Parašė taccido
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelio vagonai
Collapse
X
-
Šiaip jau VLKK liepia sakyti „restorano vagonas“, nes „vagonas-restoranas“ paimtas iš rusų k. вагон-ресторан.Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
Gal tiksliau būtų temą pavadinti "Vagonai restoranai".
Galima sutikti arba nesutikti, ar VLKK turėtų leisti tą rusišką terminą su brūkšneliu, bet mano nuomone žodį „vagonas“ galima visai išmesti.
„Traukinio restoranas“ skamba geriau, jeigu LTG sugalvotų atgaivinti šitą paslaugą.
Vokietijoje oficialiai vadinasi Bordrestaurant (borto restoranas), Bordbistro.
Am Bord (on board) galima versti kaip „laive“, „traukinyje“, nes lietuviškai nesako „ant borto“ (tačiau priešingas pasakymas „už borto“ vis dėlto egzistuoja).
Šveicarijoje tiesiog SBB Restaurant.
Tiesa, kalbant sako Speisewagen (valgvagonis). Lenkai rašo wagony gastronomiczne (gastronominiai vagonai).
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Gal tiksliau būtų temą pavadinti "Vagonai restoranai".Parašė taccido Rodyti pranešimą
Tai būtų pelningas verslas, dargi pritraukiantis papildomų keleivių, bet reikia sudaryti atitinkamas sąlygas. Jau minėjome kvailus alkoholio ribojimus. Tačiau esminė kliūtis yra traukinių parkas, kad restoranas nėra apskritai numatomas. Dar vienas aspektas yra reisų dažnumas, patys traukiniai turi būti gerai išnaudojami, tačiau su Lietuvos VT politika ir retais tvarkaraščiais dauguma traukinių naudojami neefektyviai, stovi pusę dienos. 2012 m. forume diskutuota, kad restoranas pasirodydavo gal 2 reisuose per savaitę, nors iš esmės turėtų kursuoti visą dieną.
P. S. moderatoriams siūlyčiau sukurti naują temą „Traukinių restoranai“ ir perkelti šituos pranešimus.
Komentuoti:
-
Tai būtų pelningas verslas, dargi pritraukiantis papildomų keleivių, bet reikia sudaryti atitinkamas sąlygas. Jau minėjome kvailus alkoholio ribojimus. Tačiau esminė kliūtis yra traukinių parkas, kad restoranas nėra apskritai numatomas. Dar vienas aspektas yra reisų dažnumas, patys traukiniai turi būti gerai išnaudojami, tačiau su Lietuvos VT politika ir retais tvarkaraščiais dauguma traukinių naudojami neefektyviai, stovi pusę dienos. 2012 m. forume diskutuota, kad restoranas pasirodydavo gal 2 reisuose per savaitę, nors iš esmės turėtų kursuoti visą dieną.Parašė B.S. Rodyti pranešimąJei tai būtų pelningas verslas, tai LG gali laisvai leisti verslui nusipirkti/išsinuomoti vagonus, juose įrengti restoranus, ir juos aptarnauti.
P. S. moderatoriams siūlyčiau sukurti naują temą „Traukinių restoranai“ ir perkelti šituos pranešimus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Net neįsivaizduoju kas pirktų pas juos tuos vagonus. Nebent kokiems pramoginiams projektams būtų įdomu. "Geriausią" laiką rado.Parašė Briedis Rodyti pranešimąAčiū už nuorodą. Kaip tik prieš porą savaičių įdėtas skelbimas dėl vagonų aukciono, į sąrašą įtrauktas ir restoranas. Super sutapimas
Restorano Rygos traukinyje neverta tikėtis.
Komentuoti:
-
Jei tai būtų pelningas verslas, tai LG gali laisvai leisti verslui nusipirkti/išsinuomoti vagonus, juose įrengti restoranus, ir juos aptarnauti.
Komentuoti:
-
O gal restoranas generuotų pajamas? "Jūsų sekanti įsimintina gurmaniška patirtis gali būti patogiai keliaujant tarp Vilniaus ir Klaipėdos."Parašė Briedis Rodyti pranešimąDar vienas restoranas 2018 m. parduotas Radviliškiui. Straipsnyje rašo, kad tada jis buvo išsirinktas iš trijų parduodamų tokių vagonų, vadinasi, vagonų-restoranų buvo ne mažiau nei 5 vnt. Turint tokį parką restoranais galima aprūpinti visus lokomotyvais traukiamus keleivinius sąstatus. Bet keleivių vežimas ir taip pelno neneša, o dar ir restoraną išlaikyti reikėtų...
Sename geležinkelio vagone kurs kultūros židinį
https://www.lrytas.lt/kultura/meno-p...idini-12971349
Turbūt paskutiniai pranešimai labiau tiktų geležinkelių vagonų temai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Panašu, kad ne. Kiek pamenu, buvo laikas, kai visi restoranai buvo mesti į pardavimą, ir tik po to susiprotėta vieną perduoti į muziejų. Tad restoranų greičiausiai buvo 3.Parašė Briedis Rodyti pranešimąStraipsnyje rašo, kad tada jis buvo išsirinktas iš trijų parduodamų tokių vagonų, vadinasi, vagonų-restoranų buvo ne mažiau nei 5 vnt.
Komentuoti:
-
Dar vienas restoranas 2018 m. parduotas Radviliškiui. Straipsnyje rašo, kad tada jis buvo išsirinktas iš trijų parduodamų tokių vagonų, vadinasi, vagonų-restoranų buvo ne mažiau nei 5 vnt. Turint tokį parką restoranais galima aprūpinti visus lokomotyvais traukiamus keleivinius sąstatus. Bet keleivių vežimas ir taip pelno neneša, o dar ir restoraną išlaikyti reikėtų...
Sename geležinkelio vagone kurs kultūros židinį
https://www.lrytas.lt/kultura/meno-p...idini-12971349Pernai rugsėjį restorano vagonas buvo nupirktas „Lietuvos geležinkelių“ įmonės surengtame aukcione. Jis buvo išsirinktas iš trijų parduodamų tokių vagonų. Už 1987 m. pagamintą, bet neseniai atnaujintą ir iki 2021 m. tinkamu naudoti pripažintą 30 vietų restoraną su bufetu, karštam maistui ruošti skirtomis viryklėmis ir krosnelėmis, sanitariniais mazgais, katiline, kondicionavimo ir šildymo sistemomis sumokėta beveik 31 tūkst. eurų.
Turbūt paskutiniai pranešimai labiau tiktų geležinkelių vagonų temai.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Gal ginklai buvo naudojami atsiginti padauginusių klientų restorane?Parašė Briedis Rodyti pranešimąAčiū už nuorodą. Kaip tik prieš porą savaičių įdėtas skelbimas dėl vagonų aukciono, į sąrašą įtrauktas ir restoranas. Super sutapimas

Čia jau seniai aišku, į Rygą važinės Pesos, ten net ir norėdamas restorano neprikabinsi.Parašė Briedis Rodyti pranešimąRestorano Rygos traukinyje neverta tikėtis.
Tai tas antras dabar aukcione:Parašė Garbanius Rodyti pranešimąMan rodos vienas vagonas-restoranas stovi begių parke. Buvo berods 2
Komentuoti:
-
Man rodos vienas vagonas-restoranas stovi begių parke. Buvo berods 2
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ačiū už nuorodą. Kaip tik prieš porą savaičių įdėtas skelbimas dėl vagonų aukciono, į sąrašą įtrauktas ir restoranas. Super sutapimasParašė Ignalina Rodyti pranešimąŽinant, kad LTG išsiparduoda net ginklus, būtų labai keista, jei nebūtų bandę prastumt restorano.
Restorano Rygos traukinyje neverta tikėtis.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Žinant, kad LTG išsiparduoda net ginklus, būtų labai keista, jei nebūtų bandę prastumt restorano.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Gal net daugiau. Kabindavo į Maskvos ir Klaipėdos traukinius.Parašė taccido Rodyti pranešimąTai restoranai turėjo būti du?
Vagonu-restoranu paskutinįsyk važiavau 2017 metais, tada kažkokia proga buvo įkabintas į Klaipėda-Vilnius traukinį.
Žinant, kad LTG išpardavė keleivinius vagonus, labai tikėtina, kad buvo parduoti ir restoranai.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Na Vokietijoje vagonas-baras pasirodė labai liuks. Greičiau laikas praeina
Ypač žiemą tamsoje važiuojant.
Vilnius-Kaunas yra arti priemiestinio traukinio savo trukme. Retoje Europos valstybėje 2 didžiausius miestus jungia valanda traukinyje (pvz. Ryga - Daugpilis, Stokholmas - Geteborgas, Varšuva - Krokuva, Talinas - Tartu).
Komentuoti:
-
Tai restoranai turėjo būti du?Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kiek pamenu, vakariniame Vinius - Klaipėda tikrai buvo, bet apie 1995 metus.
Naktiniame irgi buvo,
Ištrauka iš 2012 m. diskusijos:
Parašė ivanivanov Rodyti pranešimąAr restorano vagonas vis dar kabinamas prie traukinio nr. 21 (penktadieniais) ir nr. 22 (sekmadieniais)?Parašė 2pajuris Rodyti pranešimąLyg tais Nuo 2012 m. vasario 1d. restoranai i Klaipeda nebevazineja, kol kas neribotam laikui atsaukti. Gal iki naujo traukiniu grafiko, o paskui neaisku ar vel paleis ar ne.Parašė neoplan Rodyti pranešimąLiūdna, kad LG panaikino restoraną. Važiuojant iš Vilniaus iki pajūrio puse laiko prasėdėdavau būtent restorane, nes tai būdavo vieta, kur galėjai ramiai praleisti laiką, kavos išgerti nesigrūsdamas pilnutėliame kupe. Ta vieta būdavo lyg kitas traukinys, tikrai labai jaukiai įrengta. Kiek tekdavo važiuoti savaitgaliais, tai restoranas niekad tuščias nebūdavo, bet matyt vistiek neatsipirkdavo. Tai visgi labiau prestižo reikalas, bet LG tai matyt nelabai rūpi, juolab kai keleivių vežimas neša nuostolį. Bet kažin ar nieko nedarant keleivių daugės...Parašė sig Rodyti pranešimąSu tuo restoranu- darėm kaip geriau, gavos kaip visada... Esu tik vieną kartą, reiso pradžioje, girdėjęs kvietimą apsilankyti restorane. Gerai, kad aš domiuosi geležinkeliais ir žinau, jog jis ten kažkur yra (bet kartais pats nesužiūrėdavau kuris vagonas), o ką kiti keleiviai? Ir net jokios vaizdinės informacijos apie jo egzistavimą.
Beje, ką ir už kiek ten gali(-ėjai) įsigyti? Tikiuosi ten kava bent buvo ne saliarkos tipo, kaip vagone.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kiek pamenu, vakariniame Vinius - Klaipėda tikrai buvo, bet apie 1995 metus.Parašė Nitro Rodyti pranešimąTraukiniu Vilnius-Klaipėda studijų metais tikrai dažnai važiuodavau - taip maždaug 2002-2008 metais - nė karto ten neteko matyti prikabinto vagono restorano. Gal jis buvo lėtajame naktiniame traukinyje?
Naktiniame irgi buvo,
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Traukiniu Vilnius-Klaipėda studijų metais tikrai dažnai važiuodavau - taip maždaug 2002-2008 metais - nė karto ten neteko matyti prikabinto vagono restorano. Gal jis buvo lėtajame naktiniame traukinyje?Parašė taccido Rodyti pranešimąignaloidas Čia forume kažkas minėjo, kad restoranas Vilnius-Klaipėda maršrute kursavo iki berods 2014 metų. Tai alkoholis jame nebuvo parduodamas? Nes tai juk ne tarptautinis traukinys.
