Parašė TVR
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelio vagonai
Collapse
X
-
Informacija neteisinga. Keleiviniu vagonu depe buvo atlikta tik dvieju vagonu modernizacija o visu kitu 18 vagonu aliko Lenkijos Bygossc gamykla.Parašė LT-1 Rodyti pranešimąI klaipeda vazineja vagonai, kuriems buvo atliktas kapitalinis remontas - senesniesiems ji atliko Lenkijos Bygossc gamykla, paskui jau LG keleiviniu vagonu (LV-3) depas pats uzsieme modernizacija - po ju darbo kiek zinau kupiniai virsta atviro tipo sedimaisias vagonais. Taip pat LV-3 atliko 4 vagonu restoranu modernizacija (dirbo kartu berods su lenku konsultantais).
Komentuoti:
-
Cia as beje padariau klaida rasydamas, turejo buti DL, o ne VLParašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąTuomet visi keleiviniai vagonai priklauso VL? Taip pat dyzelinių ir elektrinių traukinių depai?
O ką reiškia DL?
Atvaizdas
Komentuoti:
-
Nereikia manyti, kad cia vagonas, skirtas butent tik mistinei-legendinei komisijaiParašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąBeje, gal kas nors žinot kas tam komisijos vagonui padaryta? Du papildomi langai ir prožektorius iš galo, taip pat, durų nėra.
Atvaizdas
Cia yra vagonas- salonas, kuriame yra padarytos ivarios patalpos, tarp ju - ir konfereciju kambarys. Kazkur internete yra sio vagono vidus. O ji isisnuomoti gali bet kas.
Komentuoti:
-
Beje, gal kas nors žinot kas tam komisijos vagonui padaryta? Du papildomi langai ir prožektorius iš galo, taip pat, durų nėra.
Komentuoti:
-
LG turi daug keleiviniu vagonu - daug daugiau, nei reikia. Puse ju, nenaudojamu, stovi Vilniaus stoties keliuose. Vargu, ar ju daugiau reikes ir ateityje.
Komentuoti:
-
Berods 12 vagonų. Buvo skelbta apie pardavimo aukcioną, bet rezultatų nežinau.Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąVakar elektrinių traukinių depe pastebėjau daug keleivinių vagonų senomis spalvomis. Ir šie jau laukia pjaustymo?
Komentuoti:
-
Vakar elektrinių traukinių depe pastebėjau daug keleivinių vagonų senomis spalvomis. Ir šie jau laukia pjaustymo?
Komentuoti:
-
DL - Keleivių vežimo direkcija. Anksčiau ji vadinosi Keleivių vežimo valdyba (VL).Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąTuomet visi keleiviniai vagonai priklauso VL? Taip pat dyzelinių ir elektrinių traukinių depai?
O ką reiškia DL?
Komentuoti:
-
Tuomet visi keleiviniai vagonai priklauso VL? Taip pat dyzelinių ir elektrinių traukinių depai?Parašė LT-1 Rodyti pranešimąDeja, visi iki vieno keleiviniai silumveziai priklauso Vilniaus lokomotyvu depui (LT-1), sis savo ruoztu priklauso Kroviniu vezimo direkcijai (DK). Siu silumveziu paslaugas Keleiviu vezimo direkcija (VL) is DK perka.
O ką reiškia DL?
Komentuoti:
-
Kam įdomu ir moka rusiškai, gali pasiskaityti apie vagonų techninius parametrus, numeraciją
čia http://www.1520mm.com/r/w/
Komentuoti:
-
Tai žinoma - o jei šventė užklups netikėtai!Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąManau, kad turi bent pora būti rezerve.
Komentuoti:
-
Manau, kad turi bent pora būti rezerve.Parašė AB13 Rodyti pranešimąO kur naudojamas toks skaičius restoranų? Berods tris vagonus restoranus modernizavo lenkai, lietuviai dar keturis. Atrodytų Maskvos ir Peterburgo traukiniams užtektų keturių ar penkių.
Komentuoti:
-
O kur naudojamas toks skaičius restoranų? Berods tris vagonus restoranus modernizavo lenkai, lietuviai dar keturis. Atrodytų Maskvos ir Peterburgo traukiniams užtektų keturių ar penkių.Parašė LT-1 Rodyti pranešimąI klaipeda vazineja vagonai, kuriems buvo atliktas kapitalinis remontas - senesniesiems ji atliko Lenkijos Bygossc gamykla, paskui jau LG keleiviniu vagonu (LV-3) depas pats uzsieme modernizacija - po ju darbo kiek zinau kupiniai virsta atviro tipo sedimaisias vagonais. Taip pat LV-3 atliko 4 vagonu restoranu modernizacija (dirbo kartu berods su lenku konsultantais).
Komentuoti:
-
I klaipeda vazineja vagonai, kuriems buvo atliktas kapitalinis remontas - senesniesiems ji atliko Lenkijos Bygossc gamykla, paskui jau LG keleiviniu vagonu (LV-3) depas pats uzsieme modernizacija - po ju darbo kiek zinau kupiniai virsta atviro tipo sedimaisias vagonais. Taip pat LV-3 atliko 4 vagonu restoranu modernizacija (dirbo kartu berods su lenku konsultantais).Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO Vilniaus - Klaipėdos maršrute važinėja nauji vagonai? Kiek žinau buvo nupirkti trys nauji rusiški, kurie ir važiuoja į Rusiją.
Komentuoti:
-
www.litrail.ltAB „Lietuvos geležinkeliai“, Mindaugo 12/14, 03603 Vilnius (įm. kodas 110053842) skelbia 18 vnt. keleivinių vagonų ir 4 vnt. vežimėlių KVZ-CNII-1M pardavimo viešą aukcioną.
Komentuoti:
-
Man atrodo,kad šituo maršrutu važinėja kapitaliai suremontuoti vagonaiParašė Eimantas Rodyti pranešimąO Vilniaus - Klaipėdos maršrute važinėja nauji vagonai? Kiek žinau buvo nupirkti trys nauji rusiški, kurie ir važiuoja į Rusiją.
Komentuoti:
-
O Vilniaus - Klaipėdos maršrute važinėja nauji vagonai? Kiek žinau buvo nupirkti trys nauji rusiški, kurie ir važiuoja į Rusiją.
Komentuoti:
-
Na, dėmesį reiktų atkreipti į sėdynių ir gultų apmušalus ir šviestuvų kabinimą koridoriuje.Parašė robertas Rodyti pranešimąO kur pasireiškia "nekokybiška vidaus apdaila"?
Man, kaip neišlepusiam keleiviui, vienintelis minusas, krentantis į akis - sėdimų vietų atlošai.
Taip pat nekoks įspūdis iš kelionės naujaisiais "sėdimaisiais" vagonais traukinyje Klaipėda - Vilnius. Krėslų plastikas jau vietomis aptrupėjęs, kai kurios metalinės grindų detalės surudyjusios. Vargu ar tai eksploatacijos rezultatas, kadangi vagonai santykinai neseniai eksploatuojami.
Žinoma, nėra viskas taip blogai, kaip čia gali atrodyti, bet vis tik iš naujo produkto norėtų tikėtis mažiau trūkumų.
Komentuoti:

Komentuoti: