.ru/txt.asp?sec=1483&id=251931

    Comment


      Kiniški elektrovežiai BKG1 su prekiniais traukiniais:

      http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture

      http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture

      Comment


        Turbūt pats naujausias TEP70BS-172 pakeliui į Minską

        Comment


          Turksibas, Nuo Almatos iki Uš-Tobės.

          фильм о Туркестано-Сибирской железнодорожной магистрали от Алматы до Уштобе


          Pilną filmą legaliai galima parsisiųsti iš:

          http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=4113355

          Comment


            Šiek tiek kitoks amplua
            Pinigai iš Rusijos geležinkelių teka per kraujo ryšius

            Comment


              Moldova.
              Pirmasis reisas pirmojo modernizuoto D1. Modernizuotas Rumunijoje.
              D1M-001

              Comment


                Virtuali elektrovežio EP20 apžiūra:

                http://bdevent.ru/panoramas/rzd-expo...assk/tour.html

                Comment


                  Maskva - Nica:
                  http://www.youtube.com/watch?v=ooKhL...eature=related
                  http://www.youtube.com/watch?v=lUOpw...eature=related

                  Teigiama, kad aptarnavimas nepriekaištingas, bet man atrodo, kad vistiek keleivis kaltas jaučiasi
                  Paskutinis taisė railman; 2012.09.15, 13:39.

                  Comment


                    Kad būtų užtikrintas nepriekaištingas susisiekimas tarp oro uosto ir Sočio (apie 30 km), nutiesta beveik trijų kilometrų atšaka nuo Adlerio geležinkelio stoties iki oro uosto (toliau - esama linija). Pastatyta du tuneliai, estakada, nugriauta keletas ar keliolika namų:
                    http://www.bescker.ru/2011/09/03/ulica-kotovskogo/
                    http://www.bescker.ru/2012/02/12/ulica-kotovskogo-2/

                    Comment


                      "Kazachstano geležinkeliai" perka naujus ALSTOM elektrovežius iš Prancūzijos:

                      Alstom unveils KZ8A freight locomotive
                      03 October 2012

                      KAZAKHSTAN: The first of 200 KZ8A twin-section freight locomotives being supplied by an Alstom-led consortium to national railway KTZ was unveiled in Belfort, eastern France, on October 2.

                      Under a contract valued at €1·3bn signed in March 2011, the EKZ joint venture of Alstom Transport (50%), Transmashholding (25%) and KTZ (25%) will assemble a pre-series batch of 10 locomotives at Belfort, with a further 15 to be shipped to Kazakhstan in kit form. A locomotive manufacturing facility is nearing completion in Astana where the remaining locomotives will be produced, and Alstom expects it to be formally opened on December 12 2012.

                      Rated at 8 800 kW, the twin-section double Bo-Bo KZ8A has been designed to meet the specific operating conditions found in Kazakhstan, typified by extreme temperatures ranging from +50°C to -50°C. A number of design measures have been included to mitigate against particular problems known to occur at temperatures below -40°C, such as the risk of grease on ventilator fans freezing. All air inlets are mounted on the roof to limit snow ingress, double-skin bodyshells are produced from specially-treated steels and components mounted on electronic cards have been treated with a protective varnish.

                      Whilst the locomotives are required to meet the Russian GOST technical standards which also apply in Kazakhstan, the KZ8A design differs significantly from the 2ES5 locomotives now being produced for Russian Railways by the Alstom-TMH joint venture at the Novocherkassk plant in Russia. According to Jean-Marc Guillemin, Kazakh locomotives project director at Alstom Transport, the 2ES5 is effectively ‘a Russian design with Alstom components’, but the EKZ locos are designed ‘specifically to meet the needs of a different client, KTZ’. This has enabled Alstom to have a greater degree of design input, for example by providing extensive insulation of the cab and equipment compartment. Heaters are fitted to the cab floor, seats and driving desk, and a jack has been fitted to raise a snow-laden pantograph.

                      Design work is also progressing at Belfort on the KZ4AT passenger locomotive; 95 single-unit 200 km/h locos are being supplied to KTZ as a follow-on order to the KZ8A. The first locomotive is expected to be rolled out in 2014 with production in Astana commencing the following year.

                      * Alstom signed a 25-year contract on October 3 with KTZ subsidiary AO Lokomotiv covering the maintenance, overhaul and refurbishment of 27 KZ4AC passenger locomotives. Effective immediately, the agreement is worth in ‘excess of €100m’ according to Alstom. The KZ4AC locomotives are used primarily on long-distance passenger work, and were supplied by CSR Zhouzhou with Siemens electrical equipment.
                      http://www.railwaygazette.com/news/s...2/oktober.html

                      Comment


                        Nežinojau kur dėti. bet manau tiks čia

                        РЖД предлагают построить Транссиб-2

                        http://www.1prime.ru/news/0/%7B765DF...B029EB5%7D.uif

                        Comment


                          Parašė John
                          Įdomu, kad Kazakstanas perka iš Prancūzijos ir vėliau gamybą kels pas save, kai Baltarusiai "giminingus" ant Alstom bazės padarytus BCG-1/HXD2 perka iš Kinijos. Įdomu, kokį deal'ą jiems pasiūlė prancūzai, ko negalėjo pasiūlyti kinai? Ar čia tiesiog kažkokia politika?
                          Su Belarusija viskas yra aišku - kinai suteikė jiems paskolą BKG-1 pirkimui ir BČ elektrifikavimui (kurį patys kinų darbininkai pagrinde ir daro). O kazachai, ko gero, turi savų pinigų ir jiems paskolų nelabai ir reikia. Arba kinai galėjo pasakyti: "arba tiesiog perkat lokomotyvus be savos gamybos arba nieko nebus".
                          Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                          Comment


                            Na, Baltarusijoje yra grandioziniai elektrifikavimo planai. Stander'is stato keleivinių traukinių gamyklą prie Minsko. Pardavinėti tikisi juos visoje NVS.

                            Comment


                              Rusija, Užbaikalė...
                              http://www.youtube.com/watch?v=WG1Ao...eature=related

                              Comment


                                Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                Moldova.
                                Pirmasis reisas pirmojo modernizuoto D1. Modernizuotas Rumunijoje.
                                D1M-001
                                Nieko sau modernizacija

                                Comment


                                  Parašė John

                                  Nieko sau infrastruktūros sprendimas. Nors šiaip, tai nebent rodo, kokioje neadekvačioje būklėje yra Rusijos transporto infrastruktūra. Viskas "iš bėdos".
                                  Viskas ten normalu. Jei traukinys pravažiuoja 1 kartą per savaitę ar per mėnesį, tai kodėl turėtų būti kišami pinigai į atskirą tiltą? O jei automobilių ten per valandą pravažiuoja irgi tik keletas, tai ar ne prabanga atskiras tiltas? Beje, tokių sudvejintų tiltų yra ir Vakaruose. Beje, tarpukaryje Kaune geležinkelio tiltas buvo naudojamas ir automobilių bei vežimų eismui. O Sankt Peterburgo - Varšuvos geležinkelio tiltas Daugpilyje irgi buvo naudojamas vežimų eismui, gyvulių pergynimui ir pėstiesiems. Buvo įrengta elektrovarpinė signalizacija.

                                  Comment


                                    Gal forumiečiai nesupyks , bet nežinau kur net talpint,visiškai atsitiktinai radau Ekologiška šilumvežy ,tiesa kaip supratau veiksmas Rusijoe ,o lokomotyvai turbūt 2TE10,gal klystu,bet siūlau pažiūrėti visiems

                                    http://www.youtube.com/watch?v=trKF5...eature=related
                                    Neskubėk ir nespėsi.

                                    Comment


                                      Suodzius degina kaip kazkas sake... Ykalne greiciausei... Bet isivaizduoju koks garsas turetu buti dyzelio skyriuje :O

                                      Comment


                                        Parašė 2M62 Rodyti pranešimą
                                        Suodzius degina kaip kazkas sake... Ykalne greiciausei... Bet isivaizduoju koks garsas turetu buti dyzelio skyriuje :O
                                        Neisivaizduoju,bet galėtų pas mus toks pralėkt,išgirst tą tikrą garsą
                                        Neskubėk ir nespėsi.

                                        Comment


                                          Tai iš Lydos iki Vaidotų važiuoja, tik dviejų sekcijų. Klausykis į valias.
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X