Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT] Geležinkelių fotografavimas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vakaris01
    replied
    Gal jau yra žinoma kada bus baigti naujosios PESA bandymai ir ji bus išleista į pirmąjį reisą?

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    PESA 730ML greičio bandymai tarpstotyje Kaišiadorys - Pravieniškės

    Šiandienos rytą buvo testuotas traukinio greičio rekordas. Išvystytas 154 km/h. greitis:

    Tie kas labiau domisi geležinkeliais, tie jau matėt. Tad nieko naujo kelios nuotraukos iš važiavimo:



    Ir Kaišiadoryse:

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Renovuojamas buitinis administracinis pastatas Klaipėdos geležinkelio stotyje.



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kad ar pigiau perdaryti, ar keletą metų gainioti 4 vagonų sąstatą? O paskui pirkti naujus traukinius, ne dviaukščius, o vieno aukšto, pavyzdžiui, Škoda RegioPartner.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    N. Vilnios depe stovi 5034 ir 5035 galvos. Jos pačios naujausios iš ER9M vagonų - 1995 m. Ir su senais langais. Sėdynės, lygtai jau pakeistos į plastikines iš modernizuotų D1.
    Taip pat stovi 532-01, 532-04 ir 532-09. Kas keista, nes dar neseniai jis važinėjo. 532-02 motorinis dabar dirba su 381-01+06+09.
    Taip depe stovi 390-02 ir 390-09. Juos pernai pardavinėjo, bet nepardavė. Kiti 390 vagonai - 01 ir 08 - stovi muziejuje.
    Apibendrinant, depe lauke stovi du motoriniai ir 5 galvos. Lauke daugiau nesimatė jokių ER9M vagonų. Nebent depe viduje galėjo koks vienas kitas stovėti.
    Nauji dviaukščiai nepakeis ER9M, nes jei planuojamas maršrutas į Minską, tai reikės 1 traukinio esant dabartiniam tvarkaraščiui. O iki Kenos kas važinės? Pesos? Kai elekrifikuos, tai reikės dar poros papildomų traukinių Kenos maršrutui. Nors dabar užtenka automotrisės, tai elektriniai traukiniai orą vežios.
    Ar tik neteks motoriniams valdymo kabinas privirinti ir taip išrasti naują motrisą?

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Čia dar didelis klausimas, ar apjungus Trakų ir Kenos maršrutus + 1 traukinys, nereikėtų pridėti prie Kauno maršruto 2 traukinių. Vieną tai tikrai. Nes dabar tie patys traukiniai dienos bėgyje važiuoja ir į Kauną, ir į Trakus. Žodžiu, gaunasi, kad rezervo nelieka. Arba rezervą daryti automotrisinį... Aišku, ne Kauno maršrutui, o Trakų, Kenos...
    Uždaryti maršrutą elektrifikavus ruožą? Kenos maršrute yra keleivių srautas. Stasylų maršrute jis buvo mažesnis.
    Šiek tiek paironizavau ir labai tikiuosi, kad tokia nesąmonė niekada jiems nešaus į galvą. Bet Šilutės maršrutas, kuris buvo laikinai uždarytas dėl kelio remonto, taip ir nebegrįžo. Joniškio maršrutas irgi buvo uždarytas, kapitaliai suremonantavus visus stočių pastatus. Na, offtopic, pilnatis turbūt mane veikia.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Čia dar didelis klausimas, ar apjungus Trakų ir Kenos maršrutus + 1 traukinys, nereikėtų pridėti prie Kauno maršruto 2 traukinių. Vieną tai tikrai. Nes dabar tie patys traukiniai dienos bėgyje važiuoja ir į Kauną, ir į Trakus. Žodžiu, gaunasi, kad rezervo nelieka. Arba rezervą daryti automotrisinį... Aišku, ne Kauno maršrutui, o Trakų, Kenos...
    Uždaryti maršrutą elektrifikavus ruožą? Kenos maršrute yra keleivių srautas. Stasylų maršrute jis buvo mažesnis.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.02.23, 19:39.

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    LG viską išspręs kaip visada genialiai - maršrutą tiesiog uždarys. Nėra maršruto - nėra problemos.
    Vis tiek keleiviai važinėja. Jei uždarytų maršrutą - gyventojai prarastų susisiekimą su Vilniumi iš rytų. Nebent sėstų į priemestinį autobusą, kuris važiuoja vos 2 kartus darbo dienom ryte ir dieną.
    Paskutinis taisė Arelis; 2016.02.23, 19:39.

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    LG dabar, jei neklystu, turi vieną reisą per dieną į Minską. Taigi, reikia vieno traukinio. O jei paleis du reisus, pavyzdžiui, vasaros metu, tai reikės dviejų. Kenos maršrutui vieno traukinio nepakanka, reikia dviejų. Galbūt pavyktų kažkaip suderinti su Trakų maršrutu kai kuriuos reisus, bet jie dabar ir taip suderinti su Kauno. Galbūt, bet tuomet reikėtų kardinaliau keisti tvarkaraštį. Bet tai ne taip paprasta. Žodžiu, jei ne Kenos maršrutas, tai naujų traukinių (10+3 naujai užsakyti) užtektų pakeist ER9M. Bet Kenos maršrutas viską komplikuoja. Jam reikia papildomų dviejų traukinių. Be to visi esami maršrutui per dideli.
    Realiausias variantas būtų pailginti Trakų maršrutą iki Kenos. Tada į maršrutą +1 dviaukštį. Iš viso jau trys traukiniai. Du iš jų važiuotų Trakai-Vilnius-Naujoji Vilnia-Kena stojant ant kiekvieno kampo, o kitas maršrutu Trakai-Vilnius, nes didžioji keleivių dalis yra toje atkarpoje. Praktiškai visi keleiviai Vilniuje sulipa.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    LG viską išspręs kaip visada genialiai - maršrutą tiesiog uždarys. Nėra maršruto - nėra problemos.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    LG dabar, jei neklystu, turi vieną reisą per dieną į Minską. Taigi, reikia vieno traukinio. O jei paleis du reisus, pavyzdžiui, vasaros metu, tai reikės dviejų. Kenos maršrutui vieno traukinio nepakanka, reikia dviejų. Galbūt pavyktų kažkaip suderinti su Trakų maršrutu kai kuriuos reisus, bet jie dabar ir taip suderinti su Kauno. Galbūt, bet tuomet reikėtų kardinaliau keisti tvarkaraštį. Bet tai ne taip paprasta. Žodžiu, jei ne Kenos maršrutas, tai naujų traukinių (10+3 naujai užsakyti) užtektų pakeist ER9M. Bet Kenos maršrutas viską komplikuoja. Jam reikia papildomų dviejų traukinių. Be to visi esami maršrutui per dideli. Trakų maršrutui daugeliui reisų taip pat per dideli.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.02.23, 19:30.

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Minsko maršrute nebūtinai tik EJ575 važinės. Važinės ir Baltarusijos Stadleriai. Na verčiau visus EJ575 paleisti į Trakus ir Kauną, o ER9M į Kenos maršrutą. Kenos maršrutui reiktų tik vieno traukinio. T.y vienas reisas ryte, kitas dieną ir vakare. Tada automotrisės arba būsimieji nupirkti nauji dyzeliniai galės važinėti į Turmantą ir į Marcinkonis.

    Greičiausiai dar šiais metais bus atidarytas maršrutas į Keną, jei LG suspės elektrifikuoti iki pasienio.
    Paskutinis taisė Arelis; 2016.02.23, 19:20.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    N. Vilnios depe stovi 5034 ir 5035 galvos. Jos pačios naujausios iš ER9M vagonų - 1995 m. Ir su senais langais. Sėdynės, lygtai jau pakeistos į plastikines iš modernizuotų D1.
    Taip pat stovi 532-01, 532-04 ir 532-09. Kas keista, nes dar neseniai jis važinėjo. 532-02 motorinis dabar dirba su 381-01+06+09.
    Taip depe stovi 390-02 ir 390-09. Juos pernai pardavinėjo, bet nepardavė. Kiti 390 vagonai - 01 ir 08 - stovi muziejuje.
    Apibendrinant, depe lauke stovi du motoriniai ir 5 galvos. Lauke daugiau nesimatė jokių ER9M vagonų. Nebent depe viduje galėjo koks vienas kitas stovėti.
    Nauji dviaukščiai nepakeis ER9M, nes jei planuojamas maršrutas į Minską, tai reikės 1 traukinio esant dabartiniam tvarkaraščiui. O iki Kenos kas važinės? Pesos? Kai elekrifikuos, tai reikės dar poros papildomų traukinių Kenos maršrutui. Nors dabar užtenka automotrisės, tai elektriniai traukiniai orą vežios.
    Kenos maršrutui reikėtų tramvajaus

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    N. Vilnios depe stovi 5034 ir 5035 galvos. Jos pačios naujausios iš ER9M vagonų - 1995 m. Ir su senais langais. Sėdynės, lygtai jau pakeistos į plastikines iš modernizuotų D1.
    Taip pat stovi 532-01, 532-04 ir 532-09. Kas keista, nes dar neseniai jis važinėjo. 532-02 motorinis dabar dirba su 381-01+06+09.
    Taip depe stovi 390-02 ir 390-09. Juos pernai pardavinėjo, bet nepardavė. Kiti 390 vagonai - 01 ir 08 - stovi muziejuje.
    Apibendrinant, depe lauke stovi du motoriniai ir 5 galvos. Lauke daugiau nesimatė jokių ER9M vagonų. Nebent depe viduje galėjo koks vienas kitas stovėti.
    Nauji dviaukščiai nepakeis ER9M, nes jei planuojamas maršrutas į Minską, tai reikės 1 traukinio esant dabartiniam tvarkaraščiui. O iki Kenos kas važinės? Pesos? Kai elekrifikuos, tai reikės dar poros papildomų traukinių Kenos maršrutui. Nors dabar užtenka automotrisės, tai elektriniai traukiniai orą vežios.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.02.23, 19:03.

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    ER9M sudėtis: 389-01+02+04+09 vagonai.
    O likę du 389 motoriniai su 4013/14:
    4013-01+389-08+389-06+4014-01.
    Važinėjantys šiuo metu yra 4 ER9M traukiniai: 381, 389, 532, 4013/4014. Kiti supjaustyti arba stovi išskirstyti, t.y. kažkurie vagonai depe, kažkurie supjaustyti. ER9M matysime iki naujų dviaukščių traukinių gavimo.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    ER9M sudėtis: 389-01+02+04+09 vagonai.
    O likę du 389 motoriniai su 4013/14:
    4013-01+389-08+389-06+4014-01.

    Komentuoti:


  • Arelis
    replied
    Specialus fotoreportažas.

    Šią dieną, šeštadienį, buvo bandomas naujasis LG pirkinys - Pesa 730ML. Anksti ryte ji važiavo į elektrinių traukinių depo teritoriją, kur buvo ruoštasi bandymams. Teritorijoje buvo sukrauti "maišai" į traukinio saloną, tarsi ten būtų keleiviai. Sužinoję šią žinią su kolega atvykome traukiniu į Turmantą ir išlipome Elektrodepo stotelėje. Nelaukdami nei sekundės bėgome nufotografuoti traukinį, kuris jau išvažinėjo iš Elektrodepo teritorijos link Naujosios Vilnios.

    Šį traukė manevrinis šilumvežis ČME3M-6750:





    Vėliau iš Naujosios Vilnios šis važiuos link Pabradės. Lauksime apie 30 min. iki jo pralėkimo pro mus. Per tą laiką iš depo "išleidžiame" seną elektrinį traukinį ER9M-4013/4014:

    Keista matyti traukinį vienkelyje Niekas šioje vietoje nefotografavo



    Greit perbėgau į kitą pusę ir spėjau padaryti fotografiją



    Na štai, atvažiuoja dar vienas ER9M-389 iš Kauno, kuris važiuoja žemyn į teritoriją





    Ir atvažiuoja šios dienos sensacija iš Naujosios Vilnios:

    Pyyyyyyyp




    Štai tikslas pasiektas! Ko gero iki dyzelinio traukinio į Vilnių iš Turmanto dar lieka pusantros valandos, tad laukiame kas dar pro šį ruožą pralėks. Ir po gero pusvalandžio iš depo teritorijos išvažiuoja EJ575-005, kuris važiuos į Kauną:



    Nufotografavę šį traukinį paeiname iki elektrifikuojamo ruožo. Ten nieko naujo, tad grįžtame atgal likus iki traukinio išvykimo 20 min.

    Štai ir mūsiškis traukinys į Vilnių:



    ...ir jo nuotrauka iš galo atvykus į Vilniaus Geležinkelio Stotį:



    Štai tiek. Ačiū už dėmesį. Laukite kitų įdomių fotoreportažų ateityje .

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Kam jį perdažyt reikėjo?
    Nes raudona spalva buvo baisiai išblukusi. Apatinėje kėbulo dalyje tikriausiai jau buvo nemažai rūdijimo židinių, įdaužų ir pan. Čia 002, jo irgi laukia perdažymas.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    TEP70-0235



    EJ575-003



    ER-012+ER20-044



    PESA 620M-017





    PESA 630M-004



    ER9M-4013/4014



    Vėl PESA 630M-004

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Vienas ER9M beveik nuolat dirba Vilniaus - Kauno ruože reise su visais sustojimais. EJ575-001 buvo perdažomas. LG pagailėjo pinigų dažams - vietoj sidabrinių panaudoti paprasti pilki.
    Kam jį perdažyt reikėjo?

    Komentuoti:

Working...
X