Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė Luchaz Rodyti pranešimą
    Didziausia beda, kad nesuprantu
    Bėda ta, kad be Ž.Bazaro knygos "Lokomotyvai" lietuviškai nieko gero neturim. O ir pastarojoje ne tik labai seni duomenys - lyginami TE3, 2TE10V ir TEP60 šilumvežiai, bet ir skurdokai parašyta. Teks suktis iš padėties ieškant žmonių, kurie gali išversti iš rusų kalbos. Rusiškų knygų el. variantuose turiu ir aš.

    Beje, ar ne iki gruodžio 16 reikėjo pristatyti kursinį?
    Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.12.20, 00:15.

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė Luchaz Rodyti pranešimą
    Didziausia beda, kad nesuprantu
    tai cia tada apskritai beda studijuojant riedmenis...

    Komentuoti:


  • Luchaz
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    Jei rusiškai supranti, tai gali labai daug rasti medžiagos. Tik reik nepatingėt.
    Didziausia beda, kad nesuprantu

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Jei rusiškai supranti, tai gali labai daug rasti medžiagos. Tik reik nepatingėt.

    Komentuoti:


  • Luchaz
    replied
    Dekui. Dabar žinau ant ko užsikabinti.

    Gal yra internete kur nors plačiau pasiskaityt?

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė Luchaz Rodyti pranešimą
    Sveiki gavau kursini, noriu pasitikslinti, matau suprantat apie traukinius ir tikiuos padesit

    Tai va lokomotyvo traukos ašinis reduktorius, jis turi ratam perduoti sukimo momenta. Tai logishkai mastant turetu buti krumpliaratis kuris yra ant aširačio ir
    sukabintas su traukos varikliu (šiuo atveju 2 detalė)

    Atvaizdas


    Ar klystu ?
    schemoje 2 pozicija yra asiracio krumpliaratis, mazasis krumpliaratis uzpresuojamas ant elektros traukos variklio asies..tu neklysti

    Komentuoti:


  • Luchaz
    replied
    Sveiki gavau kursini, noriu pasitikslinti, matau suprantat apie traukinius ir tikiuos padesit

    Tai va lokomotyvo traukos ašinis reduktorius, jis turi ratam perduoti sukimo momenta. Tai logishkai mastant turetu buti krumpliaratis kuris yra ant aširačio ir
    sukabintas su traukos varikliu (šiuo atveju 2 detalė)



    Ar klystu ?

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Manevrinis lokomotyvas TGM4-328 po ER-3 remonto, priklauso Latvijos kompanijai ALPHA EKSPRESS
    Vilnius.


    Paskutinis taisė VLRD-1; 2009.12.18, 21:24.

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Ot nu , kaip gaidžiai pešasi, kas gražiau atrodo...
    ???

    Komentuoti:


  • Technarius LT-1
    replied
    Aš tikrai ne tas LT-1 Pešasi LT-1 su VLRD po tikrovei, žiaurokai būna ten

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Ot nu , kaip gaidžiai pešasi, kas gražiau atrodo...

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
    cia Technarius LT-1 buves forumietis vardu LT-1 ?)))
    todel ir sakau kad apsilochino, net i VLRD nepateike
    kas negeria, tas viska zino
    Deja, tikrai ne tas pats.. Dabar LT-1 tik pasiskaitineja, bet nieko neraso. Beje, LT-1 (forumietis) su Vilniaus lokomotyvu depu mazai ka bendra turi, tiesiog kazkada toki nicka pasirinko..

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
    O yra silumvezyje toks dalykas idomu kaip pakaitinimo zvakes?
    silumvezyje yra toks dalykas, kaip nuolatinis sildymas arba Webasto
    zvakiu nera...

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė Technarius LT-1 Rodyti pranešimą
    Aišku, kad galima užkurt vieną šilumvežį nuo kito. Kaip kaktusas ir sakė tie "prietaisai" tai ladai. Principas analogiškas duodant "prikurke" mašinai. O kad TEP70-0335 akumai Kybartuose nusėdo, tai čia tik pasekmė, VLRD-1 iš kur žinai, kad kažkas apsilochino, šilumvežis net nebuvo į VLRD paduotas )
    cia Technarius LT-1 buves forumietis vardu LT-1 ?)))
    todel ir sakau kad apsilochino, net i VLRD nepateike
    kas negeria, tas viska zino

    Komentuoti:


  • Darius555
    replied
    Parašė Technarius LT-1 Rodyti pranešimą
    O nusėdę akumai tai tik pasekmė, o ne priežastis
    O yra silumvezyje toks dalykas idomu kaip pakaitinimo zvakes?

    Komentuoti:


  • Technarius LT-1
    replied
    O nusėdę akumai tai tik pasekmė, o ne priežastis

    Komentuoti:


  • Technarius LT-1
    replied
    Aišku, kad galima užkurt vieną šilumvežį nuo kito. Kaip kaktusas ir sakė tie "prietaisai" tai ladai. Principas analogiškas duodant "prikurke" mašinai. O kad TEP70-0335 akumai Kybartuose nusėdo, tai čia tik pasekmė, VLRD-1 iš kur žinai, kad kažkas apsilochino, šilumvežis net nebuvo į VLRD paduotas )

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
    taip, yra depe tokie paleidimo prietaisai... o nuo kito lokomotyvo tai aisku kad ne nu nors teoriskai gal ir imanoma
    Aišku. O aš būtent ir turėjau omenyje, kad nuo kito lokomotyvo.

    Komentuoti:


  • VLRD-1
    replied
    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
    O įmanoma šilumvežį užvesti "ant prikūrkės"?
    taip, yra depe tokie paleidimo prietaisai... o nuo kito lokomotyvo tai aisku kad ne nu nors teoriskai gal ir imanoma

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    O įmanoma šilumvežį užvesti "ant prikūrkės"?

    Komentuoti:

Working...
X