Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Geležinkelių fotografavimas
Collapse
X
-
Šiaulių GS
Siemens ER20CF
Siemens ER20CF ir PESA 620M-010
Bendras stoties vaizdas link Radviliškio nuo pėsčiųjų viaduko.
Komentuoti:
-
Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
Manevruojantis ТЭМ-ЛТХ-001 su vagonais į Klaipėdą:
Nuo Balandžio 4 iki Birželio pradžios dėl elektrodepo rekonstrukcijos ir kontaktinio tinklo darbų elektriniai traukiniai bazuojasi Vilniaus GS.
Šis EJ575-007 manevruoja į atstovos kelią:
Komentuoti:
-
Ir kas svarbiausia, TEP'ų trūksta jau koks antras ar trečias mėnuo. Nejau iš tikro dauguma remonte?
Komentuoti:
-
Keletas nuotraukų iš šios savaitės -
Tarpstotis Kaišiadorys - Žasliai:
Greitasis traukinys į Klaipėdą. Nejaugi tiek daug TEP'ų remonte?
M62Keos-1091:
2M62M-0538 su cisternomis:
TEP70-335 su vagonais iš Klaipėdos. Prieš velykas važiuoja daug žmonių, tad daug ir vagonų.
EJ575-003 reisu į Kauną:
ER20-012 Siemens'as su cisternomis iš Klaipėdos krovos terminalo:
Ir paskutinė nuotrauka - fotografuota ne šioje vietoje, o netoli Kauno HE.
Tranzitinis sąstatas iš Kaliningrado, kurį traukė 2M62M-0674:
Ačiū už dėmesįPaskutinis taisė Arelis; 2016.03.26, 17:43.
Komentuoti:
-
ER9M-381 iš Kauno.
DR1AMv-318-6 iš Varėnos.
EJ575-003 į Kauną.
EJ575-009 Į Trakus.
EJ575-00? į Kauną.
Komentuoti:
-
Taip yra todėl, kad išvykstant iš Vaidotų ar Panerių st. traukinio stabdžiai numatytoje vietoje yra bandomi už Lentvario. Neišbandytais kelyje stabdžiais, prie draudžiamo signalo privažiuojant reik iki signalo likus -+400m. atlikti visiška sustojimą, štai kodėl uodega pasilieka ant pervažos kelioms minutėms.
Komentuoti:
-
Lentvaryje kartais taip nutinka, kad krovininis nuvažiuojant į šalutinį kelią, sustoja palikęs kelių vagonų uodegą už pervažos. Bet, matyt gavęs signalą, po 2-3 minučių nuvažiuoja.
Komentuoti:
-
Ir į Klaipėdą taip nepadarysi, nes reikia laikyti papildomus vagonus paruoštus. Lokomotyvą dar galima greičiau surasti... Tačiau jei Pesą leis greituoju maršrutu, tai reikia būtinai TEP'o, o ne M62. Vėlgi, rezerve turi būti tik TEP'as. Žodžiu, iš organizacinių ir eksploatacinių pusių tai yra blogai.
Komentuoti:
-
Remonto/gedimo atvėju į Klaipėdą be problemų galima išleisti TEP+vagonus, bet į Minską taip nepadarysi.
Komentuoti:
-
Lietuvoje elektrifikacija, tikiuosi, šiemet užbaigs, bet Baltarusijoje tikrai ne. Kol bus negautos bent 3 Pesos 740ML, normalaus eismo į Klaipėdą su jomis nebus.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe tik. Naudos taip, kaip reikės LG. Pagrinde į Klaipėdą, bet leis ir kitur. Nes elektrifikacija Baltarusijoje stringa, galbūt kitų metų gale ir bus elektrifikuota. O dvivagonės Pesos kartais būna pilnos ir vietų trūksta. Tuo galima įsitikinti žiūrint e-bilietų pardavimo informaciją BČ puslapyje. Aišku, galima leisti dvigubą 630M, ar DR1A, bet galima ir 740ML.
Komentuoti:
-
Ne tik. Naudos taip, kaip reikės LG. Pagrinde į Klaipėdą, bet leis ir kitur. Nes elektrifikacija Baltarusijoje stringa, galbūt kitų metų gale ir bus elektrifikuota. O dvivagonės Pesos kartais būna pilnos ir vietų trūksta. Tuo galima įsitikinti žiūrint e-bilietų pardavimo informaciją BČ puslapyje. Aišku, galima leisti dvigubą 630M, ar DR1A, bet galima ir 740ML.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąĮtariu, kad ją sertifikuos ir Baltarusijoje, nes elektrifikacijos šiemet dar nebus, o dvivagonės 630M ne visada atitinka keleivių srautus.
Komentuoti:
-
Įtariu, kad ją sertifikuos ir Baltarusijoje, nes elektrifikacijos šiemet dar nebus, o dvivagonės 630M ne visada atitinka keleivių srautus.
Komentuoti:
Komentuoti: