Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelio vagonai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Silber418
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Šiaip jau VLKK liepia sakyti „restorano vagonas“, nes „vagonas-restoranas“ paimtas iš rusų k. вагон-ресторан.

    Galima sutikti arba nesutikti, ar VLKK turėtų leisti tą rusišką terminą su brūkšneliu, bet mano nuomone žodį „vagonas“ galima visai išmesti.
    „Traukinio restoranas“ skamba geriau, jeigu LTG sugalvotų atgaivinti šitą paslaugą.

    Vokietijoje oficialiai vadinasi Bordrestaurant (borto restoranas), Bordbistro.
    Am Bord (on board) galima versti kaip „laive“, „traukinyje“, nes lietuviškai nesako „ant borto“ (tačiau priešingas pasakymas „už borto“ vis dėlto egzistuoja).
    Šveicarijoje tiesiog SBB Restaurant.
    Tiesa, kalbant sako Speisewagen (valgvagonis). Lenkai rašo wagony gastronomiczne (gastronominiai vagonai).
    Ačiū už patikslinimą. Labai įdomūs galimi variantai.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

    Gal tiksliau būtų temą pavadinti "Vagonai restoranai".
    Šiaip jau VLKK liepia sakyti „restorano vagonas“, nes „vagonas-restoranas“ paimtas iš rusų k. вагон-ресторан.

    Galima sutikti arba nesutikti, ar VLKK turėtų leisti tą rusišką terminą su brūkšneliu, bet mano nuomone žodį „vagonas“ galima visai išmesti.
    „Traukinio restoranas“ skamba geriau, jeigu LTG sugalvotų atgaivinti šitą paslaugą.

    Vokietijoje oficialiai vadinasi Bordrestaurant (borto restoranas), Bordbistro.
    Am Bord (on board) galima versti kaip „laive“, „traukinyje“, nes lietuviškai nesako „ant borto“ (tačiau priešingas pasakymas „už borto“ vis dėlto egzistuoja).
    Šveicarijoje tiesiog SBB Restaurant.
    Tiesa, kalbant sako Speisewagen (valgvagonis). Lenkai rašo wagony gastronomiczne (gastronominiai vagonai).

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Tai būtų pelningas verslas, dargi pritraukiantis papildomų keleivių, bet reikia sudaryti atitinkamas sąlygas. Jau minėjome kvailus alkoholio ribojimus. Tačiau esminė kliūtis yra traukinių parkas, kad restoranas nėra apskritai numatomas. Dar vienas aspektas yra reisų dažnumas, patys traukiniai turi būti gerai išnaudojami, tačiau su Lietuvos VT politika ir retais tvarkaraščiais dauguma traukinių naudojami neefektyviai, stovi pusę dienos. 2012 m. forume diskutuota, kad restoranas pasirodydavo gal 2 reisuose per savaitę, nors iš esmės turėtų kursuoti visą dieną.


    P. S. moderatoriams siūlyčiau sukurti naują temą „Traukinių restoranai“ ir perkelti šituos pranešimus.
    Gal tiksliau būtų temą pavadinti "Vagonai restoranai".

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Jei tai būtų pelningas verslas, tai LG gali laisvai leisti verslui nusipirkti/išsinuomoti vagonus, juose įrengti restoranus, ir juos aptarnauti.
    Tai būtų pelningas verslas, dargi pritraukiantis papildomų keleivių, bet reikia sudaryti atitinkamas sąlygas. Jau minėjome kvailus alkoholio ribojimus. Tačiau esminė kliūtis yra traukinių parkas, kad restoranas nėra apskritai numatomas. Dar vienas aspektas yra reisų dažnumas, patys traukiniai turi būti gerai išnaudojami, tačiau su Lietuvos VT politika ir retais tvarkaraščiais dauguma traukinių naudojami neefektyviai, stovi pusę dienos. 2012 m. forume diskutuota, kad restoranas pasirodydavo gal 2 reisuose per savaitę, nors iš esmės turėtų kursuoti visą dieną.


    P. S. moderatoriams siūlyčiau sukurti naują temą „Traukinių restoranai“ ir perkelti šituos pranešimus.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Ačiū už nuorodą. Kaip tik prieš porą savaičių įdėtas skelbimas dėl vagonų aukciono, į sąrašą įtrauktas ir restoranas. Super sutapimas
    Restorano Rygos traukinyje neverta tikėtis.
    Net neįsivaizduoju kas pirktų pas juos tuos vagonus. Nebent kokiems pramoginiams projektams būtų įdomu. "Geriausią" laiką rado.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Jei tai būtų pelningas verslas, tai LG gali laisvai leisti verslui nusipirkti/išsinuomoti vagonus, juose įrengti restoranus, ir juos aptarnauti.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Dar vienas restoranas 2018 m. parduotas Radviliškiui. Straipsnyje rašo, kad tada jis buvo išsirinktas iš trijų parduodamų tokių vagonų, vadinasi, vagonų-restoranų buvo ne mažiau nei 5 vnt. Turint tokį parką restoranais galima aprūpinti visus lokomotyvais traukiamus keleivinius sąstatus. Bet keleivių vežimas ir taip pelno neneša, o dar ir restoraną išlaikyti reikėtų...

    Sename geležinkelio vagone kurs kultūros židinį

    https://www.lrytas.lt/kultura/meno-p...idini-12971349

    Turbūt paskutiniai pranešimai labiau tiktų geležinkelių vagonų temai.
    O gal restoranas generuotų pajamas? "Jūsų sekanti įsimintina gurmaniška patirtis gali būti patogiai keliaujant tarp Vilniaus ir Klaipėdos."

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Straipsnyje rašo, kad tada jis buvo išsirinktas iš trijų parduodamų tokių vagonų, vadinasi, vagonų-restoranų buvo ne mažiau nei 5 vnt.
    Panašu, kad ne. Kiek pamenu, buvo laikas, kai visi restoranai buvo mesti į pardavimą, ir tik po to susiprotėta vieną perduoti į muziejų. Tad restoranų greičiausiai buvo 3.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Dar vienas restoranas 2018 m. parduotas Radviliškiui. Straipsnyje rašo, kad tada jis buvo išsirinktas iš trijų parduodamų tokių vagonų, vadinasi, vagonų-restoranų buvo ne mažiau nei 5 vnt. Turint tokį parką restoranais galima aprūpinti visus lokomotyvais traukiamus keleivinius sąstatus. Bet keleivių vežimas ir taip pelno neneša, o dar ir restoraną išlaikyti reikėtų...

    Sename geležinkelio vagone kurs kultūros židinį
    Pernai rugsėjį restorano vagonas buvo nupirktas „Lietuvos geležinkelių“ įmonės surengtame aukcione. Jis buvo išsirinktas iš trijų parduodamų tokių vagonų. Už 1987 m. pagamintą, bet neseniai atnaujintą ir iki 2021 m. tinkamu naudoti pripažintą 30 vietų restoraną su bufetu, karštam maistui ruošti skirtomis viryklėmis ir krosnelėmis, sanitariniais mazgais, katiline, kondicionavimo ir šildymo sistemomis sumokėta beveik 31 tūkst. eurų.

    https://www.lrytas.lt/kultura/meno-p...idini-12971349

    Turbūt paskutiniai pranešimai labiau tiktų geležinkelių vagonų temai.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Ačiū už nuorodą. Kaip tik prieš porą savaičių įdėtas skelbimas dėl vagonų aukciono, į sąrašą įtrauktas ir restoranas. Super sutapimas
    Gal ginklai buvo naudojami atsiginti padauginusių klientų restorane?
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Restorano Rygos traukinyje neverta tikėtis.
    Čia jau seniai aišku, į Rygą važinės Pesos, ten net ir norėdamas restorano neprikabinsi.



    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Man rodos vienas vagonas-restoranas stovi begių parke. Buvo berods 2
    Tai tas antras dabar aukcione:

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Man rodos vienas vagonas-restoranas stovi begių parke. Buvo berods 2

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Žinant, kad LTG išsiparduoda net ginklus, būtų labai keista, jei nebūtų bandę prastumt restorano.
    Ačiū už nuorodą. Kaip tik prieš porą savaičių įdėtas skelbimas dėl vagonų aukciono, į sąrašą įtrauktas ir restoranas. Super sutapimas
    Restorano Rygos traukinyje neverta tikėtis.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Žinant, kad LTG išsiparduoda net ginklus, būtų labai keista, jei nebūtų bandę prastumt restorano.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Tai restoranai turėjo būti du?
    Gal net daugiau. Kabindavo į Maskvos ir Klaipėdos traukinius.

    Vagonu-restoranu paskutinįsyk važiavau 2017 metais, tada kažkokia proga buvo įkabintas į Klaipėda-Vilnius traukinį.

    Žinant, kad LTG išpardavė keleivinius vagonus, labai tikėtina, kad buvo parduoti ir restoranai.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Na Vokietijoje vagonas-baras pasirodė labai liuks. Greičiau laikas praeina
    Ypač žiemą tamsoje važiuojant.

    Vilnius-Kaunas yra arti priemiestinio traukinio savo trukme. Retoje Europos valstybėje 2 didžiausius miestus jungia valanda traukinyje (pvz. Ryga - Daugpilis, Stokholmas - Geteborgas, Varšuva - Krokuva, Talinas - Tartu).

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Kiek pamenu, vakariniame Vinius - Klaipėda tikrai buvo, bet apie 1995 metus.
    Naktiniame irgi buvo,
    Tai restoranai turėjo būti du?

    Ištrauka iš 2012 m. diskusijos:

    Parašė ivanivanov Rodyti pranešimą
    Ar restorano vagonas vis dar kabinamas prie traukinio nr. 21 (penktadieniais) ir nr. 22 (sekmadieniais)?
    Parašė 2pajuris Rodyti pranešimą
    Lyg tais Nuo 2012 m. vasario 1d. restoranai i Klaipeda nebevazineja, kol kas neribotam laikui atsaukti. Gal iki naujo traukiniu grafiko, o paskui neaisku ar vel paleis ar ne.
    Parašė neoplan Rodyti pranešimą
    Liūdna, kad LG panaikino restoraną. Važiuojant iš Vilniaus iki pajūrio puse laiko prasėdėdavau būtent restorane, nes tai būdavo vieta, kur galėjai ramiai praleisti laiką, kavos išgerti nesigrūsdamas pilnutėliame kupe. Ta vieta būdavo lyg kitas traukinys, tikrai labai jaukiai įrengta. Kiek tekdavo važiuoti savaitgaliais, tai restoranas niekad tuščias nebūdavo, bet matyt vistiek neatsipirkdavo. Tai visgi labiau prestižo reikalas, bet LG tai matyt nelabai rūpi, juolab kai keleivių vežimas neša nuostolį. Bet kažin ar nieko nedarant keleivių daugės...
    Parašė sig Rodyti pranešimą
    Su tuo restoranu- darėm kaip geriau, gavos kaip visada... Esu tik vieną kartą, reiso pradžioje, girdėjęs kvietimą apsilankyti restorane. Gerai, kad aš domiuosi geležinkeliais ir žinau, jog jis ten kažkur yra (bet kartais pats nesužiūrėdavau kuris vagonas), o ką kiti keleiviai? Ir net jokios vaizdinės informacijos apie jo egzistavimą.

    Beje, ką ir už kiek ten gali(-ėjai) įsigyti? Tikiuosi ten kava bent buvo ne saliarkos tipo, kaip vagone.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Traukiniu Vilnius-Klaipėda studijų metais tikrai dažnai važiuodavau - taip maždaug 2002-2008 metais - nė karto ten neteko matyti prikabinto vagono restorano. Gal jis buvo lėtajame naktiniame traukinyje?
    Kiek pamenu, vakariniame Vinius - Klaipėda tikrai buvo, bet apie 1995 metus.
    Naktiniame irgi buvo,

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    ignaloidas Čia forume kažkas minėjo, kad restoranas Vilnius-Klaipėda maršrute kursavo iki berods 2014 metų. Tai alkoholis jame nebuvo parduodamas? Nes tai juk ne tarptautinis traukinys.
    Traukiniu Vilnius-Klaipėda studijų metais tikrai dažnai važiuodavau - taip maždaug 2002-2008 metais - nė karto ten neteko matyti prikabinto vagono restorano. Gal jis buvo lėtajame naktiniame traukinyje?

    O kas dėl alkoholio - rodos iki 2005 metų (tiksliai nepamenu), kol neuždraudė vartoti alkoholį viešose vietose, traukinyje tikrai ne po vieną (savo atsinešto) alaus išlenkdavom - leisdavo. Vėliau pradėjo draust.

    Komentuoti:


  • ignaloidas
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Tas įstatymas atrodo keistokai, turbūt tekstas užsilikęs iš sovietmečio ar ankstyvos nepriklausomybės laikotarpio, kai restoranai būdavo tik tarptautiniuose maršrutuose, kaip pvz. Ryga-Simferopolis, o Lietuvos vidaus maršrutuose jokių patogumų nebūdavo.
    Man regis kad senesnėje suvestinėje išvis nestacionarios prekybos vietos neminimos. Bet kad konceptas iš sovietmečio atėjęs tai tikrai tikėtina.

    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Valstybės ir geležinkelių tikslas turi būti gerinti VT komfortą, paslaugų spektrą, o traukinio restoranas – labai puiki priemonė pritraukti mokius klientus ir pagerinti kelionę. Jeigu ir toliau vietiniuose maršrutuose galios tas kvailas alkoholio draudimas, tai sunkiai tikėtina, kad artimiausiu metu Lietuvoje galėtų atsirasti traukinio restoranai.

    Net jeigu LTG sugalvotų pasidaryti restoranus Varšuvos ir Rygos maršrutuose, tai būtų viso labo 2-4 restoranai, todėl greičiausiai toks planas apskritai nebūtų įgyvendintas, nes per daug nuostolingas. Tačiau 10-15 restoranų jau visai kitas reikalas.
    Kažkokį bistro tai naujuose traukiniuose turės, bet tik pilnai elektriniuose, kurie tik Lietuvos teritorijoje realistiškai važinės (iki Baltarusija apsivalys).

    Pats tai ne fanas alkoholio, bet atnaujinti įstatymą vertėtų, nemanau kad kažkas labai bijo kad LTG girdyklomis traukinius pavers.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    ignaloidas Čia forume kažkas minėjo, kad restoranas Vilnius-Klaipėda maršrute kursavo iki berods 2014 metų. Tai alkoholis jame nebuvo parduodamas? Nes tai juk ne tarptautinis traukinys.

    Tas įstatymas atrodo keistokai, turbūt tekstas užsilikęs iš sovietmečio ar ankstyvos nepriklausomybės laikotarpio, kai restoranai būdavo tik tarptautiniuose maršrutuose, kaip pvz. Ryga-Simferopolis, o Lietuvos vidaus maršrutuose jokių patogumų nebūdavo.

    Kažkokia nesąmonė, kad važiuodamas tarp Vilniaus ir Kauno tarptautiniame maršrute Vilnius–Varšuva alkoholį gali nusipirkti ir vartoti (jeigu traukinyje būtų viešojo maitinimo vieta), o maršrute Vilnius–Klaipėda negali.

    Reikėtų pakeisti įstatymą, paliekant žodį „traukiniuose“, bet išbraukiant žodį „tarptautiniuose“.

    ​​
    Parašė dtb Rodyti pranešimą
    Geriau uždirbti keletu eurų mažiau, nei valdyti konfliktines situacijas su išgėrusiais agresyviais keleiviais.
    Man atrodo, kad geriausias kelias – uždėti alkoholio pardavimo limitą vienam žmogui (pvz. LTG vidaus taisyklėse). Civilizuoti žmonės galės ramiai išgerti 1-2 bokalus alaus ar porą taurių vyno ar kokio prabangesnio gėrimo, o pijokaujančios chebros net nesirinks traukinio dėl tokių apribojimų.

    Valstybės ir geležinkelių tikslas turi būti gerinti VT komfortą, paslaugų spektrą, o traukinio restoranas – labai puiki priemonė pritraukti mokius klientus ir pagerinti kelionę. Jeigu ir toliau vietiniuose maršrutuose galios tas kvailas alkoholio draudimas, tai sunkiai tikėtina, kad artimiausiu metu Lietuvoje galėtų atsirasti traukinio restoranai.

    Net jeigu LTG sugalvotų pasidaryti restoranus Varšuvos ir Rygos maršrutuose, tai būtų viso labo 2-4 restoranai, todėl greičiausiai toks planas apskritai nebūtų įgyvendintas, nes per daug nuostolingas. Tačiau 10-15 restoranų jau visai kitas reikalas.

    Komentuoti:

Working...
X