Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT] Geležinkelių fotografavimas
Collapse
X
-
Gal jau yra žinoma kada bus baigti naujosios PESA bandymai ir ji bus išleista į pirmąjį reisą?
-
PESA 730ML greičio bandymai tarpstotyje Kaišiadorys - Pravieniškės
Šiandienos rytą buvo testuotas traukinio greičio rekordas. Išvystytas 154 km/h. greitis:
Tie kas labiau domisi geležinkeliais, tie jau matėt. Tad nieko naujo kelios nuotraukos iš važiavimo:
Ir Kaišiadoryse:
Komentuoti:
-
Renovuojamas buitinis administracinis pastatas Klaipėdos geležinkelio stotyje.
Komentuoti:
-
Tai kad ar pigiau perdaryti, ar keletą metų gainioti 4 vagonų sąstatą? O paskui pirkti naujus traukinius, ne dviaukščius, o vieno aukšto, pavyzdžiui, Škoda RegioPartner.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąN. Vilnios depe stovi 5034 ir 5035 galvos. Jos pačios naujausios iš ER9M vagonų - 1995 m. Ir su senais langais. Sėdynės, lygtai jau pakeistos į plastikines iš modernizuotų D1.
Taip pat stovi 532-01, 532-04 ir 532-09. Kas keista, nes dar neseniai jis važinėjo. 532-02 motorinis dabar dirba su 381-01+06+09.
Taip depe stovi 390-02 ir 390-09. Juos pernai pardavinėjo, bet nepardavė. Kiti 390 vagonai - 01 ir 08 - stovi muziejuje.
Apibendrinant, depe lauke stovi du motoriniai ir 5 galvos. Lauke daugiau nesimatė jokių ER9M vagonų. Nebent depe viduje galėjo koks vienas kitas stovėti.
Nauji dviaukščiai nepakeis ER9M, nes jei planuojamas maršrutas į Minską, tai reikės 1 traukinio esant dabartiniam tvarkaraščiui. O iki Kenos kas važinės? Pesos? Kai elekrifikuos, tai reikės dar poros papildomų traukinių Kenos maršrutui. Nors dabar užtenka automotrisės, tai elektriniai traukiniai orą vežios.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąČia dar didelis klausimas, ar apjungus Trakų ir Kenos maršrutus + 1 traukinys, nereikėtų pridėti prie Kauno maršruto 2 traukinių. Vieną tai tikrai. Nes dabar tie patys traukiniai dienos bėgyje važiuoja ir į Kauną, ir į Trakus. Žodžiu, gaunasi, kad rezervo nelieka. Arba rezervą daryti automotrisinį... Aišku, ne Kauno maršrutui, o Trakų, Kenos...
Uždaryti maršrutą elektrifikavus ruožą? Kenos maršrute yra keleivių srautas. Stasylų maršrute jis buvo mažesnis.
Komentuoti:
-
Čia dar didelis klausimas, ar apjungus Trakų ir Kenos maršrutus + 1 traukinys, nereikėtų pridėti prie Kauno maršruto 2 traukinių. Vieną tai tikrai. Nes dabar tie patys traukiniai dienos bėgyje važiuoja ir į Kauną, ir į Trakus. Žodžiu, gaunasi, kad rezervo nelieka. Arba rezervą daryti automotrisinį... Aišku, ne Kauno maršrutui, o Trakų, Kenos...
Uždaryti maršrutą elektrifikavus ruožą? Kenos maršrute yra keleivių srautas. Stasylų maršrute jis buvo mažesnis.Paskutinis taisė Al1; 2016.02.23, 19:39.
Komentuoti:
-
Parašė disident Rodyti pranešimąLG viską išspręs kaip visada genialiai - maršrutą tiesiog uždarys. Nėra maršruto - nėra problemos.Paskutinis taisė Arelis; 2016.02.23, 19:39.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLG dabar, jei neklystu, turi vieną reisą per dieną į Minską. Taigi, reikia vieno traukinio. O jei paleis du reisus, pavyzdžiui, vasaros metu, tai reikės dviejų. Kenos maršrutui vieno traukinio nepakanka, reikia dviejų. Galbūt pavyktų kažkaip suderinti su Trakų maršrutu kai kuriuos reisus, bet jie dabar ir taip suderinti su Kauno. Galbūt, bet tuomet reikėtų kardinaliau keisti tvarkaraštį. Bet tai ne taip paprasta. Žodžiu, jei ne Kenos maršrutas, tai naujų traukinių (10+3 naujai užsakyti) užtektų pakeist ER9M. Bet Kenos maršrutas viską komplikuoja. Jam reikia papildomų dviejų traukinių. Be to visi esami maršrutui per dideli.
Komentuoti:
-
LG viską išspręs kaip visada genialiai - maršrutą tiesiog uždarys. Nėra maršruto - nėra problemos.
Komentuoti:
-
LG dabar, jei neklystu, turi vieną reisą per dieną į Minską. Taigi, reikia vieno traukinio. O jei paleis du reisus, pavyzdžiui, vasaros metu, tai reikės dviejų. Kenos maršrutui vieno traukinio nepakanka, reikia dviejų. Galbūt pavyktų kažkaip suderinti su Trakų maršrutu kai kuriuos reisus, bet jie dabar ir taip suderinti su Kauno. Galbūt, bet tuomet reikėtų kardinaliau keisti tvarkaraštį. Bet tai ne taip paprasta. Žodžiu, jei ne Kenos maršrutas, tai naujų traukinių (10+3 naujai užsakyti) užtektų pakeist ER9M. Bet Kenos maršrutas viską komplikuoja. Jam reikia papildomų dviejų traukinių. Be to visi esami maršrutui per dideli. Trakų maršrutui daugeliui reisų taip pat per dideli.Paskutinis taisė Al1; 2016.02.23, 19:30.
Komentuoti:
-
Minsko maršrute nebūtinai tik EJ575 važinės. Važinės ir Baltarusijos Stadleriai. Na verčiau visus EJ575 paleisti į Trakus ir Kauną, o ER9M į Kenos maršrutą. Kenos maršrutui reiktų tik vieno traukinio. T.y vienas reisas ryte, kitas dieną ir vakare. Tada automotrisės arba būsimieji nupirkti nauji dyzeliniai galės važinėti į Turmantą ir į Marcinkonis.
Greičiausiai dar šiais metais bus atidarytas maršrutas į Keną, jei LG suspės elektrifikuoti iki pasienio.Paskutinis taisė Arelis; 2016.02.23, 19:20.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąN. Vilnios depe stovi 5034 ir 5035 galvos. Jos pačios naujausios iš ER9M vagonų - 1995 m. Ir su senais langais. Sėdynės, lygtai jau pakeistos į plastikines iš modernizuotų D1.
Taip pat stovi 532-01, 532-04 ir 532-09. Kas keista, nes dar neseniai jis važinėjo. 532-02 motorinis dabar dirba su 381-01+06+09.
Taip depe stovi 390-02 ir 390-09. Juos pernai pardavinėjo, bet nepardavė. Kiti 390 vagonai - 01 ir 08 - stovi muziejuje.
Apibendrinant, depe lauke stovi du motoriniai ir 5 galvos. Lauke daugiau nesimatė jokių ER9M vagonų. Nebent depe viduje galėjo koks vienas kitas stovėti.
Nauji dviaukščiai nepakeis ER9M, nes jei planuojamas maršrutas į Minską, tai reikės 1 traukinio esant dabartiniam tvarkaraščiui. O iki Kenos kas važinės? Pesos? Kai elekrifikuos, tai reikės dar poros papildomų traukinių Kenos maršrutui. Nors dabar užtenka automotrisės, tai elektriniai traukiniai orą vežios.
Komentuoti:
-
N. Vilnios depe stovi 5034 ir 5035 galvos. Jos pačios naujausios iš ER9M vagonų - 1995 m. Ir su senais langais. Sėdynės, lygtai jau pakeistos į plastikines iš modernizuotų D1.
Taip pat stovi 532-01, 532-04 ir 532-09. Kas keista, nes dar neseniai jis važinėjo. 532-02 motorinis dabar dirba su 381-01+06+09.
Taip depe stovi 390-02 ir 390-09. Juos pernai pardavinėjo, bet nepardavė. Kiti 390 vagonai - 01 ir 08 - stovi muziejuje.
Apibendrinant, depe lauke stovi du motoriniai ir 5 galvos. Lauke daugiau nesimatė jokių ER9M vagonų. Nebent depe viduje galėjo koks vienas kitas stovėti.
Nauji dviaukščiai nepakeis ER9M, nes jei planuojamas maršrutas į Minską, tai reikės 1 traukinio esant dabartiniam tvarkaraščiui. O iki Kenos kas važinės? Pesos? Kai elekrifikuos, tai reikės dar poros papildomų traukinių Kenos maršrutui. Nors dabar užtenka automotrisės, tai elektriniai traukiniai orą vežios.Paskutinis taisė Al1; 2016.02.23, 19:03.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąER9M sudėtis: 389-01+02+04+09 vagonai.
O likę du 389 motoriniai su 4013/14:
4013-01+389-08+389-06+4014-01.
Komentuoti:
-
ER9M sudėtis: 389-01+02+04+09 vagonai.
O likę du 389 motoriniai su 4013/14:
4013-01+389-08+389-06+4014-01.
Komentuoti:
-
Specialus fotoreportažas.
Šią dieną, šeštadienį, buvo bandomas naujasis LG pirkinys - Pesa 730ML. Anksti ryte ji važiavo į elektrinių traukinių depo teritoriją, kur buvo ruoštasi bandymams. Teritorijoje buvo sukrauti "maišai" į traukinio saloną, tarsi ten būtų keleiviai. Sužinoję šią žinią su kolega atvykome traukiniu į Turmantą ir išlipome Elektrodepo stotelėje. Nelaukdami nei sekundės bėgome nufotografuoti traukinį, kuris jau išvažinėjo iš Elektrodepo teritorijos link Naujosios Vilnios.
Šį traukė manevrinis šilumvežis ČME3M-6750:
Vėliau iš Naujosios Vilnios šis važiuos link Pabradės. Lauksime apie 30 min. iki jo pralėkimo pro mus. Per tą laiką iš depo "išleidžiame" seną elektrinį traukinį ER9M-4013/4014:
Keista matyti traukinį vienkelyjeNiekas šioje vietoje nefotografavo
Greit perbėgau į kitą pusę ir spėjau padaryti fotografiją
Na štai, atvažiuoja dar vienas ER9M-389 iš Kauno, kuris važiuoja žemyn į teritoriją
Ir atvažiuoja šios dienos sensacija iš Naujosios Vilnios:
Pyyyyyyyp
Štai tikslas pasiektas! Ko gero iki dyzelinio traukinio į Vilnių iš Turmanto dar lieka pusantros valandos, tad laukiame kas dar pro šį ruožą pralėks. Ir po gero pusvalandžio iš depo teritorijos išvažiuoja EJ575-005, kuris važiuos į Kauną:
Nufotografavę šį traukinį paeiname iki elektrifikuojamo ruožo. Ten nieko naujo, tad grįžtame atgal likus iki traukinio išvykimo 20 min.
Štai ir mūsiškis traukinys į Vilnių:
...ir jo nuotrauka iš galo atvykus į Vilniaus Geležinkelio Stotį:
Štai tiek. Ačiū už dėmesį.Laukite kitų įdomių fotoreportažų ateityje
.
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKam jį perdažyt reikėjo?
Komentuoti:
-
TEP70-0235
EJ575-003
ER-012+ER20-044
PESA 620M-017
PESA 630M-004
ER9M-4013/4014
Vėl PESA 630M-004
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVienas ER9M beveik nuolat dirba Vilniaus - Kauno ruože reise su visais sustojimais. EJ575-001 buvo perdažomas. LG pagailėjo pinigų dažams - vietoj sidabrinių panaudoti paprasti pilki.
Komentuoti:
Komentuoti: