Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelio vagonai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Visų karinių krovinių nereikėjo saugoti nuo pašalinių. Aišku, tais koridoriais, kuriais vyko intensyvus keleivinis susisiekimas su Vakarų Europos šalimis, svarbių karinių krovinių neveždavo. ČP atveju nusispjaut ant pašalinių. Aišku, karinės perkrovimo stotys galėjo būti įrengtos nuošaliau.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Konkrečiai karinių krovinių? Buvo ne vienas. Dalis buvo naudojama nuolat, o dalis galėjo perkrauti karinius krovinius esant reikalui.
    Gal galima detaliau? Nes ir nuo pasaliniu akiu gi reikejo tokius vaizdelius saugot, kaip pvz 1979m ivedant i Cekoslovakija oro desantinius dalinius arba astuntojo desimtmecio pradzioj ultramodernius tuomet T-80 i VDR

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Konkrečiai karinių krovinių? Buvo ne vienas. Dalis buvo naudojama nuolat, o dalis galėjo perkrauti karinius krovinius esant reikalui.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    O kur buvo perkrovimo terminalai - Brestas,Gardinas, Uzgorodas?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taip ir buvo vežama - perkraunant.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Krovinius beveik visada perkrauna, išskyrus kai kuriuos pavojingus krovinius. Problema yra ne tik atstumas tarp ratų, bet ir sukabinimo įtaisai bei stabdžių sistemos yra skirtingi. Taip pat ir riedmenų gabaritai nesutampa.
    O gal kas zinote kaip saltojo karo metais buvo vezama technika i Varsuvos bloko salis?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vilniuje, dviašė platforma.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Lenkijoje teko matyti rusiškų cisternų su naftos produktais ant 1435 mm. Autosankabos pakeistos tik galiniuose vagonuose.
    Tarp Kazlų Rūdos ir Garliavos ant 1435 mm bėgių buvo rusiškų LG vagonų, skirtų skaldai vežti ir berti (choperių, dozatorių?). Tarpusavyje jie sukabinti rusiškomis sankabomis. Kaip yra galuose, nepastebėjau... Kitą kartą važiuodamas iš Kauno į Kalzų Rūdą jų nemačiau, matyt jie buvo kažkur tarp Kazlų Rūdos ir Marijampolės.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Neatkreipiau dėmesio.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Lenkijoje teko matyti rusiškų cisternų su naftos produktais ant 1435 mm. Autosankabos pakeistos tik galiniuose vagonuose.
    Važiavo vieni ar su priedangos vagonais?

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Prieš kelis metus mačiau kažkokios LKS dokumentinės kronikos 85-89 m. laikotarpio gabalą, kuriame pasakojo apie traukinį "Lietuva", jei neklystu. Žodžiu, keleiviai įsėda, važiuoja, patenkinti ir t.t. ir pan., ryte Maskvoje... Turėtų būti youtube arba LRT mediatekoje. Tik pagal ką ieškoti, nežinau.
    http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=397

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Lenkijoje teko matyti rusiškų cisternų su naftos produktais ant 1435 mm. Autosankabos pakeistos tik galiniuose vagonuose.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
    O prekiniams vagonams ar imanoma pakeist vezimelius is rusiskos i europine veze? Klausiu del to nes idomu kaip pvz USSR laikais buvo su logistika armijos esancios Varsuvos pakto salyse, juk buvo daug ka vezt i abi puses. Kaip pvz buvo vezami tankai? - Breste ar Gardine perkraunami, ar keiciami vezimeliai?
    Krovinius beveik visada perkrauna, išskyrus kai kuriuos pavojingus krovinius. Problema yra ne tik atstumas tarp ratų, bet ir sukabinimo įtaisai bei stabdžių sistemos yra skirtingi. Taip pat ir riedmenų gabaritai nesutampa.

    Komentuoti:


  • ead
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
    O prekiniams vagonams ar imanoma pakeist vezimelius is rusiskos i europine veze? Klausiu del to nes idomu kaip pvz USSR laikais buvo su logistika armijos esancios Varsuvos pakto salyse, juk buvo daug ka vezt i abi puses. Kaip pvz buvo vezami tankai? - Breste ar Gardine perkraunami, ar keiciami vezimeliai?
    Galima.

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    O prekiniams vagonams ar imanoma pakeist vezimelius is rusiskos i europine veze? Klausiu del to nes idomu kaip pvz USSR laikais buvo su logistika armijos esancios Varsuvos pakto salyse, juk buvo daug ka vezt i abi puses. Kaip pvz buvo vezami tankai? - Breste ar Gardine perkraunami, ar keiciami vezimeliai?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Seemann Rodyti pranešimą
    Gerb. kolegos,

    Gal kartais kas nors iš Jūsų turite arba žinote, kur galima būtų rasti firminio traukinio "Lietuva" (Nr.5/6, Vilnius-Maskva) vagonų nuotraukas su dažymo schema iki 1990 metų? Spalvas daugmaž žinau, ko reikia labiausiai - kad nuotraukoje aiškiai matytųsi užrašo "Lietuva" šriftas, tad tinka ir nespalvotos nuotraukos. Norėčiau padaryti "Ammendorf" ZMV H0 mastelio vagono "konversiją". Ačiū.
    Prieš kelis metus mačiau kažkokios LKS dokumentinės kronikos 85-89 m. laikotarpio gabalą, kuriame pasakojo apie traukinį "Lietuva", jei neklystu. Žodžiu, keleiviai įsėda, važiuoja, patenkinti ir t.t. ir pan., ryte Maskvoje... Turėtų būti youtube arba LRT mediatekoje. Tik pagal ką ieškoti, nežinau.
    Paskutinis taisė Al1; 2015.03.11, 19:53.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Pagamintas 1989m.

    Komentuoti:


  • meška26
    replied
    136 nuotraukoje matomi vagonai yra pagaminti vežti medžio drožles kurui
    Vilniaus miestui.Iškraunami Vilniaus prekinėje stoti Panerių gatvėje

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Palemone. Ir Estijos geležinkelių logotipas matosi.

    Komentuoti:


  • pashkiss
    replied
    O kur daryta nuotrauka? Ir gal pamatei, kam priklauso vagonai?

    Komentuoti:

Working...
X