Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Buvusios TSRS šalių geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Maskva, Rygos stotis.
    ЭС1Л-001 "Ласточка" Desiro RUS.
    http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture
    http://trainpix.org/photo/29943/

    Comment



      Vakar važiavau su Stadleriu iš Oršos į Minską, kelionė visai patiko, traukinys greitas (iki 140 įsibegedavo) ir kainuoja tik vieną eurą už 210 km! Vienas minusas - pirmam vagone labai gerai girdisi jo signalas, o jis jungiamas labai dažnai. O prie Minsko sustojom, laukėm kol pritvirtins CA-3 adapterį ir paskutinius kilometrus įveikėm su TEPo pagalba, nes remontavo kontaktinį tinklą. Aplink Minską tinklas pakeistas į naują, taip pat naujus stulpus pastebėjau ir Molodečno.

      Comment


        http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture

        http://parovoz.com/newgallery/pg_vie...LNG=RU#picture

        Kiniški elektrovežiai jau Baltarusijoje.

        Comment


          Parašė John
          Įdomiausia, kad abiem atvejais pasirinkta ne rusiška produkcija. Įdomu, ar čia kokie nors politiniai motyvai ar tiesiog racionalumas?
          Tai gal pirkimą finansuoja pati Kinija?

          BY propaganda ne taip seniai krykštavo apie milijardines Kinijos investicijas Baltarusijoje. O tos investicijas faktiškai pasireikš Kinijos kreditais kiniškoms prekėms pirkti. Gal čia viena iš tokių investicijų?

          Comment


            Taip, elektrovežiams kreditą išdavė kinų bankas.

            Comment



              ЭПг-001 Minske


              ЭПр-001 Oršoje

              Comment


                Скоростной испытательный полигон Белореченская – Майкоп (СКЖД), 27 мая 2012.
                Сертификационные испытания. Сплотка: ЭП10-008, вагон-лаборатория, ЭП20-001. Скорость 151 км/ч, тяга "с хвоста". Отказ электр.тормозов.
                ПТ применено поздно, вся сплотка принята в улавливающий тупик, допущен сход всей сплотки на скорости 45 км/ч.
                Trumpai pasakius, vyko bandomasis naujo elektrovežio EP20-001 važiavimas. Esant greičiui 151 km/h, nesuveikė elektrovežio stabdžiai. Traukinys "nuleistas" į apsauginį aklakelį.

                Comment


                  Parašė robertas Rodyti pranešimą
                  Trumpai pasakius, vyko bandomasis naujo elektrovežio EP20-001 važiavimas. Esant greičiui 151 km/h, nesuveikė elektrovežio stabdžiai. Traukinys "nuleistas" į apsauginį aklakelį.

                  Youtube video
                  Bet elektrovežiai juk du čia sukabinti, kaip suprantu, tas senesnis yra "atsarginiai stabdžiai", tai kodėl jie nesuveikė?

                  Comment


                    Parašė disident Rodyti pranešimą
                    Bet elektrovežiai juk du čia sukabinti, kaip suprantu, tas senesnis yra "atsarginiai stabdžiai", tai kodėl jie nesuveikė?
                    Tikrino elektrovežio darbą. Dėl kol kas viešai neįvardinamų priežasčių elektriniai stabdžiai nesuveikiė nei pas vieną, nei pas kitą - teko naudoti pneumatinius, spėjo sumažinti greitį nuo 150 iki 43 km/h, bet toliau jau buvo aklakelis - bum!!!
                    Paskutinis taisė Aleksio; 2012.06.04, 20:07.

                    Comment


                      Praktiškai šiam naujam elektrovežiui padėtas kryžius. O juk šį elektrovežį kūrė kartu su Alstom'u. Įtariu, kad tai gali būti diversija - jei RŽD staiga greitu laiku imtų pirkti vakarietiškus keleivinius elektrovežius.

                      Comment


                        Parašė robertas Rodyti pranešimą
                        Trumpai pasakius, vyko bandomasis naujo elektrovežio EP20-001 važiavimas. Esant greičiui 151 km/h, nesuveikė elektrovežio stabdžiai. Traukinys "nuleistas" į apsauginį aklakelį.

                        Youtube video
                        komentarai rusiski tai geri masinistu =]]

                        Comment


                          Štai koks netikėtas projektas. Rumunijoje Moldavijos geležinkeliams modernizuotas dyzelinis traukinys D1.
                          http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

                          http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

                          Salonas

                          http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

                          Daugiau nuotraukų:
                          http://oldchisinau.com/forum/viewtopic.php?f=20&t=3039
                          Paskutinis taisė Eimantas; 2012.06.06, 03:43.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                            Štai koks netikėtas projektas. Rumunijoje Moldavijos geležinkeliams modernizuotas dyzelinis traukinys D1.
                            http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
                            net neatpazinsi...

                            Comment


                              Ar apsimokėjo, čia praktiškai padarytas naujas traukinys.

                              Comment


                                Nu... rusiškas matas... nelaiko nervai. Juk naują galėjo nupirkti. Taip išsityčiojo iš D1... Ir gal dar visus turimus D1 taip žada modernizuoti? LG apsiš***o. Reikėjo ne RA2 ir 620M pirkti, o D1 modernizuoti. Taip pat ir nachren tie dviaukščiai, jei buvo galima ER9M perdaryti...

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Nu... rusiškas matas... nelaiko nervai. Juk naują galėjo nupirkti. Taip išsityčiojo iš D1... Ir gal dar visus turimus D1 taip žada modernizuoti? LG apsiš***o. Reikėjo ne RA2 ir 620M pirkti, o D1 modernizuoti. Taip pat ir nachren tie dviaukščiai, jei buvo galima ER9M perdaryti...
                                  O kodėl reikia keiktis? O kad naujas kainuoja daugiau negu modernizuotas, apie tai nepagalvojote? Suprantama, kad D1 jau laikas nurašyti, bet moldavai neturi pinigų, bet turi nemažai "honoro".
                                  Tarp kitko - iš senosios D1 liko važiuoklė, o D1 važiuoklė, galima sakyti, neužmušama.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Nu... rusiškas matas... nelaiko nervai. Juk naują galėjo nupirkti. Taip išsityčiojo iš D1... Ir gal dar visus turimus D1 taip žada modernizuoti? LG apsiš***o. Reikėjo ne RA2 ir 620M pirkti, o D1 modernizuoti. Taip pat ir nachren tie dviaukščiai, jei buvo galima ER9M perdaryti...
                                    16 traukinių planuoja taip perdaryti.
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      Praktiškai visus turimus D1.

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        O kodėl reikia keiktis? O kad naujas kainuoja daugiau negu modernizuotas, apie tai nepagalvojote? Suprantama, kad D1 jau laikas nurašyti, bet moldavai neturi pinigų, bet turi nemažai "honoro".
                                        Tarp kitko - iš senosios D1 liko važiuoklė, o D1 važiuoklė, galima sakyti, neužmušama.
                                        Tokie traukiniai vis tiek nevažinės dar 30 metų. Galėjo tik remotorizuoti ir patvarkyti kieki saloną. Be to rašo, kad hidromechaninė pavara liko sena.

                                        Comment


                                          Iš Vilniaus (VLRD) į Azerbaidžaną gabenami RŽD elektrovežiai Oršos stotyje:

                                          http://www.parovoz.com/newgallery/pg...374571#picture

                                          Comment

                                          Working...
                                          X