O kas dėl alkoholio - rodos iki 2005 metų (tiksliai nepamenu), kol neuždraudė vartoti alkoholį viešose vietose, traukinyje tikrai ne po vieną (savo atsinešto) alaus išlenkdavom - leisdavo. Vėliau pradėjo draust.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Man regis kad senesnėje suvestinėje išvis nestacionarios prekybos vietos neminimos. Bet kad konceptas iš sovietmečio atėjęs tai tikrai tikėtina.Parašė taccido Rodyti pranešimąTas įstatymas atrodo keistokai, turbūt tekstas užsilikęs iš sovietmečio ar ankstyvos nepriklausomybės laikotarpio, kai restoranai būdavo tik tarptautiniuose maršrutuose, kaip pvz. Ryga-Simferopolis, o Lietuvos vidaus maršrutuose jokių patogumų nebūdavo.
Kažkokį bistro tai naujuose traukiniuose turės, bet tik pilnai elektriniuose, kurie tik Lietuvos teritorijoje realistiškai važinės (iki Baltarusija apsivalys).Parašė taccido Rodyti pranešimąValstybės ir geležinkelių tikslas turi būti gerinti VT komfortą, paslaugų spektrą, o traukinio restoranas – labai puiki priemonė pritraukti mokius klientus ir pagerinti kelionę. Jeigu ir toliau vietiniuose maršrutuose galios tas kvailas alkoholio draudimas, tai sunkiai tikėtina, kad artimiausiu metu Lietuvoje galėtų atsirasti traukinio restoranai.
Net jeigu LTG sugalvotų pasidaryti restoranus Varšuvos ir Rygos maršrutuose, tai būtų viso labo 2-4 restoranai, todėl greičiausiai toks planas apskritai nebūtų įgyvendintas, nes per daug nuostolingas. Tačiau 10-15 restoranų jau visai kitas reikalas.
Pats tai ne fanas alkoholio, bet atnaujinti įstatymą vertėtų, nemanau kad kažkas labai bijo kad LTG girdyklomis traukinius pavers.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
ignaloidas Čia forume kažkas minėjo, kad restoranas Vilnius-Klaipėda maršrute kursavo iki berods 2014 metų. Tai alkoholis jame nebuvo parduodamas? Nes tai juk ne tarptautinis traukinys.
Tas įstatymas atrodo keistokai, turbūt tekstas užsilikęs iš sovietmečio ar ankstyvos nepriklausomybės laikotarpio, kai restoranai būdavo tik tarptautiniuose maršrutuose, kaip pvz. Ryga-Simferopolis, o Lietuvos vidaus maršrutuose jokių patogumų nebūdavo.
Kažkokia nesąmonė, kad važiuodamas tarp Vilniaus ir Kauno tarptautiniame maršrute Vilnius–Varšuva alkoholį gali nusipirkti ir vartoti (jeigu traukinyje būtų viešojo maitinimo vieta), o maršrute Vilnius–Klaipėda negali.
Reikėtų pakeisti įstatymą, paliekant žodį „traukiniuose“, bet išbraukiant žodį „tarptautiniuose“.
Man atrodo, kad geriausias kelias – uždėti alkoholio pardavimo limitą vienam žmogui (pvz. LTG vidaus taisyklėse). Civilizuoti žmonės galės ramiai išgerti 1-2 bokalus alaus ar porą taurių vyno ar kokio prabangesnio gėrimo, o pijokaujančios chebros net nesirinks traukinio dėl tokių apribojimų.Parašė dtb Rodyti pranešimąGeriau uždirbti keletu eurų mažiau, nei valdyti konfliktines situacijas su išgėrusiais agresyviais keleiviais.
Valstybės ir geležinkelių tikslas turi būti gerinti VT komfortą, paslaugų spektrą, o traukinio restoranas – labai puiki priemonė pritraukti mokius klientus ir pagerinti kelionę. Jeigu ir toliau vietiniuose maršrutuose galios tas kvailas alkoholio draudimas, tai sunkiai tikėtina, kad artimiausiu metu Lietuvoje galėtų atsirasti traukinio restoranai.
Net jeigu LTG sugalvotų pasidaryti restoranus Varšuvos ir Rygos maršrutuose, tai būtų viso labo 2-4 restoranai, todėl greičiausiai toks planas apskritai nebūtų įgyvendintas, nes per daug nuostolingas. Tačiau 10-15 restoranų jau visai kitas reikalas.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: