Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Tai dabar nuolatos nevykdomi grafikai su M62? Ir M62 su Klaipėdos tai nesąmonė totali, tegul nusišauna tada tie, kurie laiku parko atnaujinimu nesirūpino.
    Seip su ER20CF galima butu tampyti, jie specialiai tam buvo pritaikyti, bet siuo metu optimaliau juos naudoti kroviniams.
    Del parko atnaujinimo, tai sitas reikalas reikalauja labai labai daug pinigo. Investuoti i naujus keleivinius silumvezius ir su jais tampyti senus, malkomis kurenamus vagonus, kurie visiskai neisnaudos nauju lokomotyvu galimybiu, nera prasmes. Nusideves sedimieji vagonai ir tuomet, jei tures pinigu, pirks naujus savaeigius traukinius ar bent keleivinius vagonus, kurie isnaudotu visas siuolaikiniu lokomotyvu galimybes. Juk reik nepamirst, kad visas LG parkas apgailetinos bukles, todel visko vienu ypu neatnaujinsi. Dabar elektrinuku ir dyzeliu eile, ateis ir Vilnius-Klaipeda traukiniu eile.

    Comment


      Parašė specialistas Rodyti pranešimą
      Vilniaus geležinkelio stotyje galėjo dirbti tik ČME3ME.
      Nėra tokio šilumvėžio, yra tik ČME3 su CAT3508 varikliu. Kaip nėra (2)M62K, o tik (2)M62 su D49 varikliu. Ir nėra 2M62M, o tik 2M62 su CAT3512 varikliu. Nes M62K buvo šilumvežis skirtas Kubai, o 2M62M buvo eksportuojami tik į Mongoliją, bet ne į Lietuvą.
      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

      Comment


        Po modernizacijos yra įprasta dėti indeksus. Taip buvo visoje "plačiojoje Tėvynėje" nuo garvežių laikų. Žinoma, dabar LG tvarkosi savarankiškai ir gali dėlti indeksus savo nuožiūra.
        Estai iš viso visus tarybinius traukos riedmenis pernumeravo.

        Comment


          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
          Nėra tokio šilumvėžio, yra tik ČME3 su CAT3508 varikliu. Kaip nėra (2)M62K, o tik (2)M62 su D49 varikliu. Ir nėra 2M62M, o tik 2M62 su CAT3512 varikliu. Nes M62K buvo šilumvežis skirtas Kubai, o 2M62M buvo eksportuojami tik į Mongoliją, bet ne į Lietuvą.
          yra tik ČME3 su CAT3508 varikliu.... Gal jau tada tik ČME3ME su ČME3 rėmu ir vežimėliais.
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Nėra tokio šilumvėžio, yra tik ČME3 su CAT3508 varikliu. Kaip nėra (2)M62K, o tik (2)M62 su D49 varikliu. Ir nėra 2M62M, o tik 2M62 su CAT3512 varikliu. Nes M62K buvo šilumvežis skirtas Kubai, o 2M62M buvo eksportuojami tik į Mongoliją, bet ne į Lietuvą.
            Tai kiekvieno asmeninis reikalas kaip savo "arkliukus" pavadinti. Iš to senojo ČME3 po modernizacijos beveik nieko nepakeisto neišliko. Gal tik pagrindinis rėmas ir vežimėliai, tačiau ir tie modifikuoti. Ir sakyti, kad tai tas pats šilumvežis, tik su kitu vidaus degimo varikliu būtų visiškai klaidinga. ČME3M ir ČME3ME taip pat visiškai skiriasi pagal savo traukos charakteristikas. 2M62M išliko nepakeista tik važiuoklė, tačiau lyginant su senuoju 2M62, jis gali traukti 1,5 karto sunkesnius traukinius. Gal tik panašus į 2M62 išliko tik 2M62K.
            Visos LG naudojamos lokomotyvų serijos yra įteisintos visosose valstybinėse institucijose ir pripažintos kaimyninių valstybių geležinkelių administracijose.

            Comment


              Jo jo, žinom kaip įteisinta - M62K gali važiuoti tik iki Jelgavos, iki Rygos negali

              Comment


                Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                Tai kiekvieno asmeninis reikalas kaip savo "arkliukus" pavadinti.
                Todėl aš juos originaliais pavadinimais ir vadinu.
                Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                Iš to senojo ČME3 po modernizacijos beveik nieko nepakeisto neišliko. Gal tik pagrindinis rėmas ir vežimėliai, tačiau ir tie modifikuoti. Ir sakyti, kad tai tas pats šilumvežis, tik su kitu vidaus degimo varikliu būtų visiškai klaidinga.
                Jokios klaidos čia nėra - tik visiška teisybė.
                Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                ČME3M ir ČME3ME taip pat visiškai skiriasi pagal savo traukos charakteristikas. 2M62M išliko nepakeista tik važiuoklė, tačiau lyginant su senuoju 2M62, jis gali traukti 1,5 karto sunkesnius traukinius.
                Kas "temoje", tas pagal mašinos numerį žino, kur koks variklis sumontuotas, kokį svorį prikabinti, kokios apimties remontą daryti.
                Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                Visos LG naudojamos lokomotyvų serijos yra įteisintos visosose valstybinėse institucijose ir pripažintos kaimyninių valstybių geležinkelių administracijose.
                O kodėl tada 2M62 su CAT varikliu į Rusiją nevažiuoja?
                Paskutinis taisė Aleksio; 2011.04.03, 23:47.
                Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                Comment


                  Todėl kad Rusijoje neįteisinta. Kaip ir ER20CF.

                  Comment


                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    O kodėl tada 2M62 su CAT varikliu į Rusiją nevažiuoja?
                    O kur jiems važiuoti? su keleiviniais?
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      Visų serijų LG prekiniai magistraliniai lokomotyvai turi leidimus traukti traukinius kaimyninių valstybių (besiribojančių su Lietuva) geležinkeliais, išskyrus ER20CF į Rusiją, tačiau tai tik laiko klausimas.

                      Ne pagal lokomotyvų numerius, o pagal jų serijas planuojamas lokomotyvų remontas ir organizuojamas jų naudojimas.

                      O kodėl M62K negali važiuoti iki Rygos? Prieš keletą metų kuo puikiausiai kartais traukdavo keleivinius traukinius Šiuo metu papraščiausiai nėra ko traukti dėl sudėtingų santykių su LDZ.

                      Comment


                        Tai va kad negali Pasižiūrėkite LDZ infrastruktūros taisykles Ruože Ryga - Jelgava M62K neregistruotas

                        Comment


                          Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                          Visų serijų LG prekiniai magistraliniai lokomotyvai turi leidimus traukti traukinius kaimyninių valstybių (besiribojančių su Lietuva) geležinkeliais, išskyrus ER20CF į Rusiją, tačiau tai tik laiko klausimas.

                          Ne pagal lokomotyvų numerius, o pagal jų serijas planuojamas lokomotyvų remontas ir organizuojamas jų naudojimas.

                          O kodėl M62K negali važiuoti iki Rygos? Prieš keletą metų kuo puikiausiai kartais traukdavo keleivinius traukinius Šiuo metu papraščiausiai nėra ko traukti dėl sudėtingų santykių su LDZ.
                          ER20 į Baltarusiją gali važiuoti?
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                            ER20 į Baltarusiją gali važiuoti?
                            Taip gali. Atsiradus poreikiui gali traukti prekinius traukinius iki Molodečno ar Lydos.

                            Comment


                              Parašė udrius Rodyti pranešimą
                              Tai va kad negali Pasižiūrėkite LDZ infrastruktūros taisykles Ruože Ryga - Jelgava M62K neregistruotas
                              Taisykles ne dievas rašo, o biurokratai Atsirastų poreikis vežti traukinius su M62K pasikeistų ir taisyklės. Kol kas nei vienas LDZ registruotas vežėjas neturi remotorizuotų M62K, todėl nėra poreikio jį ir registruoti ruože Ryga - Jelgava. Techniniu požiūriu ar suderinamumu su infrastruktūra, M62K nuo M62 niekuo nesiskiria.

                              Comment


                                Na taip, bet sertifikuoti šį lokomotyvą Latvijos geležinkelio inspekcijoje turi Lietuvos geležinkeliai, nes dabar M62K šiuo ruožu gali važiuoti tik išimties tvarka

                                Comment


                                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                  Na taip, bet sertifikuoti šį lokomotyvą Latvijos geležinkelio inspekcijoje turi Lietuvos geležinkeliai, nes dabar M62K šiuo ruožu gali važiuoti tik išimties tvarka
                                  su sertifikavimu truputi kitaip. Latviai deja irgi yra ES nariai, o tai reiškia, kad pagal ES direktyvas jie negali reikalauti papildomo sertifikato, jei jam tokį yra išdavusi mūsų inspekcija. na bet čia yra keletą niuansų, keleta tarptautinių taisyklių, kurie leidžia kažkiek žaisti su leidimais
                                  Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                  Comment


                                    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                    Ne pagal lokomotyvų numerius, o pagal jų serijas planuojamas lokomotyvų remontas ir organizuojamas jų naudojimas.
                                    Jeigu depo budėtojas nežino, kad 2M62-1199 yra "katerpileris", o 2M62-0012 - "kolomna", tai jis užima ne savo pareigas. Tas pats ir su kitais atsakingais darbuotojais.
                                    Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                    Comment


                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      Jeigu depo budėtojas nežino, kad 2M62-1199 yra "katerpileris", o 2M62-0012 - "kolomna", tai jis užima ne savo pareigas. Tas pats ir su kitais atsakingais darbuotojais.
                                      Depo budėtojas yra tik vietinės reikšmės lokomotyvų depo pamaininis ūkvedys ir manau, kad kiekvienas tikrai skiria lokomotyvus pagal jų serijos numerius. Lokomotyvų serijos reikalingos kitiems traukinių eismą organizuojantiems ir traukinius formuojantiems darbuotojams, kadangi nuo lokomotyvo serijos (traukos charakteristikų) priklauso kokio maksimalaus svorio prekinį traukinį galės vežti. Tarkim iš Vaidotų į Kybartus 2M62K gali vežti tik 5000 t., o 2M62M - 6000 t.
                                      Ir į lokomotyvų serijų numerius šiems darbuotojams nusišlvipt.

                                      Comment


                                        Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                        Depo budėtojas yra tik vietinės reikšmės lokomotyvų depo pamaininis ūkvedys ir manau, kad kiekvienas tikrai skiria lokomotyvus pagal jų serijos numerius. Lokomotyvų serijos reikalingos kitiems traukinių eismą organizuojantiems ir traukinius formuojantiems darbuotojams, kadangi nuo lokomotyvo serijos (traukos charakteristikų) priklauso kokio maksimalaus svorio prekinį traukinį galės vežti. Tarkim iš Vaidotų į Kybartus 2M62K gali vežti tik 5000 t., o 2M62M - 6000 t.
                                        Ir į lokomotyvų serijų numerius šiems darbuotojams nusišlvipt.
                                        O šitiems darbuotojams (kurie dirba Mindaugo gatvėje) ir nereikia numerių žinoti. Jiems užtenka tokios statistikos: dirbančių 2M62 su D49 - tiek, 2M62 su CAT - tiek, remonte - tiek ir tiek. Viskas. Tas pats, kas šiandien, tik be K/M/G/E.
                                        Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                        Comment


                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          O šitiems darbuotojams (kurie dirba Mindaugo gatvėje) ir nereikia numerių žinoti. Jiems užtenka tokios statistikos: dirbančių 2M62 su D49 - tiek, 2M62 su CAT - tiek, remonte - tiek ir tiek. Viskas. Tas pats, kas šiandien, tik be K/M/G/E.
                                          Tai ne vien tik Mindaugo gatvės reikalas. Šie lokomotyvai važiuoja ir pas kaimynus baltarusus, rusus ar latvius ir jiems taip pat būtina žinoti lokomotyvų serijas, kadangi pagal jas jie formuoja traukinius. Jiems visiškai vienodai, kokį ten variklį įdėsi CAT ar D , ar MTU, jiems svarbiausia kiek su tuo lokomotyvu gali patraukti. Variklio rūšis yra svarbi tik techninę priežiūrą ir remontą atliekančiam personalui ir ne daugiau. Vadovaujantis tokiu požiūriu galima skirstyti ne tik pagal vidaus degimo variklio rūšį, o ir pagal pavaros rūšį, saugos sistemų rūšį, ir t.t.
                                          Manyčiau, kad tai yra kvaila. Papildoma raidelė prie serijos daug daugiau suteikia informacijos apie lokomotyvą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X