Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Geležinkelių fotografavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Jegermeister
    replied
    Iš Vilniaus į Ignaliną su vėjeliu.

    Komentuoti:


  • Xedos
    replied
    Šiaulių GS

    Siemens ER20CF



    Siemens ER20CF ir PESA 620M-010



    Bendras stoties vaizdas link Radviliškio nuo pėsčiųjų viaduko.

    Komentuoti:


  • Jegermeister
    replied
    Saulėtas vaizdelis:

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
    Perdažytas 001. Man toks net gražesnis
    Atvaizdas
    Visi turi savo skonį. Man asmeniškai sidabrinė spalva buvo geresnė.

    Manevruojantis ТЭМ-ЛТХ-001 su vagonais į Klaipėdą:



    Nuo Balandžio 4 iki Birželio pradžios dėl elektrodepo rekonstrukcijos ir kontaktinio tinklo darbų elektriniai traukiniai bazuojasi Vilniaus GS.

    Šis EJ575-007 manevruoja į atstovos kelią:

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Perdažytas 001. Man toks net gražesnis

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Archyvai.

    ER20-008, Kaišiadorys:



    EJ575-003, Kaišiadorys:

    Komentuoti:


  • DDoncys1
    replied
    Ir kas svarbiausia, TEP'ų trūksta jau koks antras ar trečias mėnuo. Nejau iš tikro dauguma remonte?

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Keletas nuotraukų iš šios savaitės -

    Tarpstotis Kaišiadorys - Žasliai:

    Greitasis traukinys į Klaipėdą. Nejaugi tiek daug TEP'ų remonte?

    M62Keos-1091:



    2M62M-0538 su cisternomis:



    TEP70-335 su vagonais iš Klaipėdos. Prieš velykas važiuoja daug žmonių, tad daug ir vagonų.


    EJ575-003 reisu į Kauną:



    ER20-012 Siemens'as su cisternomis iš Klaipėdos krovos terminalo:



    Ir paskutinė nuotrauka - fotografuota ne šioje vietoje, o netoli Kauno HE.

    Tranzitinis sąstatas iš Kaliningrado, kurį traukė 2M62M-0674:



    Ačiū už dėmesį
    Paskutinis taisė Arelis; 2016.03.26, 17:43.

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Gražus sekmadienis buvo šiandien, tiesa?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    ER9M-381 iš Kauno.



    DR1AMv-318-6 iš Varėnos.



    EJ575-003 į Kauną.



    EJ575-009 Į Trakus.





    EJ575-00? į Kauną.

    Komentuoti:


  • rakolioux
    replied
    Taip yra todėl, kad išvykstant iš Vaidotų ar Panerių st. traukinio stabdžiai numatytoje vietoje yra bandomi už Lentvario. Neišbandytais kelyje stabdžiais, prie draudžiamo signalo privažiuojant reik iki signalo likus -+400m. atlikti visiška sustojimą, štai kodėl uodega pasilieka ant pervažos kelioms minutėms.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Lentvaryje kartais taip nutinka, kad krovininis nuvažiuojant į šalutinį kelią, sustoja palikęs kelių vagonų uodegą už pervažos. Bet, matyt gavęs signalą, po 2-3 minučių nuvažiuoja.



    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    ER9M-381 ir DR1A-318@Vilniaus Geležinkelio stotis

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ir į Klaipėdą taip nepadarysi, nes reikia laikyti papildomus vagonus paruoštus. Lokomotyvą dar galima greičiau surasti... Tačiau jei Pesą leis greituoju maršrutu, tai reikia būtinai TEP'o, o ne M62. Vėlgi, rezerve turi būti tik TEP'as. Žodžiu, iš organizacinių ir eksploatacinių pusių tai yra blogai.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Remonto/gedimo atvėju į Klaipėdą be problemų galima išleisti TEP+vagonus, bet į Minską taip nepadarysi.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Lietuvoje elektrifikacija, tikiuosi, šiemet užbaigs, bet Baltarusijoje tikrai ne. Kol bus negautos bent 3 Pesos 740ML, normalaus eismo į Klaipėdą su jomis nebus.

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ne tik. Naudos taip, kaip reikės LG. Pagrinde į Klaipėdą, bet leis ir kitur. Nes elektrifikacija Baltarusijoje stringa, galbūt kitų metų gale ir bus elektrifikuota. O dvivagonės Pesos kartais būna pilnos ir vietų trūksta. Tuo galima įsitikinti žiūrint e-bilietų pardavimo informaciją BČ puslapyje. Aišku, galima leisti dvigubą 630M, ar DR1A, bet galima ir 740ML.
    Pesos 630M važinėja sukabintos ir po dvi. Pats sekmadienį mačiau sukabintas 005 ir 006 Minsko maršrutui. Beabejo, ne tik LG aptarnauja keleivinę liniją Vilnius-Minskas. Dar šiais metais gali būti atidarytas elektrinio traukinio maršrutas Trakai - Kena.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ne tik. Naudos taip, kaip reikės LG. Pagrinde į Klaipėdą, bet leis ir kitur. Nes elektrifikacija Baltarusijoje stringa, galbūt kitų metų gale ir bus elektrifikuota. O dvivagonės Pesos kartais būna pilnos ir vietų trūksta. Tuo galima įsitikinti žiūrint e-bilietų pardavimo informaciją BČ puslapyje. Aišku, galima leisti dvigubą 630M, ar DR1A, bet galima ir 740ML.

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Įtariu, kad ją sertifikuos ir Baltarusijoje, nes elektrifikacijos šiemet dar nebus, o dvivagonės 630M ne visada atitinka keleivių srautus.
    Šios Pesos 730ML yra nupirktos Klaipėdos maršrutui. Kitiems maršrutams yra kiti traukiniai ir jų užtenka.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Įtariu, kad ją sertifikuos ir Baltarusijoje, nes elektrifikacijos šiemet dar nebus, o dvivagonės 630M ne visada atitinka keleivių srautus.

    Komentuoti:

Working...
X