Parašė Eimantas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelio vagonai
Collapse
X
-
-
Radviliškio stotyje vakar mačiau naujų platformų konteineriams vežti, turbūt naujausias pirkinys. Tik ant vienos dar buvo užrašai, tame taip pat ir Lietuvos kodas (24). Iš akies... kelios dešimtys jų stovėjo.
Komentuoti:
-
Parašė aesde Rodyti pranešimąar tikrai? o gal kažkur išgirdai ir pakartojai negalvodamas?
ES niekada nedraudė ir nedraus užsiimti verslu. kitas dalykas, kad ji prikūrė procedūrų visokių, kurios ir sudaro tokias situacijas kai organizacijos skaidomos. pvz.: gauni pinigus iš ES fondo būk malonus skelbk paslaugos pirkimo konkursą - ir nesvarbu, kad pas tave vienintelį yra padalinys galintis atlikti kažkokius specifinius darbus, pats jame dalyvauti negali. todėl ir yra kuriamos dukterinės įmonės.
dar yra visokie sertifikaciniai reikalavimai, kuriuos pritaikyti nedideliai mažai įmonėlei su keliasdešimt žmonių lengviau nei dideliai įmonei su keliais tūkstančiais darbuotojų.
P.S. netikslia vieta pakoreguosiu
Komentuoti:
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimą... Uzsiimti vagonu gamyba - tikrai ne LG reikalas, nes uzsiimti netiesiogine veikla neleidzia ES norminiai dokumentai. Del siu priezasciu nuo LG buvo atskirta arba panaikinta daug padaliniu: atskirtos keliu remonto stotys, lokomotyvu remonto depas, apsauga ir kt. (dabar sie padaliniai veikia kaip LG dukterines imones), panaikintos - autobaze, spaustuve ir kt.
....
ES niekada nedraudė ir nedraus užsiimti verslu. kitas dalykas, kad ji prikūrė procedūrų visokių, kurios ir sudaro tokias situacijas kai organizacijos skaidomos. pvz.: gauni pinigus iš ES fondo būk malonus skelbk paslaugos pirkimo konkursą - ir nesvarbu, kad pas tave vienintelį yra padalinys galintis atlikti kažkokius specifinius darbus, pats jame dalyvauti negali. todėl ir yra kuriamos dukterinės įmonės.
dar yra visokie sertifikaciniai reikalavimai, kuriuos pritaikyti nedideliai mažai įmonėlei su keliasdešimt žmonių lengviau nei dideliai įmonei su keliais tūkstančiais darbuotojų.
Komentuoti:
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKodėl neapsimoka, jei visoje buvusioje sąjungos erdvėje didžiulė paklausa ir trūkumas vagonų(dėl to 15 proc. ir pagamino)?
50 dengtųjų... choperiai trąšoms turbūt?
Kas del vagonu gamybos, tai nera taip viskas paprasta - tam reiketu tikrai dideliu investiciju, nes visu pirma reikia sukurti vagonu gamybos baze (tureti irengimus, kvalifikuota personala), projektus, veikiancias sutartis su tiekejais ir t.t. Kai kuriu detaliu tikrai Lietuvoje nebutu galima pagaminti, nes jas gamina tik specialius irengimus turincios metalurgijos imones. Gal kas pasakys, kad tada galima pirkti tik sias detales o visa kita surinkti vietoje - taciau daznai kaip tik tame ir yra problema, kad tiekejai nepateikia tam tikru vagono detaliu (pvz vezimelio tam tikru daliu). Del labai panasiu priezasciu pernai nebuvo ivykdyti LG prekiniu vagonu pirkimo planai.
Ir aplamai, LG pagal tarpvalstybinius gelezinkeliu sustarimus naudojasi visu buvusios sovietu sajungos saliu gelezinkliu vagonais. Pvz trukstant LG priklausanciu vagonu, galime krauti kitos salies gelezinkeliui priklausancius vagonus, ir atvirksciai. Taciau net ir galiojant tokiems susitarimams, kai kuriu vagonu trukumas siuo metu yra labai aktuali problema. Tad pvz LG nusipirkus 100 ar 200 vagonu per metus, padeties tai is esmes absoliuciai nekeicia, nes jie pasklinda po visa buvusia tarybu sajunga ir namo sugrizta tik retkarciais..
Tad klientams, rimtai uzsimantiems kroviniu vezimu gelezinkeliais, verta ir patiems rupintis vagonais, t.y. ju isigyti arba isisnuomuoti (siu vagonu niekas neturi teises krauti be vagono savininko ar nuomininko zinios).Paskutinis taisė LT-1; 2008.02.24, 15:47.
Komentuoti:
-
Parašė Epass Rodyti pranešimąhttp://cvpp.lt/notices/notice2002364...tice_read_form
Na tikrai galiu pasakyti - nieks Lietuvoje krovininiu vagonu negamins, nes visiskai neapsimoka. Praeitu metu uzsakymas vagonu gamybai buvo ivykdytas tik 15%, o likusioji dalis atsaukta pacio gamintojo - per daug uzsakymu.
50 dengtųjų... choperiai trąšoms turbūt?Paskutinis taisė Eimantas; 2008.02.23, 23:31.
Komentuoti:
-
http://cvpp.lt/notices/notice2002364...tice_read_form
Na tikrai galiu pasakyti - nieks Lietuvoje krovininiu vagonu negamins, nes visiskai neapsimoka. Praeitu metu uzsakymas vagonu gamybai buvo ivykdytas tik 15%, o likusioji dalis atsaukta pacio gamintojo - per daug uzsakymu.Paskutinis taisė Epass; 2008.02.23, 22:18.
Komentuoti:
-
Reiškias 006 dar neatvyko, nes greičiausiai būčiau pastojęs kelią su fotoaparatuper visą miestą pravažiuoja.
Apie krovininius vagonus naujus gal kas gali ką pasakyti? nes spaudoje labai mažai informacijos. Kiek ir kokių pernai nupirkta buvo? Kiek ir kokių pavyks šiemet įsigyti?
P.S. ar nesvarstoma galimybė Lietuvoje juos gaminti? Vežimėlius, pačius aširačius reikėtų importuoti (gal dar oro cilindrus), o pačias dėžes (statines) Lietuvoje lengvai suvirintų, ir ne vienoje vietoje.
Komentuoti:
-
Geležinkelio vagonai
Sveiki,
domiuosi traukiniais, labai juos mekstu. Kilo ideja apie vagonus ,pastebejes ,kad Jus esat protingi manau kad galite man padeti. Gal turite fotografiju ar kokiu interneto nuorodu apie vagonus ?
Iskarto dekui Jums
Simonas.
Komentuoti:
-
Parašė LT-1O ziuriu chebra cia tik keleivinias traukiniais domisiReikia ir prekiniais dometis, juk tik ju deka LG keleiviniai siuo metu vazineja
Komentuoti:
-
Parašė zanaz Rodyti pranešimąo ka tokiais choperiais veza?
Parašė naglisc Rodyti pranešimąa patamų što etogo vagona v Litvie i vidna niebudiet. nu možed raz v polgoda.
Parašė naglisc Rodyti pranešimąbeje sprendžiant apie užrašus tai jis jau metų senumo, o ir pagaminimo data sakyčiau simboliška - vasario 23d.Paskutinis taisė Eimantas; 2007.04.11, 14:21.
Komentuoti:
-
Parašė John
A pochemu vsio po russki napishena?
beje sprendžiant apie užrašus tai jis jau metų senumo, o ir pagaminimo data sakyčiau simboliška - vasario 23d.
Komentuoti:
-
-
Geležinkelio vagonai
"Lietuvos geležinkeliai" pirks 100 prekinių vagonų"
Teigiama, kad pirks po 50 platforminių ir dengtų prekinių vagonų.
Komentuoti: