Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelio vagonai
Collapse
X
-
Geriau uždirbti keletu eurų mažiau, nei valdyti konfliktines situacijas su išgėrusiais agresyviais keleiviais.
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąĮdomu tai, kad Anykščių siauruke gerti galima, o pvz. maršrute Vilnius-Kaunas jau ne.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Įdomu tai, kad Anykščių siauruke gerti galima, o pvz. maršrute Vilnius-Kaunas jau ne.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
O gal kas nors žinote, koks konkrečiai draudimas veikia alkoholiui traukiniuose/autobusuose? Ar tikrai tai draudžiama?
Juk vagonas restoranas būtų tarsi kavinė, o kavinės gali alkoholiu prekiauti neribotai visą parą.
1. Lietuvos Respublikoje prekiauti leidžiama:
1) alkoholiniais gėrimais – [...] tarptautinio susisiekimo traukiniuose, siaurojo geležinkelio traukiniuose ir laivuose, kuriuose yra atskirai įrengtos viešojo maitinimo vietos, orlaiviuose, vežančiuose keleivius tarptautiniais maršrutais...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Sausainį ir kavos duoda Lux Express.
Reik normaliai, kad įpiltų alaus/viskio. Dabar uždrausta, nes "kovojama su alkoholizmu visuomenėje". Lyg visi priklausomi keliautų tik traukiniais, o ne iš "bobučių" įsigytų padvaluose.
Juk vagonas restoranas būtų tarsi kavinė, o kavinės gali alkoholiu prekiauti neribotai visą parą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
Tik tiek? O bandelės? O sausainiai prie arbatos?
Reik normaliai, kad įpiltų alaus/viskio. Dabar uždrausta, nes "kovojama su alkoholizmu visuomenėje". Lyg visi priklausomi keliautų tik traukiniais, o ne iš "bobučių" įsigytų padvaluose.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kava ir sosiskos ?
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąVagonas-restoranas ir vagonas-baras būtų esminis privalumas. Bet kiek suprantu tai uždrausta Įstatymais.
Komentuoti:
-
Vagonas-restoranas ir vagonas-baras būtų esminis privalumas. Bet kiek suprantu tai uždrausta Įstatymais.
Komentuoti:
-
Kroviniai į VMG grupės gamyklą N. Akmenėje pradėti gabenti geležinkeliu.
Šiemet tarptautinės investicinės VMG grupės Naujojoje Akmenėje atidaryta viena didžiausių Europoje medienos drožlių plokščių gamykla pradėjo reguliarų krovinių gabenimą geležinkeliu. VMG grupė į nuosavą riedmenų parką yra investavusi 1,2 mln. eurų.
„Geležinkelio linija mums leidžia vienu metu pervežti didesnį krovinių svorį ir gerokai palengvina logistikos planavimo procesus. Be to, tai gerokai draugiškesnis aplinkai krovinių gabenimo būdas nei kelių transportas. Tai atitinka mūsų principinę poziciją visą grupės veiklą orientuoti į tvarius sprendimus.“, – sako E. Mockus.
Pirmieji konteineriai iš VMG gamyklos teritorijos išvyko praėjusios savaitės pabaigoje. Medžio drožlių plokščių gamybai reikalingos žaliavos pirmosios partijos pristatymas suplanuotas jau šią savaitę.
Krovinių gabenimas geležinkeliu į ir iš Akmenės gamyklos vyks reguliariai. Įmonėje suplanuota aptarnauti virš tūkstančio vagonų per mėnesį.
Į gamyklą VMG riedmenimis bus gabenama gamybai reikalinga žaliava, medžio drožlės bei speciali derva, o iš gamyklos geležinkelio atšaka bus vežama čia pagaminta produkcija - medienos drožlių plokštės.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Vagonas tikriausiai "Transachemos" nuosavybė. LG raidės tik formalus priskyrimas šalies geležinkelio infrastruktūrai, kurioje vagonas prirašytas. Tikriausiai Gaižiūnų stotyje.
Komentuoti:
-
LG skelbia, kad nuo liepos 3 mėn. žada išnuomoti du keleivinius vagonus, viena kupė, vieną sėdimą. Kam? Kas nuomosis? Kokiu tikslu? Kur važinės?
Komentuoti:
-
Dėl Dailydkos disertacijoje esančių duomenų negarantuoju. Aš ją tik perverčiau, galiu supainioti su kažkokia kita monografija, kurių ne vieną teko pavartyti. Kažkur tikrai mačiau bendrus duomenis apie keleivinius vagonus. Dailydkos disertacija yra Vrublevskių MA bibliotekoje, Mažvydo turi būti tikrai, nes ten pateikti privaloma.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Gamintojai - TVZ (Tverės vagonų gamykla), iš esmės tik nauji Maskvos maršrutui. Taip pat kai kurie sėdimi nemodernizuoti iš ten tikriausiai, plackartiniai. H. Cegielskio gamyklos (Lenkija), man atrodo keli sėdimi, Wagonbau Ammendorf iš buv. VDR, seni kupė su medžio imitacija ir ne tik. Dauguma vagonų 198x metų, kai kurie 199x pirmos pusės, tik keli TVZ vagonai pirkti prieš kokius 7-8 metus traukiniui į Maskvą. Detalesnės informacijos, deja, reikia ieškoti ir ji šiaip nėra laisvai prieinama. Šiokia tokie duomenys buvo pas Dailydką disertacijoje. Ji yra bibliotekose.Paskutinis taisė Al1; 2017.06.29, 22:24.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Komentuoti: