Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Geležinkelių fotografavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Parašė Arelis Rodyti pranešimą
    Šiandienos dieną maršrute Vilnius-Kaunas dirbo net 2 ER9M (381 ir 532). Vienas "pavadavo" EJ575-001, kito priežastis nežinoma.

    ER9M-532, Kauno geležinkelio stotis:

    Atvaizdas


    Atvaizdas
    Vienas ER9M beveik nuolat dirba Vilniaus - Kauno ruože reise su visais sustojimais. EJ575-001 buvo perdažomas. LG pagailėjo pinigų dažams - vietoj sidabrinių panaudoti paprasti pilki.

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
    Jau tapo tradicija nufotkint šita reisą į Kybartus prieš tau išvažiuojant į Vilnių
    Aha, šį kartą gražiau išėjo už spalio mėnesio kadrą.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė Arelis Rodyti pranešimą
    Šio vakaro kadras Kauno geležinkelio stotyje:

    Atvaizdas
    Jau tapo tradicija nufotkint šita reisą į Kybartus prieš tau išvažiuojant į Vilnių

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Šio vakaro kadras Kauno geležinkelio stotyje:

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    2012

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Šiandienos dieną maršrute Vilnius-Kaunas dirbo net 2 ER9M (381 ir 532). Vienas "pavadavo" EJ575-001, kito priežastis nežinoma.

    ER9M-532, Kauno geležinkelio stotis:



    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė sknts Rodyti pranešimą
    Man atrodo, Lietuviškai vadinama ši vieta srovėskyra ir pro ją važiuojant, reikia nuleisti pantografą.
    Srovėskyra yra visai kitas kontaktinio tinklo elementas, ir jį tikrai reikia pravažiuoti nuleistu pantografu kad neužtrumpinti skirtingas fazes.

    Komentuoti:


  • HADDAWAY
    replied
    Parašė sknts Rodyti pranešimą
    Man atrodo, Lietuviškai vadinama ši vieta srovėskyra ir pro ją važiuojant, reikia nuleisti pantografą.
    Tikrai nereikia nuleisti pantografo

    Komentuoti:


  • sknts
    replied
    Man atrodo, Lietuviškai vadinama ši vieta srovėskyra ir pro ją važiuojant, reikia nuleisti pantografą.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Na ir klausimas specams. Kas čia per mazgas?

    Atvaizdas
    Sekcijinis izoliatorius Leidžia atjungti nuo maitinimo dalį kelių.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    ER9M-381.



    DR1AMv-318/1.



    TEP70BS-003.



    Na ir klausimas specams. Kas čia per mazgas?

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė Arelis Rodyti pranešimą
    Kaip žinia, šį šaltą vakarą paskutinį kartą iš Vilniaus į Maskvą (nuo rytojaus - paskutinį kartą iš Maskvos) išvyko traukinys. Tad šiandien keli geležinkelių entuziastai (tarp kurių ir aš ) organizavome traukinio išlydėtuves.

    Baltarusų TEP70BS su formavimu Vilnius-Maskva pasiruošęs išvažiuoti:

    Atvaizdas


    O čia kelios nuotraukos belaukiant traukinio išvykimo:

    ER9M - 381, kuris šiandien važiavo Į KAUNĄ. Daugeliui forumo narių čia būtų WOW arba "jaunas mėnulis", bet man ši situacija yra žinoma, tad nenustebęs nufotografavau:

    Atvaizdas


    Pesa 620M - 018, važiuosianti į Keną (teko stotyje matyti Pesas, sukabintas po DVI):

    Atvaizdas


    Ir pabaigai "dragon'as", kuris atlieka manevravimą 2-jame kelyje : (atkreipkit dėmesį kiek šiame buvo sukabinta vagonų) (važiavo į Varėną):

    Atvaizdas
    Prašytume plačiau apie situaciją dėl Er9M į Kauną , nes jis stovėjo Kaune gruodžio 13d.(sekmadienį).

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Šiuo momentu pirmajame kelyje stovi pesa 630, važiuossianti į Keną. Man tai pirmą kartą tenka matyt tokį traukinį tokiame maršrute

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Kurioje pastotėje stovėjo?

    2M62K naudojami?

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
    Kauno lokomotyvų depas praeitą ketvirtadienį.

    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Baigiami ruošti Vilniaus muziejui.

    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas


    Atvaizdas
    Būtų gražu įamžinti šių eksponatų "paskutinę kelionę" į Vilnių.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    NU gražu, kažkada reikėjo tik gero spyrio ir daug zyzimo...

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Kauno lokomotyvų depas praeitą ketvirtadienį.





    Baigiami ruošti Vilniaus muziejui.

















    Paskutinis taisė AutoLiet; 2015.12.12, 07:43.

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Kaip žinia, šį šaltą vakarą paskutinį kartą iš Vilniaus į Maskvą (nuo rytojaus - paskutinį kartą iš Maskvos) išvyko traukinys. Tad šiandien keli geležinkelių entuziastai (tarp kurių ir aš ) organizavome traukinio išlydėtuves.

    Baltarusų TEP70BS su formavimu Vilnius-Maskva pasiruošęs išvažiuoti:



    O čia kelios nuotraukos belaukiant traukinio išvykimo:

    ER9M - 381, kuris šiandien važiavo Į KAUNĄ. Daugeliui forumo narių čia būtų WOW arba "jaunas mėnulis", bet man ši situacija yra žinoma, tad nenustebęs nufotografavau:



    Pesa 620M - 018, važiuosianti į Keną (teko stotyje matyti Pesas, sukabintas po DVI):



    Ir pabaigai "dragon'as", kuris atlieka manevravimą 2-jame kelyje : (atkreipkit dėmesį kiek šiame buvo sukabinta vagonų) (važiavo į Varėną):

    Paskutinis taisė Arelis; 2015.12.11, 18:53.

    Komentuoti:


  • ivanivanov
    replied
    Parašė ivanivanov Rodyti pranešimą
    Latvijos gelezinkeliu magistralinis silumvezis 2M62U-0087 su kariniu traukiniu, Meskuiciai.
    Atvaizdas
    Latvijoje tos pacios problemos su apsauga. Ir dar "spionu" isvadino...

    "Военная техника НАТО прошла через Елгаву: Задержан «шпион»"
    http://rus.tvnet.lv/novosti/obschjes...jerzhan_shpion
    Paskutinis taisė ivanivanov; 2015.12.06, 20:46.

    Komentuoti:


  • ivanivanov
    replied
    Latvijos gelezinkeliu magistralinis silumvezis 2M62U-0087 su kariniu traukiniu, Meskuiciai.

    Komentuoti:

Working...
X