Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Tai gal mašinistai ir jų padejėjai galėtų patys konkrečiau atsakyt, kodėl jie taip bijo to šilumvežio ? Gal bijo visai be pagrindo, jei negali įvardinti ko bijo.

    Man kaip pašaliniam skaitytojui visai įdomu sužinoti kas ten vyksta su tais remontais ir problemomis po jų. Tačiau skaitant šią temą, vietoj konkrečių nutykimų ir problemų, galima perskaityt tik daugybę kaltinimų, kurie neturi jokio konkretumo. Tai gal galėtumėt pasakyt kas ten jau taip dažnai negerai būna po remonto, jei jau net maršruto pravažiuot nepavyksta.
    visiskai teisingai, eksploatacija turi tik emocijas, kelia triuksma del ivairiausiu menkniekiu, o realiai buna, kad po remonto tai koks saugiklis perdega, tai koks gelzgalis luzta, pvz ciaupo rankena... visi didesni gedimai pasireiskia silumveziui pravaziavus virs 150 000 km po didelio remonto. BET, mielieji bukim saziningi, ER-2 Lietuvoje neatliekame, tarpremontines ridos prailgintos iki begalybes (o realiai jos beveik dvigubai didesnes nei jas nustate gamykla-gamintojas) ir esant tokioms salygoms norima kad technika veiktu patikimai ir sklandziai?! absurdas...
    sutinku, pasitaiko rimtu gedimu ir iskarto po remonto, bet VLRD nepriekaistingai vykdo visus isipareigojimus ir tuos gedimus salina pakankamai operatyviai.. juk siame skyriuje kalbame apie atsakomybes paskirstima (griztant prie 0993 gaisra), tai siuo atveju ivyko paprastas dalykas - kaltas del to kad nesinori niekam normaliai isigylinti i problema, o jei isgylinsi tai paaiskes kad VLRD juk nekalta... o kadangi nera kitos imones ant kurios pakabinti kalte galima taip ir daroma. Sorry, vel grizau prie senos temos...
    tai va griztant prie gedimu ir ju atsiradimo priezastis - pvz. musu kaimynai baltarusai savo TEP60 i TP-3 atvaro kas 8000 km, pas mus kas 12000 km, 2M62K kas 10000 km, pas mus kas 15000 km, analogiskai su visais kitais lokomotyvais. juokingiausia kad silumveziai 2M62, 2M62K, 2M62M turi visiskai identiska vaziuokle, t.y. traukos varikliai, asiraciai ir t.t., taciau ju tarpremonties ridos pvz. tarp gretimu TP-3 yra 12000, 15000 ir 17500 km, kalbant apie ER-1 atlikima ridos skiriasi nuo 60000 km iki beveik 90000 km

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą

      Man kaip pašaliniam skaitytojui visai įdomu sužinoti kas ten vyksta su tais remontais ir problemomis po jų. Tačiau skaitant šią temą, vietoj konkrečių nutykimų ir problemų, galima perskaityt tik daugybę kaltinimų, kurie neturi jokio konkretumo. Tai gal galėtumėt pasakyt kas ten jau taip dažnai negerai būna po remonto, jei jau net maršruto pravažiuot nepavyksta.
      nereikia buti super specialistu kad suprasti kur yra tikros problemos... ir verta kalbeti ne apie kazkokius bendrus faktus (nuluzo tas, sugedo dar kazkas) o prisipazinti kad mes prievartaujam technika, o is savo puses galiu tik psakyti, jog VLRD darbtuotoju rankomis iki siol vazineja visas eksploatuojamas parkas, nes be ju LG liktu tik su Vaidotu ir Radviliskio (apie juos galiu maziau blogu dalykus pasakyti) specais..
      visada su mielu noru viesai atrasysiu visiems norintiems suzinoti truputi tiesos apie gelezinkelius

      Comment


        Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
        Juokingiausia kad silumveziai 2M62, 2M62K, 2M62M turi visiskai identiska vaziuokle, t.y. traukos varikliai, asiraciai ir t.t., taciau ju tarpremonties ridos pvz. tarp gretimu TP-3 yra 12000, 15000 ir 17500 km, kalbant apie ER-1 atlikima ridos skiriasi nuo 60000 km iki beveik 90000 km
        Su 2M62(U,K,M) teoriškai turėtų būti TP, ER derinami pagal skirtingus kriterijus, atsižvelgiant į mazgus, kurie yra vienodi, taip pat į tuos, kurie skirtingi. Vežimėliams TP periodas neturėtų skirtis, tačiau kitiems agregatams, kurie tarp 2M62(K) ir 2M62M yra visiškai kitokie, turėtų būti taikomi kiti periodai ir skirtingi TP ir ER darbai. Tarp 2M62 ir 2M62K bent Kolomnos varikliui ridą galbūt galima būtų padidinti, o iš esmės juk ten beveik viskas tas pats. Dėl šių periodų skirstymo specifiniams mazgams yra būtina atkreipti dėmesį ir planuoti darbų atlikimą kitaip. Tačiau dėl kažkokių priežasčių yra elgiamasi priešingai.

        Comment


          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
          Su 2M62(U,K,M) teoriškai turėtų būti TP, ER derinami pagal skirtingus kriterijus, atsižvelgiant į mazgus, kurie yra vienodi, taip pat į tuos, kurie skirtingi. Vežimėliams TP periodas neturėtų skirtis, tačiau kitiems agregatams, kurie tarp 2M62(K) ir 2M62M yra visiškai kitokie, turėtų būti taikomi kiti periodai ir skirtingi TP ir ER darbai. Tarp 2M62 ir 2M62K bent Kolomnos varikliui ridą galbūt galima būtų padidinti, o iš esmės juk ten beveik viskas tas pats. Dėl šių periodų skirstymo specifiniams mazgams yra būtina atkreipti dėmesį ir planuoti darbų atlikimą kitaip. Tačiau dėl kažkokių priežasčių yra elgiamasi priešingai.
          visiskai teisingai, as taip pat manau, kad 2M62 ir 2M62K tarpremontines ridos neturetu skirtis.. bet tie kas nustato tas ridas garantuoju kad visiskai neismano technikoje...

          Comment


            Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
            nereikia buti super specialistu kad suprasti kur yra tikros problemos... ir verta kalbeti ne apie kazkokius bendrus faktus (nuluzo tas, sugedo dar kazkas) o prisipazinti kad mes prievartaujam technika, o is savo puses galiu tik psakyti, jog VLRD darbtuotoju rankomis iki siol vazineja visas eksploatuojamas parkas, nes be ju LG liktu tik su Vaidotu ir Radviliskio (apie juos galiu maziau blogu dalykus pasakyti) specais..
            visada su mielu noru viesai atrasysiu visiems norintiems suzinoti truputi tiesos apie gelezinkelius
            LG milijonus investavo į traukos riedmenų parką ne tam, kad juo grožėtųsi, o tam kad jį našiai išnaudotų.
            Tamstos žiniai dabar pusė eksplotuojamo prekinių lokomotyvų parko sudaro ER20CF lokomotyvai, prie kurių Jūs tikrai nei pirštelio nepridėjote, tad eilinį kartą siūlyčiau sau "laurų" nekabinti. Tarp kitko iš juos prižiūrinčių specialistų Jums būtų daug ko pasimokyti.

            Remiantis šiandien sklandančiomis kalbomis, ne visada UAB "VLRD" rankomis suremontuoti lokomotyvai važinėja,- kartais jie turi tendencija taip supleškėti, kad tampa neberemontuotini. Ar čia tai pat netiesa? Gal žinote geriau kas kaltas dėl TEP60-0993 šilumvežyje kilusio gaisro? Gal čia kalta "aplinka" ar dar kažkas, tik ne UAB "VLRD"?

            Comment


              Parašė specialistas Rodyti pranešimą
              LG milijonus investavo į traukos riedmenų parką ne tam, kad juo grožėtųsi, o tam kad jį našiai išnaudotų.
              Tamstos žiniai dabar pusė eksplotuojamo prekinių lokomotyvų parko sudaro ER20CF lokomotyvai, prie kurių Jūs tikrai nei pirštelio nepridėjote, tad eilinį kartą siūlyčiau sau "laurų" nekabinti. Tarp kitko iš juos prižiūrinčių specialistų Jums būtų daug ko pasimokyti.

              Remiantis šiandien sklandančiomis kalbomis, ne visada UAB "VLRD" rankomis suremontuoti lokomotyvai važinėja,- kartais jie turi tendencija taip supleškėti, kad tampa neberemontuotini. Ar čia tai pat netiesa? Gal žinote geriau kas kaltas dėl TEP60-0993 šilumvežyje kilusio gaisro? Gal čia kalta "aplinka" ar dar kažkas, tik ne UAB "VLRD"?
              tai ko gi Jus tamsta 2003 metais kai deka "genialiausiu" sprendimu (tarp kitko VLRD tik ka isikure) kai budavo dienu kad paprastai nebuvo kuo vaziuot iskart nepirkot Siemens lokomotyvus? kuo pasikeite eiliniai saltkalviai, kodel tais metais situacija buvo ant zlugimo ribos, kodel tais metais kai viskam vadovavo Riedmenu tarnyba silumveziai dar baisiau gesdavo???
              dbr is eiles- nurodykit bent viena pavyzdi, kad lokomotyvas taptu neberemontuotinas? pasakykit garsiai ir viesai koks lokomotyvas per VLRD gyvavimo istorija pakliuvo i nurasyma? del parko - Jus gerbiamas skaiciuojate 34 vnt. ER20CF bet realiai ju yra tik 17, kadangi vieno lokomotyvo galia neuztikrina norimu sastatu pervezima ir tik 15-20% savo ridos jie privazineja vaziuojant po viena (nekalbu apie ta kuri neseniai perdave i keleivini eisma), o 2M62M Lietuvoje yra 28 vnt, 2M62K - 25 vnt. nekalbant apie M62K-kuriu 16 vnt. tai sumoje tik dvigubu virs 53 vnt. tai 17 vnt suporintu ER20CF, tiek to 34 vnt. tikrai dar ne puse.. nu kam jus klaidinat visus? as asmeniskai laukiu kol pasibaigs Siemens garantija ir laukiu kai viena diena paaiskes, kad vokieciai LG pasiunte kuo toliau.. nes visi kas dirba su LG svajoja apie tokia laiminga pabaiga.
              o del TEP60-0993 - del ko uzsiliepsnojo tai JUs puikiai zinote VLRD versija. jeigu Jusu funkcija siame forume tik sarkastiskai viska kritikuot tai prasom reiksti konkrecius argumentus... o kokia idomu Jusu versija? ar jus galite ja pagristi techniskai, nenaudojant zodziu neplaninis remontas ir garantija?

              Comment


                Man,pašaliniam žmogui,skaitančiam šitą diskusiją susidaro vaizdas,kad specialistas reiškia savo kažkokius nepagrystus teiginius,neigiamas emocijas ant forumiečio VLRD-1 norėdamas įrodyti,kaip VLRD pagal jį ''atgrubnagiškai" dirba.Manau,teisybės ieškoti yra ir kitokių būdų,tuo labiau ne forume.Kaltus išaiškins tie,kam to reikės.Tarsi forumietis VLRD-1 turėtu atsakyti už visą VLRD padarytą darbą.Absurdiška....

                Comment


                  Esmė tame, kad visi mes klystame, tačiau labai gerai, jeigu stengėmės nors šiek tiek pasimokyti iš savo klaidų, ieškoti būdų, kaip išvengti jų.
                  Šiuo atžvilgiu VLRD-1 mato tik savo pozityvią pusę, ir nenori visiškai pripažinti, kad ir pas juos nėra jau taip viskas gerai.

                  LG užsako lokomotyvų remonto paslaugas UAB "VLRD" ne vien dėl to, kad neturi kitos išeities, o todėl, kad vis dėl to ji taip pat yra dalis tos pačios LG. Ir jai rūpi, kad ten dirbantys žmonės taip pat gautų atlyginimus ir nebūtų išmesti į gatvę. Iš viso to tikisi, kad ten dirbantys žmonės bent jau šiek tiek pasistenks ir tikrai teiks kokybiškas lokomotyvų remonto paslaugas.

                  Šilumvežiai yra kompleksas sudėtingų įrenginių, kurie tikrai dirba sudėtingomis sąlygomis ir jų gedimų išvengti tikrai nepavyks, nors ir labai stengtumeisi. Tačiau, jeigu UAB "VLRD" nors šiek tiek nusileitų ant žemės ir vietoje "gynybinės sienos" pradėtų aktyviau bendrauti bei bendrai ieškoti lokomotyvų remonto kokybės gerinimo būdų, siūlytų savo technologinius sprendimus, tikrai manau, kad lokomotyvų gedimų skaičius sumažėtų iki minimumo.

                  Comment


                    Jeigu ne Specialisto komentarai, forumo dalyviai nebūtų sužinoję nei VLRD darbo specifikos, nei daugybės įdomių techninių detalių geležinkelio transporto prasme. O pastaruoju metu užsimezgęs Specialisto ir VLRD-1 dialogas turi didelę vertę tiems, kas domisi šilumvežių eksploatavimo specifika.
                    Nesinori būti nešališku, bet specialistas nepatingėdavo pakomentuoti kažkokių forumiečiams iškilusių neaiškumų, o štai VLRD-1 į forumą įsijungė tik po akmenų antskrydžio į VLRD daržą. Bet tai nereiškia, kad kolega VLRD-1 mums ateityje nepateiks įdomios informacijos ir faktų
                    O šie pokalbiai yra tikras perliukas diskusijų gijai.
                    Skrydis- lyg amžinybės blyksnis

                    Comment


                      Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                      Esmė tame, kad visi mes klystame, tačiau labai gerai, jeigu stengėmės nors šiek tiek pasimokyti iš savo klaidų, ieškoti būdų, kaip išvengti jų.
                      Šiuo atžvilgiu VLRD-1 mato tik savo pozityvią pusę, ir nenori visiškai pripažinti, kad ir pas juos nėra jau taip viskas gerai.

                      LG užsako lokomotyvų remonto paslaugas UAB "VLRD" ne vien dėl to, kad neturi kitos išeities, o todėl, kad vis dėl to ji taip pat yra dalis tos pačios LG. Ir jai rūpi, kad ten dirbantys žmonės taip pat gautų atlyginimus ir nebūtų išmesti į gatvę. Iš viso to tikisi, kad ten dirbantys žmonės bent jau šiek tiek pasistenks ir tikrai teiks kokybiškas lokomotyvų remonto paslaugas.

                      Šilumvežiai yra kompleksas sudėtingų įrenginių, kurie tikrai dirba sudėtingomis sąlygomis ir jų gedimų išvengti tikrai nepavyks, nors ir labai stengtumeisi. Tačiau, jeigu UAB "VLRD" nors šiek tiek nusileitų ant žemės ir vietoje "gynybinės sienos" pradėtų aktyviau bendrauti bei bendrai ieškoti lokomotyvų remonto kokybės gerinimo būdų, siūlytų savo technologinius sprendimus, tikrai manau, kad lokomotyvų gedimų skaičius sumažėtų iki minimumo.
                      kolega, nei as Jus pazystu, nei Jus mane, ir kiekvienas liksime prie savo nuomones, jokios sienos nera, ir niekad nesakiau kad pas mus viskas idealiai, bet ir jus nepasakete kad skestate tame paciame Š...
                      del TEP'o sprendimas priimtas, ka cia gincytis, o del kokybes gerinimo budu galiu pasakyti taip - mes uz, taciau bet kokia smulkmena skesta del begaliniu derinimu ir suderinimu, pinigu ieskojimo ir kitu aplinkybiu, juk LG nori kad kokybe geretu, o pinigeliu tai nekainuotu...ir visi puikiai zinome kad pirmoj eilej kaina o po to visa kita...
                      siulau baigti sia diskusija nes nei as jums nieko neirodysiu nei jus man. aciu

                      Comment


                        Parašė dr. Rodyti pranešimą
                        Jeigu ne Specialisto komentarai, forumo dalyviai nebūtų sužinoję nei VLRD darbo specifikos, nei daugybės įdomių techninių detalių geležinkelio transporto prasme. O pastaruoju metu užsimezgęs Specialisto ir VLRD-1 dialogas turi didelę vertę tiems, kas domisi šilumvežių eksploatavimo specifika.
                        Nesinori būti nešališku, bet specialistas nepatingėdavo pakomentuoti kažkokių forumiečiams iškilusių neaiškumų, o štai VLRD-1 į forumą įsijungė tik po akmenų antskrydžio į VLRD daržą. Bet tai nereiškia, kad kolega VLRD-1 mums ateityje nepateiks įdomios informacijos ir faktų
                        O šie pokalbiai yra tikras perliukas diskusijų gijai.
                        galiu pasakyt tik tiek, kad sita foruma skaitau gal jau 2 metus, bet negaledamas iskesti kaip kibirais pradejo pilt Š..ant savo imones po gaisro prisiregistravau...
                        jau truputi anksciau parasiau, kad su mielu noru viesai pakomentuosiu arba paaiskinsiu komptencijos ribose

                        Comment


                          Laikas keisti archajiškus vidaus degimo variklius kažkuo modernesniu.

                          Štai kad ir traukinių lokomotyvai - nors elektriniai traukiniai jau nieko nestebina, tačiau visiems jiems reikia tiesioginio elektros padavimo iš jėgainių. Bet tai stabdo geležinkelio linijų elektrifikaciją - ne visada ekonomiškai apsimoka tiesti atskirą maitinimo liniją. Pasirodo, problemos sprendimo būdų yra ir juos jau pasiūlė JAV geležinkelių kompanija “Norfolk Southern”.
                          http://www.technologijos.lt/n/techno...s-9396&l=2&p=1

                          Šaltinis: www.technologijos.lt

                          Comment


                            Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimą
                            Laikas keisti archajiškus vidaus degimo variklius kažkuo modernesniu.



                            http://www.technologijos.lt/n/techno...s-9396&l=2&p=1

                            Šaltinis: www.technologijos.lt
                            paskutinis straipsnio sakinys viska pasako... jeigu vieno gelezinkelio riedmenims tinkamo akumo kaina LT siekia 500 lt, tai padauginus is 1800 vnt gaunasi kad "jegaine" kainuotu 900000 lt... palyginimui 12 cilindru CAT variklis kainuoja beveik perpus pigiau...

                            Comment


                              Ir sprendžiant apie labai greitą pakrovimą, galima spėti jog tie akumuliatoriai laikys tikrai neilgai. Vat ir įprastinės kainos elektrovežis.

                              Comment


                                Nieko naujo. Dar XX a. pradzioje buvo bandomi ir eksploatuojami keleiviniai elektriniai traukiniai (ar automotrises), varomi is akumuliatoriu. Matyt nelabai sekmingai...

                                Comment


                                  http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=EN#picture

                                  http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=EN#picture

                                  Stai ka radau paravoze, kam idomu sitie lokomtyvai buvo naudojami ir idomu ar jie dar like

                                  Comment


                                    Komentaruose parašyta:
                                    Порезан в июле 1997г.

                                    Comment


                                      Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                      Komentaruose parašyta:
                                      Порезан в июле 1997г.
                                      Bet man idomiausia kokia siu daigtu paskirtis buvo Dukste, ka jie ten dirbo?

                                      Comment


                                        Jie ten nieko nedirbo. Atvaryti supjaustyti i metalo lauza ((
                                        O buvo vienetiniai egzemplioriai ir liko tik nuotraukose........


                                        Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                        Bet man idomiausia kokia siu daigtu paskirtis buvo Dukste, ka jie ten dirbo?

                                        Comment


                                          Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
                                          ir tarpines ir cilindriniu ivoriu sandarinimo ziedai...
                                          bet svarbiausia yra tai, kad yra eksploataciniu skysciu panaudojimo instrukcija ir yra variklio aprasymas, kuriame parasyta, kad ausinimo skystis - vanduo. todel niekas gyvenime nesiims iniciatyvos eksperimentuoti su tokiais dalykais...
                                          O tai tarkim prie gero salcio nebuna kad tas vanduo uzsala? O idomu kokioj Vorkutoj arba Norilske kur vazineja 2TE116 i juos irgi vandeny uzpila? Ten naktim buna iki -55C

                                          Comment

                                          Working...
                                          X