Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Geležinkelių fotografavimas
Collapse
X
-
Tikiuosi, kad gavo popas ant užpakalių visi ponai iš Vilniaus į Šeštokus (ir, turbūt, atgal) su PESA nuvažiavę.Parašė Vitas Rodyti pranešimąAr 16-as nuvažiavo į Kauną, nežinau. T.y.- negaliu nei patvirtinti, nei paneigti. O 20-ą mačiau šiandienos (penktadienio, birželio 5 d.) rytą ~5:15h Kauno geležinkelio stoties prestižiniame pirmame kelyje. Traukinio švieslentįje degė užrašas Vilnius-Šeštokai, traukinio (vienvagonio) salone sėdėjo keli LG "dideli viršininkai", pirmo perono švieslentė nerodė nieko (tik laiką). Matyt, kokia komisija į Šeštokus važiavo... Kada išvažiavo, nepastebėjau - sutrukdė ekspreso 751 atvykimas (šį kartą į vieną iš aklikelių), po jo 20-os PESOS jau nebuvo. Nebuvimas suprantamas: įkandin (6:04h) išvyksta kita PESA į Kazlų Rūdą, nuo Jiesios ją vytis pradeda RŽD greitasis Nr29 Maskva-Kaliningradas.
Komentuoti:
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąParašė 2M62 Rodyti pranešimą16-tas turbut y Kauna vaziuoja...
))Ar 16-as nuvažiavo į Kauną, nežinau. T.y.- negaliu nei patvirtinti, nei paneigti. O 20-ą mačiau šiandienos (penktadienio, birželio 5 d.) rytą ~5:15h Kauno geležinkelio stoties prestižiniame pirmame kelyje. Traukinio švieslentįje degė užrašas Vilnius-Šeštokai, traukinio (vienvagonio) salone sėdėjo keli LG "dideli viršininkai", pirmo perono švieslentė nerodė nieko (tik laiką). Matyt, kokia komisija į Šeštokus važiavo... Kada išvažiavo, nepastebėjau - sutrukdė ekspreso 751 atvykimas (šį kartą į vieną iš aklikelių), po jo 20-os PESOS jau nebuvo. Nebuvimas suprantamas: įkandin (6:04h) išvyksta kita PESA į Kazlų Rūdą, nuo Jiesios ją vytis pradeda RŽD greitasis Nr29 Maskva-Kaliningradas.Parašė Zorro Rodyti pranešimąĮ Kauną dyzeliniai nevažinėja.Paskutinis taisė Vitas; 2015.06.05, 10:02.
Komentuoti:
-
Yra žymiai daug vietos, galimybė lengvai privažiuoti su dviračiu, ir KT stulpai yra už trečio atsarginio bėgio, tad leidžia nufotkinti bet kokius keleivinius ir su dideliu priartinimu krovininius.
Komentuoti:
-
Kodėl ir kuo superinė?Parašė Arelis Rodyti pranešimąEJ 575-007, superinė vieta fotkinti: https://www.google.lt/maps/@54.63521.../data=!3m1!1e3
Atvaizdas
Komentuoti:
-
Komentuoti:
-
Dyzeliniai iš Kauno važinėja į Kazlų Rūdą, Kybartus, Šiaulius... Remonui, kuris nevykdomas Kauno depe, šie traukiniai varomi (tušti) į Vilnių, po tų remontų parvaromi atgal į Kauną. Antai praeitą šeštadienį (gegužės 30 d.) ~6:40h ryto į Kauną nuo Vilniaus atvažiavo tuščias DR1A.Parašė Zorro Rodyti pranešimąĮ Kauną dyzeliniai nevažinėja.
Tušti keleiviniai traukiniai iš Vilniaus dar dažnai varinėjami į Radviliškį. Užtai LG turi nemažą "apetitą" naikinti jų maršrutus su keleiviais (antai - iš Vilniaus į Stasylas (Šalčininkus) ).
P.S.: čia kažkiek ne į temą, bet kažkiek įdomu būna nuotraukoje pamatyti dyzelinį traukinį stotyje, į kur toks su keleiviais nevažinėja. Kaip pvz. PESA, DR1A ar RA2 Pravieniškėse.Paskutinis taisė Vitas; 2015.06.02, 11:28.
Komentuoti:
-
Subtilus pastebėjimas ir dėl antakių ir dėl kaunoParašė 2M62 Rodyti pranešimą16-tas turbut y Kauna vaziuoja...
))
Komentuoti:
-
Gali tikrinti ir 3kV, ir 25kV kontaktinį tinklą.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTikriausiai ne. Nėra prasmės tokias turėti. Laboratorijos gaminamos pagal užsakymą. Viename geležinkelyje TSRS elektrifikacija dažniausiai yra vieno tipo.
Užtat ir keista, ką tas vagonas galėjo daryti Latvijoje, išskyrus pervarymą į Vilnių per Daugpilį.
ŠaltinisДорожная электротехническая лаборатория проводит научно-исследовательские работы, диагностику оборудования, занимается внедрением новейших устройств телемеханики, вопросами метрологического обеспечения, производит диагностику состояния контактной подвески вагоном-лабораторией электрифицированных участков Белорусской железной дороги, а также Латвийской, Литовской и Калининградской железных дорог
Komentuoti:
-
Tame forum.railwayz.info forumietis iš Latvijos dalinasi info, kad BČ laboratorija kiekvienais metais (gal ir dažniau) atvyksta į Latviją.
Ir gal porą sykių pastėbėjau, kad maždaug tokiu laiku laboratorija ir pas mus budavo.
Komentuoti:
-
Tikriausiai ne. Nėra prasmės tokias turėti. Laboratorijos gaminamos pagal užsakymą. Viename geležinkelyje TSRS elektrifikacija dažniausiai yra vieno tipo.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO tai laboratorijos ne universalios ir nuolatinei ir kintamai srovei?
Užtat ir keista, ką tas vagonas galėjo daryti Latvijoje, išskyrus pervarymą į Vilnių per Daugpilį.
Komentuoti:
-
Šeštadienį buvo paskutinis 92-ojo reisas, šiandien atvyko paskutinis 91-asis.Parašė Al1 Rodyti pranešimąPaskutinis reisas į (iš) S. Peterburgo buvo su TEP70BS. Šiandien dar kartu iš Daugpilio parsitempė ir BČ kontaktinio tinklo laboratoriją.
Komentuoti:
-
Kažką veikė.
http://forum.railwayz.info/viewtopic.php?p=67251#p67251
К снова прибежала поработать лаборатория контактной сети БЧ.
Komentuoti:
-
Ką Latvijoje gali veikti kintamo KT laboratorija? Tikriausiai per aplinkui iš Baltarusijos parsivarė dar vieną.
Komentuoti:
-
Matyt svečiavosi Latvijoje. Prieš 10 dienų buvo Lentvaryje.Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠiandien dar kartu iš Daugpilio parsitempė ir BČ kontaktinio tinklo laboratoriją.
Komentuoti:


Komentuoti: