Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Traukos riedmenys. Bendro pobūdžio diskusijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Galite pakomentuoti kodėl M62 šilumvežiai "sudirba" kelius (bent jau Lenkijoje) ar čia WIKI'bullshit ar dėl to, kad Lenkijoje europinė vežė?

    Huge fuel and oil consumption as well as heavy wear it causes to the tracks has resulted in Polish Railways reducing the use of the class. In 2007 many still remain in service with PKP for freight use, though many are also stored. Some lines (e.g. Gdynia - Hel line) forbid access of ST44 due to the heavy track wear the class causes.
    http://en.wikipedia.org/wiki/M62_locomotive

    Comment


      Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimą
      Galite pakomentuoti kodėl M62 šilumvežiai "sudirba" kelius (bent jau Lenkijoje) ar čia WIKI'bullshit ar dėl to, kad Lenkijoje europinė vežė?



      http://en.wikipedia.org/wiki/M62_locomotive
      Man atrodo Lenkijoje daug lengvesni begiai, gal todel M62, kuris turi salyginai didele (Europos mastu) asine apkrova, juos ir isbaladoja. Daug labiau ju begius gadino iki 2009 metu naudoti rusu gamybos elektroveziai ET42 (VL10 analogas), kuriu asine apkrova dar didesne. Del kuro ir variklines alyvos sanaudu: originalusis variklis 14D40 (berods taip tiksliai) tikrai apetitu nesiskundzia, todel lenkai juos modernizuoja arba remotorizuoja.

      Comment


        ...

        Sveiki visi!!! Rasau darba apie traukos irenginius (autosankabas) ir ieskaus ivairiausios medziagos. Gal kas turite naudingos informacijos , nuorodu, nuotrauku, veikimo principo ir pan.. busiu labai dekingas

        Comment


          Rusiškai tinka?

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Rusiškai tinka?
            tinka

            Comment


              Nemažai rusiškos literatūros apie geležinkelio riedmenis: www.railbook.net

              Comment


                Vytauto_LT minėtame puslapyje yra apie SA-3 knyga:
                Коломийченко В.В., Костин Н.А., Прохоренков В.Д., Беляев В.И. Автосцепное устройство железнодорожного подвижного состава. http://railbook.net/?mod=books&cat=8 apačioje puslapio.

                Голованов В.Г., Ладыгин В.И. - Автосцепка. Beje, Golovanovas vienas iš SA-3 kūrėjų.
                http://rapidshare.com/files/12532355...cepka_1956.rar


                Taip pat http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%90-3
                Yra SA-3 animacija.

                Angliškai apie sankabas plačiau. Ir peržiūrėk nuorodas. Nuves toli ir giliai.
                http://en.wikipedia.org/wiki/Coupling_%28railway%29


                O šiaip tai yra pagrindiniai 3 tipai:
                Džanėjaus (amerikietiška), SA-3, Šarfenbergo (Scharfenberg). Ir jų modifikacijos.

                Apie Šarfenbergo sankaba gamintojo puslapyje yra brošiūra "Scharfenberg-Systems" su gražiais paveiksliukais. Ir daugiau...
                http://www.voithturbo.de/scharfenberg-publications.php3

                Šarfenbergo patentai (1904 ir 1907 m.) on-line (vokiškai):
                http://v3.espacenet.com/publicationD...49727&KC=&FT=E
                http://v3.espacenet.com/publicationD...49727&KC=&FT=E
                Vokiškai http://de.wikipedia.org/wiki/Scharfenbergkupplung

                Beje, nereikėtų pamiršti fakto, kad Šarfenbergo autosankaba buvo sukurta Karaliaučiuje, o išbandyta praktiškai Klaipėdos siaurajame geležinkelyje.

                Dellner Couplers puslapis http://www.railway-technology.com/co...rakes/dellner/
                Gamina sankabas, tarp jų suderinamas su Šarfenbergo sankaba. Dellner sankaba yra sumontuota dviaukščiuose LG traukiniuose.

                Žinoma, Vikipedija yra gerai, bet normaliam moksliniam citavimui ji netinka. Užsikabinimui ir tolimesnei pirmapradžių šaltinių paieškai ji tinka.
                Paskutinis taisė Al1; 2010.04.19, 22:47.

                Comment


                  dekoju labai nemaniau, kad yra tokiu zmoniu...
                  Paskutinis taisė liuxus; 2010.04.20, 15:24.

                  Comment


                    Parašė liuxus Rodyti pranešimą
                    dekoju labai nemaniau, kad yra tokiu zmoniu...
                    Cia tik tokie ir renkasi

                    Comment


                      Sveiki,
                      Siuo mmentu kaip tik rasau apie LG magistralinius traukos riedmenu parka ir noreciau pasiteirauti gal kas turi kokios info apie naujus ir modernizuotus silumvezius!?
                      Mane butent domintu MTU 16V 4000R41 (ER 20 CF); 2A-5D49 (TEP 70 BS); 2-2D49 (M62K ir 2M62K) bei CAT 3512 B HD-SC (2M62M). Siaip reiketu konstrukciniu bei eksplataciniu parametru bei koks yra motoresursas kiekvieno is ju. Siaip apie siuos variklius net gamintojai nieko gero nepateikia, todel norejau pasiteirauti gal kas esat susidure arba turit koki konstrukcijos ir eksplatacijos instrukciju!? Labai reikia!
                      is anksto aciu

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Galim tyčiotis, bet patys kol kas nieko nesukūrėme. Tarpukarį palikime nuošalyje, o TEM-TMH tik surinkti iš gatavų mazgų. Analogiškai ir ČME3 bei TGK2.
                        sorry, bet papriestarausiu, kad Lietuvoje vyksta tik surinkimas, gal is isores atrodo, kad tai yra LEGO konstruktorius, bet galiu nuvilti visus, kad ne taip.
                        del TGK2 tai isvis nekorektiska informacija pas jus - viskas isskyrus variklio ir kabinos kevalo Made in Lithuania.

                        Comment


                          Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
                          sorry, bet papriestarausiu, kad Lietuvoje vyksta tik surinkimas, gal is isores atrodo, kad tai yra LEGO konstruktorius, bet galiu nuvilti visus, kad ne taip.
                          del TGK2 tai isvis nekorektiska informacija pas jus - viskas isskyrus variklio ir kabinos kevalo Made in Lithuania.
                          Kokie mazgai gaminami Lietuvoje? Vežimėliai seni, traukos varikliai seni, rėmas senas. Visi pagaminti ne Lietuvoje. Kabina gatava, variklių ir generatorių Lietuva negamina. Stabdžių sistemų taip pat, valdymo įrangos taip pat. Tai kas pagaminta konkrečiai Lietuvoje? Galbūt tik laidų rinkiniai, vamzdynai, metalinės kai kurios kėbulo detalės. Aš nesakau, kad Lietuvai nereikia nieko daryti. Puiku, kad daroma. Bet tai tik surinkimas su kai kurių smulkmenų gamyba vietoje. Netgi projektavimas atliktas ne Lietuvoje, nes ČME atnaujinimo projektą iš esmės sukurė čekai, o Lietuvoje tik jis buvo adaptuotas. Tai tik toks nuopelnas. Ir tai dar neaisšku, ar ne tie patys čekai pagal lietuvių specifikacijas jį atliko.

                          Dėl TGK2. Na, čia projektavimo darbai atlikti Lietuvoje. Bet vėlgi visi nauji mazgai yra importiniai. Ką pagamino Lietuvoje? Gal valdymo įrangą? Gal stabdžių sistemą?
                          Dėl TEM-TMH projektavimo nežinau. Visgi dalys vėlgi importinės.
                          Šiais laikais gamybos sąvoka visiškai išplaukusi. Gamina net ir "Maxima", tik kažkodėl rašo, kad kilmės šalis dažniausiai yra Kinija.

                          Pagaminti produktą - tai yra jį suprojektuoti ir pagaminti iš žaliavų ar pusfabrikačių, dalies kitų gamintojų gatavų mazgų. Tie kitų gamintojų mazgai gali būti arba gaminami specialiai pagal pateikiamą projektą, arba perkami tokie, kokie yra.
                          Arba pagaminti produktą - pasinaudoti kitų projektais (geriau legaliai) ir pagaminti iš žaliavų, pusfabrikačių bei dalies kitų gamintojų mazgų. Kai yra mazgai kitų gamintojų, o savo nepagaminama nieko ar labai nedaug, tai jau tik surinkimas. Žinoma, kaip vertinti savo ir tų kitų gamintojų mazgų indėlį nėra paprasta, bet šilumvežių atveju akivaizdu, kad per 90 proc. mazgų ir dalių yra importinės.
                          Paskutinis taisė Al1; 2010.11.10, 18:46.

                          Comment


                            Sveiki,
                            Gal kas iš specialistų galėtų aprašyti VLRD kapitalinio remonto eigą? ar gal yra kokios naudingos medžiagos internete? Bučiau labai dėkingas.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Kokie mazgai gaminami Lietuvoje? Vežimėliai seni, traukos varikliai seni, rėmas senas. Visi pagaminti ne Lietuvoje...
                              na siuolaikiniam pasaulyje sunku surasti grynakrauji gamini tie patys Siemensai irgi pusiau vokieciai tada. siais laikais produktu gamintoju skaitosi tas, kuris savo bazeje sugeba vienu metu sukoncentruoti visus reikiamus isteklius ir atlikti ju surinkima ir galutini suderinima.
                              kaip tai neatrodytu lengva, galiu pasakyti kad sudetinga. kaip pavyzdis - CME3M arba TEM TMH naudojamos detales ir kompenentai is 300 gamintoju, tiesioginiu sutarciu skaicius virs 50, lokomotyvo surinkimo terminas 10 savaiciu. kolkas taip nesugeba niekas bent jau depu arba remonto gamyklu lygyje

                              Comment


                                Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimą
                                na siuolaikiniam pasaulyje sunku surasti grynakrauji gamini tie patys Siemensai irgi pusiau vokieciai tada. siais laikais produktu gamintoju skaitosi tas, kuris savo bazeje sugeba vienu metu sukoncentruoti visus reikiamus isteklius ir atlikti ju surinkima ir galutini suderinima.
                                kaip tai neatrodytu lengva, galiu pasakyti kad sudetinga. kaip pavyzdis - CME3M arba TEM TMH naudojamos detales ir kompenentai is 300 gamintoju, tiesioginiu sutarciu skaicius virs 50, lokomotyvo surinkimo terminas 10 savaiciu. kolkas taip nesugeba niekas bent jau depu arba remonto gamyklu lygyje
                                Dėl grynakraujiškumo nesiginčiju. Taip yra. Bet, Siemensas ir yra Siemensas, nes jis suprojektavo originalų lokomotyvą, pagamino jį panaudodamas daug savo ir kitų gamintojų mazgų. Tas pat ir su Škoda ar Pesa. Jie patys surpojektavo ir pagamino daug mazgų. Tuo tarpu VLRD tik surinko gatavus mazgus, patys beveik nieko nepagamindami. Todėl tai tik surinkimas, ne gamyba. Juk kai kalbame apie automobilius, tai taip pat sakome, kad koks nors VW pastatė surinkimo gamyklą kur nors Pietų Afrikoje ar Rusijoje. Ir ten tik surenkami automobiliai iš gatavų detalių, kurias tiekia VW gamyklos ir kiti partneriai. Kai kurios smulkmmenos, žinoma, gaminamos vietoje. Dažniausiai kėbulas suvirinamas vietoje iš atvežtų jo dalių, gruntuojamas, dažomas...
                                Surinkimui irgi būtinas atitinkamas techninis ir kvalifikacinis įmonės lygis. Bet kas surinkti, suderinti irgi nėra pajėgus. Ir tai VLRD privalumas.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Dėl grynakraujiškumo nesiginčiju. Taip yra. ..
                                  gerai, nesigincijam tuoj mus uz temos tersima nubaus

                                  Comment


                                    Ar Šeštokuose dar yra 120-304? Liepos 11 dar buvo: (šaltinis: „Baltic Trains Picture Gallery“).

                                    Comment


                                      Man atrodo, jog, prasidėjus Mockavos - Šeštokų ruožo rekonstrukcijai, 120-304 prapuolė iš Šeštokų.

                                      Comment


                                        Liepos 11 ir aš jį mačiau. O dar įdomesnį dalyką mačiau tą pačią dieną, tai M62K-1482:


                                        Šis šilumvežis paprastai dirbdavo Šeštokuose ant 1435 vėžės, o tada traukė tranzitinį traukinį.

                                        Beje, ruožo Šeštokai-Mockava rekonstrukcijos darbai jau buvo įsibėgėję.

                                        Comment


                                          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                          Šis šilumvežis paprastai dirbdavo Šeštokuose ant 1435 vėžės, o tada traukė tranzitinį traukinį.
                                          M62-1482
                                          21.06.2007
                                          Vilnius - Paneriai
                                          http://gallery.balticrailpics.net/di...bum=37&pos=498

                                          Comment

                                          Working...
                                          X